Goeie vraag. Maximaal. Geen idee hoe veel dat exact is bij deze microscoop.quote:
Nee.quote:
Ik heb hetzelfde! Ik zie normaliter vooral gesteente / mineralen. Waar kijk jij dan naar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Grappig topic kijk voor mijn werk vaak door een microscoop maar naar hele andere dingen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Lonaa het volgende:
Vriendlief zegt => De kop van een combinatietang/punttang.
Celletjes, voornamelijk fluorescente confocale microscopyquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde! Ik zie normaliter vooral gesteente / mineralen. Waar kijk jij dan naar?
[..]
Dat reken ik goed. Het is een waterpomptang. Isegrim's beurt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef Lonaa het volgende:
Opa.Bakkebaard, mijn vriend heeft een verzoekje.![]()
Hij is erg benieuwd hoe jouw (naja, niet perse die van jou, maar wij hebben geen microscoop) sperma eruit ziet...
Ja, heb ik er net drie weten te produceren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef Lonaa het volgende:
Danku!
Zijn avond is helemaal goed nu, kan ie er vannacht van dromen.![]()
Opa.Bakkebaard, je kan stoppen met aan je pielemuis trekken, mijn vriend is al tevreden.
Dat ziet er mooi uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Of als je het niet met een SEM doet maar aankleurt met wat fluorescente tags
[ afbeelding ]
Je hebt je wel erg uitgesloofd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Of als je het niet met een SEM doet maar aankleurt met wat fluorescente tags
[ afbeelding ]
Leeftijd he......quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, heb ik er net drie weten te produceren.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, heb ik er net drie weten te produceren.
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Celletjes, voornamelijk fluorescente confocale microscopy
dit soort dingen
[ afbeelding ]
Ook in 3d en ook live imaging dus in de tijderg leuk
Tof. Donkerveld dan ook zeker? Ik heb ook een fluorescentie microscoop op mijn werk. Sommige mineralen reageren daar namelijk ook op al gebruik ik het niet veel. Vooral polarisatie en tegenwoordig (micro) CT scannen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Celletjes, voornamelijk fluorescente confocale microscopy
dit soort dingen
[ afbeelding ]
Ook in 3d en ook live imaging dus in de tijderg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |