Heb je het over mij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik reageer op een vriend van je die hier tranen met tuiten huilt over naamsverbastering.
Yes daddy?quote:
heb net geborreld met stratenmakers uit Staphorst, die afranseling komt dus wel goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yes daddy?
Want thou punish me please oh daddy, punish me hard.
Ah, weer menig sterretje gerepareerd in de straat en bij de misdienaars dus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
heb net geborreld met stratenmakers uit Staphorst, die afranseling komt dus wel goed.
Misdienaars? Katholieken kennen ze daar niet hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, weer menig sterretje gerepareerd in de straat en bij de misdienaars dus.
Dat is waar, zij botvieren hun lusten op familieleden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misdienaars? Katholieken kennen ze daar niet hoor
De innerlijke mierenneuker in recht in mij moet helaas concluderen dat:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef Zeeland het volgende:
Boorstift, Relmof en anderen. Lees eerst de OP!
Ooooohyeah.quote:Met uitzondering van de Algemene voorwaarden / policy zijn de bovenstaande punten vooral richtlijnen
Dat is puur om ons de ruimte te gunnen om over te kunnen gaan op pure willekeurquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De innerlijke mierenneuker in recht in mij moet helaas concluderen dat:
[..]
Ooooohyeah.
Oh mijn God, ik heb de POL-rechter aan m'n zij in deze.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:16 schreef eriksd het volgende:
Een richtlijn kan ook direct werken. Maar omgekeerde werking is niet toegestaan. Helaas du_ke, je moet het anders formuleren.
Waar is de feedback voor de feedback.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik gaf slechts zeer serieuze feedback
Moet je Danny bellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar is de feedback voor de feedback.
Dat doe je toch sowieso als je het met erik eens bent?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh mijn God, ik heb de POL-rechter aan m'n zij in deze.
Ik kwam klaar.
Dus dat moeten wij de volgende keer doen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:19 schreef du_ke het volgende:
Is aan degene die het topic opent. Ik ga niet kutten met TT's die niet kwetsend oid zijn.
Die regel heeft remlof duidelijk gemist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:19 schreef du_ke het volgende:
Is aan degene die het topic opent. Ik ga niet kutten met TT's die niet kwetsend oid zijn.
Zolang hij dat in ONZ doet mag het van mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die regel heeft remlof duidelijk gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |