quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:27 schreef Laureline het volgende:
Iedereen die ik ken is tegenwoordig zowat een minderheid
Welke film?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn moeder komt zo samen met mijn ex-schoonmoeder op bezoek. Heb een chocoladecake gebakken (ieder excuus om te bakken is yay).
Vanavond ga ik naar de bios met een vriendin, woop woop!
Hadden ze geen vrouwenkleedkamer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:31 schreef loveli het volgende:
Heb ooit met een groepje gevoetbald. Ben gestopt toen ik besefte dat ik niet alleen de enige vrouw was, maar ook de enige Nederlander. Kleedkamerproblemen en zulks.
Harry!quote:
Zaaltje huren, 1 kleedkamer. Of ik moest vroeg zijn (not), of als laatste. Allemaal net onhandig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hadden ze geen vrouwenkleedkamer?
*binnenvalt
Harryquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Harry!
Heb de laatste paar dagen de films vanaf deel 3 bijgekeken (samen met Martijn, die vindt het stiekem toch wel heel leuk ineens, haha).
En yeah, chocoladecake
Ik hield meer van deze:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
</slecht grapje>
Dat is niet handig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Zaaltje huren, 1 kleedkamer. Of ik moest vroeg zijn (not), of als laatste. Allemaal net onhandig.
Voetballen? Ga je meetrainen donderdagavond?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:31 schreef loveli het volgende:
Heb ooit met een groepje gevoetbald. Ben gestopt toen ik besefte dat ik niet alleen de enige vrouw was, maar ook de enige Nederlander. Kleedkamerproblemen en zulks.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik hield meer van deze:
We hebben de mini jarenlang nog wijsgemaakt dat 'Shoe' echt bestond
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Harrytoen ik ging met lief moesten er aan het eind heel wat vrouwen aan hun kerels uitleggen hoe de vork nou in de bezemsteel zat
.
Ik kan niet op donderdagavondquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Voetballen? Ga je meetrainen donderdagavond?
Boek niet gelezen zeker?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Harrytoen ik ging met lief moesten er aan het eind heel wat vrouwen aan hun kerels uitleggen hoe de vork nou in de bezemsteel zat
.
Martijn wil nu trouwens zelf ook de boeken gaan lezenquote:
Jammer! En ik ben benieuwd hoe mijn enkel het vindt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kan niet op donderdagavondAnders had ik het tof gevonden (als m'n enkels het ook nog tof vinden).
Vanaf deel 3 wordt het ook pas écht leuk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Martijn wil nu trouwens zelf ook de boeken gaan lezen
4,5 jaar geleden heb ik een poging gedaan om deel 1 met hem te kijken. Snotver, wat was hij irritant toen (want hij vond er echt niks aan).
Laatst zat ik dus deel 3 te kijken (inhaalrace ivm vanavond), en ineens vond hij het wél leuk
Dat hebben wij ook wel een beetje. Wij zijn zelf hoog opgeleid en eigenlijk zowat al onze vrienden ook wel... Ik zit nu heel diep na te denken of ik vrienden of kennissen heb (buiten Slank om danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit zulke gesprekken. Het begint me steeds meer op te vallen dat de "wereld" waarin ik leef, totaal geen afspiegeling is van het echte Nederland. Ik heb mij omringd met hoogopgeleide mensen, die nadenken over wat er speelt in de wereld en op basis daarvan een gefundeerde mening hebben (waar ik het niet altijd mee eens ben, maar die iig gebaseerd is op feitelijke argumenten ipv emoties).
Soms voel ik me een beetje out of society, maar heel vaak betrap ik mezelf erop dat ik dat ook wel fijn vind. Lekker met z'n allen het hoofd steken in een gezamenlijke zandbak ofzo.
Oh, ik heb over het hoogopgeleide gedeelte heen gelezen, zie ik net.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook wel een beetje. Wij zijn zelf hoog opgeleid en eigenlijk zowat al onze vrienden ook wel... Ik zit nu heel diep na te denken of ik vrienden of kennissen heb (buiten Slank om dan) die MBO of lager hebben gedaan en ik kan zo 123 niemand bedenken... Maar, de meeste mensen bewegen zich toch wel veelal binnen hun eigen 'kringen', dacht ik.
Ik vond boek deel 3 destijd ook al echt spannend (en zelfs een beetje eng)!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vanaf deel 3 wordt het ook pas écht leuk!Qua films vooral, film 1 & 2 waren vrij belabberd
Maar ook de boeken worden steeds duisterder en ingewikkelder
Dat laatste bemerk ik ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik heb over het hoogopgeleide gedeelte heen gelezen, zie ik net.
Om eerlijk te zijn, merk ik weinig verschil. Ik ken genoeg hoopgeleide knurften en net zo goed laag opgeleide knurften.
Waar ik wel een verschil in zie, is de leeftijd waarop men kinderen krijgt (die is volgens mij een stuk lager bij minder hoog opgeleide mensen, wat logisch is, want zij zijn ook eerder klaar met hun (eventuele) studie)
Hoogopgeleide mensen kunnen net zo kortzichtig zijn, met als verschil dat zij betere argumenten kunnen aandragen hun kortzichtigheid te beredeneren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef Ml-etje het volgende:
Begin wel op te merken dat ik me behoorlijk aan de kortzichtigheid kan ergeren van de lager opgeleidde vrienden/kennissen.
Harry Potter and the Ivory Towerquote:
Het gaat ook niet sec om de opleiding. De mensen met wie ik veel omga zijn veelal wel "gelijkgestemden". Dat kan liggen aan opleiding, maar bijvoorbeeld ook aan opvoeding. Zo komen veel van mijn vriendinnen niet uit de Randstad, maar uut de provincie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ken evenveel kortzichtige hoog- als laagopgeleiden. Alleen de hoogopgeleiden neem ik de kortzichtigheid meer kwalijk. En verder vind ik opleiding bar weinig zeggen over een persoon.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Harry Potter and the Ivory Tower.
Welke zij bedoel je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoogopgeleide mensen kunnen net zo kortzichtig zijn, met als verschil dat zij betere argumenten kunnen aandragen hun kortzichtigheid te beredeneren.
Overigens: realiseren jullie je dat zij jullie net zo goed kortzichtig vinden, overtuigd van je eigen gelijk en niet openstaand voor redelijke argumenten?Vanuit hun gezichtspunt zijn jullie het die kortzichtig zijn.
De mensen waarvan hier gezegd wordt dat ze kortzichtig zijn.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef Perruche het volgende:
anna, wanneer zou je dan wel deelnemen aan het "echte" nederland? Als je een echte arbeider bent (wanneer ben je dat?)...? En elke avond SBS6 kijkt en 2 kinderen in een doorozn woning?
Als het alleen om opleidingsniveau gaat, heb ik het wel makkelijk. Ouders: minimaal (vader alleen basisschool, moeder huishoudschool). Oudste zus: HBO en later nog MBO voor nieuwe werkrichting. Middelste zus: MBO. Ik: WOquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook wel een beetje. Wij zijn zelf hoog opgeleid en eigenlijk zowat al onze vrienden ook wel... Ik zit nu heel diep na te denken of ik vrienden of kennissen heb (buiten Slank om dan) die MBO of lager hebben gedaan en ik kan zo 123 niemand bedenken... Maar, de meeste mensen bewegen zich toch wel veelal binnen hun eigen 'kringen', dacht ik.
Ik vind het persoonlijk vooral kortzichtig om uit te gaan van je eigen gelijk en de ander als kortzichtig weg te zetten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef V1z0R het volgende:
Maria, je hebt PM.
Eigenlijk staat daar in wat Tink ook zegt![]()
![]()
Die doen niet aan argumentenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De mensen waarvan hier gezegd wordt dat ze kortzichtig zijn.
Jawel. Die doen wel aan argumenten. Ze kunnen ze vaak alleen niet onderbouwen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die doen niet aan argumentendat mis ik juist
quote:Zie het als tegenover elkaar staan in een cirkel, wat voor jou recht is is voor haar links en vice versa. Toch staan jullie op dezelfde plek in de cirkel, alleen is dat afhankelijk vanaf waar je kijkt.
Zij heeft moeite met het accepteren van buitenlanders maar ze tolereert ze wel.
Jij hebt moeite met het accepteren van haar mening maar je tolereert het wel.
Jullie hebben moeite met het accepteren van <iets> maar jullie tolereren het wel.
Dat laatste klopt, maar wanneer " het is zo" de enige onderbouwing is dan is het moeilijk een gesprek voeren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel. Die doen wel aan argumenten. Ze kunnen ze vaak alleen niet onderbouwen.
Ik heb vroeger meegedaan aan debatwedstrijden en kan daardoor recht praten wat krom is (en andersom). En daarvan heb ik geleerd dat er niet een enkele waarheid, niet een enkel gelijk is. Er zijn slechts gezichtspunten.
Hmm en ik denk dat ik het niet zo bedoel als jullie denken. Ik begrijp namelijk best waar ideeën van anderen vandaan komen - ik ben het er alleen niet mee eens, en ik vind het dan belangrijk om ergens achter te staan en de discussie aan te gaan. In die discussie probeer ik net zo goed te begrijpen wat de ander denkt dan mijn eigen ideeën uit te leggen. Vaak kom je er dan achter dat je niet zoveel van mening verschilt dan je dacht (dat is het mooie). Het verschil zit hem vaak in de nuancering, zowel in argumentatie als in handelen. Maar dan hoop ik dat ze ook begrip hebben voor mijn standpunt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk vooral kortzichtig om uit te gaan van je eigen gelijk en de ander als kortzichtig weg te zetten.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk vooral kortzichtig om uit te gaan van je eigen gelijk en de ander als kortzichtig weg te zetten.
Hier gaat het nou eigenlijk om. Niet iedereen hecht bijvoorbeelde de gelijke waarde aan nuance en begrip. En dus kun je zelfs niet van een ander verwachten dat ze ook begrip hebben voor jouw standpunt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:.... Het verschil zit hem vaak in de nuancering, zowel in argumentatie als in handelen. Maar dan hoop ik dat ze ook begrip hebben voor mijn standpunt.....
Ik verwacht het ook niet, ik hoop het welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier gaat het nou eigenlijk om. Niet iedereen hecht bijvoorbeelde de gelijke waarde aan nuance en begrip. En dus kun je zelfs niet van een ander verwachten dat ze ook begrip hebben voor jouw standpunt.
Ja dat had dit meisje idd ook sterk. Ik kan daar weinig mee. Ja, haar gelijk geven dat dat een nare ervaring was, maar om daar je volledige mening op te baseren, daar kan ik persoonlijk weinig mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:44 schreef Laureline het volgende:
Veel mensen gebruiken natuurlijk ook hun ervaringen (echte, of wat ze op tv zien) om hun meningen te vormen. Voor hen zijn dat dè onweerlegbare (want: zelf gezien of beleefd) bewijzen van hun gelijk.
Goed idee Maria, misschien kan iemand me dan helpen met bovenstaandequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wilde dus kip-kerrie maken, maar nou eens zonder pakje. Iemand een idee hoe dat moet? Ik heb kipfilets, heel wat kruiden, kokosmelk, yoghurt, uien, knoflook.. Hoe maak ik daar iets lekkers van?
haha. politiek & ik =quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het is trouwens best stil! Zullen we het maar weer over broccoli en jurkjes enzo hebben?Dan hou ik mijn waffel wel over politieke aangelegenheden
![]()
![]()
Ik heb al 10x iets getypt, maar ik haal het steeds weer weg. Ik kan vandaag geloof ik niet zo goed verwoorden wat ik denk/vindquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het is trouwens best stil! Zullen we het maar weer over broccoli en jurkjes enzo hebben?Dan hou ik mijn waffel wel over politieke aangelegenheden
![]()
![]()
Ik had m dit weekend met gebakken rijst (rijst opbakken in klein beetje boter met uitje en knoflook) met witlofsalade. Kan overal bij!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:57 schreef Mixende_match het volgende:
ow, en iemand een idee voor pangafilet? net gekocht, maar is het lekker? en waar is het lekker bij?
Ik heb geen idee, maar ik ben ook wel benieuwd!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Goed idee Maria, misschien kan iemand me dan helpen met bovenstaande
Eensch! Het is ook nooit simpel, dit soort dingen, juist omdat er vaak een grote dosis 'gevoel' bij komt kijken. Mocht je later inspiratie hebben dan hou ik me aanbevolen voor een PMquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb al 10x iets getypt, maar ik haal het steeds weer weg. Ik kan vandaag geloof ik niet zo goed verwoorden wat ik denk/vind. Maar eens met jouw stelling over generaliseren. Daar komt volgens mij nooit iets positiefs uit.
http://www.smulweb.nl/rec(...)ipkerrie-met-yoghurtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik ben ook wel benieuwd!
Ehmm ik heb eerst mosselcurry gemaakt, dat kan vast ook met kip! Was met een sausje van kerrie en kokosmelk, even zoeken!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dit dus! http://www.ah.nl/recepten/recept?id=352614&rq=mosselcurryquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ehmm ik heb eerst mosselcurry gemaakt, dat kan vast ook met kip! Was met een sausje van kerrie en kokosmelk, even zoeken!
Ja, die had ik gevonden, maar ik heb die pasta niet en ik vond dat ovenstukje op het eind zo raarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/rec(...)ipkerrie-met-yoghurt
Of deze http://www.smulweb.nl/recepten/1009760/Kipcurry-met-yoghurtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/rec(...)ipkerrie-met-yoghurt
Ik wil wel een poging doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
![]()
Dan moet je het echt helemaal op het laatst doen. Doe ik ook altijd met curry en als je het alvast uit de koelkast in een schaaltje doet dan is het kamertemperatuur en schift het minder snel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ga denk ik alle tips hier combineren en doe er dan bloemkool bij want die moet opthanks!
Als ik er op het eind wat yoghurt door zou doen, zou dat dan niet gaan schiften?
Ja, goeie, geen ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef Perruche het volgende:
anna, wanneer zou je dan wel deelnemen aan het "echte" nederland? Als je een echte arbeider bent (wanneer ben je dat?)...? En elke avond SBS6 kijkt en 2 kinderen in een doorozn woning?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, goeie, geen idee![]()
Misschen is mijn naam veranderen in Ingrid een goede eerste stap!
Bloemkool met kipcurry en rijstquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ga denk ik alle tips hier combineren en doe er dan bloemkool bij want die moet opthanks!
Als ik er op het eind wat yoghurt door zou doen, zou dat dan niet gaan schiften?
Al mijn broccoli staat ook in bloei. En ze zijn nooit zo groot geworden dat ik ze kon oogstenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn Broccoli heeft gele bloemetjes en ik mag geen jurkjes aan met zon de komende week
Zo dawast.
Ik moet bij dat Henk & Ingrid altijd denken aan dat ene liedje van Najib Amhaliquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, goeie, geen idee![]()
Misschen is mijn naam veranderen in Ingrid een goede eerste stap!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:11 schreef Perruche het volgende:
Oh en de dokter heeft vandaag een gaatje in mn been gemaakt!
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oi! Beter kwijt dan rijk dusquote:
Lief iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:13 schreef Tinkepink het volgende:
Even een daglijstje
o. Duits wit worstje
t. 200 ml kwark + 2 kwarkpannenkoekjes + 60 gram nootjes + halve omelet met courgette (honger!)
l. salade van gestoomde paksoi, kipfilet, komkommer, augurk, paar gehakte nootjes (van die 60 gram), mayonaise
t. paar koppen koffie met melk
d. planning was salade, maar mijn man is terug en nu wil hij voor me koken: pasta met zalm in roomsaus![]()
![]()
Heel lief, maar ik zit nu al op 1600 kcal en wil eigenlijk geen pasta eten.
Morgen schijnt het nog erger te worden! Ik ging zojuist naar de wc en wist even echt niet meer hoe ik moest gaan zittenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:11 schreef Perruche het volgende:
Oei oei pompoentjes zo lief
Ik begin nu spierpijn te krijgen, in de buik en in de bovenbenen.
Ja, zit niet anders op denk ik. Ik ben ondertussen ook al ruim 2 kg afgevallen en zit weer op 58 - 59 kilo, dus slanker worden hoeft niet. En ik wil ook niet zo'n onflexibel ding zijn dat zich perse aan het eigen plan wil houden. Pasta is geen taart oid (hij heeft zelfs met mij in gedachten volkorenpasta gekochtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef V1z0R het volgende:
Half bordje pasta, half bordje salade Tink?
Fijn dat hij weer terug is. En je kunt wellicht het lekkers/verantwoords een beetje tussen de pasta uitpulken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:13 schreef Tinkepink het volgende:
Even een daglijstje
o. Duits wit worstje
t. 200 ml kwark + 2 kwarkpannenkoekjes + 60 gram nootjes + halve omelet met courgette (honger!)
l. salade van gestoomde paksoi, kipfilet, komkommer, augurk, paar gehakte nootjes (van die 60 gram), mayonaise
t. paar koppen koffie met melk
d. planning was salade, maar mijn man is terug en nu wil hij voor me koken: pasta met zalm in roomsaus![]()
![]()
Heel lief, maar ik zit nu al op 1600 kcal en wil eigenlijk geen pasta eten.
Ik ook, aan mensen die bijvoorbeeld wel zeggen dat ze zich aan sommige mensen ergeren, maar dan niet uitleggen aan wie en waaromquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:20 schreef Perruche het volgende:
ooohik kan me zo ergeren aan sommige mensen he.
En die daarmee alleen maar vragen willen uitlokken over wie en waarom.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ook, aan mensen die bijvoorbeeld wel zeggen dat ze zich aan sommige mensen ergeren, maar dan niet uitleggen aan wie en waarom
Nee kan er niet te veel over zeggen stel dat die persoon meeleest! Maar gewoon, "aargh, hou je mond en stop met interessant doen!" ergernisquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ook, aan mensen die bijvoorbeeld wel zeggen dat ze zich aan sommige mensen ergeren, maar dan niet uitleggen aan wie en waarom
ik heb ook zo'n ergernis persoon. Iedere keer als ik die persoon zie/spreek/hoor... aargh! flikker op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee kan er niet te veel over zeggen stel dat die persoon meeleest! Maar gewoon, "aargh, hou je mond en stop met interessant doen!" ergernis
Vervelend he!! En eigenlijk is ze/hij best aardig. Maar de manier erop... aargh!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n ergernis persoon. Iedere keer als ik die persoon zie/spreek/hoor... aargh! flikker op.
haha heb het gekocht omdat mijn collega het onwijs lekker vind. Heb hem met mosterd dille saus/kruiden gekocht. Ben benieuwd. Ik eet het denk maar samen met sla (wat op moet) en aardappels (omdat vriendlief eigenlijk helemaal niet van rijst & pasta houd) toch bedankt voor de heerlijke tips!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Perruche het volgende:
Bah, pangafilet! Vind het niet zo lekker, geen smaak, net als Tilapia. Doe mij maar zalm of forel of kabeljouw. Maar ja dat mag niet he ivm visstand. Nou ja.
idem... is het soms dezelfde persoon?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vervelend he!! En eigenlijk is ze/hij best aardig. Maar de manier erop... aargh!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Is het in Holland ook zulk slecht weer?
waarom niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef V1z0R het volgende:
Pangafilet komt er hier niet inLust het wel, eet het niet.
Perr, koolvis(=kabeljauw)
Gewoon grijs. Het normale Hollandse zomerweer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Is het in Holland ook zulk slecht weer?
echt niet, het is de natste zomer sinds 1930 ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon grijs. Het normale Hollandse zomerweer.
het stortregent hier. Gister ook op de autobahn hier en daar maar 40 gereden, omdat er 10 cm. water op de snelweg stond...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon grijs. Het normale Hollandse zomerweer.
Kabbeljouw, kabbelmijn, kabbelonsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef Perruche het volgende:
Maar koolvis is geen kabeljouw toch?
edit: familie van. Het is een broertje van de kabbeljouw.
Wat is dat toch ook een leuk woord he, kabbeljouw.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het stortregent hier. Gister ook op de autobahn hier en daar maar 40 gereden, omdat er 10 cm. water op de snelweg stond...
Ik ben dit weekend in scheveningen, kamperen. Hoop dat het wat beter weer is!
Kamperen in Scheveningen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het stortregent hier. Gister ook op de autobahn hier en daar maar 40 gereden, omdat er 10 cm. water op de snelweg stond...
Ik ben dit weekend in scheveningen, kamperen. Hoop dat het wat beter weer is!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kabbeljouw, kabbelmijn, kabbelons
ik geloof niet dat we in scheveningen kamperen...maar daar is het beachvolley toernooi. Gaat een hele groep van m'n Maastrichtse vrienden heen,j en ik knor er ook heen om ze een avond en een dag te zien. Als het heel slecht weer is is dat wel wat jammer, dan!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kamperen in Scheveningen?waar?
Is het zorgwekkend dat ik dit veel interessanter vind dan het werk dat ik du moment moet doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:48 schreef V1z0R het volgende:
De koolvis (Pollachius virens) is een straalvinnige vis uit de familie van kabeljauwen (Gadidae), orde kabeljauwachtigen (Gadiformes), die voorkomt in het hoge noorden van de Atlantische Oceaan.
Kabeljauw is dus een visfamilie waaronder ook koolvis zich bevind.
Als Mo had neergezet kabeljauw != koolvis, dan klopt het, de bewering koolvis != kabeljauw is echter onjuist.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is het zorgwekkend dat ik dit veel interessanter vind dan het werk dat ik du moment moet doen?
En de kabeljauwachtigen vormen een orde waartoe ook de koolvis behoort en zo hebben jij en Mo allebei gelijk.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Hihi
http://brokershandsontheirfacesblog.tumblr.com/
Wut?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:01 schreef V1z0R het volgende:
Terwijl ik die zinnen lees heb ik ook zo'n gebroken Engelse uitspraak in m'n hoofd
ik moest net opzoeken wat de verleden tijd van to teach is..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:01 schreef V1z0R het volgende:
Terwijl ik die zinnen lees heb ik ook zo'n gebroken Engelse uitspraak in m'n hoofd
Van die site met Kim Jong-Il...quote:
Zonder kokosmelk is alles wel lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wilde dus kip-kerrie maken, maar nou eens zonder pakje. Iemand een idee hoe dat moet? Ik heb kipfilets, heel wat kruiden, kokosmelk, yoghurt, uien, knoflook.. Hoe maak ik daar iets lekkers van?
Een vriendin die op basis van uiterlijk mensen bij voorbaat al afkeurt --> dat stukje van haar persoonlijkheid vind ik dan redelijk kortzichtig hoor. Zelfde als vrienden die anti-homo zijn. Zij kunnen namelijk allemaal geen redelijke argumenten hiervoor aandragen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoogopgeleide mensen kunnen net zo kortzichtig zijn, met als verschil dat zij betere argumenten kunnen aandragen hun kortzichtigheid te beredeneren.
Overigens: realiseren jullie je dat zij jullie net zo goed kortzichtig vinden, overtuigd van je eigen gelijk en niet openstaand voor redelijke argumenten?Vanuit hun gezichtspunt zijn jullie het die kortzichtig zijn.
Dat is 1200 max?,Zonder cakequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Pangafilet: grillen in de oven! Mjam. Eventueel beetje citroensap&rozemarijn erover. Heerlijk.
Ik heb een T toegevoegd, goed he! *Trots.
Kopje soep (nouja, runderbouillon met klein beetje vermicelli en *broccoli* !). Moet nog sporten dus leek me verstandig.
Lijstje nu:
O: twee sneetjes roggebrood met kaas
L: flink schaaltje all-bran met vanilleyoghurt
T: kopje soep
T: cherrytomaatjes
D: aardappeltjes met broccoli en stukje vis
T*misschien: plakje cake
Ging niet om verschil in opleiding dacht ik? Maar verschil in standpunt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
V1z0r![]()
(ik volg je echt even niet)
Wat een ellende toch (nog) steeds XM. Of wat uniek zegt dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, wat een klotetijd voor je zeg! Goed dat je hebt gebeld. Kus
Heel verstandig! Goed dat je gebeld hebt en heel fijn dat je morgen gelijk langs mag komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ziekenhuis gebeld, mag morgenochtend gelijk langskomen en dan checken ze ter plekke of er zich toch een infectie aan het ontwikkelen is. Urine was net weer vlok-galore, dus het zal mij benieuwen.
^^ sterktequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heel verstandig! Goed dat je gebeld hebt en heel fijn dat je morgen gelijk langs mag komen.![]()
Ga zo lekker op de bank liggen met een kopje thee en een goede (of juist slechte) film.
geloof ik niets vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Volgens eetmeter bijna 1600, zonder de cake.
Ik heb dan ook veel gegetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
geloof ik niets vandan heb je wel grote hoeveelheden ingevuld?
Valt het zwaar, Mootje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
die chocolade wil ik ook
[/labielo]
1 liter bouillon is maar 50 kcalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik heb dan ook veel gegeten. Soep was twee koppen (kreeg bouillonblokje niet doormidden dus had maar halve liter gemaakt, was wel beetje veel
). En aardappeltjes bij avondeten zijn gebakken, dat zal ook wel schelen.
Jij doet een Ewelina?quote:
Hmm, dan weet ik niet zo goed waar de kcal 'm inzitten? Heb echt precies ingevoerd wat ik heb gegeten / nog ga eten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
1 liter bouillon is maar 50 kcal
Als je klikt op "lijst met ingevoerde producten" zie je per product de kcalsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik niet zo goed waar de kcal 'm inzitten? Heb echt precies ingevoerd wat ik heb gegeten / nog ga eten.
thanks ik moest weer even lachenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die opmerking verwachtte ik al.
Ik zwaai ihb ff naar mo![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:30 schreef Mini. het volgende:
Haai Slankies!
Alweer 2 topics gemist... Maar ik heb vandaag de sleutel opgehaald van mijn appartementje in Groningen!En een gesprek gehad op de uni waaruit blijkt dat ik verhuiskosten terug kan vragen, dus misschien hoeft mijn papa dit keer eens niet te sjouwen.
hmm ook een uitproberen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een soort thee!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mat%C3%A9
hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jeemig Uniek, ik denk dat je een nieuwe carriere moet beginnen. Je kunt mensen met dit soort inzichten het leven een stuk eenvoudiger makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zonder kokosmelk is alles wel lekker
Nou, help ik je of help ik je?
SPOILER: want grootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Tuurijk, als ik dat van iemand zo horen zou ik pissig zeggen dat diegene kortzichtig isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goed bezig cali!
Oh en ben er ook zo een op het terrasterwijl ik het wel vervelend zou vinden als ik zou horen dat t over mij gaat!
spuiit elf maar:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat zo? Misschien is cognitieve therapie wel wat voor jou. Daarbij wordt er alleen gekeken naar de rare gedachtenkronkels in je hoofd, maar niet naar de achterliggende oorzaak
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, iedere periode heeft zo zijn problemen. De jaren '80 waren ook onrustig. In de jaren '90 draaide alles om geld geld geld en waren er oorlogen in Europa. Het vorige decennium kwam Al Qaida op.
Laat je niet gek maken. Het leven is net zo goed/slecht/fijn/vervelend als altijd. De mens gedraagt zich ook niet anders dan vroeger, maar dankzij internet en dergelijke krijgen we alleen de indruk dat er meer gebeurt. Wat dan weer zorgt voor een sneeuwbaleffect, dat wel.
Kop in het zand steken doet wonderen kan ik je vertellen
netwerk theorie!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]goeie vraag idd
We participeren allemaal op onze eigen manier
Er is denk ik bijna niemand die in alle subculturen van de bevolking matties heeft zitten
ik prefereer http://hotguysreadingbooks.tumblr.com/ jammer dat ze niet allemaal hot zijn...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/
Deze is ook behoorlijk cool.
ik ben reuze kortzichtig en beoordelendquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:07 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hier sluit ik me helemaal bij aan.
en bij het lezen van deze discussie bekruipt me ergens het gevoel dat we nu even alemaal laten zien hoe tolerant we wel niet zijn.. Wij de toleranten tegen zij, de kortzichtigen.
Hm, ik kan er niet precies de vinger op leggen, maar het irriteert me een beetje.Misschien vind ik het een beetje té politiek correct ofzo. En dan komt mijn rebelse kant omhoog.
Ik kom voor mijn werk natuurlijk met heel veel verschillende mensen in aanraking en luister wat dat betreft naar iedereen hetzelfde, met zo min mogelijk vooroordelen.
Maar als ik met een vriendin op een terras wijntjes doe vind ik het soms vreselijk heerlijk om lekker te chargeren.Oh ja hoor, écht van die trutjes daar met die tasjes en jasjes, en daar dan van die brulapen, en kijk die domme vrouwen links eens staan, dat zijn nou echt van die types die altijd... " etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef kwakz0r het volgende:
sorry hoor, ik was aan t bijlezen en vond het leuk om mee te praten. wist ik veel dat iedereen er klaar mee is...
Aww, doelde ook niet op jou hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef kwakz0r het volgende:
sorry hoor, ik was aan t bijlezen en vond het leuk om mee te praten. wist ik veel dat iedereen er klaar mee is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Failquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:04 schreef V1z0R het volgende:
Trouwens linkje van hekjes, hoop dat 'ie zo werkt!
ik zie de hekjes elke keer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fail![]()
.
En dat voor een ICT-mannetje.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
En speciaal voor HPKW:Cool!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen grapjes over hekjes he!?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:04 schreef V1z0R het volgende:
Trouwens linkje van hekjes, hoop dat 'ie zo werkt!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Die eerste gozer lijkt op een ex van mij maar die is nou niet echt hotquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
ik prefereer http://hotguysreadingbooks.tumblr.com/ jammer dat ze niet allemaal hot zijn...
Ah, ik vond het hotste nog de lokaties waarop sommige zaten te lezen.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
En speciaal voor HPKW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi kleurtje
Dat worden alleen vrouwen die zichzelf een vrouwenautootje hebben aangeschaft in dat vliegtuig
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oja, in dat kader!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mooi kleurtje
Dat worden alleen vrouwen die zichzelf een vrouwenautootje hebben aangeschaft in dat vliegtuig
die had ik gemistquote:
Ben schijnt dit momenteel te doen idd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:57 schreef V1z0R het volgende:
Waarschuwing: Mensen die al een poosje internet op de mobiel hebben.
Gaan verhalen rond dat providers via aanbiedingen en acties bestaande klanten aan nieuwe voorwaarden proberen te binden. Dus waarschijnlijk ook extra betalen bij gebruik van ping of whatsapp.
die discussie is toch al tig keer gevoerdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:57 schreef V1z0R het volgende:
Waarschuwing: Mensen die al een poosje internet op de mobiel hebben.
Gaan verhalen rond dat providers via aanbiedingen en acties bestaande klanten aan nieuwe voorwaarden proberen te binden. Dus waarschijnlijk ook extra betalen bij gebruik van ping of whatsapp.
Hi heeft dit bij mij al gedaan (niet mbt internet wel mbt houdbaarheid belbundelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ben schijnt dit momenteel te doen idd.
Weet ik, maar dit is bij mensen wier abonnement nog niet is afgelopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
die discussie is toch al tig keer gevoerdAlle abo's krijgen een data limiet en de prijzen gaan omhoog.
Het is net crack, ze maken je afhankelijk en dan gooien ze de prijzen omhoog![]()
![]()
quote:
Ze doen je een aanbieding die te mooi om waar te zijn lijkt en dan hop meteen die voorwaarden veranderen tijdens je lopende abbo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
met stilzwijgend verlengen kunnen ze je voorwaarden toch nietveranderen?
[ afbeelding ]
ohw, dat wist ik niet. Da's een smerige actie danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit is bij mensen wier abonnement nog niet is afgelopen.
Mij ook heb meteen gezegd dat mijn abbo (dat al omgezet was van wel houdbaar beltegoed naar niet houdbaar beltegoed) stopgezet mag miv augustusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:08 schreef V1z0R het volgende:
Klopt Ml-etje, Hi heeft mij ook gebeld gisteren...
Jawel ik heb een jaar lang zowat 15 euro per maand weggegooidquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:13 schreef V1z0R het volgende:
Oh dan heb je er niet echt last van ja
Volgens mij zou Aurum 4 aug. doormidden kunnen breken trouwens![]()
![]()
^^quote:
Wel van (kabel)mij. Alles liever dan tilapia/panga (vraag maar aan google).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Perruche het volgende:
Bah, pangafilet! Vind het niet zo lekker, geen smaak, net als Tilapia. Doe mij maar zalm of forel of kabeljouw. Maar ja dat mag niet he ivm visstand. Nou ja.
Vind er altijd zo'n vieze smaak aan zitten,waar dat nou door komtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel van (kabel)mij. Alles liever dan tilapia/panga (vraag maar aan google).
Misschien omdat ze in hun eigen drek rond schijnen te zwemmen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
Vind er altijd zo'n vieze smaak aan zitten,waar dat nou door komt
mjaah, ik heb dat lastige getackeld door een bluetooth oortje te nemen. Kan ik 2 toestellen op aanmeldenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
Heb prive alleen nog een prepaid kaartje bij Hi vanaf volgende maand.
En dan ga ik overstappen naar de aanbieder die me niet verplicht een bepaald aantal euro per jaar met dat kaartje te verbellen.
Mijn zakelijke telefoon gebruik ik ook prive, zitten alle toeters en bellen en vind 2 telefoons enorm lastig.
Lamaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien omdat ze in hun eigen drek rond schijnen te zwemmen?
Muizelquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mjaah, ik heb dat lastige getackeld door een bluetooth oortje te nemen. Kan ik 2 toestellen op aanmelden
Vervelend is het meer dat je fysiek met 2 toestellen in je tas zit. Ze zouden hier meer dual sim toestellen moeten hebben
O hai, ik nog nietquote:
Niet allemaal..? Ben bij pagina 4 gestopt, geen hot guy gezien.quote:ik prefereer http://hotguysreadingbooks.tumblr.com/ jammer dat ze niet allemaal hot zijn...
Denk dat ik ook wel kortzichtig ben.quote:ik ben reuze kortzichtig en beoordelend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]goed, ik had t erg druk maar dat is nu over. En met jou?
Ok ; bereidingsvetten is olijfolie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
er zit heel weinig kcal in gekookte aardappelen, kipfilet, rauwe ham, thee, activia...
schrijf je je bereidingsvet ook op?
niet te weinig vetten eten! anders kom je vetoplosbare vitamines tekort
Ohw da's minder jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jawel ik heb een jaar lang zowat 15 euro per maand weggegooid
Je laatste zin snap ik niet
Haring, tonijn (maar denk aan het milieu..), zalm, sardines, sprot (of is dat mini-haring?), makreel, allemaal prima voor de omega's. Andere zeevissen zullen ook gezond zijn, maar worden niet zo vaak bij naam genoemd. Denk dat ze minder vet zijn, dus minder bijdragen aan de omega's. Vis is wel een goede bron van eiwitten/aminozuren en je woont zowat aan zee, dus doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Laureline het volgende:
Miss Vis een optie, heb jij geen lijstje/linkje met welke vissoorten goed zijn voor wat? En welke je beter links kan laten lliggen?
Ik heb trouwens net een gerookte makreel met pepertjes op * burps*
Ik snapte hem wel hoor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ohw da's minder ja
Laatste zin is mijn rare vorm van humor
Omdat aurum vrij fanatiek aan krachttraining doet en die boeklezende gast van de post 4 aug. (1e foto kwaks post) vrij mager is, duidde ik op de fysieke mogelijkheid dat aurum hem doormidden kon breken. Daarbij ook nog eens een woordspeling op de dag is weer doormidden makend.Nou, dan lig ik dubbel van mezelf! Moet ik eerst minuten bijkomen, typ ik hem dan neer.
Zodat vervolgens niemand het snapt omdat het nergens op slaat, en ik mij voor gek loop te zetten door hem nog te gaan uitleggen ook![]()
![]()
/Dork
ik snapte hem welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ohw da's minder ja
Omdat aurum vrij fanatiek aan krachttraining doet en die boeklezende gast van de post 4 aug. (1e foto kwaks post) vrij mager is, duidde ik op de fysieke mogelijkheid dat aurum hem doormidden kon breken. Daarbij ook nog eens een woordspeling op de dag is weer doormidden makend.Nou, dan lig ik dubbel van mezelf! Moet ik eerst minuten bijkomen, typ ik hem dan neer.
Zodat vervolgens niemand het snapt omdat het nergens op slaat, en ik mij voor gek loop te zetten door hem nog te gaan uitleggen ook![]()
![]()
/Dork
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:33 schreef AnneX het volgende:
Ok , weer eens een lijstje van mij.
Vraag aan kritiese slankies: Hoe komt het dat het zo laag in cal. is / blijft.
M.i. schommelt het zo in cal.
Wel al 2 kilo kwijt en minder plofbuik.
De 20 + kaas is een experiment en niet aan te raden. = rubber en smakeloos.
Di 9 aug - N 66 kg
O 2 vk bot.ham + wein.boter – ½ plak kaas 20 + rauwe ham + mok thee –
Glas Coolbest original – Activia + vers fruit
T koffie verkeerd + vk koekje
L 2 vk bot.ham + ½ plak 20+ kaas + rauwe ham + mok thee + activia + versfruit.
T 1 kaasstengel
D 2 kl. Aardappelen + kipfilet marsala + broccoli
T koffie verkeerd + vk. biscuitje cal. 852Wat Kwak zegt! Over het algemeen eet je behoorlijk mager. En zo'n zaterdagavond-diner van kipfilet met aardappels, dat kan beter (en lekkerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Kaneelbeschuitjes, nog nooit van gehoord, die ga ik ook eens kopen!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:49 schreef V1z0R het volgende:
Hij's ook niet grappig, alleen vind ik hem dan wel grappig omdat hij zo niet grappig is.![]()
Zoals Bob Saget zeg maar...
de meesten in dit topic zijn anti becel, maar ik vind vloeibare bak en braad wel lekker, vooral omdat vlees gebakken in olijfolie echt vies isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok ; bereidingsvetten is olijfolie.
Evt. de vloeibare Becel zooi die sterk werd geadviseerd.
En volgens Eetmeter zit ik aardig in de vetten zoals de wijzer uitslaat.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ohw da's minder ja
![]()
/Dork
Margarine bevat vitamine D omdat die er niet gewoon in zit, zoals in roomboter. Vitamine E is een anti-oxidant en zorgt ervoor dat boter minder snel ranzig wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:51 schreef kwakz0r het volgende:
maar met olijfolie alleen kom je wel de vitamines tekort die in NL wettelijk aan margarine worden toegevoegd (D en E geloof ik)
^^quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik heb het dus weleens gehad dat ik sterker was dan een vriendje, maar dat kwam vooral doordat hij nerd was (). Oh en die relatie hield natuurlijk niet lang stand he. Moet wel een vent hebben die me kan beschermen in geval van nood
Ah, dankje! Ik zocht al steeds naar een overzicht van kcal/voedingsstoffen per product, maar kon het nergens vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als je klikt op "lijst met ingevoerde producten" zie je per product de kcals
dan zou ik zeggen: eet op je brood een dun laagje roomboter, of bak met vloeibare bak en braad. alleen olijfolie kom je dingen mee te kort (in de zomer komt vit d wel uit de zon, als je ten minste 15 min zon per dag krijgt)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Margarine bevat vitamine D omdat die er niet gewoon in zit, zoals in roomboter. Vitamine E is een anti-oxidant en zorgt ervoor dat boter minder snel ranzig wordt.
In geklaarde boterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef _aurum_ het volgende:
ik zat te denken, waarom kan je niet gewoon bakken in roomboter ipv olijfolie?
ik vind dat viesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef _aurum_ het volgende:
ik zat te denken, waarom kan je niet gewoon bakken in roomboter ipv olijfolie?
Ik doe meestal als ik aardappels bak de boter apart erbij. Dus ik zeg "aardapels gekookt" en dan doe ik vet er extra bij. Omdat ik soms maar 1 el olie gebruik en een andere keer een half pakje boterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ah, dankje! Ik zocht al steeds naar een overzicht van kcal/voedingsstoffen per product, maar kon het nergens vinden.
Blijkt idd dat grootste hoeveelheid kcal (bijna 500) in de aardappeltjes zitten. Soep is idd bijna niets: 70 kcal voor twee kommen.
Liever: smeer roomboter op brood, bak in olijfolie en als de "r" in de maand is, D-druppels of wintersport.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan zou ik zeggen: eet op je brood een dun laagje roomboter, of bak met vloeibare bak en braad. alleen olijfolie kom je dingen mee te kort (in de zomer komt vit d wel uit de zon, als je ten minste 15 min zon per dag krijgt)
Heb ik hier ook! Nog ongeopend, bewaar ik voor de winter, nom nom. Lekker aardappeltjes in bakken en gevogelte!quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:58 schreef Muis006 het volgende:
Gewoon van je dijen schrapen, like a boss.
We hebben je gemistquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:58 schreef Muis006 het volgende:
Gewoon van je dijen schrapen, like a boss.
Siebe?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand nog roti? Heb nog een bak bij me in de trein.
En anders: waar vind ik zwervers tussen CS en Rotown?
pauluskerk duhquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand nog roti? Heb nog een bak bij me in de trein.
En anders: waar vind ik zwervers tussen CS en Rotown?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |