abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100502907
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Riann

BrandX
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_100502967
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:59 schreef NBT het volgende:

[..]

We hebben die bank net nieuw, en het is echt een stevige bank, er zat zeg maar een houten balk onder de zitting die best wel dik was, ik snap niet dat ik dat veroorzaakt heb, maar dat geeft dus weer aan dat ik mezelf dunner zie dan ik ben.... ik ben ook op de weegschaal gaan staan en in de spiegel gaan kijken.. (in mijn ondergoed, heerlijk confronterend..) En Bah.... het moet er gewoon af!

Dieetiste is een goed idee!
Mooi balen van die bank -O-
Maar wel een teken dat er dus iets moet gebeuren. Ook een dietiste kan je helpen met maaltijden en tips om het vol te houden. Even nagaan bij je zorgverzekering of het vergoed is misschien iets om op te letten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:04 schreef djenneke het volgende:
Mijn ticker mag er eigenlijk wel uit, want ik ben klaar :)
Ik durf niet goed om foto's te vragen, want het is echt zo persoonlijk.
Foto's van voor en na (zoals die van swets bijvoorbeeld) motiveren wel enorm.
Het is natuurlijk helemaal super dat je je doel hebt bereik. Nu is het een kwestie van bijhouden ^O^
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:09:21 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100503005
Haha! We waren tegelijk een nieuwe aan het openen, maar jij was sneller :)

Anyway:

quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:59 schreef NBT het volgende:
We hebben die bank net nieuw, en het is echt een stevige bank, er zat zeg maar een houten balk onder de zitting die best wel dik was, ik snap niet dat ik dat veroorzaakt heb, maar dat geeft dus weer aan dat ik mezelf dunner zie dan ik ben.... ik ben ook op de weegschaal gaan staan en in de spiegel gaan kijken.. (in mijn ondergoed, heerlijk confronterend..) En Bah.... het moet er gewoon af!

Dieetiste is een goed idee!
Niet dat je niet "moet" afvallen hoor, maar een bank hoort toch wel flink wat kilo's te moeten kunnen hebben...Heb je geen garantie ofzo?

En goed dat je even confronterend bezig bent, maar blijf daar niet in hangen. Vanaf nu wordt het beter en je moet ook leren van je lijf te houden O+

Over die ticker die eruit mag: Moet dat? Ik vind de succesverhalen altijd zo motiverend :D

Xx!

Edit: Er zijn ook tickers die al eeuwen op dezelfde stand staan en waarvan je de users nooit ziet... Kunnen we niet even inventariseren wie er niet meer in wilt?

[ Bericht 5% gewijzigd door Tink89 op 09-08-2011 12:10:54 (Tickers) ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:09:43 #4
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100503020
Ik ga ook maar eens een ticker aanmaken, misschien motiveert het als je dan voortgang ziet.... .Kan die dan in de OP?
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:12:20 #5
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100503112
zoiets?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:12:26 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100503116
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:12 schreef NBT het volgende:
[ afbeelding ] zoiets?
Je naam staat niet in de ticker :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_100503171
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:12 schreef NBT het volgende:
[ afbeelding ] zoiets?
Als je 76 kilo weegt dan moet jouw bank echt terug naar de fabriek
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:16:41 #8
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100503238
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:09 schreef Tink89 het volgende:
Haha! We waren tegelijk een nieuwe aan het openen, maar jij was sneller :)

Anyway:

[..]

Niet dat je niet "moet" afvallen hoor, maar een bank hoort toch wel flink wat kilo's te moeten kunnen hebben...Heb je geen garantie ofzo?

En goed dat je even confronterend bezig bent, maar blijf daar niet in hangen. Vanaf nu wordt het beter en je moet ook leren van je lijf te houden O+

Over die ticker die eruit mag: Moet dat? Ik vind de succesverhalen altijd zo motiverend :D

Xx!

Edit: Er zijn ook tickers die al eeuwen op dezelfde stand staan en waarvan je de users nooit ziet... Kunnen we niet even inventariseren wie er niet meer in wilt?
Ik heb gelukkig wel garantie op de bank, dus ik ga vanavond meteen bellen! hopen dat ik niet hoef uit te leggen hoe het is gebeurt!

Maar ik hoop inderdaad nu gewoon echt alert te blijven bij wat ik eet.... ( en drink, want ik gooi net mijn laatste redbull naar binnen en het komt er voorlopig niet meer in! :{w Maargoed, waar haal ik dan mijn energie vandaan.... want ik bent best nutteloos zonder redbull, (koffie drink ik niet!)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:16:57 #9
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100503246
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Je naam staat niet in de ticker :)
Ohw hoe doe ik dat?
pi_100503247
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:14 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Dit..

En mag jij best huilen, maar niet omdat je zo zwaar bent dat de nieuwe bank het begeeft
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:17:22 #11
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100503261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:14 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik ben niet zo groot, dus ben een bolletje vet zeg maar..... misschien ging ik ook wel lomp zitten, maar toch....
pi_100503301
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:17 schreef NBT het volgende:

[..]

Ik ben niet zo groot, dus ben een bolletje vet zeg maar..... misschien ging ik ook wel lomp zitten, maar toch....
Ik ben ook niet groot maar weeg een stuk zwaarder dan jou en mijn Ikea bank houdt mij ook gewoon
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:20:33 #13
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100503357

Zo dan?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:21:04 #14
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100503381
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik ben ook niet groot maar weeg een stuk zwaarder dan jou en mijn Ikea bank houdt mij ook gewoon
Crappie bank! Maar toch.... ik wil afvallen!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:40:09 #15
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100504040
beh, dan ben je echt niet te zwaar voor je bank hoor.

ik heb vandaag mijn workout wel gehad, we hadden levering in de winkel en we hebben zware dozen de trap op gesjouwd en door de winkel verspreid, en dat een paar uurtjes lang :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:06:20 #16
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100505092
Zo, ik heb meteen even een flinke wandeling gemaakt tijdens mijn lunch pauze, als ikd it nu elke dag volhoud. dan gaat het misschien ook wel wat beter, van energie krijg je energie toch?
pi_100505244
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:06 schreef NBT het volgende:
Zo, ik heb meteen even een flinke wandeling gemaakt tijdens mijn lunch pauze, als ikd it nu elke dag volhoud. dan gaat het misschien ook wel wat beter, van energie krijg je energie toch?
Van gezond eten ook :Y
En weg met die redbull... :@
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:13:42 #18
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100505360
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:10 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Van gezond eten ook :Y
En weg met die redbull... :@
Zoals ik al zei, dat was mijn laatste ;) Stond nog in de koelkast, en die had ik vanmorgen stiekem nog nodig... vnavaond maar eens kijken wat ik ga eten.... vanmorgen/middag 3 boterhammen met pindakaas op.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:02:07 #19
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100510048
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:13 schreef NBT het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dat was mijn laatste ;) Stond nog in de koelkast, en die had ik vanmorgen stiekem nog nodig... vnavaond maar eens kijken wat ik ga eten.... vanmorgen/middag 3 boterhammen met pindakaas op.
Wat voor brood? Neem langzame koolhydraten, dus volkorenbrood en -pasta, geen witbrood en "gewone" pasta. Dat helpt je langer vol te zitten. Pindakaas kan wel, daar zit je ook lang vol van, maar hou er ook rekening mee dat daar veel vet in zit. Denk ook eens aan 20+ smeerkaas, kipfilet, rosbief en dat soort dingen :) En geen "gewone" boter, maar Dieet-boter, Becel is aan te raden...

Zorg ook dat je gezonde tussendoortjes in huis hebt: een appel of een wortel ofzo. Als je elke 3 uur iets eet, blijft je stofwisseling bezig en heb je minder de neiging je bij de "grote" maaltijden vol te eten.

Succes!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:07:07 #20
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100510320
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat voor brood? Neem langzame koolhydraten, dus volkorenbrood en -pasta, geen witbrood en "gewone" pasta. Dat helpt je langer vol te zitten. Pindakaas kan wel, daar zit je ook lang vol van, maar hou er ook rekening mee dat daar veel vet in zit. Denk ook eens aan 20+ smeerkaas, kipfilet, rosbief en dat soort dingen :) En geen "gewone" boter, maar Dieet-boter, Becel is aan te raden...

Zorg ook dat je gezonde tussendoortjes in huis hebt: een appel of een wortel ofzo. Als je elke 3 uur iets eet, blijft je stofwisseling bezig en heb je minder de neiging je bij de "grote" maaltijden vol te eten.

Succes!
Ja wel wit brood, want bruin vind ik gewoon weg goor..... En ik eet inderdaad regelmatig kipfilet! Ik heb nooit boter op mijn brood. dat vind ik ook niet lekker.... ( ja ik ben een moeilijke eter) Ik heb in huis wel mandarijntjes liggen... Lijkt me ook wel te voldoen?! Hmmm om de 3 uur eten :o Jeetje... ik heb nu om 11 wat op, en mijn volgende en laatste maaltijd van vandaag is rond een uur of 6......
pi_100510943
Dat wordt wel wat...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:22:00 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100511019
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat wordt wel wat...
Wat wordt wel wat? :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:45:15 #23
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_100512301
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat wordt wel wat...
Je bent er weer :D
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:03:41 #24
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100513389
BAH! Ik heb 'mijn vrolijke week' nu :( Had echt een onstilbare trek naar chocolade en fuet-worst :(
My hovercraft is full of eel.
pi_100513424
Ik heb al een week lang zin om los te gaan op alle mogelijke soorten chips, maar still going strong :7.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')