Mooi balen van die bankquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:59 schreef NBT het volgende:
[..]
We hebben die bank net nieuw, en het is echt een stevige bank, er zat zeg maar een houten balk onder de zitting die best wel dik was, ik snap niet dat ik dat veroorzaakt heb, maar dat geeft dus weer aan dat ik mezelf dunner zie dan ik ben.... ik ben ook op de weegschaal gaan staan en in de spiegel gaan kijken.. (in mijn ondergoed, heerlijk confronterend..) En Bah.... het moet er gewoon af!
Dieetiste is een goed idee!
Ik durf niet goed om foto's te vragen, want het is echt zo persoonlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:04 schreef djenneke het volgende:
Mijn ticker mag er eigenlijk wel uit, want ik ben klaar
Niet dat je niet "moet" afvallen hoor, maar een bank hoort toch wel flink wat kilo's te moeten kunnen hebben...Heb je geen garantie ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:59 schreef NBT het volgende:
We hebben die bank net nieuw, en het is echt een stevige bank, er zat zeg maar een houten balk onder de zitting die best wel dik was, ik snap niet dat ik dat veroorzaakt heb, maar dat geeft dus weer aan dat ik mezelf dunner zie dan ik ben.... ik ben ook op de weegschaal gaan staan en in de spiegel gaan kijken.. (in mijn ondergoed, heerlijk confronterend..) En Bah.... het moet er gewoon af!
Dieetiste is een goed idee!
Je naam staat niet in de tickerquote:
Ik heb gelukkig wel garantie op de bank, dus ik ga vanavond meteen bellen! hopen dat ik niet hoef uit te leggen hoe het is gebeurt!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:09 schreef Tink89 het volgende:
Haha! We waren tegelijk een nieuwe aan het openen, maar jij was sneller
Anyway:
[..]
Niet dat je niet "moet" afvallen hoor, maar een bank hoort toch wel flink wat kilo's te moeten kunnen hebben...Heb je geen garantie ofzo?
En goed dat je even confronterend bezig bent, maar blijf daar niet in hangen. Vanaf nu wordt het beter en je moet ook leren van je lijf te houden![]()
Over die ticker die eruit mag: Moet dat? Ik vind de succesverhalen altijd zo motiverend
Xx!
Edit: Er zijn ook tickers die al eeuwen op dezelfde stand staan en waarvan je de users nooit ziet... Kunnen we niet even inventariseren wie er niet meer in wilt?
Dit..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je 76 kilo weegt dan moet jouw bank echt terug naar de fabriek
Ik ben niet zo groot, dus ben een bolletje vet zeg maar..... misschien ging ik ook wel lomp zitten, maar toch....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je 76 kilo weegt dan moet jouw bank echt terug naar de fabriek
Ik ben ook niet groot maar weeg een stuk zwaarder dan jou en mijn Ikea bank houdt mij ook gewoonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben niet zo groot, dus ben een bolletje vet zeg maar..... misschien ging ik ook wel lomp zitten, maar toch....
Crappie bank! Maar toch.... ik wil afvallen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook niet groot maar weeg een stuk zwaarder dan jou en mijn Ikea bank houdt mij ook gewoon
Van gezond eten ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:06 schreef NBT het volgende:
Zo, ik heb meteen even een flinke wandeling gemaakt tijdens mijn lunch pauze, als ikd it nu elke dag volhoud. dan gaat het misschien ook wel wat beter, van energie krijg je energie toch?
Zoals ik al zei, dat was mijn laatstequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van gezond eten ook
En weg met die redbull...
Wat voor brood? Neem langzame koolhydraten, dus volkorenbrood en -pasta, geen witbrood en "gewone" pasta. Dat helpt je langer vol te zitten. Pindakaas kan wel, daar zit je ook lang vol van, maar hou er ook rekening mee dat daar veel vet in zit. Denk ook eens aan 20+ smeerkaas, kipfilet, rosbief en dat soort dingenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat was mijn laatsteStond nog in de koelkast, en die had ik vanmorgen stiekem nog nodig... vnavaond maar eens kijken wat ik ga eten.... vanmorgen/middag 3 boterhammen met pindakaas op.
Ja wel wit brood, want bruin vind ik gewoon weg goor..... En ik eet inderdaad regelmatig kipfilet! Ik heb nooit boter op mijn brood. dat vind ik ook niet lekker.... ( ja ik ben een moeilijke eter) Ik heb in huis wel mandarijntjes liggen... Lijkt me ook wel te voldoen?! Hmmm om de 3 uur etenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat voor brood? Neem langzame koolhydraten, dus volkorenbrood en -pasta, geen witbrood en "gewone" pasta. Dat helpt je langer vol te zitten. Pindakaas kan wel, daar zit je ook lang vol van, maar hou er ook rekening mee dat daar veel vet in zit. Denk ook eens aan 20+ smeerkaas, kipfilet, rosbief en dat soort dingenEn geen "gewone" boter, maar Dieet-boter, Becel is aan te raden...
Zorg ook dat je gezonde tussendoortjes in huis hebt: een appel of een wortel ofzo. Als je elke 3 uur iets eet, blijft je stofwisseling bezig en heb je minder de neiging je bij de "grote" maaltijden vol te eten.
Succes!
Wat wordt wel wat?quote:
Je bent er weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |