abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100502907
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Riann

BrandX
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_100502967
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:59 schreef NBT het volgende:

[..]

We hebben die bank net nieuw, en het is echt een stevige bank, er zat zeg maar een houten balk onder de zitting die best wel dik was, ik snap niet dat ik dat veroorzaakt heb, maar dat geeft dus weer aan dat ik mezelf dunner zie dan ik ben.... ik ben ook op de weegschaal gaan staan en in de spiegel gaan kijken.. (in mijn ondergoed, heerlijk confronterend..) En Bah.... het moet er gewoon af!

Dieetiste is een goed idee!
Mooi balen van die bank -O-
Maar wel een teken dat er dus iets moet gebeuren. Ook een dietiste kan je helpen met maaltijden en tips om het vol te houden. Even nagaan bij je zorgverzekering of het vergoed is misschien iets om op te letten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:04 schreef djenneke het volgende:
Mijn ticker mag er eigenlijk wel uit, want ik ben klaar :)
Ik durf niet goed om foto's te vragen, want het is echt zo persoonlijk.
Foto's van voor en na (zoals die van swets bijvoorbeeld) motiveren wel enorm.
Het is natuurlijk helemaal super dat je je doel hebt bereik. Nu is het een kwestie van bijhouden ^O^
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:09:21 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100503005
Haha! We waren tegelijk een nieuwe aan het openen, maar jij was sneller :)

Anyway:

quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:59 schreef NBT het volgende:
We hebben die bank net nieuw, en het is echt een stevige bank, er zat zeg maar een houten balk onder de zitting die best wel dik was, ik snap niet dat ik dat veroorzaakt heb, maar dat geeft dus weer aan dat ik mezelf dunner zie dan ik ben.... ik ben ook op de weegschaal gaan staan en in de spiegel gaan kijken.. (in mijn ondergoed, heerlijk confronterend..) En Bah.... het moet er gewoon af!

Dieetiste is een goed idee!
Niet dat je niet "moet" afvallen hoor, maar een bank hoort toch wel flink wat kilo's te moeten kunnen hebben...Heb je geen garantie ofzo?

En goed dat je even confronterend bezig bent, maar blijf daar niet in hangen. Vanaf nu wordt het beter en je moet ook leren van je lijf te houden O+

Over die ticker die eruit mag: Moet dat? Ik vind de succesverhalen altijd zo motiverend :D

Xx!

Edit: Er zijn ook tickers die al eeuwen op dezelfde stand staan en waarvan je de users nooit ziet... Kunnen we niet even inventariseren wie er niet meer in wilt?

[ Bericht 5% gewijzigd door Tink89 op 09-08-2011 12:10:54 (Tickers) ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:09:43 #4
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100503020
Ik ga ook maar eens een ticker aanmaken, misschien motiveert het als je dan voortgang ziet.... .Kan die dan in de OP?
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:12:20 #5
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100503112
zoiets?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:12:26 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100503116
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:12 schreef NBT het volgende:
[ afbeelding ] zoiets?
Je naam staat niet in de ticker :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_100503171
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:12 schreef NBT het volgende:
[ afbeelding ] zoiets?
Als je 76 kilo weegt dan moet jouw bank echt terug naar de fabriek
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:16:41 #8
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100503238
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:09 schreef Tink89 het volgende:
Haha! We waren tegelijk een nieuwe aan het openen, maar jij was sneller :)

Anyway:

[..]

Niet dat je niet "moet" afvallen hoor, maar een bank hoort toch wel flink wat kilo's te moeten kunnen hebben...Heb je geen garantie ofzo?

En goed dat je even confronterend bezig bent, maar blijf daar niet in hangen. Vanaf nu wordt het beter en je moet ook leren van je lijf te houden O+

Over die ticker die eruit mag: Moet dat? Ik vind de succesverhalen altijd zo motiverend :D

Xx!

Edit: Er zijn ook tickers die al eeuwen op dezelfde stand staan en waarvan je de users nooit ziet... Kunnen we niet even inventariseren wie er niet meer in wilt?
Ik heb gelukkig wel garantie op de bank, dus ik ga vanavond meteen bellen! hopen dat ik niet hoef uit te leggen hoe het is gebeurt!

Maar ik hoop inderdaad nu gewoon echt alert te blijven bij wat ik eet.... ( en drink, want ik gooi net mijn laatste redbull naar binnen en het komt er voorlopig niet meer in! :{w Maargoed, waar haal ik dan mijn energie vandaan.... want ik bent best nutteloos zonder redbull, (koffie drink ik niet!)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:16:57 #9
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100503246
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Je naam staat niet in de ticker :)
Ohw hoe doe ik dat?
pi_100503247
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:14 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Dit..

En mag jij best huilen, maar niet omdat je zo zwaar bent dat de nieuwe bank het begeeft
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:17:22 #11
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100503261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:14 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik ben niet zo groot, dus ben een bolletje vet zeg maar..... misschien ging ik ook wel lomp zitten, maar toch....
pi_100503301
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:17 schreef NBT het volgende:

[..]

Ik ben niet zo groot, dus ben een bolletje vet zeg maar..... misschien ging ik ook wel lomp zitten, maar toch....
Ik ben ook niet groot maar weeg een stuk zwaarder dan jou en mijn Ikea bank houdt mij ook gewoon
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:20:33 #13
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100503357

Zo dan?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:21:04 #14
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100503381
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik ben ook niet groot maar weeg een stuk zwaarder dan jou en mijn Ikea bank houdt mij ook gewoon
Crappie bank! Maar toch.... ik wil afvallen!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:40:09 #15
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100504040
beh, dan ben je echt niet te zwaar voor je bank hoor.

ik heb vandaag mijn workout wel gehad, we hadden levering in de winkel en we hebben zware dozen de trap op gesjouwd en door de winkel verspreid, en dat een paar uurtjes lang :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:06:20 #16
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100505092
Zo, ik heb meteen even een flinke wandeling gemaakt tijdens mijn lunch pauze, als ikd it nu elke dag volhoud. dan gaat het misschien ook wel wat beter, van energie krijg je energie toch?
pi_100505244
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:06 schreef NBT het volgende:
Zo, ik heb meteen even een flinke wandeling gemaakt tijdens mijn lunch pauze, als ikd it nu elke dag volhoud. dan gaat het misschien ook wel wat beter, van energie krijg je energie toch?
Van gezond eten ook :Y
En weg met die redbull... :@
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:13:42 #18
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100505360
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:10 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Van gezond eten ook :Y
En weg met die redbull... :@
Zoals ik al zei, dat was mijn laatste ;) Stond nog in de koelkast, en die had ik vanmorgen stiekem nog nodig... vnavaond maar eens kijken wat ik ga eten.... vanmorgen/middag 3 boterhammen met pindakaas op.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:02:07 #19
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100510048
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:13 schreef NBT het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dat was mijn laatste ;) Stond nog in de koelkast, en die had ik vanmorgen stiekem nog nodig... vnavaond maar eens kijken wat ik ga eten.... vanmorgen/middag 3 boterhammen met pindakaas op.
Wat voor brood? Neem langzame koolhydraten, dus volkorenbrood en -pasta, geen witbrood en "gewone" pasta. Dat helpt je langer vol te zitten. Pindakaas kan wel, daar zit je ook lang vol van, maar hou er ook rekening mee dat daar veel vet in zit. Denk ook eens aan 20+ smeerkaas, kipfilet, rosbief en dat soort dingen :) En geen "gewone" boter, maar Dieet-boter, Becel is aan te raden...

Zorg ook dat je gezonde tussendoortjes in huis hebt: een appel of een wortel ofzo. Als je elke 3 uur iets eet, blijft je stofwisseling bezig en heb je minder de neiging je bij de "grote" maaltijden vol te eten.

Succes!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:07:07 #20
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100510320
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat voor brood? Neem langzame koolhydraten, dus volkorenbrood en -pasta, geen witbrood en "gewone" pasta. Dat helpt je langer vol te zitten. Pindakaas kan wel, daar zit je ook lang vol van, maar hou er ook rekening mee dat daar veel vet in zit. Denk ook eens aan 20+ smeerkaas, kipfilet, rosbief en dat soort dingen :) En geen "gewone" boter, maar Dieet-boter, Becel is aan te raden...

Zorg ook dat je gezonde tussendoortjes in huis hebt: een appel of een wortel ofzo. Als je elke 3 uur iets eet, blijft je stofwisseling bezig en heb je minder de neiging je bij de "grote" maaltijden vol te eten.

Succes!
Ja wel wit brood, want bruin vind ik gewoon weg goor..... En ik eet inderdaad regelmatig kipfilet! Ik heb nooit boter op mijn brood. dat vind ik ook niet lekker.... ( ja ik ben een moeilijke eter) Ik heb in huis wel mandarijntjes liggen... Lijkt me ook wel te voldoen?! Hmmm om de 3 uur eten :o Jeetje... ik heb nu om 11 wat op, en mijn volgende en laatste maaltijd van vandaag is rond een uur of 6......
pi_100510943
Dat wordt wel wat...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:22:00 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100511019
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat wordt wel wat...
Wat wordt wel wat? :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:45:15 #23
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_100512301
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat wordt wel wat...
Je bent er weer :D
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:03:41 #24
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100513389
BAH! Ik heb 'mijn vrolijke week' nu :( Had echt een onstilbare trek naar chocolade en fuet-worst :(
My hovercraft is full of eel.
pi_100513424
Ik heb al een week lang zin om los te gaan op alle mogelijke soorten chips, maar still going strong :7.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100521715
Mijn ticker staat inderdaad al een tijdje stil. Maar dat is dus omdat mijn afvalplan even in de koelkast stond. Ik moet mijn knop weer vinden. Maar ik kan me zó verliezen in stress rond werk enzo, dat ik hem totaal uit het oog verlies...

[ Bericht 0% gewijzigd door cinnamongirl op 09-08-2011 20:28:43 ]
pi_100521876
Hier staat de ticker ook een tijd stil omdat het een plateau heeft bereikt :(.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_100521963
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn ticker staat inderdaad al een tijdje stil. Maar dat is dus omdat mijn afvalplan even in de koelkast stond. Ik moet mijn knop weer vinden. Maar ik kan me zó verliezen in stress rond werd enzo, dat ik hem totaal uit het oog verlies...
Dat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_100527023
Hier gaat ie lekker naar beneden, maar ga nu ff bijlezen
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_100527407
Zo bijgelezen

NTB van dat gewicht zakt je bank echt niet door, die van mij met 123 ook niet (ooit) en das was een gammel geval maar wel goed dat je er iets aan wilt doen ! De tips hier gegeven zijn hele goede ! Neem desnoods van dat vezelbrood of iets anders volkorens wat je wel naar binnen krijgt.

m@x wat ga je goed !

Voor en na foto : zodra ik op gewicht ben, zal ik die hier plaatsen, wel ff onherkenbaar gemaakt maar dat beloof ik jullie bij deze !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 10 augustus 2011 @ 02:17:47 #31
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100538609
Heeft iemand ervaring met het 17 Day Diet?
Ik denk eraan om dat boek te kopen, omdat ik door het dieet/eetpatroon van de diëtiste op gewicht blijf, in plaats van afval.

Mijn BMI is volgens mij 27.1, dus ik mag nog net in dit topic. :P

Of heeft iemand andere goede aanbevelingen?

Want een gezond eetpatroon met 1,5 liter water en minstens 30 minuten beweging per dag werkt niet ... ik blijf namelijk gewoon op gewicht. -O-

Bij mij werkt de stress ook niet bepaald mee. Ik eet en leef gezond, maar van stress kan je stofwisseling trager worden. Dus dan blijf ik daardoor blijkbaar op gewicht. En die stress gaat bij mij helaas ook niet zomaar over. }:|

[ Bericht 10% gewijzigd door Madame_Paon op 10-08-2011 12:49:08 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100540668
Mogge :O

Madame ik ken het niet, dus geen idee of het werkt. Moet ook eerlijk zeggen dat er zoveel nieuwe methodes zijn dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie en mij er maar niet meer in verdiep nu ik Cambridge doe.

Hier een goede week gehad, 1,8 eraf en ik nader een voor mij zeer magische grens, de 79.9. Kan mezelf niet meer heugen wanneer ik dat voor het laatst woog, in elk geval ergens in mijn puberteit moet dat geweest zijn. Gisteren een spijkerbroek maat 32/30 gekocht :D De kleinste die hier in de kas lag was maat 36/30, de grootste ooit was 46/30. Geen idee welke confectiemaat er bij 32/30 hoort maar hij zit heerlijk ! De andere is gelijk in de winkel gebleven, de hobbezak was zo veel te groot overal. En 2 shirtjes maat 40... nooit gedacht dat dat ooit zou lukken !
Nou op naar de laatste kilo's die nu wel langzamer zullen gaan. In elk geval is het nu niet zover meer, nog een kilo of 6 tot afbouwen !
pi_100540715
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:51 schreef Muks het volgende:
Zo bijgelezen

NTB van dat gewicht zakt je bank echt niet door, die van mij met 123 ook niet (ooit) en das was een gammel geval maar wel goed dat je er iets aan wilt doen ! De tips hier gegeven zijn hele goede ! Neem desnoods van dat vezelbrood of iets anders volkorens wat je wel naar binnen krijgt.

m@x wat ga je goed !

Voor en na foto : zodra ik op gewicht ben, zal ik die hier plaatsen, wel ff onherkenbaar gemaakt maar dat beloof ik jullie bij deze !
Ik ben nu al benieuwd _O_ :D
Ik ga ook zeker foto's maken, voor mezelf maar ook voor anderen. Dat lijkt me zo motiverend werken eigenlijk :@
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 08:48 schreef Muks het volgende:

Madame ik ken het niet, dus geen idee of het werkt. Moet ook eerlijk zeggen dat er zoveel nieuwe methodes zijn dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie en mij er maar niet meer in verdiep nu ik Cambridge doe.

Hier een goede week gehad, 1,8 eraf en ik nader een voor mij zeer magische grens, de 79.9. Kan mezelf niet meer heugen wanneer ik dat voor het laatst woog, in elk geval ergens in mijn puberteit moet dat geweest zijn. Gisteren een spijkerbroek maat 32/30 gekocht :D De kleinste die hier in de kas lag was maat 36/30, de grootste ooit was 46/30. Geen idee welke confectiemaat er bij 32/30 hoort maar hij zit heerlijk ! De andere is gelijk in de winkel gebleven, de hobbezak was zo veel te groot overal. En 2 shirtjes maat 40... nooit gedacht dat dat ooit zou lukken !
Nou op naar de laatste kilo's die nu wel langzamer zullen gaan. In elk geval is het nu niet zover meer, nog een kilo of 6 tot afbouwen !
You go Muks *dansje doet* Lijkt me heerlijk om kleren te shoppen zo. O+
  woensdag 10 augustus 2011 @ 08:54:15 #34
3142 m@x
pi_100540735
quote:
5s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 02:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Heeft iemand ervaring met het 17 Day Diet?
Ik denk eraan om dat boek te kopen, omdat ik door het dieet/eetpatroon van de diëtiste op gewicht blijf, in plaats van afval.

Mijn BMI is volgens 27.1, dus ik mag nog net in dit topic. :P

Of heeft iemand andere goede aanbevelingen?

Want een gezond eetpatroon met 1,5 liter water en minstens 30 minuten beweging per dag werkt niet ... ik blijf namelijk gewoon op gewicht. -O-

Bij mij werkt de stress ook niet bepaald mee. Ik eet en leef gezond, maar van stress kan je stofwisseling trager worden. Dus dan blijf ik daardoor blijkbaar op gewicht. En die stress gaat bij mij helaas ook niet zomaar over. }:|
Ik ken het dieet ook niet. Ik ben zelf ook niet zo'n fan van speciale dieeten, maar voor sommige deelnemers aan dit topic werken ze prima. Ik zou zelf toch eerst naar meer bewegen gaan kijken.

Voor- en na-foto's ga ik niet doen denk ik. Sowieso heb ik volgens mij niet eens echte voor-foto's. Ik hou niet zo goed op papier dus ik ren meestal hard weg als ik een fototoestel zie aankomen.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 09:36:19 #35
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100541449
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 08:48 schreef Muks het volgende:

Ik geloof dat dat 40/42 is :o Wauw.. Je kunt nu in de 'gewone' winkels shoppen zonder dat je naar grotematenafdelingen moet :D

Ik heb echt wat slechte dagen gehad. Durf niet op de weegschaal :(
pi_100541825
Gisteren een dagje uit geweest met dochter, en nergens op gelet. Bij de bioscoop een overdosis suiker gehad aan snoepjes. Meer suiker en koolhydraten dan de afgelopen 2 maande sinds ik begonnen ben met low-carb dieet. Het resultaat vanochtend..... - 2 ons :? Het zal zich nog wel even verstopt hebben. Omdat ik nu niet meer in ketose ben zal ik de komende dagen wel weer honger hebben, maar het was wel even goed. Vooral omdat ik nu weer weet dat ik me weer opgeblazen voel door suikers en koolhydraten. weer gemotiveerd verder. 8 kg in 2 maanden eraf. Ik ga ook maar eens een ticker maken.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:21:25 #37
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100542559
Hier een raar ontbijt... de knop moet even terug om, maar thesissen die voor 1 september af moeten zijn en dat soort dingen helpen absoluut niet mee :(

En Go Muks!

Xx
pi_100542699
Ohja een ticker... ga ik ook maken, maar ik begin pas echt na mijn vakantie dus dan tegen die tijd zet ik em wel neer :Y
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:29:40 #39
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100548882
Ik blijf al een paar dagen hangen op 117,2. Net naar de markt geweest, lekker fruit gehaald en mueslibollen. Vond het best knap van mezelf.

Vanmorgen belde het bedrijf waar ik voor zou gaan werken, dat ze toch de voorkeur aan iemand anders hadden gegeven, terwijl ik min of meer al was aangenomen. Merk dat ik op zulke momenten heel veel zin krijg om de chocoladeafdeling van de AH leeg te kopen :Y
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 15:32:06 #40
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100553751
aaah, plateau over :D -7! -7! -7!
pi_100554602
Meh, als ik voor het chipsschap sta is het toch altijd nog wel moeilijk. Maar heb er nog geen een keer aan toegegeven, net ook niet. Ik denk dan altijd ''Heb je een uur plezier van zo'n zak chips om je daarna weer kut te voelen als je op de weegschaal gaat staan''. En dan hoef ik 't gelijk niet meer te kopen ^O^

Misschien niet helemaal de goede mentaliteit, maar 't werkt wel.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100555454
Even een linkdumpje hoor: http://www.wimp.com/beinspired/ (titel = One man's 120 pound journey)

(ik kan op mijn werk niet op youtube, vandaar dit linkje)

[ Bericht 9% gewijzigd door Isabeau op 10-08-2011 16:16:57 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 augustus 2011 @ 16:13:35 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100555644
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:50 schreef Blistering het volgende:
Meh, als ik voor het chipsschap sta is het toch altijd nog wel moeilijk. Maar heb er nog geen een keer aan toegegeven, net ook niet. Ik denk dan altijd ''Heb je een uur plezier van zo'n zak chips om je daarna weer kut te voelen als je op de weegschaal gaat staan''. En dan hoef ik 't gelijk niet meer te kopen ^O^

Misschien niet helemaal de goede mentaliteit, maar 't werkt wel.
Eten van tevoren helpt ook :P. Weet niet hoe lang je geen chips hebt gegeten, maar ook die behoefte aan chips gaat wel een keer weg :). Ik eet echt bijna nooit chips, terwijl ik dat vroeger wekelijks deed. Af en toe heb ik van die perioden dat ik een paar dagen achter elkaar cola drink en ik merk dat ik meteen weer verslaafd raak als ik dat doe (één keertje in het weekend kan echter prima). Als ik vervolgens weer een dag of twee geen cola drink, is de behoefte ook weg. Ik bedenk me in zo'n geval dat het verslaafde lijf is dat suiker wil, niet ikzelf ;).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 10 augustus 2011 @ 16:16:22 #44
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100555769
Ik ben bijna klaar met het 3 weken vetvrij ziekenhuisdieet. Ik weet niet exact hoeveel ik woog toen ik begon, 3 dagen nadat ik begonnen was met het dieet woog ik in ieder geval 89,6. Ik laat jullie zaterdag weten hoeveel ik weeg na nog eens 3 weken en 3 weekenden.

Bij vetvrij ziekenhuisdieet volg je in de weekdagen (ma t/m vr) dus een dieet, en in het weekend mag je normaal (met mate) eten.
:-)
pi_100558768
Is het verstandig om na drie weken crashen er nog drie weken aan te plakken?
Op deze site vind ik dit:

quote:
U mag het dieet 3 weken volgen, vervolgens heeft u 1 stopweek.
Na deze stopweek mag u het vetvrij dieet weer 3 weken volgen.
  Boks-Chick woensdag 10 augustus 2011 @ 17:32:04 #46
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100558839
ik heb al een ruime week zware motivatieprobs }:|

Vandaag voor het eerst weer braaf geweest. Nu weer even doorzetten dus *O*

;(
lolwut
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:30:13 #47
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100560802
hup BrandX! je bent alweer op de goede weg, nu nog even doorzetten inderdaad! Weet zeker dat je het kunt :)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:08:40 #48
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100562239
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Even een linkdumpje hoor: http://www.wimp.com/beinspired/ (titel = One man's 120 pound journey)

Wauw. Daar moest ik een klein beetje van huilen. Wat een mooi filmpje en wat straalt hij nu zeg!
  Boks-Chick woensdag 10 augustus 2011 @ 20:39:36 #49
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100565735
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:30 schreef RandomMoron het volgende:
hup BrandX! je bent alweer op de goede weg, nu nog even doorzetten inderdaad! Weet zeker dat je het kunt :)
Thanks O+ :*
lolwut
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:42:32 #50
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100565838
Mijn afvalpoging ligt nu een beetje in water, omdat ik ziek ben.
En dan proef ik alleen mierzoet drinken en gezouten nootjes en chips ...
JEUJ.
Gelukkig heb ik ook bijna geen eetlust, dus het valt mee. O-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100565960
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eten van tevoren helpt ook :P. Weet niet hoe lang je geen chips hebt gegeten, maar ook die behoefte aan chips gaat wel een keer weg :). Ik eet echt bijna nooit chips, terwijl ik dat vroeger wekelijks deed. Af en toe heb ik van die perioden dat ik een paar dagen achter elkaar cola drink en ik merk dat ik meteen weer verslaafd raak als ik dat doe (één keertje in het weekend kan echter prima). Als ik vervolgens weer een dag of twee geen cola drink, is de behoefte ook weg. Ik bedenk me in zo'n geval dat het verslaafde lijf is dat suiker wil, niet ikzelf ;).
Haha ja, dat is waar. Had in plaats van chips wel een rol Oreo's meegenomen :7, maar dat kan ik wel goed laten staan. Ach ja, af en toe gun ik mezelf een chipje of iets, vandaag dus niet. Maar je hebt verder wel gelijk inderdaad.
pi_100569084
Ik heb eigenlijk helemaal geen trek in chips meer, maar meer naar noten, dus ik ben van plan die in mijn menu op te nemen. Waar ik wel naar snak is KAAS...
  woensdag 10 augustus 2011 @ 22:22:02 #53
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100570640
ik naar avocado's en hamburgers, terwijl ik normaal al nooit hamburgers eet :S afgelopen zondag hebben we al hamburgers gegeten, maar dan op verse ciabatta's,vegetarisch hamburgertje, sla en een beetje ketchup.. maar toch krijg ik de hele tijd zo'n trek in hamburgers.
pi_100587415
Goedemorgen !!

iedereen vandaag een hele goede dieet-dag toegewenst en mocht je even een dipje hebben : denk er dan aan voor wie je het doet : JEZELF !!

Hier museum-dagje. De kids hier zijn dol op musea dus gaan we naar het openlucht museum !
Handig dat we daar in de buurt wonen ;)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 09:32:56 #55
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100587851
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 09:11 schreef Muks het volgende:
Goedemorgen !!

iedereen vandaag een hele goede dieet-dag toegewenst en mocht je even een dipje hebben : denk er dan aan voor wie je het doet : JEZELF !!

Hier museum-dagje. De kids hier zijn dol op musea dus gaan we naar het openlucht museum !
Jeej, txs voor de peptalk! :D Ik ga nu ontbijten, anders wordt het niks... verder loop ik al de hele ochtend te snauwen tegen vriendjelief, misschien moet ik die ook nog even knuffelen :(

Xx
  donderdag 11 augustus 2011 @ 09:44:34 #56
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100588113
Fijn Muks, thanx!

Ontbijt begon netjes: schaaltje aardbeien, een wilde perzik, een ontbijtcracker en een beker chocolademelk light.

Nu maar hopen dat ik vandaag dat irritante snaaien achterwege kan laten. Ik heb momenteel even niks in huis meer, en dat ga ik maar weer eens zo houden.
pi_100588434
Purdey ik drink elke keer als ik snaaineiging krijg (die heb ik uitsluitend in een eetweek) een glas water, werkt hier prima. Maar idd niets in huis hier, manlief moet morgen boodschappen doen voor hem en de kids en heb gezegd dat ie maar jonge kaas mee moet nemen die vind ik toch smerig
pi_100588817
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:09 schreef Isabeau het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:08 schreef BGTes het volgende:

[..]

Wauw. Daar moest ik een klein beetje van huilen. Wat een mooi filmpje en wat straalt hij nu zeg!
Ik ook ja, maar vooral omdat ik het ook een mooie nummer vind :')
quote:
8s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef BrandX het volgende:
ik heb al een ruime week zware motivatieprobs }:|

Vandaag voor het eerst weer braaf geweest. Nu weer even doorzetten dus *O*

;(
Kom op BrandX je kan het *O*
quote:
Goedemorgen !!

Veel plezier in het museum _O_ hopelijk blijft het een beetje droog!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 10:32:45 #59
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100589460
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 09:56 schreef Muks het volgende:
Purdey ik drink elke keer als ik snaaineiging krijg (die heb ik uitsluitend in een eetweek) een glas water, werkt hier prima. Maar idd niets in huis hier, manlief moet morgen boodschappen doen voor hem en de kids en heb gezegd dat ie maar jonge kaas mee moet nemen die vind ik toch smerig
Goeie tip! Of een kauwgompje, schijnt ook wel te helpen. Het is heel gek, dat ik écht niet wil snaaien, maar dat het gewoon toch gebeurd.

Ik heb ooit gelezen dat ze een proef hadden gedaan met ratten. De ene groep kreeg kleine hoeveelheden heroïne, en de andere helft kreeg veel eten. Op een gegeven moment stopten ze daarmee, en bij beide groepen ratten begon hetzelfde deel in de hersenen activiteit te vertonen op het afkicken. Simpel gezegd is het dus even moeilijk om te stoppen met eten, als te stoppen met heroïne.
  Boks-Chick donderdag 11 augustus 2011 @ 10:35:36 #60
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100589533
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:11 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

[..]

Ik ook ja, maar vooral omdat ik het ook een mooie nummer vind :')

[..]

Kom op BrandX je kan het *O*

[..]

Veel plezier in het museum _O_ hopelijk blijft het een beetje droog!
niet helemaal gelukt gister, maar ook niet dramatisch mislukt :') :+
lolwut
pi_100589953
quote:
Goedemorgen !!

Thanks! dit had ik ff nodig. Een slechte dag gisteren die eindigde met een hele zak japanse nootjes, die er 's nachts weer uitkwamen :r
  donderdag 11 augustus 2011 @ 11:03:19 #62
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100590436
Nou, gaat fijn hier.. die ziekte die ik heb is dus weer vol teruggekomen, heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn.
Maar elk nadeel heb zn voordeel; het is maagpijn, dus dat ijs in de vriezer gaat er echt niet in vandaag :)
pi_100590684
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:32 schreef Purdey het volgende:

[..]

Goeie tip! Of een kauwgompje, schijnt ook wel te helpen. Het is heel gek, dat ik écht niet wil snaaien, maar dat het gewoon toch gebeurd.

Kauwgom maakt het juist dat je meer zin krijgt in eten door de eetbeweging.

Neem geen kauwgom

quote:
Kauwgom lijkt het ideale middel om te doen of je eet terwijl je geen caloriën binnenkrijgt, maar in werkelijkheid vergroot kauwgom het hongergevoel. Door het kauwen van kauwgom krijgt je maag het idee dat er eten onderweg is en gaat stoffen aanmaken die de spijsvertering in gang zetten. Dit veroorzaakt honger.
Bron: http://gezondheid.rubriek.nl/gezondheid/dieet_afvallen.php

Ik weet dat ik het ooit in de krant heb gelezen :).
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:58:55 #64
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100595127
Bij de studievereniging en daardoor geen lunch of een hele late lunch. Wel koffie.

Rare dag dit, het lukt gewoon niet :? alweer...

Xx
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:33:09 #65
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100596791
eennn, de weegschaal zakte weer verder naar beneden naar nog een extra halve eraf. Ik hoop stiekem dat dat blijvend is, en geen valse hoop :P
pi_100598485
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:03 schreef BGTes het volgende:
Nou, gaat fijn hier.. die ziekte die ik heb is dus weer vol teruggekomen, heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn.
Maar elk nadeel heb zn voordeel; het is maagpijn, dus dat ijs in de vriezer gaat er echt niet in vandaag :)
Da's mooi klote -O- wat heb je, als ik vragen mag?
Ja doei.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:57:48 #67
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100601059
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Da's mooi klote -O- wat heb je, als ik vragen mag?
Het komt er op neer dat mijn hele maag volzit met ontstekingen (ulcers). Ik werd echt op het laatste moment volgepompt met maagbeschermers en zuurremmers zodat het geen perforatie zou worden, scheelde blijkbaar niet zo veel ;o Maarja dat doet dus meer pijn dan het klinkt :P
En dan heb je het probleem dat het pijn doet als ik eet, maar ook als ik honger heb xD

Gelukkig is het nu weer wat minder. Kan ik zo eventjes naar buiten :)
Ben net op de weegschaal gaan staan. Ondanks dat het mijn 'vrolijke' week is, is er toch 200 gram af, dus ik denk dat het meer zou zijn in een normale week :)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:29:59 #68
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100602511
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:10 schreef joyvke het volgende:

[..]

Kauwgom maakt het juist dat je meer zin krijgt in eten door de eetbeweging.

Neem geen kauwgom

[..]

Bron: http://gezondheid.rubriek.nl/gezondheid/dieet_afvallen.php

Ik weet dat ik het ooit in de krant heb gelezen :).
Goeie website, bedankt! Van de kauwgom wist ik niet. Heb dat ooit als tip gelezen in het boek van Sonja Bakker. Heb dat dieet eigenlijk nooit gedaan, maar vind/vond het wel een handig naslagwerk met wat je allemaal op brood kunt eten en tussendoor kunt eten :)
pi_100602751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:57 schreef BGTes het volgende:

[..]

Het komt er op neer dat mijn hele maag volzit met ontstekingen (ulcers). Ik werd echt op het laatste moment volgepompt met maagbeschermers en zuurremmers zodat het geen perforatie zou worden, scheelde blijkbaar niet zo veel ;o Maarja dat doet dus meer pijn dan het klinkt :P
En dan heb je het probleem dat het pijn doet als ik eet, maar ook als ik honger heb xD

Gelukkig is het nu weer wat minder. Kan ik zo eventjes naar buiten :)
Ben net op de weegschaal gaan staan. Ondanks dat het mijn 'vrolijke' week is, is er toch 200 gram af, dus ik denk dat het meer zou zijn in een normale week :)
Oei -O- 'niet fijn' is een understatement..
Probeer ondanks dat nog wel genoeg van de goede dingen te eten. Licht verteerbare zaken die wel wat goeds voor je lichaam doen :*
Ja doei.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:18:41 #70
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100607128
Uiteindelijk toch nog goed geluncht, lekker veel radijsjes gegeten.

Nu op naar het avondeten. Vriendjelief kookt zalm met aardappelpuree en gekookte groente... ben benieuwd ;)

Xx!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:16:03 #71
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100611626
lekker Tink! ik eet ook zalm, maar dan uit de oven met kokosmelk en citroengras :P gewoon omdat het van de week ook al zo goed beviel :P

ik moet nog 2,5 kilo en dan ben ik tien kilo kwijt :D ik snap niet zo goed wat ik nu anders doe dan normaal en waarom ik nu wel afval..maar ja :) blij ben ik er wel mee
  donderdag 11 augustus 2011 @ 23:54:53 #72
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100625108
Volgens het voedingscentrum is mijn ideale gewicht 59 kilo. Ik word daar vrij depri van aangezien dat nog eens 6 kilo onder mijn streefgewicht zou zitten.
pi_100630951
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:54 schreef RandomMoron het volgende:
Volgens het voedingscentrum is mijn ideale gewicht 59 kilo. Ik word daar vrij depri van aangezien dat nog eens 6 kilo onder mijn streefgewicht zou zitten.
Jouw ideale gewicht is dat waar jij je prettig bij voelt, niet dat gewicht waar je je depri bij voelt.

Wat is je BMI bij 65 kilo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100631206
als ik het voedingscentrum zou geloven dan zou ik volgens mij een wandelend skelet zijn : ik moet dan 63 kg wegen...nou never nooit niet. De huisarts had een andere manier om BMI te berekenen en maakte daarbij ook gebruik van leeftijd. Omdat ik bijna 40 ben, behoor ik tot een andere groep en moet mijn BMI onder de 26 zijn ipv onder de 25, Vandaar de ondergrens van 70 kg voor mij. Dus 70 is mijn doel, maar met 72 ben ik ook al zeer tevreden. Nu eerst maar eens naar de 75 Oh en vanaf BMI 27 zou de huisarts al tevreden zijn, dat is 76 kg. Maar daar ben ik zelf niet tevreden mee denk ik nu ;)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:10:07 #75
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100631704
Jaaaaaaah! Onder de 100 :D Om precies te zijn: 99,9...99,8....99,9...99,8. Hou het maar op 99,85 :p

:D

Xx
pi_100631902
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:10 schreef Tink89 het volgende:
Jaaaaaaah! Onder de 100 :D Om precies te zijn: 99,9...99,8....99,9...99,8. Hou het maar op 99,85 :p

Xx
Onder de 100 *O*
Super _O_
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:50:28 #77
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100632408
quote:

Xx
Congratz Tink!! Helemaal super ^O^

Ik was een hele ons afgevallen sinds gisteren. Opzich best netjes met wat ik heb gegeten.

Hoe zit het eigenlijk met muesli en krentenbollen? Zijn die nog best gezond, of kun je die beter laten staan?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:52:51 #78
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100632471
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:50 schreef Purdey het volgende:

[..]

Congratz Tink!! Helemaal super ^O^

Ik was een hele ons afgevallen sinds gisteren. Opzich best netjes met wat ik heb gegeten.

Hoe zit het eigenlijk met muesli en krentenbollen? Zijn die nog best gezond, of kun je die beter laten staan?
Danku :)

En volgens mijn diëtiste mogen die wel, maar zonder boter en beleg. Ze tellen dan voor 2 boterhammen. Is wel meestal witbrood, geen volkoren iig... Ik vind ze niet lekker, dus laat ze sowieso liggen :p

Xx
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:55:04 #79
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100632514
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Danku :)

En volgens mijn diëtiste mogen die wel, maar zonder boter en beleg. Ze tellen dan voor 2 boterhammen. Is wel meestal witbrood, geen volkoren iig... Ik vind ze niet lekker, dus laat ze sowieso liggen :p

Xx
Zag net dat ze 135 kcal per stuk bevatten, en een 'gewone' bruine boterham 80. Dus echt heel gezond zijn ze niet. Kan me ook nog wel herinneren dat de voormalig diëtist van mijn moeder (Echt een hórk van een man overigens..) ooit zei dat die dingen met cakemeel worden gemaakt en dus 'echt heel slecht' waren. Ze zijn nu weer op, denk dat ik ze voorlopig weer links laat liggen :)
pi_100632541
quote:

Xx
*G* *G* *G* *G* *G* YEAH *G* *G* *G* *G* *G*
pi_100632573
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:55 schreef Purdey het volgende:

[..]

Zag net dat ze 135 kcal per stuk bevatten, en een 'gewone' bruine boterham 80. Dus echt heel gezond zijn ze niet. Kan me ook nog wel herinneren dat de voormalig diëtist van mijn moeder (Echt een hórk van een man overigens..) ooit zei dat die dingen met cakemeel worden gemaakt en dus 'echt heel slecht' waren. Ze zijn nu weer op, denk dat ik ze voorlopig weer links laat liggen :)
Ze worden gemaakt met witmeel gemengd met iets donkermeel en veel suiker..dus ik laat ze lekker links liggen straks en neem wel iets van sesambrood ;) Jammer trouwens dat ik niet in Duitsland woon, zag hier in de winkel brood gemaakt van pitjes :D Dat zag er zeer smakelijke uit en schat dat je aan een plak meer dan zat hebt als maaltijd
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:58:38 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100632577
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:56 schreef Muks het volgende:

[..]

*G* *G* *G* *G* *G* YEAH *G* *G* *G* *G* *G*
Dank u :D Ben zo blij dat ik door dat plateau heen ben, van 100 en een beetje... Vandaag het rijk voor me alleen. Heb gezond ontbeten en ga zo eens bedenken wat er vanavond op het menu staat. Heb mezelf overigens beloond met laarsjes die zitten als pantoffels:

http://www.schuurman-scho(...)amesboot-op-hak.html

Xx
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:17:51 #83
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100636117
Gaaf! Ik mag over 12 kilo een felrode jurk van mezelf :P

Nog thnx voor de peptalk btw 59 kilo is voor mij echt niet realistisch idd, met 65 kilo zou mijn bmi onder de 25 zijn en dus prima!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:25:05 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100636315
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:17 schreef RandomMoron het volgende:
Gaaf! Ik mag over 12 kilo een felrode jurk van mezelf :P

Nog thnx voor de peptalk btw 59 kilo is voor mij echt niet realistisch idd, met 65 kilo zou mijn bmi onder de 25 zijn en dus prima!
Tof :D Ik heb de laatste tijd al zoveel geshopt dat dit even het laatste was :p

Xx
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:35:22 #85
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100636641
Suuuuupergoed, Tink! Hoop dat ik volgende week met je in de lichter-dan-100-club mag :D

Nu even mijn zielige verhaaltje:
Man oh man.. heb de nacht niet kunnen slapen van de pijn. Ben vandaag terug naar het ziekenhuis geweest, krijg ik weer dezelfde medicijnen maar dan in een lagere dosis..Heb de neiging om zelf gewoon de dosis weer te verdubbelen want toen duurde het ook een week voordat ik weer normaal kon leven :(

Heb nu dus echt heel veel pijn. Het steekt en zeurt aan een stuk door.
Lekker zo voor mijn tentamens.

Stiekem klein voordeel: ik val er wel van af omdat ik niet echt kan eten. Ja ik weet dat dit slecht is en niet de goede manier.. Maar als ik het er af hou..
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:32:59 #86
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100638646
Laatste dag van het vetvrij ziekenhuisdieet voor mij. Vandaag het wekelijkse portie vis, 200 gram gerookte zalmfilet, hmmm wat is dat lekker na een week met bijna alleen maar toast, sinaasappel, ei, tomaat en yoghurt :P
pi_100638707
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:32 schreef T.O.P het volgende:
Laatste dag van het vetvrij ziekenhuisdieet voor mij. Vandaag het wekelijkse portie vis, 200 gram gerookte zalmfilet, hmmm wat is dat lekker na een week met bijna alleen maar toast, sinaasappel, ei, tomaat en yoghurt :P
Weet je nog dat ik dit vroeg?

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Is het verstandig om na drie weken crashen er nog drie weken aan te plakken?
Op deze site vind ik dit:

U mag het dieet 3 weken volgen, vervolgens heeft u 1 stopweek.
Na deze stopweek mag u het vetvrij dieet weer 3 weken volgen.

Wat is nu je plan?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:45:56 #88
3142 m@x
pi_100639170
quote:

Xx
*O* Gefeliciteerd *O*
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:51:04 #89
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100639352
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:34 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Weet je nog dat ik dit vroeg?

[..]

Wat is nu je plan?
Ik ben zelf natuurlijk geen diëtist, maar ik ga nu dus een stopweek houden, en aan het einde van die stopweek kijk ik of ik weer verder ga met het dieet. Het is me verder wel goed bevallen, omdat je in principe voldoende in je mond stopt om je vol te voelen, en je in de weekenden jezelf kan 'belonen' :P

Wellicht dat ik tot de eerste week van september ff niet meer ga dieeten (wel letten op wat ik in me mond stop natuurlijk), en dan met het cambridgedieet ga beginnen.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:59:11 #90
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100641938
Wat eet ik vanavond? Cannelloni? Aardappeltjes? Twisterfries? Cordon bleu? Pannekoeken? :?

Xx
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:15:15 #91
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100642601
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:59 schreef Tink89 het volgende:
Wat eet ik vanavond? Cannelloni? Aardappeltjes? Twisterfries? Cordon bleu? Pannekoeken? :?

Xx
Lekker gezonde keuzes: koolhydraten, koolhydraten, vet, vet, vet
pi_100643682
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:15 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Beetje kortzichtig
Wat moet je dan eten? Of gewoon lekker gezond niets?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:59:09 #93
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100644320
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:15 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Met de frietjes en de cordon bleu en de pannekoeken ben ik het wel eens. Ik doe geen koolhydraat-arm dieet en mag dus best gewoon aardappels of pasta eten.

Overigens heb ik dinsdag mijn eerste paardrijles... zo spannend! :D
pi_100644361
Hier laatse dag van de eetweek : pangasius op de BBQ met komkommersalade en één stokje kip :D
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:04:23 #95
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100644541
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:00 schreef Muks het volgende:
Hier laatse dag van de eetweek : pangasius op de BBQ met komkommersalade en één stokje kip :D
BBQ? Hier regent het al de hele dag zo af en toe... en momenteel ziet het er belabberd uit :(

Xx
pi_100645001
Lang leve de grote tent hier :)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:25:03 #97
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_100660759
Oke ik was even niet actief hier omdat ik heel chaotisch aan het wennen en aan het zoeken was hoe ik aan meer beweging ging doen. De afgelopen weken niets aangekomen, maar ook niet verder afgevallen. Wel de ene keer wat fitness de andere keer weer niet, dan weer zomaar 3 dagen buiten een uurtje joggen enz. Bleef gewoon doorzuipen ( wijn enz enz ). Conditie ben ik nu tevreden over en voel me niet meer zo van : ;( als ik aan sporten denk.

Sinds gisteren aan een hele strenge twee weken begonnen :) atkins dieet +
45 minuten groepsles bij de sportschool, gevolgd door 30 minuten rennen/fietsen/crosstrainer. Afsluiten met nog eens 30 minuten lichte krachttraining waarbij ik niet elke dag dezelfde groepen train. Heb nu dag 2 er op zitten en voel me kiplekker. Hiermee heb ik voor mezelf het eerste doel bereikt, niet meer tegen sporten aanhikken en zelfs zin hebben in mn training van morgen ochtend. Ik ga dit 14 dagen achter elkaar doen in combinatie met het atkins dieet ( wat voor mij perfect is want ik ben een carnivoor ) en dan kijken wat het behaalde resultaat is.

ik HOOP: 2,5 kilo per week minder. Klinkt niet zo heel extreem als ik het zo zeg en klinkt best haalbaar samen met het 2 weken lang dagelijks sporten en koolhydraten beperking. Over 12 dagen ( heb er nu dus al 2 dagen opzitten ) hoop ik serieus 5 kilo lichter te zijn. In de twee weken erna nog eens. Als ik dat flik dan ben ik in een maand 10 kilo lichter. Sorry voor mn hele verhaal hoor :p moet het even kwijt om het zo zwart op wit voor me te zien hihihih.

Verder heb ik nog wat, een aantal mensen doen hier aan miles ofzoiets. Ik heb een dvd pakket van nog zoiets, 10 minute trainer van tony horton. Je hebt dan verschillende videos van 10 minuten waarvan je flink gaat zweten na 10 minuten. Het is ook niet ingewikkeld ofzo, wel intensief maar goed vol te houden het is maar 10 minuten. Je kan dan kiezen tussen cardio workout, cardio core, yoga, abs en nog wat dingen. Er zitten zelfs voorbeeld trainschemas bij waarbij je de verschillende videos combineert en de hele mikmak, voedingsplan, dingen om je resultaten bij te houden echt een heel compleet iets. Omdat ik zelf al het 1 en ander op een andere manier doe gebruik ik deze videos ( ook sinds gisteren) nu om in de avond nog een 10 minuten workout te doen, douchen en mn bed in.

Dus smorgens sport ik uitbundig in de sportschool en in de avond nog tien minuten workout voor de tv. Misschien is het wat voor de mensen die thuis sporten of die hun miles videos met wat anders willen afwisselen ofzo ik weet t niet :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kan ik die before en after fotos van mensen zien? lijkt me ook enorm motiverend!
Sorry voor de lange post en fijn weekend iedereen *O*
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:40:24 #98
262978 Moonwalk
pi_100661455
quote:

Xx
*O* *O* *O* *O* _O_ *O*
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:06:39 #99
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100670422
Zometeen ff een heerlijke omelet maken :P
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:23:34 #100
262978 Moonwalk
pi_100670535
eetsmakelijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')