Ligt eraan hoeveel maanden sparen.. Lijkt me niet voor eeuwig, maar ja die krengen kosten wel wat geld natuurlijkquote:
Als je zo denkt over het vervangen van een kozijn, kun je beter niet kopen. Een hardhoutenkozijn, die goed onderhouden wordt (en daar hoef je niet eens elke 2 jaar voor te schilderen, maar bv. elke 4 a 5 jaar met kwalitatief goede verf uiteraard) gaat minimaal 50 jaar mee. 80 a 100 jaar geloof ik ook zomaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef antfukker het volgende:
Ligt eraan hoeveel maanden sparen.. Lijkt me niet voor eeuwig, maar ja die krengen kosten wel wat geld natuurlijk
Hangt ervan af wat je erop smeert, met ademende beits gaan ze eeuwig mee, maar dikke glansverf dan zijn ze na tien jaar weg, dat gaat scheuren en dan komt er vocht achterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als je zo denkt over het vervangen van een kozijn, kun je beter niet kopen. Een hardhoutenkozijn, die goed onderhouden wordt (en daar hoef je niet eens elke 2 jaar voor te schilderen, maar bv. elke 4 a 5 jaar met kwalitatief goede verf uiteraard) gaat minimaal 50 jaar mee. 80 a 100 jaar geloof ik ook zomaar.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef michaelmoore het volgende:
Hangt ervan af wat je erop smeert, met ademende beits gaan ze eeuwig mee, maar dikke goedkope glansverf dan zijn ze na tien jaar weg, dat gaat scheuren en dan komt er vocht achter
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
maar bv. elke 4 a 5 jaar met kwalitatief goede verf uiteraard
goede glansverf op het zuiden gaat na een seizoen ook al scheuren, beits blijft ademenquote:
Dan gebruik je dus niet de goede verf. Je kunt er ook afbijt opsmeren, of random gaten in boren. Beiden vallen bij mij niet in de categorie 'goed onderhoud'...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:34 schreef michaelmoore het volgende:
goede glansverf op het zuiden gaat na een seizoen ook al scheuren, beits blijft ademen
Ik mis nog steeds de uitleg over het verschil tussen een "2 kapper" en een hoekhuis? Een "2 kapper" is gewoon een makelaarswoord om een hoekhuis beter te kunnen verkopenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:55 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nee dat niet, je bent echter niet helemaal wijs dat je in een ruitjeshut tussen het gespuis gaat wonen, terwijl je een 2 kapper of een leuk appartement in een fatsoenlijke buurt kunt kopen.
Uh, beetje je gebruikelijke niveau he? Wat valt daar verder nog over te vinden?quote:Hoe vind je deze post Whuzzy?![]()
Beits is geen verf slimmerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dan gebruik je dus niet de goede verf. Je kunt er ook afbijt opsmeren, of random gaten in boren. Beiden vallen bij mij niet in de categorie 'goed onderhoud'...
Nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:14 schreef Whuzz het volgende:
Maar niet iedereen heeft behoefte aan een maximale hypotheek.
Ehmmm... Slimmerd, als beits in een bepaald geval de juiste optie is, dan smeer je er beits op. Hoe ingewikkeld kan het zijnquote:
Je kent het wel: individuele regelingen per land zullen nog lang blijven bestaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:55 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
Als die Euro-regering van Merkel en Sarkozy d'r komt he, hoe lang houden we dan nog maximale HRA denken jullie?
Zie jij eerst maar eens 2012 te overleven...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:55 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
Als die Euro-regering van Merkel en Sarkozy d'r komt he, hoe lang houden we dan nog maximale HRA denken jullie?
En anders word het wel verlengd naar 2013quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zie jij eerst maar eens 2012 te overleven...
Nou dat weet ik niet maar de rente zal wel met 2% stijgen en daar zal de HRA heel veel meer kostenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:55 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
Daar?= Waar? Of bedoel je 'dan'?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:20 schreef michaelmoore het volgende:
Nou dat weet ik niet maar de rente zal wel met 2% stijgen en daar zal de HRA heel veel meer kosten
Ja als ze die Eurobonds gaan invoerenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Daar?= Waar? Of bedoel je 'dan'?
Die snap ik niet: europa die zegt dat de hra afgeschaft moet worden OMDAT men de Eu meer bevoegdheden wil geven?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja als ze die Eurobonds gaan invoeren
was net op het nieuws, dat Europa kan zeggen dat de HRA afgeschaft moet worden, om dat men de EU meer bevoegdheden wil geven
Ja die bevoegdheden krijgt de EU dan , die kan de lidstaten opdrachten gevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Die snap ik niet: europa die zegt dat de hra afgeschaft moet worden OMDAT men de Eu meer bevoegdheden wil geven?
Dan zullen ze toch eerst meer bevoegdheden meten hebben?
Rutte zegt heel wat anders: Rutte: geen macht afstaan om stabiele euroquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:38 schreef michaelmoore het volgende:
Ja die bevoegdheden krijgt de EU dan , die kan de lidstaten opdrachten geven
Als klap op de vuurpijl, en ultieme totale verrassing... Pieeerrrreeee kom er maar in met je HWF verhoging...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Whuzz het volgende:
En mich, wat is het onderwerp van vandaag?
Ja dat was letterlijk in het 10 uur nieuws dus als ik lieg, dan lieg ik in commissiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Whuzz het volgende:
Welkom bij de cursus "In het wilde weg speculeren kun je leren"! Uw gastheer van vandaag is michaelmoore. En mich, wat is het onderwerp van vandaag?
Dan kom je goed weg, de meesten liegen omdat het commissie oplevert.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef michaelmoore het volgende:
Ja dat was letterlijk in het 10 uur nieuws dus als ik lieg, dan lieg ik in commissie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |