Dan moet je dat doen. De overige informatie die Binck of Alex bieden kun je tegenwoordig toch wel op het internet gratis krigjen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:18 schreef Sloggi het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met zelf beleggen bij ING? Een stukje goedkoper dan Binck, en is voor mij als mini-belegger dus aantrekkelijker qua prijs.
haar ouwe directeur heeft nu 2 goksites dus zit nog in het zelfde spelletje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:15 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Nina Brink had ook een duidelijke strategie en een dijk van een resultaat
Zou een prima koppeltje zijn overigens
quote:
dat dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:23 schreef RvLaak het volgende:
[..], idd... Ben benieuwd hoe lang ze dat volhouden
[edit]
Niet lang dus
Ik zeg een verlies van meer dan 2,5% om 1700.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:23 schreef RvLaak het volgende:
[..], idd... Ben benieuwd hoe lang ze dat volhouden
[edit]
Niet lang dus
http://www.guruwatch.nl/a(...)Cazenove/houden.aspxquote:JPMorgan Cazenove verlaagt het koopadvies voor Ahold naar houden.
JPMorgan Cazenove verlaagt het koerdsoel van Ahold naar ¤ 10,20 van ¤ 12,60
Ik weet het.. Ik postte nog dat ik uit ging stappen om iets over 10, maar niet gedaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, alle posities zijn natuurlijk superlink nu.
Gewoon aanhouden tot 15:30 & de cijfers van de VS afwachten... En natuurlijk hopen dat je stoploss niet geraakt wordtquote:
Boven de 300 verwacht ik vandaag nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gewoon aanhouden tot 15:30 & de cijfers van de VS afwachten... En natuurlijk hopen dat je stoploss niet geraakt wordt
Als je nu nog short gaat ben je niet goed bij hoofd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, alle posities zijn natuurlijk superlink nu.
ik ook niet, maar als je ziet dat de AEX van +1 naar -5 kan binnen een paar uur... Ik zou nergens meer op gokkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:26 schreef the85mc het volgende:
[..]
Boven de 300 verwacht ik vandaag niet
Even bewaren voor later misbruikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je nu nog short gaat ben je niet goed bij hoofd.
Mm dat weet ik nog zo net niet. Ik ga niet voor 2 maanden short ofzo. Ik had alleen al lang winst moeten nemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je nu nog short gaat ben je niet goed bij hoofd.
Ik denk dat pberends alleen voor de korte termijn bedoeld en ik geef hem daar gelijk in. Na een dergelijke langdurige en forse daling is het niet meer dan logisch dat er een correctie aankomt.quote:
Dat werd idd hoog tijd, die opwaartse correctie. Nu maar hopen dat ie een beetje stand houdt. Dat is wat mij betreft veel te vroeg om met enige zekerheid te kunnen stellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:30 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ik denk dat pberends alleen voor de korte termijn bedoeld en ik geef hem daar gelijk in. Na een dergelijke langdurige en forse daling is het niet meer dan logisch dat er een correctie aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |