ja jij zou dat natuurlijk niet hebben gedaan, weet jij veel wat voor randmongolen er achter het camerastandpunt staan...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan ben je ver van het padje af als je je broek uit doet voor een malloot.
Of er staan nog tien van z'n vriendjes om hem heen. Ik zou het ook doen hoor, liever in m'n blote reet over straat dan in elkaar getimmerd te worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij een wapen of een mes
Zou hem hebben uitgelachenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:32 schreef alors het volgende:
[..]
ja jij zou dat natuurlijk niet hebben gedaan, weet jij veel wat voor randmongolen er achter het camerastandpunt staan...
Ik gok ook dat we hier minstens tot #18 gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:32 schreef yvonne het volgende:
iets zegt me dat het laatste woord hier nog niet over gezegd is..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:32 schreef t-8one het volgende:
[..]
Of er staan nog tien van z'n vriendjes om hem heen. Ik zou het ook doen hoor, liever in m'n blote reet over straat dan in elkaar getimmerd te worden.
Omdat de engelse politie watjes zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:34 schreef ConscienceNL het volgende:
Waarom kan dat tuig niet gewoon opgepakt worden? Leger + ME inzetten lijkt me genoeg toch.
Ilford nu ook alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:34 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Transportbedrijven die op engeland rijden worden voor deze buurten gewaarschuwd.
Omdat ze geen toestemming krijgen.. en vraag me af waarom niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Omdat de engelse politie watjes zijn
en dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef friekin_ het volgende:
Ik wacht tot de jongeren naar Kensington etc trekken. De gegoede buurten zeg maar.
Omdat de buurthuizen het zogenaamd goed doen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat ze geen toestemming krijgen.. en vraag me af waarom niet eigenlijk.
Dat zijn heel veel buurten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:34 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Transportbedrijven die op engeland rijden worden voor deze buurten gewaarschuwd.
Het is een meme geworden.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon nutteloos tuig dat relt, plundert en brand sticht voor de kick en om er zelf beter van te worden. (gratiesj playstations en peperdure merkkleding!) Ik zal er wel van beschuldigd worden dat ik mijn onderbuik laat spreken, maar ik weet vrijwel zeker dat dit soort "kansenjongeren" helemaal niet zit te wachten op een bestaan als loonslaaf. Dagelijks van negen tot vijf de loonslaaf uithangen, om vervolgens tot de laatste druppel uitgeknepen te worden door de belastingdienst, strookt immers totaal niet met de door hen begeerde levensstijl van BMW's, "bitches", Blackberry's, Playstations en lekker chillen met je matties. Om nog maar te zwijgen over hoe funest een bestaan als Jan modaal wel niet voor je "streetcred" is. Zelfs het begrip "don't bite the hand that feeds you" begrijpen ze niet, daar zijn ze zelfs te zwakzinnig en egoïstisch voor. Laat de belastingbetaler nog maar wat krommer liggen, zodat hun uitkeringen omhoog kunnen. Werken is immers voor losers. "Sociale onlusten", laat me niet lachen!
Als ze écht zo begaan waren met sociale en economische verschillen, staken ze kantoren van multinationals en overheidsgebouwen in de hens ipv o.a. de kleine winkelier te duperen. Die hebben het immers, net als de rest van de middenklasse, de laatste jaren al zwaar genoeg doordat alle lasten en kosten van deze totaal uit de klauwen gelopen samenleving op hun schouders rust, terwijl men nergens van mee mag profiteren. Pas wanneer de middenklasse in opstand komt tegen profiterende onrendabelen en graaiende overheden en multinationals, zal het gedaan zijn met het huidige hyperkapitalisme...
Fout.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks kunnen, je maakt een verkeerde aanname.
Een ding even heel duidelijk maken:
Dit is geen rel, geen revolutie, ze vechten niet voor een beter bestaan.
Dit is scum dat rooft en plundert omdat...het kan!
Schijnt maar een kleine groep te zijn. Ze gaan voor een paar winkels en zodra er politie komt verdwijnen ze, op weg naar de volgende winkel/wijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zijn heel veel buurten.
Het valt me overigens wel op dat het geweld beperkt blijft. Heel veel vandalisme en diefstal, maar ik sta ervan te kijken dat omstanders gewoon toe kunnen kijken, zonder te vrezen voor hun leven. Alleen de politie moet het ontgelden (qua geweld dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |