Ja, tuuurlijk, maar wel lekkere muziek!quote:
Ik wou dat ik een ijsbeer wasquote:
Jaaa, heerlijk nummer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:28 schreef Karina het volgende:
Ik zit naar een herhaling van Knevel te kijken en daar zit Andre van Duin, die ook serieuze liedjes heeft gezongen![]()
Mooi hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind dit soort muziek mooi maar da's eigenlijk niet van vroeger![]()
toch effe laten horen..
Ik was geen punker maar hield wel van de muziek. Ben meer een biefstukpunker zoals ze dat noemden. Wat waren je favoriete bands ? Stiff Little Fingers en The Clash voor mij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik verras mensen wellicht, maar piet is een ouwe punker
Die vond ik ook nog wel leuk.quote:
Wat wel ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Die vond ik ook nog wel leuk.
Voor de rest: geen punk, disco of new wave voor mij.
Dylan, CCR, The Doors, Stones...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wel ?
Zangeres zonder naam, Johnnie Hoes en Corrie Brokken ?
Wat je maar leuk vindt golfer, zet maar neer hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dylan, CCR, The Doors, Stones...
Horen die ook bij die stromingen van de TT?
Goede tip! Ga ik zeker kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond om 21:30 op Arte een docu over Nina Hagen, the godmother (of is het Gothmother) of Punk.
WAT! gaan we Rickrollenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
ff meeblerren kennen we hem nog, het platenloopjongentje/plugger die ook best aardig kon zingen
Ja mooi en rustig Toverheksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
Hoorde deze vandaag, het blijft een pareltje
Ik was toen al twintig toen deze in 1977 uitgebracht werdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
Sorry heren, maar ik hoorde net een piepklein stukje van deze en het jeugdsentiment sloeg toe, jullie gaan nu gillen van ergernis.
inderdaadquote:
Karina...ik ben in shock! Je post een nummer van de Pistols! Dat is geen disco heur....quote:
Beetje opletten he? Ik post wel vaker NON disco, maar blijkbaar valt die disco meer opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Karina...ik ben in shock! Je post een nummer van de Pistols! Dat is geen disco heur....![]()
Als jij een holiday in de sun boekt, dan boek ik er 1 in Cambodia.
Heb ze in 1977 live gezien in Posjet Tilburg. Was nieteeens uitverkocht.quote:
En. was het een zooitje? Net zoals toen met Iggy Pop bij Toppop?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ze in 1977 live gezien in Posjet Tilburg. Was nieteeens uitverkocht.![]()
http://www.regionaalarchieftilburg.nl/wiki/Posjet
Wat een vooruitgang...van jongerencentrum naar Theologische faculteit....daar zijn de plaatselijke jongeren vast erg over verheugd geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ze in 1977 live gezien in Posjet Tilburg. Was nieteeens uitverkocht.![]()
http://www.regionaalarchieftilburg.nl/wiki/Posjet
en dan de hele dag in de zon bier drinken en 's avondsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Karina...ik ben in shock! Je post een nummer van de Pistols! Dat is geen disco heur....![]()
Als jij een holiday in de sun boekt, dan boek ik er 1 in Cambodia.
Na het zuipen en neuken, gaan we wat lokale sloebers uitmoorden! Het moet wel een echte vakantie zijn offcourse.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
en dan de hele dag in de zon bier drinken en 's avonds
Op de 1e rijen was je niet veilig vanwege kotsende Sid Vicious en laagvliegende bierglazen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En. was het een zooitje? Net zoals toen met Iggy Pop bij Toppop?
Die gingen zelf panden kraken daarna en zo zijn vele toffe plekken ontstaan in Tilburg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een vooruitgang...van jongerencentrum naar Theologische faculteit....daar zijn de plaatselijke jongeren vast erg over verheugd geweest.
Klinkt heel gezelligquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de 1e rijen was je niet veilig vanwege kotsende Sid Vicious en laagvliegende bierglazen.![]()
In 1981 U2 in de Harmonie met 200 man publiek.
Dat was jaar later wel anders.![]()
Chrissy Hynde, Pauline Black, Deborah Harry, Rhoda Dakar en de laatste 2 kan ik niet op komen. Pauline en Rhoda een paar keer ontmoet: geweldige vrouwen.quote:
je bent nu ook al welkom hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef Individual het volgende:
[..]
Chrissy Hynde, Pauline Black, Deborah Harry, Rhoda Dakar en de laatste 2 kan ik niet op komen. Pauline en Rhoda een paar keer ontmoet: geweldige vrouwen.
Ok en ik kom (gelukkig pas) over een paar jaar wel terug in dit subforum.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Geen idee of deze al langsgekomen is.
quote:
Yepquote:
Your place or mine?quote:
Echte mannen dansen juist welquote:
zal het niet getruct wezen denk dat hij echt niet zo soepeltjes is, zit hem nu te bekijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:38 schreef tong80 het volgende:
Er zijn natuurlijk uitzonderingen bij cool zijn en niet dansen.
Eén van mijn favoriete clips.
Toffe clip, tong.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:38 schreef tong80 het volgende:
Er zijn natuurlijk uitzonderingen bij cool zijn en niet dansen.
Eén van mijn favoriete clips.
Ik heb later gelezen dat ie een dansopleiding heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal het niet getruct wezen denk dat hij echt niet zo soepeltjes is, zit hem nu te bekijken
Die zijn niet cool. Schijnen ook sex te hebben gehad samen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei ik dat het cool wasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zijn niet cool. Schijnen ook sex te hebben gehad samen.
okequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb later gelezen dat ie een dansopleiding heeft.
En iemand van bijna 60 is natuurlijk niet meer zo swingend in de heupen als John Travolta in 1978.
is waar ergens in een doc. vertelt Bowie het zelfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zijn niet cool. Schijnen ook sex te hebben gehad samen.
kon hem al blijft ook een leuk nummer zit nu te luisterenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:18 schreef tong80 het volgende:
Over seven gesproken
Great song great video
Over ballen gesprokenquote:
quote:
quote:
die staat bij mijn favo's door jouquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
deze luister ik ook nog geregeld, blijft een mooie clip en mooi nummer.
Ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
Het leukste Doe Maar liedje (vind ik)
Over seven gesproken:quote:
Seven is the magic numberquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Seven is the magic number
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |