abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100708617
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:59 schreef Pvoesss het volgende:
Een roesje kan niet, hoe dat zit weet ik eigenlijk niet echt :@
ah okay, ja ik weet t ook niet hoor, ik roep ook maar wat :+
maar ik kan me voorstellen dat dat de meting beinvloedt ofzo waardoor het helemaal nutteloos zou zijn.

In slaap voeden dan maar en hopen dat ie doorslaapt.
:)
pi_100708652
Pvoesss :* Wat heftig! (en een roesje is een gemanipuleerde manier van slapen dus dat heeft een andere invoed op de hersentjes denk ik...)

Mignonne en Mrien ook al zoveel ziekenhuis bezoeken :*

En dan loop ik te klagen over reflux en een piepend meisje... Gelukkig gaat het nu echt heel goed :)

SS wat gaat Eline hard!!

En FR jou meisje volledig in maatje 2 luiers *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100708758
Wat zielig Pvoess!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100708846
Och arme V. En arme mama. Wat een schrik zeg! Heel veel sterkte!

Soneal, wat zit ie daar als een echte prins!

Ean al in maat 2 luiers, die gaat ook hard!

Jullie ook veel sterke, Mrien en Mignonne!

Zo, die Eline gaat snel! Die van mij doet nog geen van alle.

Hier een meisje die het prima doet! Alleen J. Haar vader heeft slijmbeursontsteking in zijn elleboog. Best lastig om nu voor Bien te zorgen dus.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_100709376
Pvoess, wat heftig zeg. Echt een nachtmerrie als ik het zo hoor. Hopelijk heeft hij er niets aan over gehouden. Sterkte allebei morgen!

Troeta, de loopkar/zitkar/vormenstoof koe is via verschillende webshops te koop. Waaronder bij www.ikenik.nl, maar er zijn verschillende sites met ook echt verschillende prijzen. Ik heb de kar nog niet gekocht, omdat ik nog even goed wou uitzoeken waar die het goedkoopste is ;)
  zondag 14 augustus 2011 @ 13:33:49 #206
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_100709714
Pvoesss, wat heftig! Ik heb zelf ook een hersenvliesontsteking gehad bij 9 maanden oud. En inderdaad een gehoorbeschadiging eraan overgehouden. Ik wens je alle sterkte om dit te verwerken. Bij mijn ouders zit het nog steeds heel diep dat het toen zo slecht met me ging.
pi_100711286
Och Pvoess, het is ook nogal wat allemaal. Hopelijk zijn de onderzoeken gauw achter de rug en blijkt alles gewoon oké te zijn.

Sugarsnap, Eline gaat inderdaad snel!

Het was hier ook een dag van eerste keren. Net als bij de jongste van mignonne is hier het eerste tandje door:

En Lena heeft haar eerste boterham gehad, die er prima inging.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100711416
och jeetje pvoess, ik ad wel meegekregen dat er wat was, maar dat het zo heftig was.. :*

Ook hier was het gister een dag van de eerste keer. De eerste keer samen fietsen :D

*poef* nu is het weg
pi_100711794
Wat zit ze parmantig, KJ! Vond ze het leuk? (En jemig, wat lijkt ze op je!)
pi_100712082
Ze vond het geweldig. (ik ook :D)
Ze zit nog niet los, maar ze heeft daar gewoon geen zin in. In de stoel zit ze goed (ikea en stokke) en pas had ik haar in een wasmand gezet (even in de keuken) en toen zat ze zo zonder steun.
Ze heeft gewoon geen zin om te zitten. Kruipen/tijgeren en alles ontdekken is zoveel leuker.

Vanmiddag gaan we naar een familiefeest. N is nu die kant op, Sofie en ik gaan als Sofie geslapen heeft. Ik neem de Bondolino maar mee. Kan ze mooi de boel vanuit daar de boel bekijken.
*poef* nu is het weg
pi_100712168
Oh dat fietsen, heerlijk! O+ Ik kan echt niet wachten :D wel nog even een fietsstoeltje voor oudste scoren. Binnenkort de kringloop eens checken hier.

Lena das een heel echt tandje! *O*
hier is het alleen te voelen/horen als je er iets metaals (een lepeltje oid) overheen haalt. Was ooit een tip van Kersjes geloof ik, voor als je twijfelde :D Ik zie wel een heeeeel klein puntje wit maar het moet nog wel een stukje omhoog allemaal haha
pi_100712172
Pvoesss, mijn man was ouder (4 of 5 geloof ik) toen ie virale hersenvliesontsteking gehad heeft. Hij heeft daarna extra controles gehad van oor en ogen, maar heeft er niets aan overgehouden. Zijn ene oog ziet wel minder, maar het andere compenseert en de vraag is ook of dat daar vandaan komt of gewoon aangeboren is. Ik hoop dat het bij jullie ook erg mee gaat vallen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100713685
:* voor alle kleintjes die van die ellendige ziekenhuisbezoekjes hebben. Hopelijk valt het bij iedereen mee.

Maar dan ook gelijk een *O* voor alle eerste keren. Het gaat allemaal zo hard en het blijft zo leuk.
pi_100714666
Niet helemaal de eerste keer, maar Dottir zegt steeds bda bda bda en dat klinkt zo poppig O+

Wat ze vanmorgen wel voor het eerst deed is doelgericht rollen. Niet meer alleen van rug naar buik, maar doorrollen tot ze bij het gewenste object is. Trotse blik erbij :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100716325
Jeetje Pvoesss, ik had daar helemaal niks van meegekregen. Wat heftig zeg. Die foto's, vooral die eerste... je arme mannetje! Hopelijk heeft hij er niets aan overgehouden.

En een *O* voor alle tandjes, eerste boterhammen, eerste keer op de fiets enz.
pi_100716348
pvoess wat een naar verhaal en wat klint die test naar zeg.
Ik ga duimen voor een goede uitslag.
pi_100717528
FR, hoe is het eigenlijk met jouw kleine meisje? Lacht ze al? Heb je wat nieuwe foto's?
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:01:47 #218
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_100718972
pvoesss, wat een verhaal! succes :*
een jeej voor alle succesverhalen *O*
en een knuffel voor iedereen die het nodig heeft *;
Woensdag voor het eerst naar mijn werk gegaan, en dus een volledige dag op de opvang voor Larissa. Gisteren was papa aan de beurt, en kon hij aan de slag met de flesjes (ik werk ook op zaterdag). Ging allemaal goed, dus ben erg blij O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:15:36 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100723807
Pvoesss, wat moet dat enorm schrikken zijn geweest...
Heel veel succes morgen :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100724401
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:23 schreef Fannetje het volgende:
FR, hoe is het eigenlijk met jouw kleine meisje? Lacht ze al? Heb je wat nieuwe foto's?
Ze lacht al een poosje maar krijg het niet op de foto
Ze speelt nu ook met de mobile

foto's komen morgen ze ligt nu tegen mij aan te slapen dus kan niet opstaan
pi_100730096
Pff, onvervalste regeldag hier. De hele dag een plakbaby die vrijwel elk losgekoppeld moment dreinerig was. Nu eindelijk in bed en mijn borsten voelen nu al voller. Hopelijk houdt ze het vannacht vol op de laatste monstersessie.
pi_100735979
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef Vanyel het volgende:
Niet helemaal de eerste keer, maar Dottir zegt steeds bda bda bda en dat klinkt zo poppig O+

Wat ze vanmorgen wel voor het eerst deed is doelgericht rollen. Niet meer alleen van rug naar buik, maar doorrollen tot ze bij het gewenste object is. Trotse blik erbij :D
Jaaa! dat doet mijnes ook! Oh wat schetig is dat toch he? Filmpjes van maken hoor, zo lief <3
en hoe je dan zelf ook als een klapjosti mee zit te bda bda bda-en in de hoop dat ze het nog vaker zegt :') :D

Wel beetje jammer van de regeldag, hopelijk snel voorbij.
Denk je dat t aan je nieuwe voedingsschema/hoeveelheid ligt? of gewoon een 6-maanden-regeldag?
pi_100748190
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef mignonne het volgende:

[..]

Jaaa! dat doet mijnes ook! Oh wat schetig is dat toch he? Filmpjes van maken hoor, zo lief <3
en hoe je dan zelf ook als een klapjosti mee zit te bda bda bda-en in de hoop dat ze het nog vaker zegt :') :D

Wel beetje jammer van de regeldag, hopelijk snel voorbij.
Denk je dat t aan je nieuwe voedingsschema/hoeveelheid ligt? of gewoon een 6-maanden-regeldag?
:@

Ik denk een combi. Ze had volgens mij echt niet te weinig gehad, maar toch binnen 3 uur eerst 3 kwartier aan de borst, dan de korsten van anderhalve boterham en dan weer borst willen... Heerlijke dag.
pi_100748390
sterkte pvoesss.
alle nieuwe voedingen en medicijnen ten spijt heeft Evan (en wij ook) een zwaar weekend gehad. Veel last van reflux, krampjes en harde ontlasting. Hij heeft overdag dan ook geen van beide dagen geslapen.

Daar bovenop krijgt hij vandaag ook nog z'n eerste inentingen....arme jongen...
  maandag 15 augustus 2011 @ 07:50:11 #225
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_100748633
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 07:16 schreef cleany het volgende:
sterkte pvoesss.
alle nieuwe voedingen en medicijnen ten spijt heeft Evan (en wij ook) een zwaar weekend gehad. Veel last van reflux, krampjes en harde ontlasting. Hij heeft overdag dan ook geen van beide dagen geslapen.

Brrrr.. succes! Morgen krijgt Larissa de 2e set inentingen :X
Voel mij trouwens erg rot tegenover de kinderopvang:
Larissa is pas afgelopen woensdag voor het eerst gegaan i.v.m. bronchitus
En vandaag kan ik haar niet brengen i.v.m. buikloop bij mijzelf :N
Gaat lekker hier :P

[ Bericht 19% gewijzigd door The_Tankgirl op 15-08-2011 07:59:15 ]
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_100748979
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 07:16 schreef cleany het volgende:
sterkte pvoesss.

Hoe lang zijn jullie bezig met medicatie?
en geven jullie nog steeds nutriton? De effecten daarvan zijn namelijk niet zonder meer bewezen bij het bestrijden reflux. Je zou kunnen overwegen om de nutriton gewoon weg te laten en enkel de medicatie te geven.

Hier zagen we echt verbetering met medicatie tegen reflux, maar de echte verbetering kwam pas toen we naar allergieën gingen kijken. Misschien is het de overweging waard om aan een kma te denken?
pi_100749109
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:32 schreef mignonne het volgende:

[..]

en geven jullie nog steeds nutriton? De effecten daarvan zijn namelijk niet zonder meer bewezen bij het bestrijden reflux. Je zou kunnen overwegen om de nutriton gewoon weg te laten en enkel de medicatie te geven.
Hier zagen we echt verbetering met medicatie tegen reflux, maar de echte verbetering kwam pas toen we naar allergieën gingen kijken. Misschien is het de overweging waard om aan een kma te denken?
Wij zijn ook gestopt met nutriton! Alleen de medicatie is voldoende en van die nutriton raakte ze alleen maar verstopt. Nu is ze echt een gelukkiger meisje :)
pi_100749231
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:32 schreef mignonne het volgende:

[..]

We zijn nu een week bezig ermee, maar het lijkt vooralsnog eerder slechter dan beter te worden. Misschien is dat gewenning?
's ochtends Omneo met Nutriton, laxeermiddel (ik weet de naam even niet) en half maagtabletje zoals aangegeven door kinderarts en de rest van de dag Enfamil (speciale dieetvoeding tegen reflux) met Kindicol en Cinababy. Elke keer ook Infacol erbij.

Ik ben ervan bewust dat hij pas 2 maanden oud is, maar het laxeermiddel lijkt niet helemaal te werken en dat de reflux weer terug komt is ook niet positief. Het is vooral zo zielig en slopend voor die kleine dat hij hierdoor alleen 's nachts 6/7 uurtjes slaap mee kan pakken.
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:59:23 #229
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_100749332
Bij Olivia gaat het na 4 dagen lactulose gelukkig wat beter. Wat voor medicijnen krijgt Evan Cleany?

En...vandaag ook eerste prikjes. Brrr, ik zie er best tegenop nu het eindelijk wat beter gaat en ze wat minder huilt... :@
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:02:12 #230
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_100749370
Oh, tegelijk gepost... Althans ik ben wat traag op de foon...

Wat balen Cleany dat het allemaal nog niet optimaal werkt zo. Hier ook Omneo en Infacol en extra water in de fles. Lactulose lijkt hier wel te helpen. Hopelijk hebben ze straks op het consultatiebureau nog goede tips voor jullie!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_100749630
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:53 schreef cleany het volgende:

[..]

We zijn nu een week bezig ermee, maar het lijkt vooralsnog eerder slechter dan beter te worden. Misschien is dat gewenning?
's ochtends Omneo met Nutriton, laxeermiddel (ik weet de naam even niet) en half maagtabletje zoals aangegeven door kinderarts en de rest van de dag Enfamil (speciale dieetvoeding tegen reflux) met Kindicol en Cinababy. Elke keer ook Infacol erbij.

Ik ben ervan bewust dat hij pas 2 maanden oud is, maar het laxeermiddel lijkt niet helemaal te werken en dat de reflux weer terug komt is ook niet positief. Het is vooral zo zielig en slopend voor die kleine dat hij hierdoor alleen 's nachts 6/7 uurtjes slaap mee kan pakken.
Wennen zou kunnen, volgens mijn eigen kinderarts ging het 50/50; het ene kind gaat er flink van aan de poeperette, het andere kind raakt hopeloos verstopt.
Zij vond het onzin om iets te gaan geven wat niet bewezen hielp, daar verstopt van te laten raken en dan vervolgens ook weer laxeermiddel erbij te gaan geven. Maar goed, bij ons spelen meer problemen die ervoor zorgen dat poepen een belangrijk issue is ;)

Ik ken het probleem, echt, het huilen is slopend, maar daarom zeg ik ook, kijk verder. Je hebt de diagnose reflux en daar wordt wat aan gedaan, dat is heel fijn. Maar de kous hoeft er niet mee af te zijn.
Het vele huilen en buikkramp hebben ondanks de reflux-medicatie herken ik wel namelijk. Ik dacht ook dat het over moest zijn na het krijgen van medicijnen maar er bleven klachten bestaan die pas weggingen na een dieet.
pi_100749882
pfffff goedemorgen :O
Wat een nacht. Zat ik hier eerst mooie verhalen op te hangen dat dochterlief zo snel al lekker doorsliep, nou dat is dus verleden tijd. Sinds een week of 5 komt ze ineens weer een keer 's nachts. Niet zo erg, maar de laatste paar nachten slaapt ze gewoon maar 3 uur achter elkaar en al het speenploppen ten spijt, alleen een fles helpt dan even. Ik ben kapot, vannacht mocht ik 4 uur van d'r slapen :O }:|
pi_100750072
ai Danic...dat zijn weer zware nachten...sterkte!
pi_100751132
Tja, ben ook aan het denken of we dit kunnen veranderen en heb 2 opties: 1 = stoppen met de co-sleeper en ook 's nachts weer in haar eigen bedje, kijken wat dat brengt.
Dat wil ik eerst even overleggen met mijn vriend en dan eventueel al vanavond uitproberen.
Het tweede heeft met haar voeding te maken, dus daar wil ik nog even mee wachten. Maar volgens mij is ze gestopt met doorslapen nadat we zijn gaan mengen met nutrilon omneo.
Misschien werkt het beter al we haar laatste fles alleen met standaard geven, zonder omneo. Maar ik wil niet teveel met haar voeding klooien, dus ik wil eerst even het bedje uitproberen.

Ze was net een uurtje wakker en nu ligt ze hier op de bank te knorren }:| Maar ja, dat zit er voor mij even niet meer in.
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:36:42 #235
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_100751270
Dames, sorry, maar ik krijg het echt niet bijgehouden allemaal.....

Ik zie heel veel eerste keren iig! En F_R al naar maat 2!!!! (ik weet nog dat ik dat bij Jorja een hele grote stap vond)

Hier gaat alles zijn gangetje, Espen is een redelijk tevreden ventje, hij slaapt alleen overdag bijna niet, maar vanaf 9 uur 's avonds slaapt ie tot ergens 5-6:30 uur dus dat liever dan dat ie overdag veel slaapt!

En alle onderzoek-kindjes, veel succes!!!!!

Zijn er hier trouwens mama's die kv geven en toch Rapley hebben geprobeerd? Wij willen het namelijk nu wel gaan doen, maar het schijnt bij flessenkindjes moeilijker te gaan...
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:35:26 #236
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_100752886
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:28 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

foto's foto's foto's! *O*
pi_100753808
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:28 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ik weet hoe het is...ik krijg ook nooit een echte glimlach op de foto.
lijkt me leuk om te zien hoe ze er nu uit ziet :)
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:18:08 #238
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_100754315
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:36 schreef Jeetjejom het volgende:

Zijn er hier trouwens mama's die kv geven en toch Rapley hebben geprobeerd? Wij willen het namelijk nu wel gaan doen, maar het schijnt bij flessenkindjes moeilijker te gaan...
Mijn kinderen hebben allemaal (uiteindelijk) kv gekregen. Bij de oudste heb ik geen Rapley geprobeerd en bij de middelste wel. Bij de jongste ga ik het ook wel weer doen denk ik of een combinatie van. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik qua eten geen verschil merk, ze eten allebei even goed (of slecht).
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_100754649
Ik zou ook eerlijk gezegd geen reden zien waarom dat met flesgevoedde kindjes zo'n probleem zou moeten zijn?

Evie van BJ kreeg ook Rapley. Die kreeg dan wel borstvoeding maar de eerste 5 maanden uitsluitend met een fles. En ik geloof dat de kindjes van Simmu ook rapley hebben gekregen? (en kv op verzoek, dat dat kan in nederland! :+ ). Ohja en de jongste van Freecell natuurlijk! die krijgt ook flesvoeding en rapley.
Nouja goed. Het enige verschil wat ik kan bedenken is dat kindjes die flesvoeding krijgen een iets andere mondmotoriek hebben aangeleerd en dus andere spiergroepen hebben getraind, en dat bv-kindjes meer bloot staan aan verschillende smaken melk zeg maar en daardoor een bredere smaakbeleving hebben.

Maar...
fles/kunst-gevoede kindjes zitten natuurlijk niet allemaal met hun bakkes op hun knieen de hele dag te kwijlen van de slechte mondmotoriek ;) en ik ken ook genoeg kindjes die langdurig bv kregen en die weinig 'lusten' evenals kindjes die kunstvoeding kregen die gewoon alles naar binnen schuiven.

Probeer het gewoon, lees je een beetje in over Rapley en lees dan gewoon flesvoeding waar borstvoeding staat.
pi_100755796
Jeetjejom, Driekus heeft ook gerapleyd en heeft maar 5 weken (deels) borst gehad. Het kan dus wel.

Ik kom net terug van de fysio met een enorme domper. De afplatting van Tienus zijn hoofd is veel sterker dan bij Driekus destijds. Oke, dat is niet zo'n ramp, daar gaan we aan werken. Maar toen ze wat dingen ging testen en uitproberen ging het mis met Tienus. Hij stikte zowat en spuugde flink en ook door zijn neus. Het was zo sneu om te zien en ook de fysio schrok ervan. Omdat hij ook echt niet met zijn hoofd een andere kant op wil dan rechts, vermoed ze nu dat er iets goed vastzit in zijn nek. Dus op naar de manueel therapeut, maar ja, tis hier nog vakantie dus we kunnen pas volgende week vrijdag terecht. Ik ga dus maar eens op zoek naar een osteophaat hier in de buurt, misschien heeft die eerder plek.
En ik voel me nu echt even zo beroerd. Dat stomme geklooi met die nutritron is dus symptoombestrijding ipv dat iets oplost. Tenminste, daar lijkt het nu dus op. Fysio was ook echt verbaasd dat ie niet meer huilt, het moet em behoorlijk dwars zitten allemaal.
En nu moet ik op zoek naar een zijligingskussen. Hebben ze die dingen niet bij de babydump ofzo?

Sorry voor de egopost...het zit me echt hoog.
pi_100755808
Floris heeft bv en kv gehad (toen we begonnen met bijvoeden had ie langer bv dan kv gehad zelfs ;)) en die wilde geen rapley hoor. Sowieso wilde hij niks...Nu eet ie alles en rapley wil ook wel.
(en hij kreeg ook kv op verzoek :P)
pi_100755819
ai...de maagtabletten blijken vervelende bijwerkingen te hebben.
wat het precies is weet ik niet, maar hij heeft een rode bult onder z'n tong, dus waarschijnlijk is hij daarvan zo overstuur. We horen nog vandaag van de kinderarts wat we er aan kunnen doen.
pi_100755927
Sofie krijgt ook kv op verzoek (altijd gehad eigenlijk sinds de bv) en van rapley moest ze in het begin niks weten. Nu doen we een combi. Kijken per dag wat er het makkelijks/prettigst is. Ze lust nu zo goed als alles.

Shit zeg Mefke. Geen idee waar ze die dingen verkopen. Volgens mij slaapt S van TM in zo'n ding. Misschien weet zij waar ze te koop zijn.
*poef* nu is het weg
pi_100755931
JeetjeJom, ik heb het geprobeerd Rapley, maar het ging hem te langzaam. Hij werd boos en gooide alles weg en ging heel hard brullen. Volgens mij ook een reden dat de bv niet lukte.
Maar hij was al een heel hongerig babietje hoor.
Dus nu doen we een combinatie, vind ik zelf eigenlijk ook veel beter achteraf.
pi_100755964
Ja, waarom kan kv niet op verzoek denk je? Het is alleen een beetje letten op de maximum hoeveelheid.
pi_100756077
Mefke, wat een tegenvaller zeg. Ik gok dat je zo'n kussen wel bij een babydump oid moet kunnen krijgen..

En cleany, wat vervelend van die bijwerkingen.
pi_100756197
Mefke, Prenatal hebben die dingen toch ook? Babydump zal ze ook vast wel hebben! Sterkte ermee!
pi_100756231
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:01 schreef Troeta het volgende:
Ja, waarom kan kv niet op verzoek denk je? Het is alleen een beetje letten op de maximum hoeveelheid.
:D

dat was een grapje lieve schatten :P juist omdat er door veel kv-moeders vaak toch in schema's gedacht wordt terwijl fv natuurlijk heel goed ook op verzoek kan.
pi_100756317
Mef :*

kun je niet op marktplaats zoeken voor zo'n kussen en dan op postcode zeg maar, dat je er eentje in de buurt hebt, kun je hem op gaan halen :)
prenatal heeft ze ook geloof ik ja.

Vervelend allemaal -O-
pi_100756340
Babydump e.d. verkopen die kussens ja. Ik heb er hier nog eentje liggen maar ik woon niet in de buurt helaas.

Kv kan prima op verzoek maar volgens mij zit er uit eindelijk bij veel kindjes dan toch snel een soort schema in. Bij Puck in ieder geval wel. Tevens kan je inderdaad niet maar klakkeloos blijven geven ondanks de vraag. Waar je bij borstvoeding ook veel sneller aanlegt zoek je bij kv het vaak toch ook in andere dingen dan alleen maar honger en leer je op andere manier troosten ook.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100756575
Oeh mefke wat een domper zeg

ean al weer 2,5 wk terug

gisteren
pi_100756703
Zo, meteen maar stappen gezet. Babydump heeft zo'n ding en ik heb een auto, dus ik rij zo even naar Eindhoven. Ook even gezocht op de site van de verzekering voor een osteopaat en daar kan ik volgende week maandag al terecht. Dat is toch al 5 dagen eerder.
Tienus krijgt er maar weinig van mee, die ligt te slapen in de wagen, compleet uitgeput.

KV gaat hier trouwens ook op verzoek, gaat prima. Deden we bij Driekus ook en ja, er komt uiteindelijk wel ene patroon in, maar dan nog voed ik niet omdat het 8 uur is maar omdat ie huilt.
pi_100756713
Wat wordt ze groot f_r! En zo sterk, leunend op d'r armpjes O+
pi_100756757
Bij ons is het voeden een beetje tussenin geloof ik. Het gaat wel aardig op tijd, maar we kijken gewoon hoe laat ze 's morgens haar fles wil (dus op vraag) en zorgen dan dat ze voldoende binnen heeft en haar laatste fles rond 23.00 heeft.
Is soms even puzzelen, maar gaat best aardig.
pi_100756835
Nou ean is haar schema weer aan het omgooien al 2 nachten achter elkaar om 04:30 en vandaag wilde ze daarna ook niet meer gaan slapen.
Vriend vertelde van de week op zijn werk dat ze al zo geod doorslaapt nou en bedankt nu doet ze dat niet meer.

Mefke fijn dat je al redelijk snel terecht kunt. Ik weet niet waar je verzekerd bent maar in Eindhoven weet ik een osteopaat die gespecialiseerd is in kleine kinderen.
pi_100756864
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:23 schreef danic het volgende:
Wat wordt ze groot f_r! En zo sterk, leunend op d'r armpjes O+
Dat leunen deed ze al heel snel. Vooral als ze boos is je ziet het niet goed maar ze huilt daar wel.
pi_100757059
Oh joh, nee dat zie je inderdaad niet. Als je had gezegd dat ze daar lacht, had ik je ook geloofd.
pi_100757124
f_r ik heb er eentje gevonden in Helmond die ook kleintjes doet. We moeten vooraf een hele vragenlijst invullen, ben benieuwd.
pi_100757207
Dat is een stukje dichterbij voor je
pi_100757433
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar je bij borstvoeding ook veel sneller aanlegt zoek je bij kv het vaak toch ook in andere dingen dan alleen maar honger en leer je op andere manier troosten ook.
Jep, dat was ook mijn ervaring bij Ivan! En zo zien Lena's dagen er op de opvang en bij mijn lief anders uit dan bij mij. Als ze bij mij niet wil slapen dan voed ik haar bijvoorbeeld even in slaap, maar als dat niet gaat dan blijft ze langer wakker, slaapt ze minder en dan komt ze de dag ook prima door.

Overigens kreeg Ivan na 3 maanden borstvoeding ook kunstvoeding en vond ik het daarom juist belangrijk om te gaan rapley'en, om hem meer de regie te geven en een groot aantal pure smaken te leren kennen.
pi_100757551
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriend vertelde van de week op zijn werk dat ze al zo geod doorslaapt nou en bedankt nu doet ze dat niet meer.
Lena slaapt ook nog steeds niet door. Op een of andere manier heb ik zo'n gevoel dat ze dat rond de leeftijd van 8 maanden gaat doen. Vraag me niet waarom! :D

Ze is inderdaad sterk, hè? Heb je ook een foto van haar van vooraf genomen? Daar ben ik zo benieuwd naar!
pi_100757565
Claudia, wat was jouw ervaring met toch ook wel grote eter Ivan en rapley? Met rapley krijgt Puck veel te weinig binnen om een fles te vervangen en ook te weinig om hem happy te laten zijn. Had Ivan hier geen last van?

Puck heeft trouwens eczeem in zijn gezicht dus we hebben alles geschrapt en hij krijgt nu alleen banaan, flesvoeding en rijstebloem in de laatste fles. Hiervan weten we zeker dat het veilig is voor hem.
Ik mag toch hopen dat het niet gluten of iets dergelijks is :{ -O-
The way you rock'n'roll
pi_100757642
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Lena slaapt ook nog steeds niet door. Op een of andere manier heb ik zo'n gevoel dat ze dat rond de leeftijd van 8 maanden gaat doen. Vraag me niet waarom! :D

Ze is inderdaad sterk, hè? Heb je ook een foto van haar van vooraf genomen? Daar ben ik zo benieuwd naar!
Ik heb gauw een foto gemaakt en haar toen maar gepakt onze dramaqueen. En ze ligt bijna altijd met haar hoofd naar links of rechts

deze is nog het meest van voren
pi_100757691
Oeh DML, das niet te hopen. Kijk wel uit met banaan hè, je zit ook niet wachten op een verstopping (maar dat zal je heus wel weten :@ )
pi_100757734
balen DML ik ga duimen dat het geen gluten oid is
pi_100757811
FR wat is ze leuk en wat is ze groot O+

DML hopelijk is het niets..

Wat vervelend kindjes die opeens niet meer doorslapen..

Mefke :* kan me voorstellen dat je je even heel rot voelt.

Hier een piepend plakmeisje dat alleen maar hazeslaapjes doet.
pi_100757863
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef danic het volgende:
Oeh DML, das niet te hopen. Kijk wel uit met banaan hè, je zit ook niet wachten op een verstopping (maar dat zal je heus wel weten :@ )
Sinds hij o.a. banaan krijgt poept hij tig keer per dag. Voorheen 1x dus dat zit wel snor :D :*
The way you rock'n'roll
pi_100757925
banaan is dan ook niet stoppend, dat schijnt een fabel te zijn. Het is eerder laxerend.
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:01:00 #269
238474 Jeetjejom
pi_100758112
Mefke, ik las het elders al! Heftig zeg..... (en ik heb bij beide goede ervaringen met de osteopaat hoor!) hopelijk is hij snel geholpen. En wat een bikkel dat hij niet huilt!

Wij geven ook KV op verzoek, voor zover dat mogelijk is natuurlijk. Iets waar de oppasoma's nog wel moeite mee hebben. Zodra we binnen komen komt de vraag: Hoe laat moet Espen een fles?
'Nou als ie erom vraagt he.... Maar hij heeft om bv 7 uur een fles gehad, dus als ie rond half 11 begint te zeuren, kun je er donder op zeggen dat ie honger begint te krijgen'

Maar de succesverhalen met Rapley doen me goed. Ik heb Kleintjes al thuis liggen en daar werd het aangekaart dat flessenkindjes er meer moeite mee hebben vandaar....
Jouw warmte is genoeg
pi_100758721
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia, wat was jouw ervaring met toch ook wel grote eter Ivan en rapley? Met rapley krijgt Puck veel te weinig binnen om een fles te vervangen en ook te weinig om hem happy te laten zijn. Had Ivan hier geen last van?
Tot Ivan brood ging eten heb ik bijvoeding als een leuk extraatje gezien en hem zoveel flessen gegeven als hij nodig had (met een maximum van 1 liter). Toen hij overdag brood ging eten was het ineens heel makkelijk om een fles te schrappen. En de late fles schrappen ging om een of andere merkwaardige reden ook eenvoudig.

Het heeft gewoon wat tijd nodig. Rapley'en gaat in het begin niet zo efficiënt, maar dat kan best snel veranderen. Lena eet nu na een maand al zoveel handiger dan toen we net met bijvoeding begonnen! Het kan voor elk kindje natuurlijk anders zijn, want ik weet nog wel dat Niels bijvoorbeeld amper brood at toen Ivan al probleemloos een bammetje of twee wegwerkte. Maar als Puck net als Ivan van de grote trek is dan komt het wel goed als zijn grove motoriek beter wordt.

Kom je niet uit met een liter per dag, of voel je je genoodzaakt te minderen?

quote:
Puck heeft trouwens eczeem in zijn gezicht dus we hebben alles geschrapt en hij krijgt nu alleen banaan, flesvoeding en rijstebloem in de laatste fles. Hiervan weten we zeker dat het veilig is voor hem.
Oh, shoot!
pi_100758754
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:49 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik heb gauw een foto gemaakt en haar toen maar gepakt onze dramaqueen. En ze ligt bijna altijd met haar hoofd naar links of rechts
[ afbeelding ]
deze is nog het meest van voren
Haha, dat belooft nog wat als je haar nu al moeilijk op de foto krijgt!
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:35:00 #272
238474 Jeetjejom
pi_100759388
DML, Jorja kreeg potjes te eten, maar die twee hapjes konden echt geen fles vervangen hoor. Ik kan me ook niet voorstellen dat kindjes die potjes krijgen in 1x een heel potje aten. Zoals het woord al zelf zegt, het is maar voor erbij he.... Ik zou me nu nog niet te druk maken over de hoeveelheden....

(Maar DAMN, die eczeem is niet grappig! :()
Jouw warmte is genoeg
pi_100759457
Puck vreet zo een heel potje leeg hoor :')
The way you rock'n'roll
pi_100760556
Mex zou graag wel 2 potjes willen, vooral waar bruine bonen inzitten.
Ik geef hem nu vaak een potje en dan verder wat broccoli/aardappel/spaghetti/watdanook en dan gaat er nog aardig wat in.
Geef ik geen potje word ie s'nachts brullend van de honger wakker.

Vanavond ga ik zelf chiliconcarne maken, ga ik hem wat losse bonen geven, ben benieuwd!

Ik vind vast eten eigenlijk te belangrijk om het bijvoeding te noemen. Kan me echt niet voorstellen dat een kindje nog steeds 5 flessen drinkt met 10 maanden en maar een paar hapjes vast voedsel.
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:26:13 #275
238474 Jeetjejom
pi_100761535
Met tien maanden at Jorja ook wel al wat meer hoor, maar met 6 maanden was het echt amper wat, daar was de fles toch nog altijd hoofdvoeding
Jouw warmte is genoeg
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:30:54 #276
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100761761
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:03 schreef Troeta het volgende:
Mex zou graag wel 2 potjes willen, vooral waar bruine bonen inzitten.
Ik geef hem nu vaak een potje en dan verder wat broccoli/aardappel/spaghetti/watdanook en dan gaat er nog aardig wat in.
Geef ik geen potje word ie s'nachts brullend van de honger wakker.

Vanavond ga ik zelf chiliconcarne maken, ga ik hem wat losse bonen geven, ben benieuwd!

Ik vind vast eten eigenlijk te belangrijk om het bijvoeding te noemen. Kan me echt niet voorstellen dat een kindje nog steeds 5 flessen drinkt met 10 maanden en maar een paar hapjes vast voedsel.
Als je nu wat losse bonen kookt met een appeltje erbij gaat dat er waarschijnlijk wel heel goed in ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100762795
Met 6 maanden at ie al een heel potje, ik heb echt een vreetzakje geloof ik!

Goed idee flugel!! Zal die denk ik heerlijk vinden!
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:01:37 #278
238474 Jeetjejom
pi_100763199
Toch lekker zo'n vreetzakje!
Jouw warmte is genoeg
pi_100763465
Mwah, ik denk dat het gros van Nederland gewoon de potjes volgt en als je dan met 4mdn begint dan krijgen ze 125gr en met zes maanden zitten ze aan zo'n potje van 200gr. Denk niet dat Mex een uitzondering is hoor Troeta.
The way you rock'n'roll
pi_100767436
quote:
Ik vind het belangrijker om een kind niks op te dringen. Dat vaste voedsel komt wel, bij het ene kind al heel snel en bij het andere kind kan het wat langer duren. Belangrijker dan het opvullen van een kind met vast voedsel en ook belangrijker dan het oefenen van de motoriek vind ik het introduceren van een groot aantal pure smaken. De smaakontwikkeling doet er al vroeg toe en vanaf een bepaalde leeftijd worden kinderen te eigenwijs om nog alles te proberen. Ik geloof dat Sola in het dreumestopic schreef dat dat ongeveer is vanaf 14 maanden en die ervaring heb ik ook met Ivan.

Ook belangrijk vind ik trouwens het zelf op laten zoeken van het verzadigingsgevoel. Vooral bij flesvoeding zijn kinderen geneigd te veel te drinken en bij het naar binnen lepelen van vast voedsel sluipt dat gevaar er ook in, al zijn er natuurlijk verschillende manieren om dat aan te pakken uiteenlopend van opdringen tot alert zijn op het punt waarop een kind eigenlijk niet meer hoeft. Maar dan nog zal een kind gauwer door blijven eten als het eten aangereikt wordt. Bij Ivan zag ik ook wel het tegendeel: als ik hem zelf eten gaf dicteerde ik het tempo en kon ik hem langzamer eten geven dan hijzelf erover zou doen om het naar binnen te werken. Toch hield ik daar niet van, want ik vond dat hij zelf moest leren om rustig te eten. Gelukkig is dat helemaal goedgekomen!
pi_100767523
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:01 schreef Jeetjejom het volgende:
Toch lekker zo'n vreetzakje!
Het is ook geen fijn idee dat je misschien de basis aan het leggen bent voor overgewicht waar een kind de rest van z'n leven mee zal kampen.
pi_100767615
quote:

Chili con carne was en is hier een groot succes! Ik heb het nooit hoeven zoeten met appel. Ivan vindt de kidneybonen zelfs lekkerder dan het gehakt.
pi_100769949
Mag ik even heel blij en trots zijn. Sofie heeft vandaag heerlijk mee zitten smullen met onze pasta. Ze heeft dus voor het allereerst geen potje olvarit oid op. Eerder weigerde ze na een paar happen ons eten, maar nu heeft ze best wat op. Daarna nog een aantal happen yoghurt. Ik ben er zo blij mee.
Gelukkig heb ik een grote pan gemaakt. De rest gaat dus in porties in de vriezer. Ik neem het opperdepop kookboek mee op vakantie, dan ga ik daar eens verder experimenteren.
*poef* nu is het weg
pi_100770016
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Maak je nog niet meteen teveel zorgen. Anne had precies hetzelfde een paar weken nadat ze aan de bijvoeding ging. Grote plekken eczeem in haar gezicht. Ik vroeg me ook af of het van eten kwam, maar kwam er maar niet achter door wat. Ze had geen andere klachten. Anne had er trouwens verder geen last van, alleen als ze heel moe was krabde ze eraan.
Van de kinderarts kreeg ik toen een zalfje (cetamacrogolcreme) en heb dat 2 maanden lang trouw 2x daags gesmeerd, maar het hielp geen steek. Op internet las ik dat er ook vormen van eczeem zijn waarbij je de huid juist droog moet worden gehouden en dat vond ik wel het proberen waard. Binnen een paar dagen was het eczeem toen weg.
pi_100771041
Ylana en Saffier ik wil jullie alvast een hele fijne dag wensen morgen. Dat jullie maar mogen terug kijken op een bijzonder jaar.

Ik heb niet bijgelezen. Ben druk bezig geweest met de laatste voorbereidingen voor morgen. Heb er zin in!
Ik zal morgen of overmorgen gepast afscheid nemen van dit topic.
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:12:01 #286
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_100771434
Veel plezier morgen!!!

*O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:48:54 #287
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_100773115
Jij ook As!!

Om 23.15 een jaar geleden begon mijn bevalling.

Een JAARRRR geleden :X :X

Ik vind het absoluut ongelooflijk hoe hard zo'n jaar toch weer gaat. We hebben het gister gevierd en ik neem binnenkort even echt afscheid met wat foto's.
Nu snel Ylana halen, ze huilt!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_100776433
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is ook geen fijn idee dat je misschien de basis aan het leggen bent voor overgewicht waar een kind de rest van z'n leven mee zal kampen.
Echt meen je dit nu serieus? Omdat een kind goed eet leg je meteen een basis voor een overgewicht?? Ik vind dat eigenlijk best overdreven, zeker als een kind verder niet van een lijntje afwijkt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_100778426
Ach mijn zus was tot een jaar volgens het CB veel te dik. Oké ze was dan ook met recht een echte michelin baby. Daarna, door het bewegen, was ze weer te mager en moest ze maar meer eten en volle producten terwijl ze zeker niet te weinig at. Ze heeft nu nog steeds maat 36/38.

Ik maak me er niet zo druk om. Wat ik belangrijk vind is dat ze genoeg halen uit het "normale" eten dus aardappels, groente, vlees en brood en ben matig met tussendoortjes en kies voor gezonde varianten. En dan nog merk je het gauw genoeg als je kind te dik wordt en dan denk ik dat het meer ligt ook aan wat je je kind voorzet dan aan de hoeveelheid.
pi_100782887
Wat gezellig kaatjejannie dat ze met de pot mee eet!

En ik ben het eens met Claudia, ik geloof zeker dat je nu al de basis kan leggen voor obesitas. Vooral als het in de familie zit.
Natuurlijk word niet elke dikke baby later dik, maar het heeft er zeker wel mee te maken.

En het is niet als een kindje goed eet, maar als je kindje veels te veel eet, of altijd honger heeft.

Mex krijgt in principe groente en fruit wat hij wil, en hij krijgt ook lekkere tussendoortjes zoals babykoekjes en wat dan ook, maar ik ben er zeker wel op gaan letten en hij is niet zo dik meer, maar mager zeker niet.
Ik moet morgen naar het consultatiebureau, zal daarna z'n grafiekje laten zien.

Bruine boontjes met appeltjes waren een hit hoor. Volgende keer een keer zonder appel proberen, dat vind ie denk ik ook wel lekker hoor.

Saffier en As, alvast gefeliciteerd en heel veel plezier morgen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 augustus 2011 @ 22:51:36 #291
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100783616
wat groeit je meisje toch hard F_R O+

en Saffier, As, (alvast) gefelciteerd met jullie minidreumessen!

overgewicht/ondergewicht. ik maak me er niet zo héél druk om. Hoewel ik bij Jan in het begin wel zoiets had van .. neem maar een xtra koekje jochie, je kan het wel gebruiken, let ik er nu toch wat meer op :@

Geert is ook geen echte vetzak, maar heeft wel mollige pootjes, daarom krijg ik 62 nu al niet meer over z'n spekbenen heen. hij zit dus gweoon echt in minimaal 68 -O- . Hij rolt nu steeds op z'n buik, en dan natuurlijk bleren dattie niet terug kan _O- en hij schudt ineens nee :? (wel lachend, en nog niet met een betekenis volgens mij, maar gewoon het fenomeen hoofdschudden. Heeft Jan pas véél later geleerd :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100785171
Daar is Lotte ook helemaal gek op dat nee schudden en vaak zegt ze er ook nog neeneenee en ga zo nog maar even door bij. Waar ze het weg heeft? Zal wel toeval zijn.
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:17:10 #293
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100785372
Zowel ik, als ook mijn man hebben aanleg tot overgewicht. Voor ons een reden om op te letten straks wat Lientje gaat eten en drinken. Zo lang mogelijk basic dus en geen chocopasta, koek, chips en andere ongezonde dingen. En we zullen haar aanmoedigen om te gaan sporten, want dat is waar het hem bij ons in zit. Eten doen we gezond en goed, bewegen niet genoeg. :)

Voorlopig mag ze drinken wat ze wil en is ze mijn spekkige baby. Al is ze nu in verhouding, dus lijkt ze eerder iets ouder dan dat ze is Ze heeft ook geen dikke onderarmen of kussentjes op haar handjes ofzo. Ze slaapt overigens ook wel zo'n 18/20 uur per dag, dus ik bedacht me vd week dat het dan ook niet gek is dat ze zo hard groeit. :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 augustus 2011 @ 23:17:26 #294
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100785392
mjah, ik houd het wel even in de gaten rixtje, aangezien hij net eenzijdige oorontsteking gehad heeft, en de (horror) verhalen van sommige kindjes hier me echt wel zijn bijgebleven. Ook de oudste van m'n beste vriendin heeft zowat maandelijks dubbele middenoorontsteking zonder dat je 't echt merkt aan haar. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat dat schudden ook op oorontsteking kán wijzen.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 augustus 2011 @ 23:20:12 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100785559
Juud; Jan heeft heel lang geen zoet/ongezond gewild. hij taalde er niet naar. En waarom niet samen met je dochter iets gaan doen, is ook goed voor je eigen beweging. je zou nu al kunnen gaan zwemmen met haar, of baby gym oid.??

pi_100786151
Sofietje schudt al maanden de hele dag nee. Ik heb nou niet het idee dat ze enig idee heeft wat ze doet.
*poef* nu is het weg
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:47:46 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100787187
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:29 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofietje schudt al maanden de hele dag nee. Ik heb nou niet het idee dat ze enig idee heeft wat ze doet.
Dat doet Soneal ook, soms heb ik het idee dat het gewoon een leuke sensatie is, want het voelt ook een beetje raar als je nee schudt zoals hij dat doet.

Ik maak er ook gebruik van trouwens; nemen we deze rode? of nemen we deze blauwe?
En ondanks het feit dat ik een voorkeur voor blauw heb, staat er dus een rode Antilop :')

Of ik zeg: "Nee, nee, nee, nee, nee? Ja, mama!" (je kunt niet vroeg genoeg beginnen 8-) )
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100787360
Wij hebben ook een rode met een wit blad. Die ligt nu achterin de auto. Sofie zit eindelijk sinds een maand goed in de stokke.
Sofie zegt nu wel papa. En ik heb ook wel het idee dat ze weet dat N haar papa is. Als ze op het aankleedkussen ligt en ik vraag haar waar haar papa is, dan gaat ze echt zoeken.
Heel soms zegt ze in een diepe zucht mama.O+
*poef* nu is het weg
pi_100787417
nee? :+
dat herken ik :+
pi_100787751
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')