Hoe lang zijn jullie bezig met medicatie?quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:16 schreef cleany het volgende:
sterkte pvoesss.
alle nieuwe voedingen en medicijnen ten spijt heeft Evan (en wij ook) een zwaar weekend gehad. Veel last van reflux, krampjes en harde ontlasting. Hij heeft overdag dan ook geen van beide dagen geslapen.
Daar bovenop krijgt hij vandaag ook nog z'n eerste inentingen....arme jongen...
Wij zijn ook gestopt met nutriton! Alleen de medicatie is voldoende en van die nutriton raakte ze alleen maar verstopt. Nu is ze echt een gelukkiger meisjequote:Op maandag 15 augustus 2011 08:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie bezig met medicatie?
en geven jullie nog steeds nutriton? De effecten daarvan zijn namelijk niet zonder meer bewezen bij het bestrijden reflux. Je zou kunnen overwegen om de nutriton gewoon weg te laten en enkel de medicatie te geven.
Hier zagen we echt verbetering met medicatie tegen reflux, maar de echte verbetering kwam pas toen we naar allergieën gingen kijken. Misschien is het de overweging waard om aan een kma te denken?
We zijn nu een week bezig ermee, maar het lijkt vooralsnog eerder slechter dan beter te worden. Misschien is dat gewenning?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie bezig met medicatie?
en geven jullie nog steeds nutriton? De effecten daarvan zijn namelijk niet zonder meer bewezen bij het bestrijden reflux. Je zou kunnen overwegen om de nutriton gewoon weg te laten en enkel de medicatie te geven.
Hier zagen we echt verbetering met medicatie tegen reflux, maar de echte verbetering kwam pas toen we naar allergieën gingen kijken. Misschien is het de overweging waard om aan een kma te denken?
Wennen zou kunnen, volgens mijn eigen kinderarts ging het 50/50; het ene kind gaat er flink van aan de poeperette, het andere kind raakt hopeloos verstopt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:53 schreef cleany het volgende:
[..]
We zijn nu een week bezig ermee, maar het lijkt vooralsnog eerder slechter dan beter te worden. Misschien is dat gewenning?
's ochtends Omneo met Nutriton, laxeermiddel (ik weet de naam even niet) en half maagtabletje zoals aangegeven door kinderarts en de rest van de dag Enfamil (speciale dieetvoeding tegen reflux) met Kindicol en Cinababy. Elke keer ook Infacol erbij.
Ik ben ervan bewust dat hij pas 2 maanden oud is, maar het laxeermiddel lijkt niet helemaal te werken en dat de reflux weer terug komt is ook niet positief. Het is vooral zo zielig en slopend voor die kleine dat hij hierdoor alleen 's nachts 6/7 uurtjes slaap mee kan pakken.
foto's foto's foto's!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze lacht al een poosje maar krijg het niet op de foto
Ze speelt nu ook met de mobile
foto's komen morgen ze ligt nu tegen mij aan te slapen dus kan niet opstaan
ik weet hoe het is...ik krijg ook nooit een echte glimlach op de foto.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze lacht al een poosje maar krijg het niet op de foto
Ze speelt nu ook met de mobile
foto's komen morgen ze ligt nu tegen mij aan te slapen dus kan niet opstaan
Mijn kinderen hebben allemaal (uiteindelijk) kv gekregen. Bij de oudste heb ik geen Rapley geprobeerd en bij de middelste wel. Bij de jongste ga ik het ook wel weer doen denk ik of een combinatie van. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik qua eten geen verschil merk, ze eten allebei even goed (of slecht).quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:36 schreef Jeetjejom het volgende:
Zijn er hier trouwens mama's die kv geven en toch Rapley hebben geprobeerd? Wij willen het namelijk nu wel gaan doen, maar het schijnt bij flessenkindjes moeilijker te gaan...
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:01 schreef Troeta het volgende:
Ja, waarom kan kv niet op verzoek denk je? Het is alleen een beetje letten op de maximum hoeveelheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |