Shit, hoe moeten Henk en Ingrid dit nieuws dan veroordelen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het begon met/in de afro-carribean community, het grappige is dat de Turkse/moslim gemeenschap zich juist tegen de plunderaars weert, dus het wordt nu lastig om met een éénduidig buitenlander-bash verhaal te komen.
Hebben ze in Egypte, Libië en Syrië geprobeerd. Werkt ook niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom niet veel harder neerslaan? Gewoon de eerste keer: rellen? Schieten! Er is geen enkel excuus, en ik denk niet dat iemand ze zal missen.
Tsjonge, dat is even schrikken zeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dan krijg je weer Amessty International op je kop
Ja, of terugschietende relschoppers. Ook leuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjonge, dat is even schrikken zeg.
Maar denk je nou serieus dat dat een reële optie is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjonge, dat is even schrikken zeg.
Jij vergelijkt totalitaire militaire dictaturen waar mensen verdwijnen om nooit meer terug te keren met de UK? Waar iedereen te eten en een dak boven zijn hoofd heeft en de mogelijkheid te leren? Hoe durf je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Precies. Ze kunnen beter een voorbeeld nemen aan Egypte of Libië waar ze geen begrip tonen...dat werkt veel beter!
Het zijn mensen die totaal geen binding hebben met de mainstream maatschappij. Het interesseert ze gewoon niet maar. Dan maar alles naar de klote trappen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:26 schreef Monidique het volgende:
Het is gewoon geweld for the fun of it. Kijk dat gebouw eens branden. De achterliggende reden is, dat het hufters zijn.
Dat klinkt allemaal heel erg stoer en bikkel maar heeft in het verleden niet echt tot goede resultaten geleidquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom niet veel harder neerslaan? Gewoon de eerste keer: rellen? Schieten! Er is geen enkel excuus, en ik denk niet dat iemand ze zal missen.
Wat staat daar ook naast in colbertquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Past deze broek mij?
Kingstown was sarcastisch...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij vergelijkt totalitaire militaire dictaturen waar mensen verdwijnen om nooit meer terug te keren met de UK? Waar iedereen te eten en een dak boven zijn hoofd heeft en de mogelijkheid te leren? Hoe durf je.
En kijk die blazerjongen er naast staan, die weet ook niet wat hij doen moet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Past deze broek mij?
Dat hangt er vanaf hoe het leger handelt. Als die het tuig met harde hand aan weten te pakken houden ze uiteindelijk vanzelf wel op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vraag me af of leger etc. wel zal werken en niet een kettingreactie naar nog meer wijken en steden zal oproepen...
En dan van de week terugbrengen: "ja, hij is te klein, mag ik mijn geld terug?"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Past deze broek mij?
Je ziet daar wat er gebeurt als je gaat schieten op mensen. Werkt gewoon niet, ongeacht welk land je dat doet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij vergelijkt totalitaire militaire dictaturen waar mensen verdwijnen om nooit meer terug te keren met de UK? Waar iedereen te eten en een dak boven zijn hoofd heeft en de mogelijkheid te leren? Hoe durf je.
De winkelmanagerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat staat daar ook naast in colbert
Schieten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:26 schreef alors het volgende:
[..]
Maar denk je nou serieus dat dat een reële optie is?
Mensen in die landen hebben toch echt een ander soort problemen als in een willekeurige buitenwijk van Londen. Totaal niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben ze in Egypte, Libië en Syrië geprobeerd. Werkt ook niet.
Maar niet schieten werkt ook niet hebben we gezien!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je ziet daar wat er gebeurt als je gaat schieten op mensen. Werkt gewoon niet, ongeacht welk land je dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |