slaapzequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen , allemaal leuk en aardig maar ik ga slapen
Prettige voortzetting met zn allen nog , en welterusten voor straks
Ik heb geen idee.:{quote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
Gewoon genieten man. Vroeger dacht ik wel dat er een soort hemel of leven na de dood was hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Maar als er volgens jou niks is na de dood, waarvoor inversteer je dan in t leven? Inversteren in de dood?
Trusten man, en bedankt voor je show. Was weer super!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zijn zeker wel dingen die de wetenschap niet eens kan verklaren, bdoel ons heelal. hoe groot is dat dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon genieten man. Vroeger dacht ik wel dat er een soort hemel of leven na de dood was hoor.
Maar heb echt shitload aan boeken gelezen, tot aan diepe astrale esoterie zoals Oahspe en Urantia aan toe. Eindstand is dat ik de wetenschappelijke argumenten tegen de overtuigend acht.
99% van al die zweverige zaken kunnen verklaard worden. Die 1% blijft weliswaar boeiend maar is gewoon niet genoeg om te blijven geloven.
Ben soms wel depressief omdat ik oprecht geloof dat er niets is.
Ik doelde dan ook niet op YT maar op wetenschappelijk onderzoek wat is gepubliceerd in vakbladen e.d. Als je echt de bijbel onderuit wilt halen met argumenten moet je je eerst een paar weken inlezen en weten waar je het kunt vindenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dan moet ik aankomen met Youtube filmpjes ed en dat gelooft niemand.
Oneindig en toch eindig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zijn zeker wel dingen die de wetenschap niet eens kan verklaren, bdoel ons heelal. hoe groot is dat dan?
Dus je bent blijf dat je alleen in het nu leeft, maar je bent daardoor wel vaker depri... das btje een tegenstelleing, niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon genieten man. Vroeger dacht ik wel dat er een soort hemel of leven na de dood was hoor.
Maar heb echt shitload aan boeken gelezen, tot aan diepe astrale esoterie zoals Oahspe en Urantia aan toe. Eindstand is dat ik de wetenschappelijke argumenten tegen de overtuigend acht.
99% van al die zweverige zaken kunnen verklaard worden. Die 1% blijft weliswaar boeiend maar is gewoon niet genoeg om te blijven geloven.
Ben soms wel depressief omdat ik oprecht geloof dat er niets is.
Ja, eerst goed onderzoek doen, dan pas stellingen plaatsen idd... Punt is dat niet alles van de Bijbel ontkracht kan worden. Het heet niet voor niets 'geloof'.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook niet op YT maar op wetenschappelijk onderzoek wat is gepubliceerd in vakbladen e.d. Als je echt de bijbel onderuit wilt halen met argumenten moet je je eerst een paar weken inlezen en weten waar je het kunt vinden
Kijk dan ook eens Wonders of the Universe van de BBC, dan voel je je echt nietigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oneindig en toch eindig.
Maar wat ligt er dan BUITEN het helaal?
Dat will ik ook wel weten
pcies dat bdoel ik, is gewoon oneindig maar dat kan dan weer niet volgens onze wetten. Dus blijft vaag iets iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oneindig en toch eindig.
Maar wat ligt er dan BUITEN het helaal?
Dat will ik ook wel weten
Nee ok, maar imagine this:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zijn zeker wel dingen die de wetenschap niet eens kan verklaren, bdoel ons heelal. hoe groot is dat dan?
De wetenschap staat nog in haar kinderschoenen. Dat we dingen niet weten wil niet betekenen dat het niet bestaat of dat we het nooit zullen gaan weten. Dit mes snijdt overigens aan twee kanten want als er ooit bewijs mocht zijn dat er weldegelijk een God bestaat ben ik de eerste om het toe te geven. Ik heb echter voor de wetenschappelijke en logische kant gekozen voor nu.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat snap ik maar eehm daar heb ik dus geen zin in want t is allemaal op Youtube te vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook niet op YT maar op wetenschappelijk onderzoek wat is gepubliceerd in vakbladen e.d. Als je echt de bijbel onderuit wilt halen met argumenten moet je je eerst een paar weken inlezen en weten waar je het kunt vinden
Succes. Er is trouwens veel water in space, 1 van de kern onderdelen van ons bestaan...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:51 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga morgen maar eens vragen hoe het kan dat er water op Mars is aan Naatje.
Nopes, ik had zelfs graag gehad dat zoiets als reïncarnatie of een hemel bestond. Maar de bewijzen om aan te nemen dat er zoiets bestaat zijn gewoonweg onvoldoende.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dus je bent blijf dat je alleen in het nu leeft, maar je bent daardoor wel vaker depri... das btje een tegenstelleing, niet?
Dus je houdt je puur vast aan de dingen uit de bijbel die niet ontkracht kunnen worden? Hoe lang hou je je geloof dan nog vol?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dus je bent blijf dat je alleen in het nu leeft, maar je bent daardoor wel vaker depri... das btje een tegenstelleing, niet?
[..]
Ja, eerst goed onderzoek doen, dan pas stellingen plaatsen idd... Punt is dat niet alles van de Bijbel ontkracht kan worden. Het heet niet voor niets 'geloof'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |