London is een grote stad, vrij normaal dat je van grote attracties dat soort photoshops hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:35 schreef Strani het volgende:
Hmm toch twee foto's vanuit hele andere hoeken, zou wel heel snel geshopt zijn.
Zou kunnen ja, we zullen zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
London is een grote stad, vrij normaal dat je van grote attracties dat soort photoshops hebt.
Verhelderend stuk.quote:
quote:Steven Greenhouse
Someone just tweeted me to say the London Eye picture is from New Year's and is fake. I'm not sure whether it's from today--or before
Okay, fuck 4chanquote:
quote:Metropolitan Police
We are using tactics flexibly to respond to disorder. A team is working during the night to examine CCTV images. Arrests will follow.
Armoured vehicles used to support officers on the ground to stop disorder by pushing back over 150 people in Lavender Hill area.
Totale onzin dit dikgedrukte. Als je als "onderlaag" in een land als Engeland denkt te zijn weggezonken moet je eens buiten Noord-West Europa gaan reizen in deze kleine wereld en kijken wat het echt betekent om in de onderlaag te zitten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:38 schreef svann het volgende:
[..]
Verhelderend stuk.
[b]De zware bezuinigingen lieten de onderlaag nog hopelozer wegzinken.[/n]
Gevaarlijk om een groep te creëren die zich buiten de maatschappij voelt staan en weinig te verliezen heeft.
Geef de burger brood en spelen, oftewel werk en een televisie.
Verschrikkelijk die beelden; al die zinloze vernieling.
Als ze nou overheidsgebouwen en banken aanvielen okay... maar huizen en bedrijven van onschuldige burgers in de fik steken, dat is puur crimineel gedrag. Zal me ook niets verbazen als morgen blijkt dat er gewone burgers zijn omgekomen in de branden. Sowieso het in de fik steken van een pand is in principe poging tot moord.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:38 schreef svann het volgende:
[..]
Verhelderend stuk.
De zware bezuinigingen lieten de onderlaag nog hopelozer wegzinken.
Gevaarlijk om een groep te creëren die zich buiten de maatschappij voelt staan en weinig te verliezen heeft.
Geef de burger brood en spelen, oftewel werk en een televisie.
Op die manier is elk probleem te relativeren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:45 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Totale onzin dit dikgedrukte. Als je als "onderlaag" in een land als Engeland denkt te zijn weggezonken moet je eens buiten Noord-West Europa gaan reizen in deze kleine wereld en kijken wat het echt betekent om in de onderlaag te zitten.
True.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als ze nou overheidsgebouwen en banken aanvielen okay... maar huizen en bedrijven van onschuldige burgers in de fik steken, dat is puur crimineel gedrag. Zal me ook niets verbazen als morgen blijkt dat er gewone burgers zijn omgekomen in de branden. Sowieso het in de fik steken van een pand is in principe poging tot moord.
Oh daar weet ik ook niets van. Nouja tis ook laat he, nieuwssites zijn niet meer zo snel. En Twitter etc. is niet altijd even betrouwbaar, maar kan goed dat het nu weer losbarst daar..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Okay, fuck 4chan
Maar
Ik zie
Daar echt verdacht veel topics, van en over mensen die zeggen dat daar nu de hel losbarst in londen, dat zou minimaal breaking news moeten wezen? Ik zie dit nu pas voor t eerst?
Geef ze groot gelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:38 schreef Aloulou het volgende:
Turkse gemeenschap in Londen bewaakt eigen buurt:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |