Londen, Birmingham, Liverpool en (nog niet bevestigd) Leeds inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:08 schreef 3-voud het volgende:
Dus nu al in Londen, Birmingham en Liverpool?
Zet godsamme het leger eens in en schiet met scherp. Dan maar mogelijk gejank vanuit het linkse kamp dat die etnische minderheidjes te hard werden aangepakt.
Met scherp schieten, dat zal de rust inderdaad wel doen wederkerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:08 schreef 3-voud het volgende:
Dus nu al in Londen, Birmingham en Liverpool?
Zet godsamme het leger eens in en schiet met scherp. Dan maar mogelijk gejank vanuit het linkse kamp dat die etnische minderheidjes te hard werden aangepakt.
Toch vreemdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja.
Op dit moment ook berichten dat ze zich nu ook op een Panasonic shop richten.
[..]
Nee, op dit moment is het bericht: "Morgenochtend is er een Cobra overleg met de Prime Minister". Dit overleg is om 9u UK tijd. Ik denk niet dat er tot die tijd veel daadkrachtigs kan gebeuren omdat de politie manschappen tekort komt.
Te triest voor woorden. In ieder geval alweer een overwinning van links. Ik hoop dat ze er blij mee zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:11 schreef 16meter het volgende:
Ooggetuige durfde zich op Skynews niet uit te spreken over uit welke sociale klasse/bevolkingsgroep de plunderaars die hij zag afkomstig waren, maar zijn lichaamstaal sprak boekdelen.
Kijk als zou nou shit plunderen, tot daar aan toe, maar de helft laten staan/ op de grond liggen en naar de tering gooien....quote:
twitter:mikebutcher twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 02:06:43Yes! RT @MaariaButt: The Turkish community of Dalston are chasing away rioters. #londonriots #greatlondoners http://twitpic.com/635ffl reageer retweet
Want rellende Banlieues staan in het program van de Labour party?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Te triest voor woorden. In ieder geval alweer een overwinning van links. Ik hoop dat ze er blij mee zijn.
Oh ja, fout van labourquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Te triest voor woorden. In ieder geval alweer een overwinning van links. Ik hoop dat ze er blij mee zijn.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:15 schreef Aron7120 het volgende:
Iemand trouwens een foto van dat House of Reeves in Croyden? Ik zie het al de hele avond op sky, maar nergens een foto te vinden.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:15 schreef Aron7120 het volgende:
Iemand trouwens een foto van dat House of Reeves in Croyden? Ik zie het al de hele avond op sky, maar nergens een foto te vinden.
Nee? Beetje domme vraag, niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want rellende Banlieues staan in het program van de Labour party?
http://maps.google.nl/map(...)&cbp=12,7.93,,0,-1.8quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:17 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ogh sorry, voor het afbrande bedoelde ik
Goed werk Turken!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:14 schreef Culthit. het volgende:
twitter:mikebutcher twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 02:06:43Yes! RT @MaariaButt: The Turkish community of Dalston are chasing away rioters. #londonriots #greatlondoners http://twitpic.com/635ffl reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |