Ah je weet niet meer waar ik woon?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even uploaden en linkje sturen.. Wel eenbteleurstelling toen ik mobiel speciaal naar de DMpagina ging en geen DM had.
Fixed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dit gup? Want dit is heel erg verkeerd natuurlijk.
Jah dat roep ik ook altijd, maar als ik mooi scharreltje tijdens t uitgaan zie maak ik dr wel werk van, jah drank doet gekke dingen met je principes. Mjah we zijn nog jong dus we neuken en zuipen dr op los. Als die homo's dat mogen dan wij ook!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mis er niets aan hoor.Sex is over rated en heul niet zo leuk en lekker als men zegt.
Draai jij nu.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:01 schreef Symphonic het volgende:
Zo, Paradise by the dashboardlight
Dat zal ze lerenF
Blijft tofquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:01 schreef Symphonic het volgende:
Zo, Paradise by the dashboardlight
Dat zal ze lerenF
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik zou evt nog een show kunnen doen als gisteravond, mocht daar animo voor zijn
oh ik dacht dat je bij mij langskwam.. chips, verkeerde agenda gezetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmmm... DrizzT [snoeiharde, anale metalmeuk]
Dan voel ik me verplicht om o.a. Anaal Nathrakh en Kutschurft te draaien
Zuipen ok maar neuken....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah dat roep ik ook altijd, maar als ik mooi scharreltje tijdens t uitgaan zie maak ik dr wel werk van, jah drank doet gekke dingen met je principes. Mjah we zijn nog jong dus we neuken en zuipen dr op los. Als die homo's dat mogen dan wij ook!
Tja, je woont te ver weg voo een goeie beurtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je bij mij langskwam.. chips, verkeerde agenda gezet
En erik was tof![]()
Ik kan mijn eigen huis niet eens vinden, het zou al heel wat zijn als ik sra waar de auto stond en het dan kan vinden. Gelukkig volg ik dan eerst de kauwgom en daarna de bierblikjes tot je bank buiten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah je weet niet meer waar ik woon?Station, lijn 1 naar Lunetten en dan halte maasplein
No homokusje en bedankt voor de fijne muziekquote:
Mooi, kan ik daarna nog even aan de playlist voor morgen sleutelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:02 schreef Symphonic het volgende:
ff een kwartiertje en dan ga ik echt naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |