ja donderdag is echt een leuke dagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb donderdag altijd al een toffe dag gevonden.
correctquote:
Dat hoor ik van teveel nummers...quote:
Oh, mooi, totmorgen dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dat doet 1 dag pijn, de rest van de week voel je het wel maar kun je weer gaan
Week dik door de midden, bijna weekend enzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja donderdag is echt een leuke dagmaandag de minste.. 2 momenten van de dag niet omdat i hate monday's
[..]
correct
na mijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah taxibaas draait morgenavond, ik ben benieuwd
tell me more * wink wink*quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als er nog roostermensen on zijn: ik wil wel van 19 tot 21
Adres in je DMquote:
Paradise blijft tof als je zat bentquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hoor ik van teveel nummers...
Zelfs Paradise by the dashboardligt en Bohemian R. kan ik gewoon draaien.
Het is gewoon fijne muziek
Ik neuk al niet meer sinds 2006quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Idd echte mannen hebben dat toch niet nodig, Wij kunnen zuipen, Gamen, Muziek luisteren alles. Maar soms is t vlees zwak en dan moet er ff geneukt worden om weer te genieten van mijn eerder genoemde dingen
En dan lekker meebrallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Paradise blijft tof als je zat bent
Ik wil jou, anaal, en noem het liefdequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tell me more * wink wink*
wat wil je op die tijdwat ga je doen.. bij wie ga je dat doen? hoe ga je het noemen?
quote:
ah mooi.. daar hoef ik dus niks voor te doen.. en dinsdag avond kanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil jou, anaal, en noem het liefde
Ehm, neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wil je niet stiekem nog even door draaien?
het is een mind thing en door drank wordt je sex drang vervaagdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Idd echte mannen hebben dat toch niet nodig, Wij kunnen zuipen, Gamen, Muziek luisteren alles. Maar soms is t vlees zwak en dan moet er ff geneukt worden om weer te genieten van mijn eerder genoemde dingen
Idd, liggen en genomen wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah mooi.. daar hoef ik dus niks voor te doen.. en dinsdag avond kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |