ja wel van die ene luiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet zombie van die ene lui he
Doe dan Zombie Nation van Kernkraft 400
niet op ma morgen en middag, dinsdag morgen, woensdagmiddag, vrijdagmorgen, zaterdag en zondagmorgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
da's niet zo moeilijk
Niet op maandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdag middag en op zaterdag en zondagochtend slaap ik uit
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou anders enorm streng zijn, onredelijke idealen hebben, moeite hebven met liefde tonen, veel onterechte woedeaanvallen krijgen en waarschijnlijk zo angstig zorgen dat het niet te dik word dat het een eetstoornis ontwikkeld. Laten we dat niet doen.
Oh maar wel zorgen dat je genoeg materiaal bij je hebt. Anaal is altijd een risico, beter heb je dan iets bij de hand om schoon te maken en weer verder te kunnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sex kan altijd, overal en op alle manieren.
Het zou zomaar de premier van NL kunnen worden, dus wie weetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou anders enorm streng zijn, onredelijke idealen hebben, moeite hebven met liefde tonen, veel onterechte woedeaanvallen krijgen en waarschijnlijk zo angstig zorgen dat het niet te dik word dat het een eetstoornis ontwikkeld. Laten we dat niet doen.
Sex is over rated enzo!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sex kan altijd, overal en op alle manieren.
owww ik zie het al, er blijft zat overquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet op ma morgen en middag, dinsdag morgen, woensdagmiddag, vrijdagmorgen, zaterdag en zondagmorgen
You bastard fuckquote:
uhhhh nou, morgen dan maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zombie niet hier, dus die moet je straks zelf maar even draaien ofzo.
Doet dat veel pijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
dat schuurt zo heGescheurde toompjes
wat is er nou mis met dat nummerquote:
Nee, dat doet 1 dag pijn, de rest van de week voel je het wel maar kun je weer gaanquote:
donderdag kan de hele dagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owww ik zie het al, er blijft zat over
Ik heb donderdag altijd al een toffe dag gevonden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
donderdag kan de hele dagmaar het is minimaal 7 keer niet.. kan oplopen..
Te vaak gehoordquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat is er nou mis met dat nummer
Ik vind het serieus een heerlijk nummer
Maar ook meer dan 7 keer welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
donderdag kan de hele dagmaar het is minimaal 7 keer niet.. kan oplopen..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah taxibaas draait morgenavond, ik ben benieuwd
Idd echte mannen hebben dat toch niet nodig, Wij kunnen zuipen, Gamen, Muziek luisteren alles. Maar soms is t vlees zwak en dan moet er ff geneukt worden om weer te genieten van mijn eerder genoemde dingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |