tegen verveling.. die hebben geen FOK!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou je hebt die bonobo apen die neuken de hele dag
meld je je gewoon ziek bij de leidingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik zit hier nog en ik doe straks ontbijtradio
Dan weet je straks hoe sommige zich hier voelde zaterdag en zondagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik zit hier nog en ik doe straks ontbijtradio
Ik meen het oprecht dat ik denk dat het beter zou zijn voor kinderen als ik geen moeder ben. Ik denk dat ik heel slecht zou zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zodat de kleine meer aan de nanny hecht dan aan jou?
Shitredenatie en je weet het
tofquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik beloven dat ik ook kom luisteren dan? Ik zet mijn wekker er wel voor.
Born in the USA hoeft van mij ook niet echt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoewel I'm on fire wel heel erg fout is
Ik ben een beetje gebonden aan wat er in mijn niet al te uitgebreide collectie te vinden is, maar ik ga voor je zoeken. Geen garanties.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zou ik een verzoekje mogen doen?
gelieve mental theo en charly lownoise - rainbow in the sky
Bruce en die band?quote:
no problem als je hem niet hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben een beetje gebonden aan wat er in mijn niet al te uitgebreide collectie te vinden is, maar ik ga voor je zoeken. Geen garanties.
Ooit een mannetjes konijn bezig gezien, die neukt de hele dag door, alsof zn leven ervan afhangtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk instinct, iets met loopsheid en alles.
dieren worden wel geil. dan zijn ze op hun vruchtbaarst, bam ff erin eruit.. gat vullen tot de rand en wachten op de baby's
Mwah, daar zou ik dan weer geen moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan weet je straks hoe sommige zich hier voelde zaterdag en zondag
In de categorie protest songs toch wel een van de beterequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Born in the USA hoeft van mij ook niet echt.
verveling en instinct.. wat moeten die beesten anders doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ooit een mannetjes konijn bezig gezien, die neukt de hele dag door, alsof zn leven ervan afhangt
weinig slapen veel alcohol en eehm dat voor 2 dagen \ nachten lang?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mwah, daar zou ik dan weer geen moeite mee hebben
Dan moeten we maar niet neuken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Myr, ik ga echt niet je AT bijhouden. Als ik dat bij iedereen ga doen heb ik heul geen tijd meer om te postenStelletje spamkonijnen.
Helaas, ik moet je teleurstellen.quote:
I'm on fire heeft een nogal hoog stichting Martijn gehalte zeg maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Born in the USA hoeft van mij ook niet echt.
Dus eigenlijk neuken we veel te weinig omdat we zoveel andere shit te doen hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
verveling en instinct.. wat moeten die beesten anders doen?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I'm on fire heeft een nogal hoog stichting Martijn gehalte zeg maar
Daarom neuk ik inderdaad nog steeds niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dus eigenlijk neuken we veel te weinig omdat we zoveel andere shit te doen hebben
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:45 schreef Driepink het volgende:
O, trouwens, als jullie het net over Bruce Springsteen hadden, dan vind ik The River een van zijn betere nummers.
quote:
die heb ik wel van Elstakquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zou ik een verzoekje mogen doen?
gelieve mental theo en charly lownoise - rainbow in the sky
nee omdat het vies isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daarom neuk ik inderdaad nog steeds niet.
nee nog teveel.. kijk naar al die ziektes en kindjes.. mensen doen het te vaakquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dus eigenlijk neuken we veel te weinig omdat we zoveel andere shit te doen hebben
Ik denk dat ik een hele slechte papa zou zijn, geen verantwoordelijkheid, veel te relaxed, etc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik meen het oprecht dat ik denk dat het beter zou zijn voor kinderen als ik geen moeder ben. Ik denk dat ik heel slecht zou zijn.
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:45 schreef Driepink het volgende:
O, trouwens, als jullie het net over Bruce Springsteen hadden, dan vind ik The River een van zijn betere nummers.
Klopt, ik neem geen genoegen met minder dan 3 keer in de weekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee nog teveel.. kijk naar al die ziektes en kindjes.. mensen doen het te vaak
Ik ken dat nummer van Bruce en de Seeger Sessions Bandquote:
ik wil het min -7 x in de week doen.. dus minimaal 7 x nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Klopt, ik neem geen genoegen met minder dan 3 keer in de week
Sinds zondag zeker?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:48 schreef Myraela het volgende:
Ik ga het niet meer over seks hebben, dat is een marteling als je al net zo lang droogstaat als ik.
dat schuurt zo hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:48 schreef Myraela het volgende:
Ik ga het niet meer over seks hebben, dat is een marteling als je al net zo lang droogstaat als ik.
Haha da's een goei, alsof jij zonder sex kanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil het min -7 x in de week doen.. dus minimaal 7 x niet
da's niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil het max -7 x in de week doen.. dus minimaal 7 x niet
Ex blowjobs gok ik zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Klopt, ik neem geen genoegen met minder dan 3 keer in de week
Niet zombie van die ene lui hequote:
Ik zou anders enorm streng zijn, onredelijke idealen hebben, moeite hebven met liefde tonen, veel onterechte woedeaanvallen krijgen en waarschijnlijk zo angstig zorgen dat het niet te dik word dat het een eetstoornis ontwikkeld. Laten we dat niet doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een hele slechte papa zou zijn, geen verantwoordelijkheid, veel te relaxed, etc.
Zullen we samen een klootzakje eerste klas maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |