abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100779774
S
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou normaal kan ik er heel goed mee omgaan, maar nu is het teveel! Maar goed then again op dit moment kan ik ook alleen maar lelijk doen, en ruzie zoeken, duidelijk even een uitlaatklep aan het zoeken!
Sporten een optie?
pi_100779918
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef Velp het volgende:
S

[..]

Sporten een optie?
Wil je mij dood hebben ofzo? :P nee sporten heb ik wel geprobeerd maar ik vind er echt geen ene reet aan!
S. 2014
J. 2016
pi_100779942
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:38 schreef summer2bird het volgende:
Godver, ben net voor aandachtshoer uitgemaakt hier op Fok! in de KSC toen ik vroeg of het te vroeg was om nu mijn koffers te pakken voor de vakantie.
Door dezelfde user die mij al eens eerder zeikwijf noemde daar.

Zo bedoel ik het niet.

Als jullie hier ook denken dat ik een zeikwijf ben of een aandachtshoer ben, sorry.

Ik bedoel het niet zo stom.

Godver. Waarom kan ik daar niet tegen, het is online, verdomme.

Sorry.
kennelijk wil je graag aandacht.
De enige fout die je maakt is te denken dat dat slecht is.
Iedereen wil graag aandacht :Y
helemaal niks mis mee. geef het ook aan anderen vinden ze fijn :)
Oja en heeeeeel belangrijk..... heb ook genoeg aandacht voor jezelf :)
pi_100780171
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Wil je mij dood hebben ofzo? :P nee sporten heb ik wel geprobeerd maar ik vind er echt geen ene reet aan!
Ik vind er ook niks aan, maar het werkt wel!
pi_100780208
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:55 schreef Velp het volgende:

[..]

Ik vind er ook niks aan, maar het werkt wel!
In mijn geval niet, Ik moet eigenlijk gewoon creatief bezig zijn, maar daar ontbreekt op dit moment de zin voor en het juiste licht
S. 2014
J. 2016
pi_100780643
Boek lezen, muziek luistern dan iets?
pi_100780844
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:02 schreef Spacekitten het volgende:
Boek lezen, muziek luistern dan iets?
Boek lezen vind ik inderdaad heel prettig, maar voor nu is het gewoon een stukje frustratie wat eruit komt, en voordeel van een burn-out is dat mensen je de klere-reacties niet kwalijk nemen :P trekt wel weer bij! Morgen mijn sjablonen maken!
S. 2014
J. 2016
pi_100783136
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Boek lezen vind ik inderdaad heel prettig, maar voor nu is het gewoon een stukje frustratie wat eruit komt, en voordeel van een burn-out is dat mensen je de klere-reacties niet kwalijk nemen :P trekt wel weer bij! Morgen mijn sjablonen maken!
Serieus, heb je een boksbal oid? Oud kussen waarop je los kan gaan? Ik ben nogal een heethoofd en helemaal als het allemaal niet zo lekker gaat. Knijpen in zo'n stress bal wil ook nog wel es helpen, als je em niet kapot knijpt iig O-)
pi_100783384
Ik ben niet echt superdepressief (meer), maar wandelen wil bij mij wel eens opluchting geven. Net even gewandeld met mijn MEE-maatje. Morgen ben ik van plan om zelf even te wandelen. Even lekker op een bankje zitten en ontspannen/genieten van de natuur..

Wel moet ik toegeven dat samen wandelen me toch beter bevalt dan alleen. Maar ook toen het wat slechter met me ging, kon ik door wandelen (meestal met muziek op) even tot rust komen, al is het maar een klein blokje. Ik had/heb wel het geluk dat ik dicht bij mooie wandelgebieden heb gewoond/woon..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_100783629
Wandelen werkt voor mij ook, maar dan het liefst in het bos, en dat ligt niet naast de deur, Nog 2 weken en dan ga ik een weekje weg, midden in het bos op de veluwe dus lekker wandelen!
S. 2014
J. 2016
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:31:48 #211
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_100786272
Natuur is ook iets wat gewoon ontspannend werkt ja!
Mij lukt alleen wandelen nog steeds niet na jaren steeds weer proberen. Zolang ik met mijn hond wandel is er niets aan de hand (nou ja dan nog probeer ik mensen te vermijden) maar dan kan ik ook lekker op een bankje zitten en even 10 minuten genieten van het groen om me heen en vogeltjes die ik hoor.

Ik heb toestraks om 7 uur toch maar een oxazepam ingenomen en die hielp ook goed gelukkig.
Morgen weer nog een dag met niks en dan woensdag gelukkig weer 's middags naar creatief!

Ik hoop alleen dat ik straks een beetje slaap... Maar goed das pas over een paar uur!
pi_100788064
Nou vandaag een eind verslag gehad van de pyscholoog dit is nodig om alle punten te kennen zeg maar. In haar verslag schrijft zij het volgende na de gesprekken die ik met haar gevolgd heb, Ik mocht overigens zelf het verslag doorlezen. Dit zijn overigens haar bevindingen op basis van mij verhaal en daar de problemen om heen en nee dat even de ruimte in gooien was niet zo tof in die gesprekken.

Meervoudige onverwerkte trauma, alle signalen van een post traumatische stress stoornis. Een identiteits crisis, Een angst stoornis past volgens haar ook in het plaatje ik schrik overal van zelfs van een blaadje maar dat geef je niet zo snel toe.

en ondanks dat ik al langer stil lig met werk zit ik ook te midden van een burn out maar dat had ik zelf ook wel in de gaten, Gewoon opgebrand voelen en al die meuk... Was een heel leuk gesprek maar niet heus.

We noemen het maar het ''waslijstje''. Ze raadde aan om te starten met medicijnen omdat er een lange wachttijd is voor hulp is ik wil dat niet en dat is en blijft mij stand punt. Ze raade overigens
Pyscho therapie aan en EMDR therapie en aangezien het een complexe meervoudige sitautie is
zal het zeer moeilijk worden iemand geschikt die dit aan durft zo vertelde ze me.

Tot die tijd moet ik simpel weg wachten ik heb met haar gesprekken maar tot die tijd blijft het tot daar. En dit speelt natuurlijk al wat langer kun je begrijpen maar niemand die zijn handjes er vuil aan wou maken toen en nu is dit het resultaat.
pi_100795737
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:04 schreef ayumu het volgende:
We noemen het maar het ''waslijstje''. Ze raadde aan om te starten met medicijnen omdat er een lange wachttijd is voor hulp is ik wil dat niet en dat is en blijft mij stand punt. Ze raade overigens
Pyscho therapie aan en EMDR therapie en aangezien het een complexe meervoudige sitautie is
zal het zeer moeilijk worden iemand geschikt die dit aan durft zo vertelde ze me.
Vind het niet echt kunnen dat ze je dit zo vertelt, ten eerst omdat het niet waar hoeft te zijn en ten 2e alsof haar eigen onvermogen om jou te helpen erin door klinkt.

Je noemt meervoudige onverwerkt trauma, alle signalen van een post traumatische stress stoornis, een identiteits crisis en een angst stoornis, dan klinkt dat als een hele hevige conclusie terwijl je het ook kan zien dat je onverwerkt trauma hebt, dat zich bij jou uit in angsten en je kan daardoor niet volledig jezelf kan zijn omdat dit je in beslag legt, dus je hebt niet je volledige identiteit tot je beschikking, wat ook niet meer dan logisch is.

Met andere woorden; jij verdient de aandacht en hulp die je nodig hebt om het trauma te verwerken, zodat de angsten verdwijnen en jij weer helemaal vrij jezelf kan zijn. Dat is iets waar iedereen recht op heeft. Zij als hulpverlener zou zich verplicht moeten voelen jou dusdanig op weg te helpen dat je de hulp krijgt die je daarvoor nodig hebt, je aan te moedigen om te gaan voor je vrijheid, en niet jou opzadelen met doemscenario's simpelweg omdat zij niet gelooft dat er uit zoiets te komen is.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_100801487
Bedankt voor jullie reacties. Jullie zijn lief O+
Twiddel
pi_100801691
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 08:35 schreef Canillas het volgende:

[..]

Vind het niet echt kunnen dat ze je dit zo vertelt, ten eerst omdat het niet waar hoeft te zijn en ten 2e alsof haar eigen onvermogen om jou te helpen erin door klinkt.

Je noemt meervoudige onverwerkt trauma, alle signalen van een post traumatische stress stoornis, een identiteits crisis en een angst stoornis, dan klinkt dat als een hele hevige conclusie terwijl je het ook kan zien dat je onverwerkt trauma hebt, dat zich bij jou uit in angsten en je kan daardoor niet volledig jezelf kan zijn omdat dit je in beslag legt, dus je hebt niet je volledige identiteit tot je beschikking, wat ook niet meer dan logisch is.

Met andere woorden; jij verdient de aandacht en hulp die je nodig hebt om het trauma te verwerken, zodat de angsten verdwijnen en jij weer helemaal vrij jezelf kan zijn. Dat is iets waar iedereen recht op heeft. Zij als hulpverlener zou zich verplicht moeten voelen jou dusdanig op weg te helpen dat je de hulp krijgt die je daarvoor nodig hebt, je aan te moedigen om te gaan voor je vrijheid, en niet jou opzadelen met doemscenario's simpelweg omdat zij niet gelooft dat er uit zoiets te komen is.
Hier ben ik het grotendeels mee eens. Een psycholoog/psychiater hoort objectief bezig te zijn en ik vind dit niet echt objectief.
Niet alle behandelingen zijn even succesvol, maar een psycholoog hoort een klant niet te ontmoedigen over overmoedigen.
pi_100801823
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:30 schreef summer2bird het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Jullie zijn lief O+
En ze hebben gelijk. Goede vakantie.
The view from nowhere.
pi_100813691
Word ik toch even net wakker nadat ik om half 3 in slaap ben gevallen... :@ Wel ff weggeweest vandaag, boodschapjes gedaan en stukje gelopen.
Hoe is het met jullie allemaal?
pi_100814199
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:33 schreef sweetdancegirl het volgende:
Word ik toch even net wakker nadat ik om half 3 in slaap ben gevallen... :@ Wel ff weggeweest vandaag, boodschapjes gedaan en stukje gelopen.
Hoe is het met jullie allemaal?
wel goed dat je toch de dingen ben gaan doen..en ach, ze zeggen dat een dutje van ongeveer 1 uur altijd het beste is..ahahah.

Hier is het op zich wel een redelijk dagje, nu wel wat lichte hoofdpijn, maar dat komt door de hoeveelheid activiteit die ik vandaag had.
Hier de dag rond een uur of 11 begonnen..lekker rustig. Daarna de stad in wat dingen terugbrengen. Kom ik thuis even gaan liggen op bed...
en daarna ga ik achter de pc zitten en opeens valt internet weg. Blijkt dat de router nu dood is..dus op zoek naar een nieuwe. En die geinstalleerd en nu heb ik weer internet op mijn kamer *O* *O* *O*
maar heb vandaag denk ik dus wel zo'n 1,5 uur gefietst dus voor mij is het genoeg geweest vandaag :)
pi_100818791
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:31 schreef tass het volgende:
Natuur is ook iets wat gewoon ontspannend werkt ja!
Mij lukt alleen wandelen nog steeds niet na jaren steeds weer proberen. Zolang ik met mijn hond wandel is er niets aan de hand (nou ja dan nog probeer ik mensen te vermijden) maar dan kan ik ook lekker op een bankje zitten en even 10 minuten genieten van het groen om me heen en vogeltjes die ik hoor.

Ik heb toestraks om 7 uur toch maar een oxazepam ingenomen en die hielp ook goed gelukkig.
Morgen weer nog een dag met niks en dan woensdag gelukkig weer 's middags naar creatief!

Ik hoop alleen dat ik straks een beetje slaap... Maar goed das pas over een paar uur!
MIj lukt dat ook niet altijd. Heb het ook al lang niet meer alleen gedaan. Vandaag sinds een jaar weer helemaal alleen gedaan. Beviel wel goed, maar nu voel ik me wat vermoeider en nu wat somberder, maar dat laatste komt meer door een verwijt van een huisgenoot, die ze wel weer min of meer introk, maar niet zo van sorry ik zat fout, terwijl dat wel zo is. Maar goed dat is niet echt van toepassing om hier neer te zetten..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_100820818
Goeieavond allemaal! :)

Vandaag eindelijk weer bij de psycholoog geweest, en wat een opluchting was dat zeg, gewoon alles weer even eruit gegooid, en dat luchtte op omdat zij het snapt! Ook heb ik het over de druk gehad die soms op mijn relatie staat vanwege mijn burn-out en zij heeft gelijk een dubbele afspraak ingepland voor volgende week, en dan moet ik vriendlief meenemen, Dat vind hij gelukkig ook geen probleem!
Daarna was ik wel moe maar heb ik mezelf toch nog even naar de hema gebracht, en heb ik verf e.d gekocht, alles wat ik nodig heb voor mijn project,
Daarna heb ik even geslapen, en vanmiddag ben ik bezig geweest met mallen maken voor mijn project, Was echt heel lekker om even bezig te zijn! Morgen ga ik beginnen met schuren! en ondertussen struin ik internet af op zoek naar oude opknapbare meubeltjes!

Morgenochtend eerst naar de huisarts, Even mijn medicatie bespreken, mijn hartkloppingen en ook heb ik sinds een paar dagen een raar been, Mijn rechterkuit is soms ineens veel dikker, en rood/paars, en dan voelt het alsof er ijswater doorheen loopt! Maar verder doet het geen zeer, vreemd, maar aangezien ik er morgen toch ben, kan ik het wel even vragen!

Ik durf echt te zeggen dat ik vandaag een fijne dag heb gehad! lekker creatief bezig geweest en een goed gesprek gehad met de psych! fijn dat er zulke dagen zijn!

Hoe is het met jullie?
S. 2014
J. 2016
pi_100821115
Ik ben blij voor je dat je een fijne dag heb gehad, die houden je op de been.

Hier is het ruk...
Het wordt echt tijd voor werk, ik kan totaal niet omgaan met al die uren.
pi_100821149
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:23 schreef Velp het volgende:
Ik ben blij voor je dat je een fijne dag heb gehad, die houden je op de been.

Hier is het ruk...
Het wordt echt tijd voor werk, ik kan totaal niet omgaan met al die uren.
Vrijwilligerswerk geen optie?
S. 2014
J. 2016
pi_100821337
Doe ik al, 2 dagen per weer op een school met speciaal onderwijs.
Helaas is het nog vakantie.
Het wordt gewoon tijd dat ik weer fulltime aan de slag ga.
De ene afwijzing na de andere, moedeloos word je er van.
pi_100821693
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:27 schreef Velp het volgende:
Doe ik al, 2 dagen per weer op een school met speciaal onderwijs.
Helaas is het nog vakantie.
Het wordt gewoon tijd dat ik weer fulltime aan de slag ga.
De ene afwijzing na de andere, moedeloos word je er van.
In welke sector zoek je werk dan?
S. 2014
J. 2016
pi_100821865
Ik heb altijd gewerkt in de revalidatie, dus dat zoek ik nu ook weer.
Momenteel nog een sollicitatie lopen, hopen dat dat wat wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')