abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100767074
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:12 schreef cafpow het volgende:

[..]

ok, en helpt de psychiater ook daadwerkelijk?

Nee, niet echt.
Ik zie die vrouw maar een keer per 2 weken voor een half uurtje en soms zelfs een keer per maand.
En meestal vertel ik niet wat me dan dwars zit omdat ik het of vergeet of niet durf te zeggen :@
Twiddel
pi_100767148
Het is ook maar net wat je er zelf aan wilt doen he.
Als je weet dat je dingen soms vergeet, schrijf het op.
Of geef aan dat je meer hulp nodig hebt.
pi_100767198
Of ben ik nu te hard?
pi_100767742
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:23 schreef Velp het volgende:
Het is ook maar net wat je er zelf aan wilt doen he.
Als je weet dat je dingen soms vergeet, schrijf het op.
Of geef aan dat je meer hulp nodig hebt.
Ik durf dat niet te zeggen. :@ Straks zegt ze dat ik een aandachtshoer ben.
Twiddel
pi_100767787
Nee hoor Velp, ik vind wel dat je gelijk hebt, Naar mijn idee ga je niet naar een psych om over het weer te praten, Het is vaak niet makkelijk om te praten over je gevoel maar soms wel heel hard nodig!! Ik vergeet ook veel de laatste tijd en schrijf daarom inderdaad dingen op! Morgen weer naar haar toe!

Verder beetje een baaldag, maar heb mezelf een belofte gedaan, ik heb een heel oud nachtkastje staan die wel een verfje kan gebruiken, en nu ga ik hem helemaal opknappen met leuke kleurtjes en patroontjes! Mijn eigen project!
S. 2014
J. 2016
pi_100767827
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:35 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin, Als jij eerlijk vertelt wat er is kan zij je gericht helpen, nu niet en dan wek je de indruk dat je daar voor de lol zit! Terwijl dat duidelijk niet het geval is!
S. 2014
J. 2016
pi_100767873
Godver, ben net voor aandachtshoer uitgemaakt hier op Fok! in de KSC toen ik vroeg of het te vroeg was om nu mijn koffers te pakken voor de vakantie.
Door dezelfde user die mij al eens eerder zeikwijf noemde daar.

Zo bedoel ik het niet.

Als jullie hier ook denken dat ik een zeikwijf ben of een aandachtshoer ben, sorry.

Ik bedoel het niet zo stom.

Godver. Waarom kan ik daar niet tegen, het is online, verdomme.

Sorry.
Twiddel
pi_100768004
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:38 schreef summer2bird het volgende:
Godver, ben net voor aandachtshoer uitgemaakt hier op Fok! in de KSC toen ik vroeg of het te vroeg was om nu mijn koffers te pakken voor de vakantie.

Zo bedoel ik het niet.

Als jullie hier ook denken dat ik een zeikwijf ben of een aandachtshoer ben, sorry.

Sorry.
Hou je er rekening mee dat het Fok! is...?
pi_100768116
quote:

Zo bedoel ik het niet.

Sorry.
Adem in..... en adem uit....
Lieve summer2bird, ik snap dat het lekker is om alles van je af te tikken maar er zullen altijd mensen zijn die daar naar op reageren! Dat moet je kunnen incasseren want anders wordt het denk ik wel zwaar voor je, Doe wat goed voor jou voelt, dat is uiteindelijk belangrijk!
En als jij je koffers al wil pakken, lekker doen dan!
S. 2014
J. 2016
pi_100768173
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nee hoor Velp, ik vind wel dat je gelijk hebt, Naar mijn idee ga je niet naar een psych om over het weer te praten, Het is vaak niet makkelijk om te praten over je gevoel maar soms wel heel hard nodig!! Ik vergeet ook veel de laatste tijd en schrijf daarom inderdaad dingen op! Morgen weer naar haar toe!

Verder beetje een baaldag, maar heb mezelf een belofte gedaan, ik heb een heel oud nachtkastje staan die wel een verfje kan gebruiken, en nu ga ik hem helemaal opknappen met leuke kleurtjes en patroontjes! Mijn eigen project!
Leuk project idd!
Ik hou me ook weleens bezig met meubels maken of weer opknappen.
Goed voor je geest, zeker als het eindresultaat ook nog eens goed is.

Succes ermee! ^O^
pi_100768183
Nee hoor summer, ik vind je dat niet!

Ik heb het helemaal gehad me mijn ha, hij kan echt opf....
Ga ik speciaal voor de ha eerder weg van mijn werk kom je daar aan en moet je met de assistente mee, ik gezegd dat ik een verwijsbriefje nodig heb voor 2e hulplijns en ja hoor, dat moet de arts zelf doen, dan maar mijn andere klacht, loop al zeker een jaar rond met een verdikking op mijn been, na t laten zien zegt ze dat zij wist het ook niet, dus wachten op de ha, komt die k arts na een half uur eindelijk aangewandeld, wordt dat afgedaan met een vetophoping (en dat alleen omdat je assistente al aangaf dat t geen vocht was, anders had ie dat opgespeld!) en dat het wel wegtrekt, alsof een jaar lang niet genoeg tijd is! En wat blijkt bij de verwijsbrief dat de psych niets heeft laten horen en dat die eerst maar ff contact moet opnemen (en dan tussen neus en lippen door nog durven zeggen dat ik er al lang loop!)
Echt, ik heb t gehad met al die artsen, hij spant de kroon, maar tis niet de eerste die me niet serieus neemt.
Alsof ik er voor me lol zo mee bezig ben!!!

Sorry moest t ff kwijt...
pi_100768343
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:46 schreef Spacekitten het volgende:
Nee hoor summer, ik vind je dat niet!

Ik heb het helemaal gehad me mijn ha, hij kan echt opf....
Ga ik speciaal voor de ha eerder weg van mijn werk kom je daar aan en moet je met de assistente mee, ik gezegd dat ik een verwijsbriefje nodig heb voor 2e hulplijns en ja hoor, dat moet de arts zelf doen, dan maar mijn andere klacht, loop al zeker een jaar rond met een verdikking op mijn been, zij wist het ook niet, komt die k arts na een half uur eindelijk aangewandeld, wordt dat afgedaan met een vetophoping (en dat alleen omdat je assistente al aangaf dat t geen vocht was, anders had ie dat opgespeld!) en dat het wel wegtrekt, alsof een jaar lang niet genoeg tijd is! En wat blijkt bij de verwijsbrief dat de psych niets heeft laten horen en dat die eerst maar ff contact moet opnemen (en dan tussen neus en lippen door nog durven zeggen dat ik er al lang loop!)
Echt, ik heb t gehad met al die artsen, hij spant de kroon, maar tis niet de eerste die me niet serieus neemt.
Alsof ik er voor me lol zo mee bezig ben!!!

Sorry moest t ff kwijt...
Pff spacekitten daar wordt je inderdaad niet blij van zeg!! Wat een bureaucratie weer, Je had dus eigenlijk een afspraak bij de ha maar de assistente nam die over??
En heb je nu wel een verwijzing?
Wat ik mij nu eigenlijk afvraag, wat valt er onder 2e lijns zorg? Ik heb een eerstelijnspsycholoog maar verder heb ik er geen verstand van!
S. 2014
J. 2016
pi_100768372
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:46 schreef Velp het volgende:

[..]

Leuk project idd!
Ik hou me ook weleens bezig met meubels maken of weer opknappen.
Goed voor je geest, zeker als het eindresultaat ook nog eens goed is.

Succes ermee! ^O^
Dank je wel!:) Ik heb er ook zin in! Ik heb een vlinder verslaving:P en ga dus ook aan de slag met vlinderpatronen, Ben benieuwd of het lukt, als het klaar is post ik wel een foto!
S. 2014
J. 2016
pi_100768459
quote:

Zo bedoel ik het niet.

Sorry.
Sommigen zeggen dat expres omdat ze weten wat het met je doet, probeer er geen aandacht aan te besteden.. Zulke :r mensen zijn er nu eenmaal veel.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_100768555
@ Summer: Been there, done that. Tuurlijk zal je kutreacties krijgen maar hé, het ene oor in en het andere weer uit. Ik heb zelf wel geleerd om me ondertussen niet meer druk te maken.

Gewoonmezelf: Leuk! ben benieuwd.
pi_100768583
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Pff spacekitten daar wordt je inderdaad niet blij van zeg!! Wat een bureaucratie weer, Je had dus eigenlijk een afspraak bij de ha maar de assistente nam die over??
En heb je nu wel een verwijzing?
Wat ik mij nu eigenlijk afvraag, wat valt er onder 2e lijns zorg? Ik heb een eerstelijnspsycholoog maar verder heb ik er geen verstand van!
Het is vooral voor de verzekering, wordt t langer gedekt geloof ik en nee nog geen verwijsbrief helaas, de praktijk van de psych was dicht voor ik kon bellen
pi_100768897
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:35 schreef summer2bird het volgende:

[..]

hoe lang ga je al naar die psych?
En een psycholoog is er niet zo zeer om een oordeel te geven over jou, maar is er juist om jou problemen in kaart te brengen en jou daarbij te helpen..

Tuurlijk gooi je niet in de 1e weken alles eruit...maar na een half jaar kan je toch wel verwachten dat er iets meer diepgang zit in de gesprekken..bij mij heeft het ook een hele tijd geduurd voordat ik mezelf echt blootgaf aan de psycholoog.

En dit wil ik niet aanraden maar wat ik deed als ik echt iets moest bespreken(wat echt heel dwarszat) op dat moment en ik wist dat ik het niet kon bespreken, wat gewoon een beetje alchol naar binnen werken om de rem een beetje losser te laten..en dat hielp wel.

@ Spacekitten, balen dat je nog geen verwijsbrief hebt, maar je bent iig goed op weg.

Verder een tip voor iedereen hier, trek je niks aan van iedereen die je voor alles en nog wat uitmaakt. Het is lastig en moeilijk, maar denk bij jezelf, deze persoon kent mij niet en kent mijn situatie niet. Dus die kan ook niet oordelen.
pi_100769006
o, ik wilde nog even een updatje doen.
Nou hier vanmiddag na een uur ronddwalen door huis uiteindelijk gedouchd en een kop koffie op. En de fiets gepakt. Ik ben toch op zoek naar een netbook voor studie dus naar een media markt geweest om even rond te kijken en te vergelijken met anderen die ik had gezien.
Nou toen ik daar aankwam stond ik op het punt van paniekaanval, omdat ik blijkbaar iets te snel aan het fietsen was..en mijn hart gigantisch tekeer ging. begon ik gedachten te krijgen van ik krijg nu een hartaanval enz. Uiteindelijk mijn muziek wat harder gezet en dance muziek opgezet en daarop gefocussed en opeens merkte ik niks meer van mijn hart.
Daarna thuis gelijk even bed ingekropen en even kwartiertje geslapen...waardooor ik me nu toch wat beter voel :)
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:26:30 #194
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_100769657
ZIe je dat soms even slapen wel kan helpen!
Ik heb 2 uur liggen draaien nu net, maar wel af en toe wegdommelend gelukkig.
Het geld gedoe zit wel in m'n achterhoofd, maar rustiger nu!
De paniek die op doorbreken stond bij m'n vorige posting is nu weg.
nu moet ik wel m'n vriend roepen op msn, want ik zou eten maken bij hem en hij is al een uur thuis.
Mij niet eens geroepen, gebeld of gesmst waar ik ben, dat vind ik wel weer jammer....
Hij heeft de auto bij zijn huis, mijn fiets staat daar ook en lopend alleen naar het winkelcentrum gaat ook niet echt. (pleinvrees) Dus dan maar rustig aan doen met m'n shag en de koffiemelk. Gelukkig wel genoeg cola in huis :D

@summer2bird: En ja, je moet Fok soms niet serieus nemen maar als uitlaatklep laten fungeren en dan werkt het prima. Het klinkt heel lullig, maar het is maar tekst op een beeldscherm en je kan er zelf net zo veel uithalen als je zelf wilt. De mensen die reageren zijn maar namen en geen mensen die belangrijk zijn in je sociale leven.
Nou is mijn sociale leven ook erg online gebaseerd, maar dan nog...

Allemaal een fijne en rustige avond gewenst en laten we ons proberen om niet zo druk te maken hè!
pi_100771781
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:10 schreef cafpow het volgende:
o, ik wilde nog even een updatje doen.
Nou hier vanmiddag na een uur ronddwalen door huis uiteindelijk gedouchd en een kop koffie op. En de fiets gepakt. Ik ben toch op zoek naar een netbook voor studie dus naar een media markt geweest om even rond te kijken en te vergelijken met anderen die ik had gezien.
Nou toen ik daar aankwam stond ik op het punt van paniekaanval, omdat ik blijkbaar iets te snel aan het fietsen was..en mijn hart gigantisch tekeer ging. begon ik gedachten te krijgen van ik krijg nu een hartaanval enz. Uiteindelijk mijn muziek wat harder gezet en dance muziek opgezet en daarop gefocussed en opeens merkte ik niks meer van mijn hart.
Daarna thuis gelijk even bed ingekropen en even kwartiertje geslapen...waardooor ik me nu toch wat beter voel :)
Lichamelijke conditie + psychische problemen = kut
pi_100773504
Even een vraagje: Hoe gaan jullie om met de emoties van anderen mensen, en dan vooral de mensen die dicht bij staan?

Een kleine toelichting, Mijn vriend heeft een verleden met depressies enheeft nu een kleine terugval, Ik raak er van in paniek, kan er even helemaal niks mee, maar wil dat niet teveel laten merken, En mijn zus heeft veel lichamelijke klachten en vertelt mij daar ook over, maar ook daar kan ik helemaal niks mee, Ik wordt er soms helemaal gek van, Ik ben altijd iemand geweest die voor anderen zorgt, en nu gaat dat niet, en ergens wil ik dat ook ff helemaal niet, laat me gewoon ff met rust ik heb mijn eigen gezeik!
S. 2014
J. 2016
pi_100774591
Lastige vraag, ik laat mensen meestal hun verhaal doen en weten dat ik er voor ze ben als ze het nodig hebben, al is het maar om te klagen of een knuffel of een lief woordje.

Hier is het al weer wat beter, vriendlief kwam met een bosje bloemen thuis omdat ie het zo erg voor me vond :)
pi_100777488
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Even een vraagje: Hoe gaan jullie om met de emoties van anderen mensen, en dan vooral de mensen die dicht bij staan?

Een kleine toelichting, Mijn vriend heeft een verleden met depressies enheeft nu een kleine terugval, Ik raak er van in paniek, kan er even helemaal niks mee, maar wil dat niet teveel laten merken, En mijn zus heeft veel lichamelijke klachten en vertelt mij daar ook over, maar ook daar kan ik helemaal niks mee, Ik wordt er soms helemaal gek van, Ik ben altijd iemand geweest die voor anderen zorgt, en nu gaat dat niet, en ergens wil ik dat ook ff helemaal niet, laat me gewoon ff met rust ik heb mijn eigen gezeik!
emoties van andere mensen zijn voor mij behoorlijk lastig, als ik ze al doorheb. Ik merk alleen de "duidelijke" signalen ervan, dus als ze huilen, of schreeuwen uit woede.
En meestal zorgt dat bij mij voor veel spanning..waardoor ik heel bot en droog kan doen.
Maar vaak genoeg heb ik de emoties van anderen niet door, pf ik "snap" ze wel, maar voel er zelf echt niks van.. dus eigenlijk is dat vrij handig..hahaha. _O_
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:20:42 #199
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100778124
@summer2bird: Tja, dat is FOK!. Er zijn ook regelmatig bashtopics over users te vinden.
Voor mij was het de reden dat ik eerst een half jaar gelurkt heb voordat ik me registreerde.
Ik heb ook "haters". Meestal doet het me niet zoveel, maar als ik echt even enorm in de put zit, kan ik daar even niet tegen. Maar op die momenten is alles mij teveel.
Digitaal een olifantenhuid kweken is eigenlijk de enige oplossing.

@gewoonmezelf87: Ik weet nooit hoe ik daarmee om moet gaan ... dus ik heb liever niet dat mensen in mijn bijzijn emotioneel worden.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100779624
Nou normaal kan ik er heel goed mee omgaan, maar nu is het teveel! Maar goed then again op dit moment kan ik ook alleen maar lelijk doen, en ruzie zoeken, duidelijk even een uitlaatklep aan het zoeken!
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')