abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100693957
ook ik heb wel eens betere dagen gehad! vandaag gemerkt dat ik nu slecht kan omgaan met emoties van anderen, het is dan gewoon teveel! herkenbaar????

ook het avondje met vrienden vrolijkte me niet echt op, spelletje was leuk maar ik was geiriteerd omdat ik me niet kan concentreren, vanmiddag ook weer een paniekaanval gehad, zelfs mijn vriend kon mij niet troosten, uiteindelijk bracht mijn moeder de rust in mij terug, enkel door me vast te houden en over mijn hoofd te aaien! daarna wel een massage van vriendlief gehad!
S. 2014
J. 2016
pi_100695998
@ iedereen, het lijkt het weer wel te zijn joh. Bijna iedereen hier heeft zo'n beetje een rotdag gehad.
Hopen op morgen een betere dag ;)

het is mij allemaal blijkbaar teveel geworden met de woede aanval vandaag heb er een blauwe plek op mijn aan overgehouden. Maar het leuke is dat ik tijdens die aanval geen pijn voel.
Maar goed ..het is mijn hoofd teveel..en ik heb gemerkt dat ik dan obewust in gedachten tegen mijn psycholoog ga praten..wat niet echt helpt, maar ik kan er herhalende punten uithalen, waar ik in real-life maar over moet gaan hebben en kijken of ze kunnen helpen...hoewel het mischein lastiger is dat ze bij praktische zaken kunnen helpen :)
pi_100707492
Mag ik meeposten hier?
Twiddel
pi_100707581
quote:
5s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:24 schreef summer2bird het volgende:
Mag ik meeposten hier?
Tuurlijk, iedereen mag meeposten...zolang je maar geen troll bent ;)
pi_100707832
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:26 schreef cafpow het volgende:

[..]

Tuurlijk, iedereen mag meeposten...zolang je maar geen troll bent ;)
Dankje :)
Twiddel
pi_100707856
Gooi het er maar uit ;)
pi_100707886
goedemorgen dames en heren, goed geslapen?

ik heb wel een goede nacht gehad, was om half 10 wakker en nog ff lekker in bed blijven liggen! straks gaat vriendlief naar huis, en daar baal ik wel n beetje van, maar geeft ook wel even rust, ik kwam vanmorgen tot de ontdekking dat ik dinsdag naar de psych moet ipv morgen, gelukkig ontdek ik het nu anders had ik morgen voor niks vroeg opgestaan!
S. 2014
J. 2016
pi_100707899
Btw, zware kutdag hier.
Al bijna 2 weken griep, zucht.
pi_100708059
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:37 schreef Velp het volgende:
Gooi het er maar uit ;)
Ik ben nu al vanaf mijn 12 depressief, vanaf mijn 14de suïcidaal, en behoorlijk gefrustreerd dat ik er echt met niemand over kan praten zonder als aansteller aangezien te worden. Ik heb laatst weer bijna een poging ondernomen om maar te kappen met leven, heb dat stom genoeg ook in R&P zitten posten, wat mij een ban opleverde, maar er was gelukkig wel een mod, die heeft contact met mij opgenomen en mij het idee uit mijn kop gepraat.
Volgens mij is het enige wat mij stopt van zelfdoding mijn medicijnen en het eeuwige schuldgevoel.

Mijn ouders snappen mij niet en zien het als aandachttrekkerij, en uit huis kan ik ook niet (geen geld en dan ben ik helemaal in mijn uppie)

Ik word gewoon zo moedeloos van het gevoel van onbegrip en verdriet. En ik weet maar niet waarom ik zo verdrietig ben, ben door het minste al gekwetst, kan door reacties op Fok! al helemaal in de put zakken. :@
Twiddel
pi_100708149
Hoe oud ben je nu?

Ik heb die gevoelens ook gehad en een poging gewaagd, maar ik ben er redelijk overheen gegroeit.
pi_100708192
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:47 schreef Velp het volgende:
Hoe oud ben je nu?

Ik heb die gevoelens ook gehad en een poging gewaagd, maar ik ben er redelijk overheen gegroeit.
Ben net 18.
Twiddel
pi_100708210
Toen was het bij mij ook erg heftig...
Toch is het niet de oplossing.
Hoe staat het met je sociale leven?
pi_100708233
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:49 schreef Velp het volgende:
Toen was het bij mij ook erg heftig...
Toch is het niet de oplossing.
Hoe staat het met je sociale leven?
Die heb ik niet :+
Geen vrienden, nooit gehad trouwens.
Twiddel
pi_100708271
Dan kan ik me voorstellen dat je je eenzaam voelt en depressieve klachten hebt.
Tijd om er iets aan te doen?
Via school, clubs, etc?
pi_100708370
Maar Summer, wat ik nu lees heb je wel medicatie, maar echt veel helpen ze dus niet. Is het dan misschien niet iets om aan te geven bij de arts en je eventueel te laten onderzoeken?

Ik heb hier overigens lang niet meer gepost. Echt depressief ben ik dan ook niet meer, hoewel ik wel een terugval heb gehad minder dan 2 weken terug.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_100708392
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:52 schreef Velp het volgende:
Dan kan ik me voorstellen dat je je eenzaam voelt en depressieve klachten hebt.
Tijd om er iets aan te doen?
Via school, clubs, etc?
Ben niet zo goed in contacten maken :@
Vind het eerlijk gezegd nogal eng :@
Gewoon stom, maar als ik met iemand moet praten loop ik te hakkelen en te stotteren en weet ik nooit iets te zeggen :@
School heb ik nu niet, en kan verder nu ook nergens heen.
Ik werk wel maar die meiden daar lopen elkaar alleen maar af te zeiken.
Twiddel
pi_100708440
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:55 schreef Bos81 het volgende:
Maar Summer, wat ik nu lees heb je wel medicatie, maar echt veel helpen ze dus niet. Is het dan misschien niet iets om aan te geven bij de arts en je eventueel te laten onderzoeken?

Ik heb hier overigens lang niet meer gepost. Echt depressief ben ik dan ook niet meer, hoewel ik wel een terugval heb gehad minder dan 2 weken terug.
Goed idee, :) ik moet toch over 3 weken naar de huisarts, zal het eens zeggen.
Twiddel
pi_100708507
Enige manier om van angst af te komen is door je angst aan te gaan, neem aan dat je de rest van je leven niet alleen wilt blijven leven.
Welke meds heb je?
pi_100708538
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:59 schreef Velp het volgende:
Enige manier om van angst af te komen is door je angst aan te gaan, neem aan dat je de rest van je leven niet alleen wilt blijven leven.
Welke meds heb je?
Ik gebruik alleen Risperdal.
Twiddel
pi_100708582
Oke, en nu?
Wat wil je eraan doen?
pi_100708616
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:00 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik gebruik alleen Risperdal.
Risperdal. Anti-psychotica dus.

Misschien toch verstandig om aan anti-depressiva te gaan denken, maar niet alle anti-depressiva gaan samen met Risperdal kan ik uit eigen ervaring vertellen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_100708619
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:01 schreef Velp het volgende:
Oke, en nu?
Wat wil je eraan doen?
Geen idee.
Twiddel
pi_100708697
Maak anders eens een plan met wat je wilt bereiken, schrijf alles op en neem het mee naar de huisarts...
pi_100711636
Zoo, heel wat gemist in een ochtend.

@summer, bedenk maar dat je niet de enige bent.
Zelf heb ik ook geen sociaal leven omdat zodra het contact wat intiemer word ik afhaak... Puur uit zenuwen.
En wees blij dat je de situatie za bent dat is nl. De eerste stap om er wat aan te doen.

Verder reageer later uitgebreider want momenteel zit ik bij de mac met een kop koffie omdat thuis de spanning niet uithouden was...ma slecht geslapen dus chagerijnig ik loop met irritatie rond en nog eens ruzie dus ben maar even uit huis gevlucht ;)
pi_100727529
@ Summer: ook ik heb niet veel sociale contacten, vind het doodeng. Stel dat die mensen ineens wat dichter bij me komen te staan..
Maar heeft idd alles te maken met zelfvertrouwen.

Hier wel een redelijke dag, kan beter. Verjaardag van neefje wat wel gezellig was, ware het niet dat de oom van mijn vriend een enorme z.a.k is die me aankeek als een stuk stront toen ie me zag. Geeft meer om spullen dan om mensen..mijn hele schoonfamilie was binnen 10 minuten weg :p Zo geliefd is ie dus.
Hierna nog ff op bed gelegen en gepraat met vriend. Ga zometeen weer naar mijn eigen huisje (we hebben een LAT relatie, hij woont ergens in de Hoeksche waard en ik in Leiden..)
Vind ik ook wel weer eventjes fijn, even mijn eigen spullen om me heen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')