Dankjequote:Op zondag 14 augustus 2011 12:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen mag meeposten...zolang je maar geen troll bent
Ik ben nu al vanaf mijn 12 depressief, vanaf mijn 14de suïcidaal, en behoorlijk gefrustreerd dat ik er echt met niemand over kan praten zonder als aansteller aangezien te worden. Ik heb laatst weer bijna een poging ondernomen om maar te kappen met leven, heb dat stom genoeg ook in R&P zitten posten, wat mij een ban opleverde, maar er was gelukkig wel een mod, die heeft contact met mij opgenomen en mij het idee uit mijn kop gepraat.quote:
Ben net 18.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:47 schreef Velp het volgende:
Hoe oud ben je nu?
Ik heb die gevoelens ook gehad en een poging gewaagd, maar ik ben er redelijk overheen gegroeit.
Die heb ik nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:49 schreef Velp het volgende:
Toen was het bij mij ook erg heftig...
Toch is het niet de oplossing.
Hoe staat het met je sociale leven?
Ben niet zo goed in contacten makenquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:52 schreef Velp het volgende:
Dan kan ik me voorstellen dat je je eenzaam voelt en depressieve klachten hebt.
Tijd om er iets aan te doen?
Via school, clubs, etc?
Goed idee,quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:55 schreef Bos81 het volgende:
Maar Summer, wat ik nu lees heb je wel medicatie, maar echt veel helpen ze dus niet. Is het dan misschien niet iets om aan te geven bij de arts en je eventueel te laten onderzoeken?
Ik heb hier overigens lang niet meer gepost. Echt depressief ben ik dan ook niet meer, hoewel ik wel een terugval heb gehad minder dan 2 weken terug.
Ik gebruik alleen Risperdal.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:59 schreef Velp het volgende:
Enige manier om van angst af te komen is door je angst aan te gaan, neem aan dat je de rest van je leven niet alleen wilt blijven leven.
Welke meds heb je?
Risperdal. Anti-psychotica dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |