EMDR is ook erg omstreden inderdaad, mede hierdoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij is nare herinneringen ophalen nooit heel erg succesvol geweest bij herstel.
die overprikkeling herken ik duidelijk. Ik heb er zo vaak last van, en daardoor als ik stress lijkt het net alsof ik in paniek ben. Terwijl het me allemaal iets teveel word en hoofd als het ware een chaos is...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is zo waardeloos dat één klein dingetje mijn hele stemming kan omgooien.
Er was mij iets verkeerd doorgegeven, waardoor ik ergens voor niks heen ben gefietst (het is maar 5 minuten fietsen), en ik was meteen weer behoorlijk boos.
En nu ben ik moe van het boos zijn en zou ik het liefst weer in m'n bed gaan liggen.
En op deze manier kan ik dus nooit verder met m'n studie.
Ook dat irritante overprikkeling de hele tijd ... daarom kon ik niet meer naar school. Maar mensen die dat niet hebben, snappen dat niet. Ik kan gewoon heel slecht tegen prikkels.
dat is het fijne aan dit topic, het herinnert je eraan dat je niet alleen bentquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:51 schreef sweetdancegirl het volgende:
Wat jullie zeggen dus. En om eerlijk te zijn ken ik niet veel mensen die dit met mij voelen. Alsof je dan de enige op deze aardkloot bent
Hahaha..die prikkels heb ik bijna iedere dag wel. maar goed ik heb ook PDD-NOS wat dus ook betekend dat ik veel last heb van prikkels.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:34 schreef sweetdancegirl het volgende:
ghehe, i know. Maar die overprikkels, hebben jullie dat bijv ook verjaardagen? Volle bak, erg druk, ik word dan echt helemaal knettergek! Na zo'n verjaardag ben ik gesloopt en moet ik echt ff gaan liggen.
Daarom vermijd ik ze ook liever, maar bij fam kom je dr nou eenmaal niet onderuit..
Mijn vriend gaat er redelijk mee om, hij is blij dat ik er wat aan doe, maar weet nooit hoe te reageren. Hij probeert me te steunen, maar kan soms ook boos worden als ik doordraaf, dan is het wel heel lastig voor me, ik doe het allemaal niet echt expresquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:55 schreef Velp het volgende:
Ik zie dat jullie een vriend hebben.
Hoe gaat die met jullie problemen om?
Mijn ex kon er goed mee omgaan, maar toch is het nu voorbij vanwege mijn problemen.
Mischien is nu je niet werkt het spaanse "siesta" een ideequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:14 schreef Nyota het volgende:
Mijn vriend is geweldig
Verder gaat het hier alleen niet echt geweldig. Ik kan maar niet stoppen met nadenkenEn heb het idee nu te veel bezig te zijn met weer gaan werken en te weinig met het echte probleem in mij aanpakken (omdat ik dus nog niet echt zicht heb op hulp).
Dat is echt zo kut
Ik slaap zo verrot, word veel te vroeg wakker en dan gaat slapen niet meer. Dit gaat al heel de week zo, ik voel me echt meer en meer een zombie worden.
Lukt ook al niet.. Als ik door de week dan na wat uurtjes werken weer thuis kom, neem ik me ook steeds voor om even te slapen, maar dat lukt ook nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
Mischien is nu je niet werkt het spaanse "siesta" een ideeDat deed ik altijd als ik slecht sliep
hmm..tja dat is dan balen. Als ik in bed ga leggen...val ik vanzelf in slaap, al is het doordat ik rustige muziek op zet, of puur uit vervelingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:01 schreef Nyota het volgende:
[..]
Lukt ook al niet.. Als ik door de week dan na wat uurtjes werken weer thuis kom, neem ik me ook steeds voor om even te slapen, maar dat lukt ook niet
Kon ik m'n gedachten maar eens stop zetten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |