Die linker herken ik, van het Klokhuis geloof ik?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's van voor jouw tijd dan denk ik
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze dat niet gauw nog een keer flikt (hoop ik) en 220 is echt niet niks. Zeker niet voor zo'n kleine opdonder. Laatste keer dat ik 220 door me heen heb gehad was een maand geleden, ik flikkerde met een klap achteruit. Kun je nagaan wat het met zo'n beestje doet. Dus gek is het niet dat ze alles heeft laten lopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
S heeft ook alles nog eens dubbel gecheckt.
En die nam haar meteen toen ze klaar was met krijsen mee naar de tuin, zodat ik de zooi kon opruimen (echt alles was onder gepoept en geplast, zelfs mijn voeten, maar dat maakt alleemaal niet uit in zo'n situatie). Toen wilde ze alweer met een stok spelen, snap het echt niet
En koekjes eten enzo gaat ook gewoon.
Ik dacht echt dat haar laatste uurtje geslagen had, wist ook totaal niet wat ik moest doen verder dan het snoer uit het bekje proberen te wrikken, al gillend naar S.
Op het moment dat alles er echt tegelijk uit kwam zetten dacht ik ook echt dat ze dood gingquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet gauw nog een keer flikt (hoop ik) en 220 is echt niet niks. Zeker niet voor zo'n kleine opdonder. Laatste keer dat ik 220 door me heen heb gehad was een maand geleden, ik flikkerde met een klap achteruit. Kun je nagaan wat het met zo'n beestje doet. Dus gek is het niet dat ze alles heeft laten lopen.
Echt dood en dood eng om mee te moeten makenEn hoe is het met je nek?
Misschien geeft ze vanaaf wel licht in het donkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het moment dat alles er echt tegelijk uit kwam zetten dacht ik ook echt dat ze dood ging![]()
Het was niet om aan te zien. En ik baal er achteraf een beetje van dat ik op een gegeven moment dus over haar gekrijs heen ging gillen naar S, dat maakte het wrs alleen maar nog erger![]()
Maar ik ben heel heel heel gelukkig dat het goed af is gelopen. Zou ze nu supah powerrrrs hebben?
En mijn nek is al stukkie beter door douche en ibu, thanks
Dat gillen is je instinct; om hulp gillenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het moment dat alles er echt tegelijk uit kwam zetten dacht ik ook echt dat ze dood ging![]()
Het was niet om aan te zien. En ik baal er achteraf een beetje van dat ik op een gegeven moment dus over haar gekrijs heen ging gillen naar S, dat maakte het wrs alleen maar nog erger![]()
Maar ik ben heel heel heel gelukkig dat het goed af is gelopen. Zou ze nu supah powerrrrs hebben?
En mijn nek is al stukkie beter door douche en ibu, thanks
Oh ja zoiets lijkt me ook zo engquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan het me zoooo voorstellen.
Hier heeft Muis zich ooit es bijna opgehangen aan een snoer onder de tafel; eerst gilde die, maar ik kon er niet bij komen.
Toen werd ie stil en begon ik te gillen...hysterisch....en toen ik em los had (voor mijn gevoel na uuuuuuren) kon hij alleen maar hijgen terwijl ik gezellig meejankte
Ga je morgen je haar weer verven?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja zoiets lijkt me ook zo eng
Voor mijn gevoel duurde het idd ook heeeeeeel lang voordat ik die stekkerdoos met snoer uit het verkrampte bekje had gewrikt. Waren vast maar een paar seconden. En het ergste en engste vond ik dat ze daarna dus gewoon door bleef krijsen. Ik dacht echt 'hoe moet ik zorgen dat het ophoudt, nu lijdt ze vreselijke pijn!'. Oh man...Tien jaar ouder in vijf minuten.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Ow er is een Pool dood gestoken in ons durp
Hoor ik net in het voorstukje van het journaal. We zagen al vier pliesiewagens langs vliegen eerder vanavond.
Als het goed is kan dat grijze er nog niet doorheen, is nog te kort geledenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga je morgen je haar weer verven?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is kan dat grijze er nog niet doorheen, is nog te kort geleden
Oh bah...quote:Oh, op weg naar de steekpartij hier is de motoragent gevallen op de A12
Ook nog.
Ja ik snapte je grap, maar als het goed is zit zelfs dáárvoor nog beschermlaag genoegquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]Was een flauw grapje op "10 jaar ouder in 5 minuten"
[..]
Oh bah...
Je brengt ongelukquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Ow er is een Pool dood gestoken in ons durp
Hoor ik net in het voorstukje van het journaal. We zagen al vier pliesiewagens langs vliegen eerder vanavond.
WIE BEN JIJquote:
kwam gewoon even buurten :pquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WIE BEN JIJ![]()
DON'T MESS WITH GREYS
Hoe is het met je mieren?quote:
dankje voor de waarschuwing :pquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom welkom!
Maar pas op voor mij. Ik breng ongeluk
Vooral als je aan haar vinger liktquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom welkom!
Maar pas op voor mij. Ik breng ongeluk
Dan ben je redelijk veiligquote:
Nee, ik stak alleen me tong naar je uit:Pquote:
Saaiquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:08 schreef ProXi_NL het volgende:
[..]
Nee, ik stak alleen me tong naar je uit:P
@ Tombola
Gelukkig maar, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
moet vroeg op morgen :pquote:
Hij komt hier voor het eerst, had je graag gewild dat hij heel zijn hebben en houwe vast aan je uit de doeken deed?quote:
Ik ben er om je te beschermenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef ProXi_NL het volgende:
[..]
moet vroeg op morgen :p
En ben bang dat er straks nog meer erge dingen gebeuren met Greys in de buurt
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij komt hier voor het eerst, had je graag gewild dat hij heel zijn hebben en houwe vast aan je uit de doeken deed?
Ah ja, domme vraag
Eerst leeftijd, sexe en bezetheid plzquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie hier mee wil doen, moet eerst alle problemen, angsten, fetishjes, familiebanden op tafel gooien
Tombo ziet mogelijkhedenquote:
Kan heel lang duren voordat zo iets weer redelijk normaal is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, nieuws van zwager :
Hij is nog steeds doof aan links. Hij moest traplopen maar dat gaat erg kut. Gaat heel langzaam en voetje voor voetje. En hij heeft geen kracht in zijn linker arm/hand. Mijn zus vroeg hem in haar hand te knijpen, kwam amper wat uit.
Fysio en ergo therapeut zijn langs geweest, hij moet oefenen
Ik zie eerder problemenquote:
Oh, hebben ze ook geen prognose of iets?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Qwea het volgende:
Hij is nog steeds doof aan links. Hij moest traplopen maar dat gaat erg kut. Gaat heel langzaam en voetje voor voetje. En hij heeft geen kracht in zijn linker arm/hand. Mijn zus vroeg hem in haar hand te knijpen, kwam amper wat uit.
Kolerequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan heel lang duren voordat zo iets weer redelijk normaal is.
Mijn schoonmoeder heeft in totaal 4 maanden geziekenhuisd en gerevalideerd, maar die had wel een hele zware.
Doorzettingsvermogen is heel belangrijk hierbij
Wel verzekerd hoop ik?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kolere
Kutte is dattie ook nog een eigen bedrijf heeft
Zou dat gehoor wel nog terug kunnen komen enzo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Qwea het volgende:
Ja, is afwachten. Ze dachten van wel. Maar ja, dat is dus afwachten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou dat gehoor wel nog terug kunnen komen enzo?
Hebben ze daar iets over gezegd?
En oefenen, oefenen en oefenenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, is afwachten. Ze dachten van wel. Maar ja, dat is dus afwachten.
Wil je dat graag danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Oognip het volgende:
Ik ben nog wakker, wachten tot iemand me welterusten wenst
Er heeft er al eentje een nieuw baasjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Takaiki het volgende:
Elies: feli met je nieuwe aanwinsten![]()
Ik zou ze Thelma en Louise noemen, maar je gaat waarschijnlijk voor je ElisaB-thema
Nu al? Da's snelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er heeft er al eentje een nieuw baasjeDus ik moet opschieten, want anders is ze me voor
Heel graagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je dat graag dan
Ik heb net de beeb uitgezwaaid en het duurt nog 5 uur voor ze Nederlandse bodem verlaat, dus ik blijf nog even wakker
Yups. Of het saai is, weet ik nog niet. We hebben elkaar in de afgelopen zeven jaar een keer 3 dagen en een keer 1 dag niet gezien. Dus de tijd zal leren hoe 9 dagen bevallenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:08 schreef Oognip het volgende:
Heel graag
De beeb op vakantie... Saai of niet? Je hebt iig de kittens als afleiding
Ik zat te typen jahquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:15 schreef Takaiki het volgende:
En meteen taait iedereen af![]()
![]()
Ik ga wel naar bed, kunnen jullie het topic weer leven inblazen
Ik moest er diep over nadenken en het was een emotioneel beladen onderwerpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Tot ze een nieuw baasje hebben (maar in elk geval tot ze hun eerste enting hebben gehad)quote:
Wat heb je er lang mee gedaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest nog aan je denken vanmorgen onder de douche Maes, ik maakte de laatste Grass op
Ik had zelf ook nog een flesje , zo heb je toch nog wat zomer in deze barre tijdenquote:
Oew, lekker is dat, zo'n ruw tongetje op je voorhoofd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:44 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen! Ik kom net terug uit de stad en toen ik thuis kwam stond Joey al te wachten. "Kijk mam"
Wat wordt hij grootquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:07 schreef senesta het volgende:
Ik had het hem nog niet eerder zien doen. Maar het is ook zo lief want Hummer is helemaal verliefd op Joey en dat is ook echt helemaal wederzijds hoor en Joey is zoooo trots op Hummer ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan is ie groot en nog meer pubert en dan komen de liefdesperikelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:11 schreef senesta het volgende:
Hij is al net zo groot als ik en hij gaat echt hard nu ja.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef Oognip het volgende:
Wij weten niet wat we vandaag kunnen doen
Tot donderdag. Morgen wordt het redelijk weer dan gaan we een kanotocht doen op de Maas en terug met de fiets. Vandaag weten we het niet.quote:
Ergens wat gaan eten is een goed ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, morgen ga ik weer lekker langs de Maas naar huis lopen![]()
Tja, met dit weer is niks leuk, thuis ook niet![]()
Gewoon lekker ergens naar de bios en dan gaan eten ergens?
Is Maaseik een leuk plaatsje of echt alleen met terrasweer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Je kan ook nog naar Aken of zo, ff de grens over.
Maaseik gingen we vroeger altijd heen, maar vooral om terrasjes te doen dus das niks nu![]()
In Meerssen heb ik gewoond
Best wel. Ze heeft een litteken van ongeveer 5 cm op de onderbuik en bovenin tussen de voorpoten nog een kleintje, allebei prachtig blauw inmiddels.quote:
Nja, ik ben er dus echt al in geen jaren meer geweest, dus geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is Maaseik een leuk plaatsje of echt alleen met terrasweer?
Oh dat is idd een flink stuk ja!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Best wel. Ze heeft een litteken van ongeveer 5 cm op de onderbuik en bovenin tussen de voorpoten nog een kleintje, allebei prachtig blauw inmiddels.
Nah, dan kun je net zo goed naar Aken gaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:10 schreef Takaiki het volgende:
SittardOf Venlo, of je moet er een hekel aan hebben om standaard in het Duits aangesproken te worden
Ik zou der nog nie dood gevonden willen worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Venlo vind ik ook echt niks aan hoor, echt, een van de grootste pauperdurpen van Limboland
Haha veel plezier in mn geboortegatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:17 schreef Oognip het volgende:
We gaan naar Maaseik en als we daar klaar zijn lekker naar Sittard. Thanks
Ik wás wel wakker, maar ben uiteindelijk toch maar even gaan slapen. Om 9:00 belde de beeb dat ze veilig aan de overkant waren aangekomenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:45 schreef Rewimo het volgende:
Elies, je bent toch niet echt wakker nu, of wel?
Arme jij, helemaal alleen met 7 poezen. Leidt wel lekker af natuurlijk
De andere is een rode poes (zeggen ze; ik denk nog steeds dat het een kater is), dus ik verwacht dat zich daar wel erg snel iemand voor zal meldenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:10 schreef Bamba het volgende:
Arme Elies, helemaal home alone met de katten![]()
. Voor 1tje heb je al een nieuw baasje? Dat is vlot! Hopelijk heeft de andere ook snel een lief baasje
.
Dat meen je nietquote:Hier moest ik er vroeg uit, er zijn mannen een nieuw plafond aan het leggen in de gang. Moet je 2 maanden je huis uit voor het renoveren van je huis, komt het hele plafond naar beneden met schilderen.
Fijn dat de beeb en mini's veilig aangekomen zijn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wás wel wakker, maar ben uiteindelijk toch maar even gaan slapen. Om 9:00 belde de beeb dat ze veilig aan de overkant waren aangekomen
[..]
De andere is een rode poes (zeggen ze; ik denk nog steeds dat het een kater is), dus ik verwacht dat zich daar wel erg snel iemand voor zal melden
[..]
Dat meen je niet
Oh brrr die fotoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:37 schreef senesta het volgende:
http://telegraaf.mobi/tel(...)and/1010339815_1.xml
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:11 schreef nokwanda het volgende:
Greys, die er nu van de schrik van gister zo uitziet?
![]()
(garpje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |