Die linker herken ik, van het Klokhuis geloof ik?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's van voor jouw tijd dan denk ik
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze dat niet gauw nog een keer flikt (hoop ik) en 220 is echt niet niks. Zeker niet voor zo'n kleine opdonder. Laatste keer dat ik 220 door me heen heb gehad was een maand geleden, ik flikkerde met een klap achteruit. Kun je nagaan wat het met zo'n beestje doet. Dus gek is het niet dat ze alles heeft laten lopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
S heeft ook alles nog eens dubbel gecheckt.
En die nam haar meteen toen ze klaar was met krijsen mee naar de tuin, zodat ik de zooi kon opruimen (echt alles was onder gepoept en geplast, zelfs mijn voeten, maar dat maakt alleemaal niet uit in zo'n situatie). Toen wilde ze alweer met een stok spelen, snap het echt niet
En koekjes eten enzo gaat ook gewoon.
Ik dacht echt dat haar laatste uurtje geslagen had, wist ook totaal niet wat ik moest doen verder dan het snoer uit het bekje proberen te wrikken, al gillend naar S.
Op het moment dat alles er echt tegelijk uit kwam zetten dacht ik ook echt dat ze dood gingquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet gauw nog een keer flikt (hoop ik) en 220 is echt niet niks. Zeker niet voor zo'n kleine opdonder. Laatste keer dat ik 220 door me heen heb gehad was een maand geleden, ik flikkerde met een klap achteruit. Kun je nagaan wat het met zo'n beestje doet. Dus gek is het niet dat ze alles heeft laten lopen.
Echt dood en dood eng om mee te moeten makenEn hoe is het met je nek?
Misschien geeft ze vanaaf wel licht in het donkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het moment dat alles er echt tegelijk uit kwam zetten dacht ik ook echt dat ze dood ging![]()
Het was niet om aan te zien. En ik baal er achteraf een beetje van dat ik op een gegeven moment dus over haar gekrijs heen ging gillen naar S, dat maakte het wrs alleen maar nog erger![]()
Maar ik ben heel heel heel gelukkig dat het goed af is gelopen. Zou ze nu supah powerrrrs hebben?
En mijn nek is al stukkie beter door douche en ibu, thanks
Dat gillen is je instinct; om hulp gillenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het moment dat alles er echt tegelijk uit kwam zetten dacht ik ook echt dat ze dood ging![]()
Het was niet om aan te zien. En ik baal er achteraf een beetje van dat ik op een gegeven moment dus over haar gekrijs heen ging gillen naar S, dat maakte het wrs alleen maar nog erger![]()
Maar ik ben heel heel heel gelukkig dat het goed af is gelopen. Zou ze nu supah powerrrrs hebben?
En mijn nek is al stukkie beter door douche en ibu, thanks
Oh ja zoiets lijkt me ook zo engquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan het me zoooo voorstellen.
Hier heeft Muis zich ooit es bijna opgehangen aan een snoer onder de tafel; eerst gilde die, maar ik kon er niet bij komen.
Toen werd ie stil en begon ik te gillen...hysterisch....en toen ik em los had (voor mijn gevoel na uuuuuuren) kon hij alleen maar hijgen terwijl ik gezellig meejankte
Ga je morgen je haar weer verven?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja zoiets lijkt me ook zo eng
Voor mijn gevoel duurde het idd ook heeeeeeel lang voordat ik die stekkerdoos met snoer uit het verkrampte bekje had gewrikt. Waren vast maar een paar seconden. En het ergste en engste vond ik dat ze daarna dus gewoon door bleef krijsen. Ik dacht echt 'hoe moet ik zorgen dat het ophoudt, nu lijdt ze vreselijke pijn!'. Oh man...Tien jaar ouder in vijf minuten.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Ow er is een Pool dood gestoken in ons durp
Hoor ik net in het voorstukje van het journaal. We zagen al vier pliesiewagens langs vliegen eerder vanavond.
Als het goed is kan dat grijze er nog niet doorheen, is nog te kort geledenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga je morgen je haar weer verven?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is kan dat grijze er nog niet doorheen, is nog te kort geleden
Oh bah...quote:Oh, op weg naar de steekpartij hier is de motoragent gevallen op de A12
Ook nog.
Ja ik snapte je grap, maar als het goed is zit zelfs dáárvoor nog beschermlaag genoegquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]Was een flauw grapje op "10 jaar ouder in 5 minuten"
[..]
Oh bah...
Je brengt ongelukquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Ow er is een Pool dood gestoken in ons durp
Hoor ik net in het voorstukje van het journaal. We zagen al vier pliesiewagens langs vliegen eerder vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |