Ja de groeten, je vroeg er zelf omquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:16 schreef Qwea het volgende:
Echt, krijg de stinktyfus meer dan 80 pms
Raar hoe je je spieren dan binnen 10 seconden zo allemachtig kan overbelastenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben net ff onder de hete douche gegaan met een ibuprofenbruisdinges, want het ging me echt overal pijn doenMaar nu gaat het beter
![]()
En Bietje is alsof er nooit iets gebeurd is
Het waren allemaal dezelfde acteurs toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heetten die boeven ook alweer in Bassie en Adriaan?
B1 en B2?
Jezus!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
Zo, dat was mijn ergste nachtmerrie![]()
![]()
Ten eerste: Biet leeft nog en doet het goed.
Maar net hoor ik naast me een ijzingwekkend gekrijs en gegil. Door merg en been. Ik zie Biet met haar kop achter de bank hangen, krijsend. Met het snoer van de lamp in haar bek. Onder stroom.
Ik zag zo alle poep en pies er uit lopen![]()
En toen ik haar omhoog trok, kwam het snoer en de stekkerdoos en al mee, want door de kramp kon ze het niet loslaten. Dus alles uit haar bek getrokken en daarna ging het gekrijs nog een minuut of vijf door. Dat waren de langste vijf minuten van mijn leven.
S was net op het toilet, dus die kwam meteen aan gerend. Maar Bietje loopt nu alweer buiten met S met een stok te gooien en spelen![]()
Dikke vette PFIEUW!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:16 schreef Qwea het volgende:
Echt, krijg de stinktyfus meer dan 80 pms
Eng?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het waren allemaal dezelfde acteurs toch?
Ik vond ze altijd zo eng
Het schijnt idd toch te kunnen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Raar hoe je je spieren dan binnen 10 seconden zo allemachtig kan overbelasten![]()
Ik duik er wel een beetje op tijd in. Of het slapen wordt hangt af van diverse factorenquote:En lekker op tijd gaan slapen.
As if
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heetten die boeven ook alweer in Bassie en Adriaan?
B1 en B2?
Omdat ie doof is enzoquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan die witte Bee noemen, Bee 2
Bassie = vlugge Japiequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond ze altijd zo eng
Do a little dancequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het schijnt idd toch te kunnen!
Hoor je zoiets wel vaker? Ja zeker?
[..]
Ik duik er wel een beetje op tijd in. Of het slapen wordt hangt af van diverse factoren
Maar ik vind het heel fijn dat Biet morgen mee kan naar het werk! Die had ik niet graag alleen gelaten morgen.
Jup...ik heb het ooit gehad na een auto-ongeluk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het schijnt idd toch te kunnen!
Hoor je zoiets wel vaker? Ja zeker?
[..]
Ik duik er wel een beetje op tijd in. Of het slapen wordt hangt af van diverse factoren
Maar ik vind het heel fijn dat Biet morgen mee kan naar het werk! Die had ik niet graag alleen gelaten morgen.
NIETS! Ik heb alles gecheckt. Voetzooltjes, tong, tandvlees, of ze ergens op gebeten had ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus!Wtf?! En ze heeft verder helemaal niks? ook geen wonden in haar bek?
en wat dacht je van Benjamin Benquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eng?
De karbonkel uit Ik Mik Loreland, die was pas eng.
Ik vond die plaaggeest altijd zo engquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond ze altijd zo eng
Het zal wel allemachtig zeer hebben gedaan denk ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
NIETS! Ik heb alles gecheckt. Voetzooltjes, tong, tandvlees, of ze ergens op gebeten had ofzo.
De DA vroeg het ook al meteen of ze brandwonden in haar mond had, omdat het toch echt flink wat seconden waren voordat ik haar losgewrikt had van dat snoer.
Maar ze had een engeltje op haar schouder. Wel twee ook
Nou trust me, dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Do a little dance
Make a little love
Get down tonight
Oh jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vond die plaaggeest altijd zo eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |