Hoi Bellatrix! Ik heb je gemist bij de miet!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
Vh heeft ook al met Patrique gekust.!!
Zelf doen is leukerquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mensen die zoenen sowieso niet leuk om te zien.
Zoenen en neuken moet je doen, niet met smileys uitbeelden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mod Myra, wij willen een neuk en een zoensmiley want die kunnen we nu niet op zijn foks uitbeelden en uitspreken, hier balen wij van
Ik kan niks anders verzinnen dat HP populair maakt.quote:
Dat vind ik dan al iets vervelender om te horenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In dat opzicht wel ja. Het klopt gewoon niet vind ik
Maar bedoel je een kus geven, of 2 kerels die uitgebreid zitten tongzoenen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het echt homofobie is. Ik vind het een prima oplossing om ergens niet naar te kijken als je het niet wil zien.
Hoi Camiel! Ja ik was er niet!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Bellatrix! Ik heb je gemist bij de miet!
Ik ben het gewend hier.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Zokunen het volgende:
Erik bij de volgende ga ik even flauw zijn
en niet mijn show meegekregenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
en niet mijn show meegekregen
Hehe wil je niet beledigen hoor, gewoon mijn meningquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik dan al iets vervelender om te horen.
Beiden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar bedoel je een kus geven, of 2 kerels die uitgebreid zitten tongzoenen?
Dat tweede kan ik me wel iets bij voorstellen ja
quote:
Dat sowieso. Maar ik ben niet echt van het uiten van genegenheden in het openbaar.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
en niet mijn show meegekregen
SPOILER: niet klikken voor je eigen bestwil hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
Mensen die al niet tegen een simpele kus kunnen vind ik aanstellers. Mensen die niet naar andere zoenende mensen willen kijken vind ik wel begrijpelijk. Ik geniet ook niet van een heterostel dat zoent.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar bedoel je een kus geven, of 2 kerels die uitgebreid zitten tongzoenen?
Dat tweede kan ik me wel iets bij voorstellen ja
Ok no offence, dat is i.m.o. redelijk homofoob dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe wil je niet beledigen hoor, gewoon mijn mening
[..]
Beiden.
Met eetlust. Ik sta tolerant tegenover maar dat betekent niet dat ik het wil zien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarmee heeft iets niet kunnen aanzien volgens jou dan te maken?
Jij preuts?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik ben niet echt van het uiten van genegenheden in het openbaar..
Ja, dit ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mensen die al niet tegen een simpele kus kunnen vind ik aanstellers. Mensen die niet naar andere zoenende mensen willen kijken vind ik wel begrijpelijk. Ik geniet ook niet van een heterostel dat zoent.
Verdorie! Faye was weer in een fotostreak!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoi Camiel! Ja ik was er niet!
Groetjesn.
Wat is dat?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verdorie! Faye was weer in een fotostreak!
Nee, ik vind het gewoon niet prettig om naar anderen te kijken die lopen te bekken of zo. Mag toch?quote:
Als je iets niet kunt aanzien omdat het braakneigingen opwekt of je eetlust aantast, sta je daar niet tolerant tegenover.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Met eetlust. Ik sta tolerant tegenover maar dat betekent niet dat ik het wil zien.
Mja een hetero stel zien zoenen is ook niet boeiend maar ik vind dat niet erg. Een homostel zien zoenen vind ik gewoon raar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mensen die al niet tegen een simpele kus kunnen vind ik aanstellers. Mensen die niet naar andere zoenende mensen willen kijken vind ik wel begrijpelijk. Ik geniet ook niet van een heterostel dat zoent.
Dat je haar een camera in haar klauwen douwt, en dat er een uurtje later 400 foto's gemaakt zijn.quote:
Snap ik hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe wil je niet beledigen hoor, gewoon mijn mening
En een lesbisch stel?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja een hetero stel zien zoenen is ook niet boeiend maar ik vind dat niet erg. Een homostel zien zoenen vind ik gewoon raar.
Soms gebeurt het gewoonquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik ben niet echt van het uiten van genegenheden in het openbaar..
Ja hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon niet prettig om naar anderen te kijken die lopen te bekken of zo. Mag toch?
Ik tolereer poep, maar ik word er niet heel vrolijk van. Punt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je iets niet kunt aanzien omdat het braakneigingen opwekt of je eetlust aantast, sta je daar niet tolerant tegenover.
Dan blijft het bij woorden toch?
Oja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je haar een camera in haar klauwen douwt, en dat er een uurtje later 400 foto's gemaakt zijn.
11 inch, dat is iets van 27cm.. z'n toverstok dus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niks anders verzinnen dat HP populair maakt.
Kun je dan kiezen waar je tegen kan en waar niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je iets niet kunt aanzien omdat het braakneigingen opwekt of je eetlust aantast, sta je daar niet tolerant tegenover.
Dan blijft het bij woorden toch?
Precies.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen als ze mooi zijnquote:
Ik trek een lijn bij openbaar tongzoenen. Dat doe ik niet (ja misschien in een hoekje op feestjes of zo). Hand vasthouden en gewoon een kus op de mond wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoorZoen je wel je eigen partner in het openbaar? En hand in hand lopen?
Als twee geile vrouwen het doen, waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
2 mannen die hand in hand lopen of elkaar een kus geven, so what.
Tongzoenen is anders, dat vind ik alleen geil als 2 vrouwen het doen in het openbaar
Wat een vergelijking in deze kwestiequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik tolereer poep, maar ik word er niet heel vrolijk van. Punt?
Maar stel dat je twee lelijke hetero's ziet kussen, vind je dat dan ook vies?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Alleen als ze mooi zijnGeen tuinbroek enzo
mietjequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan heb ik zaterdag en vannacht toch gewoon genoeg geslapen...
Precies hoe ik er ook over denkquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trek een lijn bij openbaar tongzoenen. Dat doe ik niet (ja misschien in een hoekje op feestjes of zo). Hand vasthouden en gewoon een kus op de mond wel..
Daar heeft ie nooit en te nimmer meisjes mee geïmponeerd. Maar goed, die hele vraag slaat nergens op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
11 inch, dat is iets van 27cm.. z'n toverstok dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |