chelsea nike???quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nike is hoofdsponsor. You do the math. Als Adidas dit zou hebben georganiseerd, dan hadden ze Ajax wel uitgenodigd.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lijkt wel een Ajax topic hier met al die joodjes.
Ah oké, want omdat hij het doet mag ik het ook ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Double begon met het posten van Joodjes
Kansen moet je grijpen. Als er een mogelijkheid is om dingen te posten met betrekking tot Ajax, in een PSV topic, dan moet je dat zeker doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oké, want omdat hij het doet mag ik het ook ?..
Ik heb eigenlijk alleen maar Ajax supporters in mijn vriendenkring , maar die zijn niet zo zielig als het volk wat hier hangt.
Oh en ja, je mag je eigen aangesproken voelen
Ben er maar trots op......lees het volgende stuk aandachtig door over Ajax.....ach 1 jaartje mag ook wel even tussendoor!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Double begon met het posten van Joodjes
30quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:29 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Ben er maar trots op......lees het volgende stuk aandachtig door over Ajax.....ach 1 jaartje mag ook wel even tussendoor!
Zwakke periode (1996-2009)
Het seizoen 1996/97 was erg moeilijk met een 4e plaats in de eindrangschikking, 16 punten achter kampioen PSV. 1997/98 Werd daarentegen een topseizoen in de competitie onder leiding van de Deense trainer Morten Olsen. Het landskampioenschap werd behaald met 17 punten voorsprong op nummer 2 PSV en een recorddoelsaldo van +90. Ook werd de beker gewonnen in dat seizoen. De 11 seizoenen daarna liep het over het algemeen moeizaam, met als dieptepunten de 6e plaats in de competitie in 1998/99 en het ontslag van trainer Jan Wouters enkele dagen na het 100-jarig bestaan van Ajax, half maart 2000; interim-trainer Hans Westerhof maakte het seizoen 1999/00 af en presteerde nog iets zwakker. In de periode 1999/00-2007/08 werd de competitie vrijwel volledig door PSV gedomineerd, met zeven landskampioenschappen in negen jaar. Ajax stelde daar 2 landskampioenschappen in de 11 seizoenen 1998/99-2008/09 tegenover. Tijdens het laatste landskampioenschap van Ajax, in het seizoen 2003/04, werd Ajax bovendien op doelsaldo ruim afgetroefd door nummer 2 PSV. Het seizoen 2006/07 was een bijzonder seizoen, omdat op de laatste speeldag nog drie clubs (AZ, Ajax en PSV) kampioen konden worden. Ajax en PSV eindigden in puntenaantal gelijk, maar PSV werd op doelsaldo kampioen met slechts één doelpunt verschil. Enkele jeugdspelers, die tussen 2000 en 2005 bij Ajax debuteerden, zijn: Rafael van der Vaart, Nigel de Jong, Wesley Sneijder, Ryan Babel, Hedwiges Maduro en Maarten Stekelenburg. Enkele aankopen van jonge spelers uit de periode 2001-2007, zijn: Maxwell Cabelino Andrade, Zlatan Ibrahimović, Zdenek Grygera, Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Luis Suarez. In het seizoen 2009/10 wist Ajax na een zwakke eerste seizoenshelft onder leiding van Martin Jol op indrukwekkende wijze de tweede plaats in de competitie veilig te stellen met 85 punten en een extreem hoog doelsaldo van +86 (106-20). De laatste veertien wedstrijden van het seizoen werden allen gewonnen. Een eveneens uitstekend presterend FC Twente wist echter het kampioenschap te winnen door met één punt meer dan Ajax de competitie af te sluiten. De tweede plaats betekende dat Ajax geplaatst was voor de derde voorronde van de UEFA Champions League. Zowel PAOK Saloniki als Dinamo Kiev werden hierin verslagen. Hiermee mocht Ajax sinds vijf jaar weer aantreden op het hoofdtoernooi van de Champions League. Onder Jol speelde Ajax thuis gelijk tegen AC Milan, won van AJ Auxerre, maar verloor zowel thuis als uit kansloos van Real Madrid. In de competitie presteerde Ajax matig door onder anderen in de eigen ArenA te verliezen van ADO Den Haag en gelijk te spelen tegen Excelsior. Op 6 december 2010 maakte Jol bekend te vertrekken bij Ajax wegens teleurstellende resultaten.[4]
Kansen moet je grijpenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kansen moet je grijpen. Als er een mogelijkheid is om dingen te posten met betrekking tot Ajax, in een PSV topic, dan moet je dat zeker doen.
Maar om eerlijk te zijn, het ging mij meer om PSV. Met dat genaai van Toivonen zijn ze niet ver gekomen (3e). En met de steun voorlopig ook niet.
Waarschijnlijk op 1 hand te tellen, maar vroeger vonden de kindjes de afstandsbediening geweldig en zo kwam je al snel op teletekst uitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:32 schreef Ivotje het volgende:
[..]
En hoeveel kampioenschappen heb jij daarvan meegemaakt in je leven?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op 1 hand te tellen, maar vroeger vonden de kindjes de afstandsbediening geweldig en zo kwam je al snel op teletekst uit
live bijgeweest bedoel je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:32 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel inderdaad......ik heb 14 kampioenschappen meegemaakt waar ik er een aantal ook vrij jong van was maar de laatste 10 toch wel heel bewust!! Ervan uitgaande dat het menneke hier 17 misschien 18 is, hij de laatste 9 jaar 1x kampioen is geworden. Vanaf zijn 8e pas heeft leren praten en lopen, dan komt hij misschien uit op 2 a 3 kampioenschappen. Lekker makkelijk lullen over de glansjaren 1961-1965...... :Squote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op 1 hand te tellen, maar vroeger vonden de kindjes de afstandsbediening geweldig en zo kwam je al snel op teletekst uit
6 kampioenschappen bewust meegemaakt, en bij 5 daarvan aanwezig geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:39 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Ja live bijgeweest, en gewoon hoeveel kampioenschappen telt jou leven?
Spannendquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:39 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel inderdaad......ik heb 14 kampioenschappen meegemaakt waar ik er een aantal ook vrij jong van was maar de laatste 10 toch wel heel bewust!! Ervan uitgaande dat het menneke hier 17 misschien 18 is, hij de laatste 9 jaar 1x kampioen is geworden. Vanaf zijn 8e pas heeft leren praten en lopen, dan komt hij misschien uit op 2 a 3 kampioenschappen. Lekker makkelijk lullen over de glansjaren 1961-1965...... :S
Whahahahaha!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
Aub Pieters en Engelaar verkopen voor 15 miljoen en twee/drie fatsoenlijke verdedigers ervoor terug halen.
Stool cory broquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:39 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel inderdaad......ik heb 14 kampioenschappen meegemaakt waar ik er een aantal ook vrij jong van was maar de laatste 10 toch wel heel bewust!! Ervan uitgaande dat het menneke hier 17 misschien 18 is, hij de laatste 9 jaar 1x kampioen is geworden. Vanaf zijn 8e pas heeft leren praten en lopen, dan komt hij misschien uit op 2 a 3 kampioenschappen. Lekker makkelijk lullen over de glansjaren 1961-1965...... :S
Je hebt verdomme geen glazen bol. Dus je weet niet wie er kampioen wordt. En onder Fred Rutten gaat het echt niet gebeurenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:22 schreef Ivotje het volgende:
Wat doet 020 hier zo voltallig in dit topic. Wij zijn aan het eind van het seizoen toch de laatste die lachen! Want:
Hier in het zuiden in de mooie lampenstad,
Daar spelen ze voetbal, op de groene mat
Eenheid en clubgeest, dat zie je op het veld
Ook de supporters, die worden hier geteld
Jajaja
Eens per jaar wordt PSV kampioen
Dat gaan we ieder jaar weer over doen
Rood en wit zijn onze voetbalkleuren
Niets kan onze jongens nog gebeuren
Want wij zijn hier met een legioen
PSV wordt dit jaar kampioen
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!
Ik heb in ieder geval de UEFA Cup winst, de Champions League winst en de Wereldbeker winst meegemaaktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:32 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Ben je al zo oud?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
6 kampioenschappen bewust meegemaakt, en bij 5 daarvan aanwezig geweest.
Wat spreekt Brands zichzelf hier tegen zeg. Hij wil El Hamdaoui en Jorgensen maar ze zijn onhaalbaar dus dan komt er niemand want hij wil alleen die spelers.quote:PSV-top over de onrust: 'Storm in een glas water'
10/08/2011 08:32
PSV opende het seizoen met een 3-1 nederlaag in het uitduel met AZ. Ola Toivonen eist versterkingen en bankzitters Wilfred Bouma en Erik Pieters dreigen met een vertrek. Coach Fred Rutten en technisch directeur Marcel Brands proberen het hoofd koel te houden en de rust te bewaren in Eindhoven.
'Ik heb met Bouma gesproken en kan zeggen dat het een storm in een glas water is. Het is opgelost. Ik heb hem één ding duidelijk gemaakt: hij mag niet weg. Dat geldt ook voor Pieters', laat Rutten weten aan het AD. Bouma was ontevreden met zijn reserverol tegen AZ en dreigde met een vertrek. Pieters flirt met het Engelse Newcastle United.
De wedstrijd tegen AZ bewees dat de 21-voudig kampioen uit Eindhoven een spits en een centrale verdediger goed kan gebruiken. 'Als ik wil, kan ik heel snel een spits en een verdediger presenteren', meent technisch directeur Brands. 'Geen enkel probleem. Dan is het rustig maar hebben we niet de spelers die we graag hadden gewild.'
De invulling van de spitspositie en die van centrale verdediger ziet Brands graag opgelost door Mounir El Hamdaoui (op een zijspoor bij Ajax) en Mathias Zanka Jørgensen van FC Kopenhagen. 'Pas op 31 augustus (als de transfermarkt dicht gaat, red.) zet ik definitief een streep door iemand, maar FC Kopenhagen wil Zanka niet verkopen en El Hamdaoui kunnen we onder de huidige voorwaarden niet betalen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |