Het was duidelijk te zien dat jullie behoefte hebben aan een spits die ook daar blijft staan. Als je Toivonen al veel ballen op vond halen op het middenveld, dan kan je je lol op met El Ham.quote:
Wilde hij trouwens vorig seizoen alleen op 10 spelen? of was dat iemand anders van Ajax?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het was duidelijk te zien dat jullie behoefte hebben aan een spits die ook daar blijft staan. Als je Toivonen al veel ballen op vond halen op het middenveld, dan kan je je lol op met El Ham.
Hij vindt zichzelf geen 9 maar een 9.5.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wilde hij trouwens vorig seizoen alleen op 10 spelen? of was dat iemand anders van Ajax?
Hij vond zichzelf beter op die positie...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wilde hij trouwens vorig seizoen alleen op 10 spelen? of was dat iemand anders van Ajax?
Tsjah, wij zijn er trots op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Blijft toch een zielige vertoning van jullie zeg...worden jullie 1x kampioen in 8 jaar en moet het elke week maar weer worden getoond.
quote:thijsslegers thijsslegers
@
@KrisSwinnen38 ik denk ook nog dat hij komt, er is ook contact maar dat is nog geen handtekening. Mijn bronnen zeggen (nog?) geen deal
Twenty of the best under-15 football teams across Europe will be gathering in Aarhus, Denmark from April 29th to May 2nd , to compete in the Premier Cup European Qualification Tournament sponsored by Nike. They will be playing to win one of two available places at the World Finals of the Manchester United Premier Cup (MUPC) in Manchester this summer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:00 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon onzin, Ajax heeft nog altijd de beste opleiding. Nog altijd een van de beste ter wereld.
Dat zegt alleen wat over wie de shirtjes maakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Twenty of the best under-15 football teams across Europe will be gathering in Aarhus, Denmark from April 29th to May 2nd , to compete in the Premier Cup European Qualification Tournament sponsored by Nike. They will be playing to win one of two available places at the World Finals of the Manchester United Premier Cup (MUPC) in Manchester this summer.
Bron: http://www.psvjeugd.nl/toernooi/327
Zegt ook wel wat.
Ik bedoel omdat ze gekozen zijn door Man Utd. voor een van teams met beste jeugd..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt alleen wat over wie de shirtjes maakt.
Gekozen, dat hebben ze toch verdiend door een bepaalde prestatie op een jeugdtoernooi waaraan ze meededen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ik bedoel omdat ze gekozen zijn door Man Utd. voor een van teams met beste jeugd..
En dan verliezen van Kyotoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ik bedoel omdat ze gekozen zijn door Man Utd. voor een van teams met beste jeugd..
Nee, maar veel hebben ze er niet van gebakken bij die cup.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:28 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Heb jij enig zicht in de jeugd van Kyoto dan?
Dat zal goed kunnen, maar dat wil nog niet zeggen dat het een schaamte is om tegen ze te verliezen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, maar veel hebben ze er niet van gebakken bij die cup.
Wel toeval dat ze dezelfde kledingsponsor hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Tja, ik zou niet te enthousiast worden over die cup. PSV mag ook alleen maar meedoen omdat Nike de shirtjes maakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:32 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Dat zal goed kunnen, maar dat wil nog niet zeggen dat het een schaamte is om tegen ze te verliezen..
Zo had ik er nog niet over nagedacht..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wel toeval dat ze dezelfde kledingsponsor hebben.
Nike is hoofdsponsor. You do the math. Als Adidas dit zou hebben georganiseerd, dan hadden ze Ajax wel uitgenodigd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wel toeval dat ze dezelfde kledingsponsor hebben.
Mijn antwoord was cynischquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nike is hoofdsponsor. You do the math. Als Adidas dit zou hebben georganiseerd, dan hadden ze Ajax wel uitgenodigd.
quote:
Grappemaker..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:00 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon onzin, Ajax heeft nog altijd de beste opleiding. Nog altijd een van de beste ter wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |