Dan moet je wel een netwerk hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:58 schreef Einthovuh het volgende:
Denk dat Brands lekker in het buitenland moet gaan shoppen voor een verdediger en spits. Hier in Nederland is bijna niks meer te krijgen en alle clubs willen een groot bedrag voor hun spelers omdat ze denken dat in Eindhoven veel te halen valt en de competitie is begonnen.
Misschien een lief telefoontje plegen naar Lemic?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan moet je wel een netwerk hebben.
Van Gaal nieuwe trainer?twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 11-08-2011 om 08:10:41@BoekenDavid suggestieve tweet;) ik weet slechts dat #Brands en #vangaal afgelopen zondag veel hebben gekletst. Waarover is me onbekend reageer retweet
Hij zou hem zomaar gepolst kunnen hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:01 schreef Einthovuh het volgende:
Van Gaal nieuwe trainer?twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 11-08-2011 om 08:10:41@BoekenDavid suggestieve tweet;) ik weet slechts dat #Brands en #vangaal afgelopen zondag veel hebben gekletst. Waarover is me onbekend reageer retweet
Zou echt mooi nieuws zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:02 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hij zou hem zomaar gepolst kunnen hebben
Dromen is niet verboden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:01 schreef Einthovuh het volgende:
Hij wil een land trainen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:01 schreef Einthovuh het volgende:
Ook in de voetbalwereld kan een mening uit het niets 180 graden draaien.quote:
Ja, volgens jou is een transfer al in kannen en kruiken als slechts 1 debiel een bod heeft gedaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:12 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ook in de voetbalwereld kan een mening uit het niets 180 graden draaien.
De banden met Lemic zijn allang weer aangehaald.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:01 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Misschien een lief telefoontje plegen naar Lemic?
Als zijn zaakwaarnemer bevestigd dat beide partijen een akkoord hebben, dan is hij gewoon op weg. Dus niet zaniken!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, volgens jou is een transfer al in kannen en kruiken als slechts 1 debiel een bod heeft gedaan.
![]()
Eto'o op weg naar FC Anzhi Makhachkala
Dat staat nergens in je bron hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:19 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Als zijn zaakwaarnemer bevestigd dat beide partijen een akkoord hebben, dan is hij gewoon op weg. Dus niet zaniken!
En dit is een PSV-topic, dus blijf daar dan ook bij
Derijckquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:09 schreef Doublepain het volgende:
bij ado loopt een goeie belg achterin.
Denk niet dat hij wel "de verlosser" is.. Lijkt me mocht hij komen meer een Mike Zonneveld aankoop..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:09 schreef Doublepain het volgende:
bij ado loopt een goeie belg achterin.
Nuytinck?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:25 schreef Caland het volgende:
Bij NEC loopt ook een aardige verdediger rond, aanvoerder van Jong Oranje.
Moisander zou wel echt een faal zijn zeg.
Mhaw, die moet nog wel een jaartje rijpen, die is nog niet klaar voor PSV, dan zou je hem moeten kopen en terug verhuren. Maar daar is sowieso geen budget voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |