Goed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik, Viro en ValHallen.. don't ask, just, don't
Oooohhhhhplusjeeee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:12 schreef gewoonfaye het volgende:
We zitten in de trein, over hoe ik "O+ " typ, dan staat er "om" dus wij zo: hoofdletter o plusje en toen zei ik kusje en toen zei naat: dubbele punt sterretje.
Fokkers
En Naatje wilde nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Oh, wacht. Drie homo's dus.
Erik, leef je uit!
Dat is 1952 hoorquote:
Je bent er wel echt trots op dat je met mannen gebekt hebt hequote:
Zelf als je niet FOK!t, FOK! jequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oooohhhhhplusjeeee.Zeg ik ook wel eens irl tegen lieve fokkers.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Naatje wilde niet
Begrijpelijk
Inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zelf als je niet FOK!t, FOK! je
De versie die ik heb niet, maar die is pre 30'squote:
Bah.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:12 schreef gewoonfaye het volgende:
We zitten in de trein, over hoe ik "O+ " typ, dan staat er "om" dus wij zo: hoofdletter o plusje en toen zei ik kusje en toen zei naat: dubbele punt sterretje.
Fokkers
Lijkt me niks voor jouquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
grr grr
ik ben aan het downloaden ja
gooische vrouwen![]()
Die heb ik allemaal op dvd, heerlijke seriequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
grr grr
ik ben aan het downloaden ja
gooische vrouwen![]()
OOk gewoon echt, met tong en alles?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent er wel echt trots op dat je met mannen gebekt hebt he.
Jofu draaide, en opeens wilde Viro met VH zoenen geloof ik, en toen ging VH met Jofu en daarna Viro met Jofu...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Waarom was het? Omdat iedereen met elkaar lag te bekken of zo?.
Weet ik veel, ik stond er niet bij om ernaar te kijkenquote:
Mod Myra, wij willen een neuk en een zoensmiley want die kunnen we nu niet op zijn foks uitbeelden en uitspreken, hier balen wij vanquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oooohhhhhplusjeeee.Zeg ik ook wel eens irl tegen lieve fokkers.
I can imagine... Ik heb een hele nare MIquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jofu draaide, en opeens wilde Viro met VH zoenen geloof ik, en toen ging VH met Jofu en daarna Viro met Jofu...
Ik was helemaal verbaasd
iedereen zegt dat ik ze moet zien, dus dat doe ik dan braafquote:
Ik ga morgen beginnenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal op dvd, heerlijke serie.
Ik wil het geeneens weten ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik stond er niet bij om ernaar te kijken.
Euh nee.. want 't was maar een eenvoudig kus op de mond.. Ik ben er zeker van dat ik Hetero benquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent er wel echt trots op dat je met mannen gebekt hebt he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |