Haters gonna hate...quote:
Spellchecker haalt er niet genoeg uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:39 schreef Xiance het volgende:
DAT is nog wel op te lossen hoor
*spellchecker*
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:30 schreef donroyco het volgende:
Ik kijk nergens meer van op. Voel me af en toe wel een bezoeker in een dierentuin
mjah, dat is een formele zin.. ik kan mn overeenkomst niet eens ontbinden omdat dan mn NS abbo ook niet meer geldig isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:44 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Wat maakt het TLS uit dat je de overeenkomst ontbindt?
Een paar opzichtige fouten veranderd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:33 schreef Xiance het volgende:
=====================================================================
Arnhem, 11 Augustus 2011
AAN:
Trans Link Systems B.V.
Postbus 1808
3800 BV Amersfoort
VAN:
"Ovide en zijn vriendjes"
Geachte,
Onder verwijzing naar diverse telefoongesprekken sinds 4 augustus 2011, waarin verzocht wordt de onterechte blokkade op de OV-Chipkaart van bovengenoemde op te heffen, constateer ik dat deze blokkade nog steeds niet opgeheven is.
Ik stel u nog een keer in de gelegenheid deze blokkade binnen 24 uur te verwijderen.
Als op zaterdag 13 augustus deze blokkade nog niet opgeheven is, stel ik u in gebreke en zal ik overgaan tot het nemen van nadere maatregelen. Alle kosten die hieraan verbonden zijn, zullen geheel voor u in rekening komen. Bovendien maak ik in dat geval aanspraak op vergoeding van de gemaakte kosten en wettelijke rente te rekenen vanaf 4 augustus. Verder behoud ik mij alle rechten voor om elke overeenkomst aangegaan met Trans Link Systems per direct te ontbinden.
In het vertrouwen van een spoedig verloop,
Hoogachtend,
"Xiance"
=====================================================================
Iemand enig idee of dit rechtsgeldig is als ik dit zo verstuur?
dankjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:29 schreef Façade het volgende:
[..]
Een paar opzichtige fouten veranderd.
Okequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef Xiance het volgende:
het was niet geheel mosterd na de maaltijd, de nieuwe brief heeft idd die indeling,
Dat stukje snap ik niet goed hoe je het precies bedoeld, maar ik heb ooit rechtsbijstand gehad voor een akkefietje met het UWV, en daar werd me verteld dat ik in mijn bezwaarschrift moest melden dat de gemaakte kosten voor advocaat en rechtbank e.d. (indien van toepassing) door de tegenpartij betaald moesten worden, bij een uitspraak in mijn voordeel. Als ik het niet vermeld had in de 1e brief was het later niet meer opeisbaar, en zou ik het hele zootje zelf moeten betalen - aldus de advocate die mijn zaak behandelde. Maar de tegenpartij liet het zover niet komen, en besliste in mijn voordeel (gelukkigquote:en de "opeisbare kosten" gelden wel degelijk, omdat ik op die dag al telefonisch contact heb gehad met TLS en aangegeven heb dat ze die blokkade moesten verwijderen, nou heb ik niet heel veel extra kosten gemaakt, dus daar gaat het in principe ook niet om..
ow hmz, dan zou dat opeisen dus gelden vanaf morgen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Oke![]()
In dat geval graag gedaan![]()
Heb ooit een opleiding secretaresse gedaan, en het werd erg streng op gecontroleerd, die indeling. Zelfs het aantal spaties en witregels was een criterium, en 1 spatie te weinig (in het adres) was al meteen een fout![]()
[..]
Dat stukje snap ik niet goed hoe je het precies bedoeld, maar ik heb ooit rechtsbijstand gehad voor een akkefietje met het UWV, en daar werd me verteld dat ik in mijn bezwaarschrift moest melden dat de gemaakte kosten voor advocaat en rechtbank e.d. (indien van toepassing) door de tegenpartij betaald moesten worden, bij een uitspraak in mijn voordeel. Als ik het niet vermeld had in de 1e brief was het later niet meer opeisbaar, en zou ik het hele zootje zelf moeten betalen - aldus de advocate die mijn zaak behandelde. Maar de tegenpartij liet het zover niet komen, en besliste in mijn voordeel (gelukkig).
Let wel: ik heb het hier uitsluitend over de kosten voor rechtsbijstand en andere gerechtelijke kosten.
Nee, rond 4 augustus is wel oke. Of iig 1 of 2 dagen later, aangezien ze op 4 aug. een belofte deden (toch?) dat de blokkade opgeheven zou worden. Maar: je blokkade geldt al sinds april ergens, begreep ik. Dus wellicht is het nog best eh... fair (wat zeg je in zo'n weirde situatie??) om 'pas' op 4 aug. je kosten te gaan berekenenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
ow hmz, dan zou dat opeisen dus gelden vanaf morgen?
En je staat in je recht - mijns inziens.quote:nouja da's evengoed nog een hoop aangezien ik het hele weekend onderweg ben
maar weet je, het geld interreseert me nog niet eens het meest.
ik vind het gewoon een erg kwalijke zaak dat ik bij de klantenservice niet serieus genomen word, en bij de financiele administratie ook niet, en als je dan zegt "verbind mij maar door naar "die afdeling"" dan kan dat niet, blijkbaar kunnen ze die alleen mailen
Da's toch van de zotte..
weet je, zeg dan gewoon eerlijk "meneer jacobs we doen net alsof we ons er druk om maken maar het interreseert ons geen ene reet" dan kan ik er nog iets mee..
dit word al sinds juni elke keer 5 dagen opgeschort, "jaa over 5 dagen werkt het, we hebben zelfs al een mailtje gestuurd naar de gorte baas"
uhuh.. en ondertussen werkt het nog steeds niet, het is nu (van mijn kant) gewoon een principe kwestie geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |