abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100617701
Nu zijn het vooral de vrolijke medereizigers...

Echt belachelijk dat ze je niet fatsoenlijk kunnen helpen.
  Moderator donderdag 11 augustus 2011 @ 21:17:59 #127
155227 crew  Guppy
dus
pi_100617713
Ik had deze vandaag in de trein :D

Ga dan in een stiltecoupe zitten :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_100618001
Maakt niet uit, ook daar wordt gekletst maar daar heb je koptelefoons voor. Maar hij is wel grappig :)
zit nu bij dronken bejaarde limburgers en ander feest volk
pi_100618273
hij zit er wel schattig bij :')
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_100618395
Had Chirrel ook afgelopen week, er zaten 3 mensen te bellen in de coupé en er was een oudere man die steeds tussen neus en lippen door zat te schelden, maar alle plekken waren bezet dus hij zat steeds zo vervelend te draaien op z'n stoel van ergenis.

Leuk zo'n eerste treinritje. :')
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:30:12 #131
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_100618429
Ik kijk nergens meer van op. Voel me af en toe wel een bezoeker in een dierentuin :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_100618577
=====================================================================
Arnhem, 11 Augustus 2011

AAN:
Trans Link Systems B.V.
Postbus 1808
3800 BV Amersfoort

VAN:
"Ovide en zijn vriendjes"

Geachte,

Onder verwijzing naar Diverse telefoongesprekken sinds 4 Augustus 2011, waarin verzocht word de onterechte blokkade op de OV-Chipkaart van bovengenoemde op te heffen, constateer ik dat deze blokkade nog steeds niet opgeheven is.

Ik stel u nog een keer in de gelegenheid deze blokkade binnen 24 uur te verwijderen.

Als op Zaterdag 13 Augustus deze blokkade nog niet opgeheven is, dan stel ik u in gebreke en zal ik overgaan tot het nemen van nadere maatregelen. Alle kosten die hieraan verbonden zijn, zullen geheel voor u in rekening komen. Bovendien maak ik in dat geval aanspraak op vergoeding van de gemaakte kosten en wettelijke rente te rekenen vanaf 4 Augustus. Verder behoud ik mij alle rechten voor om elke overeenkomst aangegaan met Trans Link Systems per direct te ontbinden.

In het vertrouwen dat u het zover niet zult laten komen,

Hoogachtend,

"Xiance"

Iemand enig idee of dit rechtsgeldig is als ik dit zo verstuur?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:34:22 #133
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_100618614
Nee, niet rechtsgeldig, want vol spelfouten.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_100618723
Taalnazi.
All good things are wild and free.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:37:55 #135
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_100618781
quote:
16s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:36 schreef tliciouz het volgende:
Taalnazi.
Haters gonna hate...
pi_100618837
DAT is nog wel op te lossen hoor :P
*spellchecker*
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:41:37 #137
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_100618943
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:39 schreef Xiance het volgende:
DAT is nog wel op te lossen hoor :P
*spellchecker*
Spellchecker haalt er niet genoeg uit.
pi_100619081
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:30 schreef donroyco het volgende:
Ik kijk nergens meer van op. Voel me af en toe wel een bezoeker in een dierentuin :')
:Y

Wat maakt het TLS uit dat je de overeenkomst ontbindt?
pi_100620609
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:44 schreef voodoolady het volgende:

[..]

:Y

Wat maakt het TLS uit dat je de overeenkomst ontbindt?
mjah, dat is een formele zin.. ik kan mn overeenkomst niet eens ontbinden omdat dan mn NS abbo ook niet meer geldig is :')
pi_100621203
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:33 schreef Xiance het volgende:
Arnhem, 11 Augustus 2011

AAN:
Trans Link Systems B.V.
Postbus 1808
3800 BV Amersfoort

VAN:

Geachte,

Onder verwijzing naar diverse telefoongesprekken sinds 4 augustus 2011, waarin verzocht wordt de onterechte blokkade op de OV-Chipkaart van bovengenoemde op te heffen, constateer ik dat deze blokkade nog steeds niet opgeheven is.

Ik stel u nog een keer in de gelegenheid deze blokkade binnen 24 uur te verwijderen.

Als op zaterdag 13 augustus deze blokkade nog niet opgeheven is, stel ik u in gebreke en zal ik overgaan tot het nemen van nadere maatregelen. Alle kosten die hieraan verbonden zijn, zullen geheel voor u in rekening komen. Bovendien maak ik in dat geval aanspraak op vergoeding van de gemaakte kosten en wettelijke rente te rekenen vanaf 4 augustus. Verder behoud ik mij alle rechten voor om elke overeenkomst aangegaan met Trans Link Systems per direct te ontbinden.

In het vertrouwen van een spoedig verloop,

Hoogachtend,

"Xiance"

Iemand enig idee of dit rechtsgeldig is als ik dit zo verstuur?
Een paar opzichtige fouten veranderd.
Nooit.
pi_100622690
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:29 schreef Façade het volgende:

[..]

Een paar opzichtige fouten veranderd.
dankje :)
ik heb inmiddels via een goede vriend / rechtenstudent een iets andere versie geprint en klaar liggen om aangetekend verstuurd te worden, EN gefaxt :)
pi_100622784
In aanvulling op wat Facade hierboven al verbeterd heeft:

---------------
>> gebruikelijk is om bovenaan je brief (Amerikaans model) te beginnen met
- 1) je eigen naam + adres, (plaatsnaam in HOOFDLETTERS, twee spaties na de letters van postcode)
- daaronder (1 witregel) 2): naam + adres geadresseerde, (plaatsnaam in HOOFDLETTERS, twee spaties na de letters van postcode)
- en daaronder (2 witregels) 3): plaatsnaam + datum (maandnamen in Nederlands zonder hoofdletter).

Dus precies omgekeerd van wat je al hebt.

Daarna volgt (2 witregels): aanhef [Geachte heer, mevrouw, ], dan 2 1 <<< oeps, mezelf verbeterd! :@ <<< witregels en dan de 1e alinea.

------------------
VAN:

AAN:
Trans Link Systems B.V.
Postbus 1808
3800 BV Amersfoort

Arnhem, 11 12 Aaugustus 2011 << ik zou er de dag van morgen al neerzetten

Geachte heer, mevrouw,

Onder verwijzing naar diverse telefoongesprekken sinds 4 augustus 2011, en onder andere gisteren 11 augustus, waarin verzocht wordt [of: werd] de onterechte blokkade op de OV-Chipkaart van bovengenoemde ondergetekende op te heffen, heb constateer ik tot mijn grote spijt moeten constateren dat deze blokkade nog steeds altijd niet opgeheven is.

Ik stel u nog een één keer in de gelegenheid deze blokkade binnen 24 uur te verwijderen.

Als op zaterdag 13 augustus deze blokkade nog niet opgeheven is, stel ik u in gebreke en zal ik overgaan tot het nemen van nadere maatregelen. Alle kosten die hieraan verbonden zijn, zullen geheel voor u in rekening komen. Bovendien maak ik in dat geval aanspraak op vergoeding van de gemaakte kosten (waaronder onder andere telefoon- en rechtsbijstandskosten), en behoud ik mij het recht voor om over die gemaakte kosten de wettelijke rente te rekenen vanaf 4 augustus. Verder behoud ik mij alle rechten voor om elke overeenkomst aangegaan met Trans Link Systems per direct te ontbinden.

In het vertrouwen van een spoedig verloop,

Hoogachtend,

"Xiance"

[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 11-08-2011 23:15:53 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_100623061
Hmz. Ik zie dat je al wat hebt uitgeprint... Nou ja, goedbedoelde adviezen als mosterd na de maaltijd, dan maar.

Ik zou de zin over het 'overeenkomst ontbinden' weglaten, het is wrs zo'n zin uit een standaard-/voorbeeldbrief, maar er is geen sprake van een overeenkomst met TLS (of die is in ieder geval op z'n minst niet vrijwillig aangegaan). Het is immers een product dat alleen TLS aanbiedt, en eigenlijk nog een dienst te noemen. Je bent immers bverplicht je OV Flopkaart te gebruiken, en daar is maar 1 bedrijf van/voor waarvan je die kunt afnemen.

Het is niet je huis dat verbouwd wordt, waarbij je met een aannemer een overeenkomst hebt gesloten maar die of niet kwam opdagen, of die crappy werk heeft afgeleverd (om maar een voorbeeld te noemen waarbij zo'n zin wel van toepassing is).

Dus die zin zou ik gewoon weglaten.

Succes met 'je missie'! Ben erg benieuwd wat men eraan gaat doen.
pi_100623237
En dat je de gemaakte kosten voor rechtsbijstand terug zal vorderen moet je - zo heb ik begrepen - altijd al in een eerste bezwaarschrift noemen. Achteraf zoiets 'eisen' is vaak niet meer mogelijk. Vandaar de toevoeging.

Maar houd me te goede :@

Edit: heb een edit gedaan in mijn post met je brief, had zelf een foutje gemaakt.
pi_100623736
het was niet geheel mosterd na de maaltijd, de nieuwe brief heeft idd die indeling, en de "opeisbare kosten" gelden wel degelijk, omdat ik op die dag al telefonisch contact heb gehad met TLS en aangegeven heb dat ze die blokkade moesten verwijderen, nou heb ik niet heel veel extra kosten gemaakt, dus daar gaat het in principe ook niet om..
pi_100624021
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef Xiance het volgende:
het was niet geheel mosterd na de maaltijd, de nieuwe brief heeft idd die indeling,
Oke :)
In dat geval graag gedaan :Y

Heb ooit een opleiding secretaresse gedaan, en het werd erg streng op gecontroleerd, die indeling. Zelfs het aantal spaties en witregels was een criterium, en 1 spatie te weinig (in het adres) was al meteen een fout :')
quote:
en de "opeisbare kosten" gelden wel degelijk, omdat ik op die dag al telefonisch contact heb gehad met TLS en aangegeven heb dat ze die blokkade moesten verwijderen, nou heb ik niet heel veel extra kosten gemaakt, dus daar gaat het in principe ook niet om..
Dat stukje snap ik niet goed hoe je het precies bedoeld, maar ik heb ooit rechtsbijstand gehad voor een akkefietje met het UWV, en daar werd me verteld dat ik in mijn bezwaarschrift moest melden dat de gemaakte kosten voor advocaat en rechtbank e.d. (indien van toepassing) door de tegenpartij betaald moesten worden, bij een uitspraak in mijn voordeel. Als ik het niet vermeld had in de 1e brief was het later niet meer opeisbaar, en zou ik het hele zootje zelf moeten betalen - aldus de advocate die mijn zaak behandelde. Maar de tegenpartij liet het zover niet komen, en besliste in mijn voordeel (gelukkig :)).

Let wel: ik heb het hier uitsluitend over de kosten voor rechtsbijstand en andere gerechtelijke kosten.
pi_100624656
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:27 schreef Sally het volgende:

[..]

Oke :)
In dat geval graag gedaan :Y

Heb ooit een opleiding secretaresse gedaan, en het werd erg streng op gecontroleerd, die indeling. Zelfs het aantal spaties en witregels was een criterium, en 1 spatie te weinig (in het adres) was al meteen een fout :')

[..]

Dat stukje snap ik niet goed hoe je het precies bedoeld, maar ik heb ooit rechtsbijstand gehad voor een akkefietje met het UWV, en daar werd me verteld dat ik in mijn bezwaarschrift moest melden dat de gemaakte kosten voor advocaat en rechtbank e.d. (indien van toepassing) door de tegenpartij betaald moesten worden, bij een uitspraak in mijn voordeel. Als ik het niet vermeld had in de 1e brief was het later niet meer opeisbaar, en zou ik het hele zootje zelf moeten betalen - aldus de advocate die mijn zaak behandelde. Maar de tegenpartij liet het zover niet komen, en besliste in mijn voordeel (gelukkig :)).

Let wel: ik heb het hier uitsluitend over de kosten voor rechtsbijstand en andere gerechtelijke kosten.
ow hmz, dan zou dat opeisen dus gelden vanaf morgen?
nouja da's evengoed nog een hoop aangezien ik het hele weekend onderweg ben :Y

maar weet je, het geld interreseert me nog niet eens het meest.
ik vind het gewoon een erg kwalijke zaak dat ik bij de klantenservice niet serieus genomen word, en bij de financiele administratie ook niet, en als je dan zegt "verbind mij maar door naar "die afdeling"" dan kan dat niet, blijkbaar kunnen ze die alleen mailen :?
Da's toch van de zotte..

weet je, zeg dan gewoon eerlijk "meneer jacobs we doen net alsof we ons er druk om maken maar het interreseert ons geen ene reet" dan kan ik er nog iets mee..
dit word al sinds juni elke keer 5 dagen opgeschort, "jaa over 5 dagen werkt het, we hebben zelfs al een mailtje gestuurd naar de gorte baas :Y "

uhuh.. en ondertussen werkt het nog steeds niet, het is nu (van mijn kant) gewoon een principe kwestie geworden
pi_100624886
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:42 schreef Xiance het volgende:

[..]

ow hmz, dan zou dat opeisen dus gelden vanaf morgen?
Nee, rond 4 augustus is wel oke. Of iig 1 of 2 dagen later, aangezien ze op 4 aug. een belofte deden (toch?) dat de blokkade opgeheven zou worden. Maar: je blokkade geldt al sinds april ergens, begreep ik. Dus wellicht is het nog best eh... fair (wat zeg je in zo'n weirde situatie??) om 'pas' op 4 aug. je kosten te gaan berekenen ;)

quote:
nouja da's evengoed nog een hoop aangezien ik het hele weekend onderweg ben :Y

maar weet je, het geld interreseert me nog niet eens het meest.
ik vind het gewoon een erg kwalijke zaak dat ik bij de klantenservice niet serieus genomen word, en bij de financiele administratie ook niet, en als je dan zegt "verbind mij maar door naar "die afdeling"" dan kan dat niet, blijkbaar kunnen ze die alleen mailen :?
Da's toch van de zotte..

weet je, zeg dan gewoon eerlijk "meneer jacobs we doen net alsof we ons er druk om maken maar het interreseert ons geen ene reet" dan kan ik er nog iets mee..
dit word al sinds juni elke keer 5 dagen opgeschort, "jaa over 5 dagen werkt het, we hebben zelfs al een mailtje gestuurd naar de gorte baas :Y "

uhuh.. en ondertussen werkt het nog steeds niet, het is nu (van mijn kant) gewoon een principe kwestie geworden
En je staat in je recht - mijns inziens.

5 dagen om een blokkade op te heffen die in april al - buiten je schuld om, begrijp ik - plaats had, en na 5 maanden is het nog niet mogelijk gebleken? Man, ik had in mei al in de pen gezeten :P
pi_100624954
ja, dat wilde ik in mei ook :D
maar ik ben een hele rustige jongen, ik maak me nooit zo snel ergens druk om :@
maar nu werd het me echt te gortig, zeker ook omdat ik mijn andere producten (zoals NS Reizen) ook niet kan gebruiken, maar ik moet er WEL voor betalen..

nou, t geld groeid me nog niet op mn rug hoor :D
  donderdag 11 augustus 2011 @ 23:53:02 #150
104871 remlof
Europees federalist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')