Verstuuuuurdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:03 schreef _Loki het volgende:
Pm mag ook, ben toch wel heel benieuwd
quote:Halskettingrovers actief in de regio
ARNHEM (REGIO) – In de politieregio Gelderland-Midden zijn vandaag halskettingrovers actief geweest. In Velp en Zevenaar werden nietsvermoedende passanten op slinkse wijze van hun sieraden beroofd. In beide gevallen was volgens getuigen sprake van een man en één of meerdere vrouwen in een donkere auto met buitenlands kenteken. De politie is nog op zoek naar de daders.
Even voor een uur werd een 49-jarige Velpenaar op de Willemstraat in zijn woonplaats op straat aangesproken door een tot dusver onbekende man en vrouw die kans zagen er met zijn halsketting vandoor te gaan. Het voorval werd gezien door getuigen. Een van hen zou er op zijn brommer achteraan zijn gegaan maar raakte het duo kwijt. Agenten hadden eveneens een zoektocht ingesteld maar zonder resultaat.
Gouden ring
Kort daarop werd op de Noordeinde in Zevenaar een soortgelijke melding gedaan. Daar bleek omstreeks kwart over een 61-jarige Zevenaarder zijn halsketting te missen nadat hij door twee vrouwen op straat was aangesproken die hem een gouden ring omdeden. De vrouwen waren vervolgens in een auto gestapt en weggereden richting Hengelder. Ook hier heeft de politie vergeefs naar de daders gezocht.
Donkere auto
Begin augustus werd een 85-jarige Arnhemse op de Apeldoornseweg ook al het slachtoffer van kettingrovers. In de meeste gevallen was steeds sprake van meerdere daders, vaak vrouwen al dan niet in gezelschap van een man met een getint uiterlijk. Ook werd vaker een donkere auto genoemd met een buitenlands kenteken: witte platen met zwarte cijfers.
Tips
De politie adviseert om sieraden op straat niet al te opzichtig te dragen: draag ze onder uw kleren of onder een sjaaltje. Beter nog: laat ze thuis. Daarnaast zoekt de politie getuigen die iets van de diefstallen heeft gezien of gehoord. De politie is bereikbaar op 0900-8844. Anoniem reageren kan ook op telefoonnummer 0800-7000.
(2011092220/2011092229-pk)
Goede zaak.quote:
nee, dan had ik nog een logische verklaring gehad voor het feit dat ik mijn branche niet meer inkom en al helemaal niet op mijn niveau. Aan de andere kant ben ik er ook wel weer blij om dat TLS geen deel uit mijn van mijn arbeidsleven.quote:
hmz, en voor jezelf beginnen?>quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:05 schreef Vork het volgende:
[..]
nee, dan had ik nog een logische verklaring gehad voor het feit dat ik mijn branche niet meer inkom en al helemaal niet op mijn niveau. Aan de andere kant ben ik er ook wel weer blij om dat TLS geen deel uit mijn van mijn arbeidsleven.
ik ben bezig met een plan waar dat in elk geval ook inzit. Het is wat ingewikkeld om zo even uit te leggen, maar als het goed is werk ik over een jaar voor de helft voor mezelf en houd ik daarnaast nog een baan aan die wel leuk is.quote:
dat doe ik dus ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:17 schreef Vork het volgende:
[..]
ik ben bezig met een plan waar dat in elk geval ook inzit. Het is wat ingewikkeld om zo even uit te leggen, maar als het goed is werk ik over een jaar voor de helft voor mezelf en houd ik daarnaast nog een baan aan die wel leuk is.
Ik zie wel hoever ik kom. Ik heb wat opstarttijd nodig. Ik ben in elk geval wel blij met de keuze om ook eens naar een doel toe te werken, want van de arbeidsmarkt zelf moet ik het niet hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat doe ik dus ookmaar ik wil uiteindelijk fulltime voor mezelf bezig
Haters gonna hate...quote:
Spellchecker haalt er niet genoeg uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:39 schreef Xiance het volgende:
DAT is nog wel op te lossen hoor
*spellchecker*
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:30 schreef donroyco het volgende:
Ik kijk nergens meer van op. Voel me af en toe wel een bezoeker in een dierentuin
mjah, dat is een formele zin.. ik kan mn overeenkomst niet eens ontbinden omdat dan mn NS abbo ook niet meer geldig isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:44 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Wat maakt het TLS uit dat je de overeenkomst ontbindt?
Een paar opzichtige fouten veranderd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:33 schreef Xiance het volgende:
=====================================================================
Arnhem, 11 Augustus 2011
AAN:
Trans Link Systems B.V.
Postbus 1808
3800 BV Amersfoort
VAN:
"Ovide en zijn vriendjes"
Geachte,
Onder verwijzing naar diverse telefoongesprekken sinds 4 augustus 2011, waarin verzocht wordt de onterechte blokkade op de OV-Chipkaart van bovengenoemde op te heffen, constateer ik dat deze blokkade nog steeds niet opgeheven is.
Ik stel u nog een keer in de gelegenheid deze blokkade binnen 24 uur te verwijderen.
Als op zaterdag 13 augustus deze blokkade nog niet opgeheven is, stel ik u in gebreke en zal ik overgaan tot het nemen van nadere maatregelen. Alle kosten die hieraan verbonden zijn, zullen geheel voor u in rekening komen. Bovendien maak ik in dat geval aanspraak op vergoeding van de gemaakte kosten en wettelijke rente te rekenen vanaf 4 augustus. Verder behoud ik mij alle rechten voor om elke overeenkomst aangegaan met Trans Link Systems per direct te ontbinden.
In het vertrouwen van een spoedig verloop,
Hoogachtend,
"Xiance"
=====================================================================
Iemand enig idee of dit rechtsgeldig is als ik dit zo verstuur?
dankjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:29 schreef Façade het volgende:
[..]
Een paar opzichtige fouten veranderd.
Okequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef Xiance het volgende:
het was niet geheel mosterd na de maaltijd, de nieuwe brief heeft idd die indeling,
Dat stukje snap ik niet goed hoe je het precies bedoeld, maar ik heb ooit rechtsbijstand gehad voor een akkefietje met het UWV, en daar werd me verteld dat ik in mijn bezwaarschrift moest melden dat de gemaakte kosten voor advocaat en rechtbank e.d. (indien van toepassing) door de tegenpartij betaald moesten worden, bij een uitspraak in mijn voordeel. Als ik het niet vermeld had in de 1e brief was het later niet meer opeisbaar, en zou ik het hele zootje zelf moeten betalen - aldus de advocate die mijn zaak behandelde. Maar de tegenpartij liet het zover niet komen, en besliste in mijn voordeel (gelukkigquote:en de "opeisbare kosten" gelden wel degelijk, omdat ik op die dag al telefonisch contact heb gehad met TLS en aangegeven heb dat ze die blokkade moesten verwijderen, nou heb ik niet heel veel extra kosten gemaakt, dus daar gaat het in principe ook niet om..
ow hmz, dan zou dat opeisen dus gelden vanaf morgen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Oke![]()
In dat geval graag gedaan![]()
Heb ooit een opleiding secretaresse gedaan, en het werd erg streng op gecontroleerd, die indeling. Zelfs het aantal spaties en witregels was een criterium, en 1 spatie te weinig (in het adres) was al meteen een fout![]()
[..]
Dat stukje snap ik niet goed hoe je het precies bedoeld, maar ik heb ooit rechtsbijstand gehad voor een akkefietje met het UWV, en daar werd me verteld dat ik in mijn bezwaarschrift moest melden dat de gemaakte kosten voor advocaat en rechtbank e.d. (indien van toepassing) door de tegenpartij betaald moesten worden, bij een uitspraak in mijn voordeel. Als ik het niet vermeld had in de 1e brief was het later niet meer opeisbaar, en zou ik het hele zootje zelf moeten betalen - aldus de advocate die mijn zaak behandelde. Maar de tegenpartij liet het zover niet komen, en besliste in mijn voordeel (gelukkig).
Let wel: ik heb het hier uitsluitend over de kosten voor rechtsbijstand en andere gerechtelijke kosten.
Nee, rond 4 augustus is wel oke. Of iig 1 of 2 dagen later, aangezien ze op 4 aug. een belofte deden (toch?) dat de blokkade opgeheven zou worden. Maar: je blokkade geldt al sinds april ergens, begreep ik. Dus wellicht is het nog best eh... fair (wat zeg je in zo'n weirde situatie??) om 'pas' op 4 aug. je kosten te gaan berekenenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
ow hmz, dan zou dat opeisen dus gelden vanaf morgen?
En je staat in je recht - mijns inziens.quote:nouja da's evengoed nog een hoop aangezien ik het hele weekend onderweg ben
maar weet je, het geld interreseert me nog niet eens het meest.
ik vind het gewoon een erg kwalijke zaak dat ik bij de klantenservice niet serieus genomen word, en bij de financiele administratie ook niet, en als je dan zegt "verbind mij maar door naar "die afdeling"" dan kan dat niet, blijkbaar kunnen ze die alleen mailen
Da's toch van de zotte..
weet je, zeg dan gewoon eerlijk "meneer jacobs we doen net alsof we ons er druk om maken maar het interreseert ons geen ene reet" dan kan ik er nog iets mee..
dit word al sinds juni elke keer 5 dagen opgeschort, "jaa over 5 dagen werkt het, we hebben zelfs al een mailtje gestuurd naar de gorte baas"
uhuh.. en ondertussen werkt het nog steeds niet, het is nu (van mijn kant) gewoon een principe kwestie geworden
Dat doen ze wel vaker ja, kan echt nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Godverdomme, zit de buschauffeur weer te roken in de bus
Klacht ingediend?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Vind je het gek, het regentquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wil vanavond even gaan, afhankelijk van het weer. Hoe was het weer gisteravond in Arnhem?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:02 schreef whosvegas het volgende:
Gisteren naar theater aveneu geweest, was leuk!
Een aanrader: afhaal poezie!! Ook alsje totaal niet van gedichten houd (zoals ik!) is het leuk
Ga komend weekend vast nog meer consumeren!
Ik ga morgen misschien nog ff langs, ligt een beetje aan het weer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:02 schreef whosvegas het volgende:
Gisteren naar theater aveneu geweest, was leuk!
Een aanrader: afhaal poezie!! Ook alsje totaal niet van gedichten houd (zoals ik!) is het leuk
Ga komend weekend vast nog meer consumeren!
Regenachtigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil vanavond even gaan, afhankelijk van het weer. Hoe was het weer gisteravond in Arnhem?
Ja, we hebben alleen niets van de voorstellingen gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:21 schreef Vork het volgende:
Gisterenavond was het droog en druk in ´t park.
We moeten een wasmachine 3 trappen opsjouwen en ik heb een kapotte hand, want ik ben vanochtend hard onderuit gegaan op mijn longboardquote:
Ja, ik had net nieuwe handschoenen gemaakt, maar ik dacht het is toch maar een kort stukje. Ik was nog geen 10 meter van mijn vriendin haar huis toen ik ergens achter bleef hangen en vol voorover viel.quote:
Ik ben zeker mooi.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:45 schreef tliciouz het volgende:
Haha jij bent helemaal mooi, die heeft hem vorige week van 4 hoog omlaag getild en toen weer 3 omhoog, tafel kun je wel halen straks als je wilt, ben na twaalven thuis
quote:Watermuseum korte tijd dicht door wateroverlast
Het Nederlands Watermuseum in Arnhem moest zijn deuren zondagochtend korte tijd gesloten houden wegens wateroverlast. Een deel van het ondergrondse museum stond onder water vanwege hevige regenval zaterdagnacht, laat een woordvoerder van het museum weten.
Het museum zou om 10.00 uur opengaan, maar toen medewerkers bij het museum aan de Zijpendaalseweg arriveerden, zagen ze dat er in een deel van het pand een laag van vijf tot tien centimeter water lag. "Het klinkt natuurlijk erg ironisch, een watermuseum dat wateroverlast heeft", zegt de woordvoerder. "We kunnen er nu ook wel om lachen, maar vanmorgen was dat wel anders."
Bezoekers die naar binnen wilden, moesten geduld hebben omdat er eerst moest worden schoongemaakt. "Voor hen werd het klimaatprobleem wel meteen inzichtelijk gemaakt en ze konden ook kijken hoe de brandweer wateroverlast aanpakt." Rond half twaalf kon het museum alsnog zijn deuren openen.
Er is geen schade aan de exposities van het museum of aan apparatuur.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:01 schreef Xiance het volgende:
mijn kaart is inmiddels gedeblokkeerd
EN ik krijg al mijn buskaartjes, treinkaartjes, telefoonkosten vergoed![]()
Ik ging vandaag vrij chagerijnig naar het hoofdkantoor van TLS, en dat was ook erg zichtbaar voor die mensen, maar de dame en heer die mij geholpen hebben waren zeer vriendelijk, en toen ze de brief las ging ze ook meteen accoord met mijn eis om de kosten te vergoeden
Ben benieuwd hoe het eruit ziet, jullie zien me snel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Nou alles staat in Arnhem inclusief wasmachine en bank. Salontafel van tliciouz staat ook in de kamerWoensdag gaan we er wonen
Heuy! Je mag donderdagavond wel langskomen voor een kop koffie of vrijdagquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het eruit ziet, jullie zien me snel.
quote:
Vanavond, 12 uur, mijn bed. Alleen jij bent uitgenodigd.quote:
Garpjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |