quote:
Als je even 'zacht' als eerst rijdt, dan reed je voorheen ook zonder shockdempers en/of dempers die horen bij een fiets. Als je gaat verlagen lever je in op comfort, schroefset of niet. Je gaat niet voor elke drempel je schroefset omhoog halen en/of zachter afstellen, en jij hebt zeker weten de electrische / pneumatische meuk niet.
Als je gaat verlagen, lever je in op comfort. Ieder z'n eigen ding, maar ga geen onzin verkondigen dat een schroefset (helemaal een goedkope, want ik geloof niet dat jij een fatsoenlijke hebt) ervoor zorgt dat je comfort behoudt terwijl je (idioot) laag staat.
Geef mij maar de middenweg. De E46 coupé is van zichzelf iets lager. Uit esthetisch oogpunt mag hij nog iets lager, maar veel hoeft niet. Zo'n eiback-pro kit is nagenoeg perfect, met een beetje rake erbij. Veel lager wordt niet meer praktisch. Ik hoefde ook niet lager op mijn -35mm/-35mm H&R op de E30.
Verder mag iedereen rijden hoe hij of zij wil uiteraard. Ik vind het soms wel mooi als een auto zo laag staat, maar het is niet praktisch. Laat staan dat ik met een compleet dropped auto op m'n werk / bij klanten ga verschijnen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Maharbal op 09-08-2011 13:01:30 ]