Wat mis ik?quote:
quote:Ow, en in de OP moet de 2e #9 #10 worden en MissyB was de winnares van #11
hoezo?quote:
Topic staat niet in de reeks, topics zijn niet klikbaarquote:
Wel hoor?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Topic staat niet in de reeks, topics zijn niet klikbaar
2.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:52 schreef Waaghals het volgende:
"Ik moet deze dames af en toe goed nat maken, anders vallen ze als los zand uit elkaar"
3.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
"Meisjes camoufleren zich voor opnieuw ontsnapte bokito"
Tussenstand:quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
Drie opgegraven beelden uit de tijd van de Renaissance tonen bewijs aan dat de string al werd uitgevonden in 1540.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je mag een ster op je uniform spelden
Ben je joods?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kut, nee ... bedoelde als woudloper
Pietverdriet vergeet dat hij zelf de foto heeft geplaatst en dus moet jureren i.p.v. onderschriften verzinnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Jongeren vergeten koekje bij de thee mee te nemen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Pietverdriet vergeet dat hij zelf de foto heeft geplaatst en dus moet jureren i.p.v. onderschriften verzinnen
Nummer 2quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:18 schreef Maringo het volgende:
In mother Russia, you give police lapdance.
En op nummer 3quote:
Maringo 4 (+4)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:42 schreef HaJee het volgende:
"Zo, nou vallen die bolletjes er vanzelf wel uit".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
Helaas, deadline niet gehaald. Next???quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:08 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen rond deze tijd de uitslag. Succes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch een plaatje waar een echte tractorfan(.nl) van smelt(ink)
[ Bericht 1% gewijzigd door Bosbeetle op 18-08-2011 03:43:37 ]En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Nummer 2quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:19 schreef Narcotical het volgende:
Je kunt op je klompen aanvoelen dat papa straks op z'n sokken naar huis moet
Nummer 3quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:29 schreef mctwigt het volgende:
Shocking: Oscar ontvoert door fanatiek Sesamstraatfan. "Mijn klomp brak toen ik het zag": aldus Bert
Nieuwe stand:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:17 schreef Waaghals het volgende:
Jochie al op jeugdige leeftijd geconfronteerd met leugenachtige vader: "Pappie je klomp is helemaal niet gebroken!"
Meh, 24 uurs regelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:33 schreef Narcotical het volgende:
Ik til de jurering door naar morgenochtend
De nummerrrrr 2:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:41 schreef HaJee het volgende:
"Moet ze me nou weer net met m'n ochtenderectie zien?"
De nummerrrrr 3:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:15 schreef Waaghals het volgende:
Gestegen prijzen van babykostuums, doodsteek van Halloween in Nederland
De nieuwe tussenstand:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een penis in mn hart, Maar alleen voor jouhoe,
Sommige mensen moeten werken op zondag dus precies 24 uur lukt gewoon niet altijd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:38 schreef fokthesystem het volgende:
En wederom iemand die 24 uur laat passeren!![]()
Maken we dan in de OP en de regels er 48 uur van, zal het ook dan wel verlsoffennn.....
Wat mij betreft dus next!(de 2e van de vorige ronde)
Nummer 2quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:55 schreef onlogisch het volgende:
Ryan air voert nieuw ruimtebesparing systeem in.
Nummer 3quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:33 schreef Narcotical het volgende:
Henk nam het iets te letterlijk toen zijn moeder zei dat hij in die stoel moest gaan zitten
De nieuwe tussenstand:quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:42 schreef missyB het volgende:
nieuwe cursus, 1 worden met je omgeving, groot succes
Nummer 2quote:
Nummer 3quote:
Nieuwe tussenstand :quote:
Heel lief dat je mij 11 punten geeft, maar als ik geen tweede ben in jou uitslag dan heb ik er toch echt maar 9...quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Nieuwe tussenstand :
Narcotical 11
Hajee 9
Waaghals 7 (+4)
mctwigt 4
Onlogisch 4
Maringo 4
Pietverdriet 4
dj_ko 2 (+2)
Ahmad1nejad 2
Lindgren.1
Scuidward 1
Ajacied422 1
MissyB 1 (+1)
Hmm, dan begrijp ik de score niet. Want mijn voorganger deed dat wat tussen haakjes was nog niet bij de totaalscore optellen zeg maar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Heel lief dat je mij 11 punten geeft, maar als ik geen tweede ben in jou uitslag dan heb ik er toch echt maar 9...
Dat wat tussen haakjes staat is al opgeteld bij het totaal, maar dat is om aan te geven hoeveel punten die personen er die ronde hebben bijgekregenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hmm, dan begrijp ik de score niet. Want mijn voorganger deed dat wat tussen haakjes was nog niet bij de totaalscore optellen zeg maar.
Want ik had 0 pts, ik had nog nooit meegedaan. Maar ik had na de winst van gister, +4 tussen haakjes. Idem voor MissyB btw.
Duidelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:03 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dat wat tussen haakjes staat is al opgeteld bij het totaal, maar dat is om aan te geven hoeveel punten die personen er die ronde hebben bijgekregen
Geloof dat het zo weer klopt, maar misschien wil iemand anders er ook nog even naar kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duidelijk
Ik heb hem nu weer aangepast, nu moet ie weer kloppen.
Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook erg benieuwd naar de herkomstquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:36 schreef Doublepain het volgende:
offtopic: is dat plaatje echt echt of van een film ofzo?? Tha fuck
Meanwhile in russia .com of zo, veel van deze plaatjes en veel metquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar de herkomst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beren ook.
[ Bericht 7% gewijzigd door fokthesystem op 25-08-2011 10:44:20 ]http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
fail haha, als het over het plaatje boven je gaat tenminstequote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef Scuidward het volgende:
Luiaard verdoofd terug naar dierentuin.
Uiteraard niet. Maar ook voor dat andere plaatje is het vergezocht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
fail haha, als het over het plaatje boven je gaat tenminste
Nummer 2quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:06 schreef zoekeenleven het volgende:
Jehova getuigen gaan niet meer langs duur maar proberen het raam, waar ze overigens niet gastvrij ontvangen worden
Nummer 3quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:34 schreef Dunckie het volgende:
Bezuinigingen op kunst en cultuur: Recensent schiet moderne opvoering Rapunzel af
Nieuwe stand:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:52 schreef luciferhout het volgende:
Nieuwe mode hangjeugd wekt woede bij ouderen
Thanks....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:34 schreef mctwigt het volgende:
zoekeenleven is bezig met zijn username?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:16 schreef Thaboel het volgende:
Planking DE hobby onder russische bejaarden
Nr 2.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:16 schreef Thaboel het volgende:
Planking DE hobby onder russische bejaarden
Nr 3.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:12 schreef betyar het volgende:
Goed werkende Russische AED blijkt een accordeon en een fles Vodka
De standquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:48 schreef Scuidward het volgende:
"Hier, neem een koekje van eigen deeg."
Komt eraan!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef zoekeenleven het volgende:
kan iemand ff een pm sturen ik weet nog steeds niet hoe dat moet lol....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
"Bewoners kunnen hun auto voortaan voor de deur parkeren."
Proest.............quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:20 schreef HaJee het volgende:
Discotheek creëert aparte ingang voor Marokkanen.
2quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:20 schreef HaJee het volgende:
Discotheek creëert aparte ingang voor Marokkanen.
3quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
In mother Rusia door opens you.
De standquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:19 schreef Narcotical het volgende:
In navolging van "met de deur in huis vallen" kun je nu ook met de deur op straat vallen
Tja dat was een beetje een open deur intrappen ;')quote:
Voor mij miste die net het geniale, namelijk _naast_ de deur parkeren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:31 schreef Crutch het volgende:
Jammer, deze was geniaal, imo: "Bewoners kunnen hun auto voortaan voor de deur parkeren."
Achteraf gezien wel he?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tja dat was een beetje een open deur intrappen ;')
proest..................quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef kadoter het volgende:
Dikke mensen steeds vaker moeite met stoelgang
Nummer 2quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:24 schreef fokthesystem het volgende:
Goed gevoel die leuning, doet me denken aan toen ik nog wielrende, 120 KG geleden.
Nummer 3quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef kadoter het volgende:
Dikke mensen steeds vaker moeite met stoelgang
Nieuwe tussenstand:quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:47 schreef mctwigt het volgende:
"Pardon, volgens mij zit u op mijn vrouw"
Tja geen idee, ik denk iets met ctrl-v copy/pastequote:
Nummerrrrr 2quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:51 schreef Scuidward het volgende:
"Schat, kijk je even of mijn stoma nog goed zit."
Nummerrrrr 3quote:
Dat brengt de eindstand van topic #14 op:quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:37 schreef HaJee het volgende:
"Loslaten Truus anders geeft die agent je een boete voor bumperkleven".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |