Die link tussen [img] en [/img] zetten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef ferrari_rood het volgende:
ja die oognip maar nu weet ik nog niet hoe het moet
Deze link http://www.prenatal.nl/sh(...)81/z_2753952_001.jpg er tussen zettenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:04 schreef ferrari_rood het volgende:
img4AED/A21D/D78D/FE73/80EF/C0A8/2935/6FE7/p_large_stnd_bottle_8oz_h.jpg/img
Haha gewoon blijven proberenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:07 schreef ferrari_rood het volgende:
nou heb ik een kruisje poeh he dit is hogerewiskunde voor deze noob
Zo is zij, heel behulpzaam altijdquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:11 schreef Oognip het volgende:
oh-oh kwam je ons alleen even helpen een nieuw topic te openen?
Elisa Beestquote:
Bette en het Beestquote:
Kut zegquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:59 schreef Rewimo het volgende:
Te veel trappen gelopen in het zwembad zaterdag denk ik. Maar het ging sowieso al steeds slechter. Heb een tijd profijt gehad van die injectie in april maar dat is nu helemaal over. Alleen jammer dat ik nu pas na de vakantie naar de Maartenskliniek moet. Ik vrees het ergste voor de vakantie qua lopen. Krukken maar meenemen en een berg ibuprofen![]()
Vanille met aardbeien... ja, dat bekt wel lekkerquote:Snowy is leuk, en noem die andere dan maar Vanille-met-aardbei
En als het een meisje is kan het nog altijd Basje wordenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bas en Eli
Als die ene nou toch een ventje is
Dat vond ik nou ook alquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:31 schreef ElisaB het volgende:
Vanille met aardbeien... ja, dat bekt wel lekker
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:52 schreef ElisaB het volgende:
2 meiden, een witte (met een blauw en een groen oog) en een rood/witte
Zo kjoet
Foto's maken gaat nog even niet, want verstopt achter een doosje, dus ik laat ze maar ff bijkomen.
Joehoe
Nee, dat gaat via de Maartenskliniek, onder doorlichting en zo. Ik heb ook geen idee hoe vaak ze dat kunnen of willen doen. Ga ik de 5e vragen, want het hielp wel heel goed. Ik liep met mijn krukken in mijn hand het ziekenhuis uitquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Balen van je pootjes Rewimo.![]()
Zo'n injectie werkt meestal een maand of 3-4, dus het zou best kunnen dat ie is uitgewerkt.
Kan je huisarts niet een nieuwe zetten?
Bette en Jenni(fer)quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:52 schreef ElisaB het volgende:
2 meiden, een witte (met een blauw en een groen oog) en een rood/witte
Zo kjoet
Foto's maken gaat nog even niet, want verstopt achter een doosje, dus ik laat ze maar ff bijkomen.
Joehoe
Huuuuuuuuquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:36 schreef Qwea het volgende:
Om even terug te komen op gisteren.. weet je wat ik in mijn koelkast vondt net??
[ afbeelding ]
hoe noem je ze ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:36 schreef Qwea het volgende:
Om even terug te komen op gisteren.. weet je wat ik in mijn koelkast vondt net??
[ afbeelding ]
Jammie!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:36 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze net in mijn kut gestopt, over 9 maanden laat ik het je weten.quote:
Aspirinequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:43 schreef Bamba het volgende:
Ik ga het trouwens gewoon even hier vragen, vind het nog te vroeg om er een topic voor te openen. Weet iemand wat je het beste kunt nemen bij een dominante kater? Een reu of een teef? Of zou dat niet uit maken? Uit google word ik niet heel veel wijzer..
ik denk, dat ze dat niet meer doet, die heeft de schrik er nu wel inzittenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef Oognip het volgende:
Kun je voorkomen dat Biet dit soort capriolen nogmaals uithaalt? 's nachts kan ze dit natuurlijk helemaal makkelijk doenbah eng hoor
Ja, werkt dat echt zo bij honden? Dat zou fijn zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk, dat ze dat niet meer doet, die heeft de schrik er nu wel inzitten
Als we weg zijn of 's nachts zorgen we dat de stekkers er uit zijn (van de snoeren waar ze bij kan, zijn er maar twee). Maar nu zat ik er gewoon naastquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef Oognip het volgende:
Kun je voorkomen dat Biet dit soort capriolen nogmaals uithaalt? 's nachts kan ze dit natuurlijk helemaal makkelijk doenbah eng hoor
Ik bel zo ook evenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef senesta het volgende:
Ik wil niet paniekeren maar is het evengoed niet verstandig om haar evengoed even door een da na te laten kijken of minimaal even te bellen? Ik weet dat bij mensen bijvoorbeeld ook hartritmestoornissen kunnen ontstaan nadat ze onder stroom hebben gestaan.
Ik ben wel blij dat het in ieder geval nu lijkt mee te vallen Greys, ik zou me ook echt rot schrikken. Arm ding.
Ja daarom zette ik expres al bovenaan dat ie nog leefde en alles het nog deedquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:02 schreef Muis006 het volgende:
JF Greys, ik schrik me te pletter met lezen!
Nou!quote:Gelukkig is het goed afgelopen!
Nou, zelfs met die mededeling is het een ijzingwekkend verhaal want ik zie het zo gebeuren..quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daarom zette ik expres al bovenaan dat ie nog leefde en alles het nog deed
Sorry voor het schrikken
[..]
Nou!
Ik ga zo ff een potje janken, dan kwam er net niet van
Ik heb me een partij zere nek zeg. Er leek geen einde aan te komen ook allemaal.
Arme ziel. Maar ik troost me maar met het idee dat we er echt alles aan gedaan hebben om dit te voorkomen, door steeds elke keer die lamp en stekkerdoos daar uit te zetten en er uit te halen als we er niet bij zijn. Zelfs als ik even naar boven loopt trek ik het er uit.
Dus hier kon echt niemand iets aan doen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
Zo, dat was mijn ergste nachtmerrie![]()
![]()
Ten eerste: Biet leeft nog en doet het goed.
Maar net hoor ik naast me een ijzingwekkend gekrijs en gegil. Door merg en been. Ik zie Biet met haar kop achter de bank hangen, krijsend. Met het snoer van de lamp in haar bek. Onder stroom.
Ik zag zo alle poep en pies er uit lopen![]()
En toen ik haar omhoog trok, kwam het snoer en de stekkerdoos en al mee, want door de kramp kon ze het niet loslaten. Dus alles uit haar bek getrokken en daarna ging het gekrijs nog een minuut of vijf door. Dat waren de langste vijf minuten van mijn leven.
S was net op het toilet, dus die kwam meteen aan gerend. Maar Bietje loopt nu alweer buiten met S met een stok te gooien en spelen![]()
Dikke vette PFIEUW!
Agossie...quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
Ze staat nu anderhalve meter van die hoek af waar het gebeurde, heeeelemaal uitgestrekt met haar hoofd omdat ze graag wil kijken wat dat evil nou was dat zoveel pijn deed, maar ze durft er niet heen.
Raar maar waar, maar dat vind ik nog steedsquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:14 schreef senesta het volgende:
Weet je nog dat je riep dat ze zo braaf was voor een pup, dat is ze nu aan het goedmaken geloof ik he?
Dank jequote:Nekpijn is zooo naar, ik weet er alles van, is dat de schrik of had je dat al? Een paracetamol, warme douche en hotpack erop een idee?
Sterkte mop
Leuk gehad? En lekker bijgekomen?quote:
Ze is ook braaf....en een bietje (quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Raar maar waar, maar dat vind ik nog steeds![]()
[..]
Dank jeNek komt puur door de schrik, ik verkrampte zelf ook helemaal toen ik haar optilde en van de stroom los trok. Dus dat komt vast snel weer goed.
S hangt net op met de DA en als ze geen brandwonden in haar mond had (nee dus) en verder het goed leek te doen hoeven we niet langs te komen, gewoon zelf even goed in de gaten houden en meteen bellen/heen gaan als het toch niet goed gaat.
Zij kunnen er nu zelfs niets mee verder.
Datquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze is ook braaf....en een bietje () lomp
Omdat datgene waar ik zo'n pijn van had inmiddels opgelost is, maar die gluperd van een tandarts ontdekte op een foto van mijn gehele gebit een ontsteking aan de andere kant van mijn gezichtquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:31 schreef Muis006 het volgende:
Greesje waarom weer de tandarts?
Omdat je drie jaar niet was geweest en er nu wat moet gebeuren?
Hij is privequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:33 schreef senesta het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hij is echt zielig.
Oh jippiequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat datgene waar ik zo'n pijn van had inmiddels opgelost is, maar die gluperd van een tandarts ontdekte op een foto van mijn gehele gebit een ontsteking aan de andere kant van mijn gezichtWaar ik zelf nul last van heb en nooit van heb gehad.
Ik wilde uiteraard tegenstribbelen, want WAAROM er iets aan doen als het toch geen pijn doet? Maar dat schijnt slecht voor je gezondheid te zijn als je dat laat zittenDus woensdag wortelkanaalbehandeling, WTF
En dat gaat dan nog in twee delen ook, want drie weken daarna moet ik wéér terug komen om er een definitieve vulling ipv tijdelijke in te laten zetten.
Inmiddels weet ik weer waarom ik nooit meer naar de tandarts ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon het niet veranderen mobiel, dus zo maar.quote:
Ik ben ook 2 kiezen kwijt geraakt na een wortelkanaalbehandeling en daar zit nu niets.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Ahhh, Elco. Doe hem maar lekker vertroetelen
Muis, ai. En nu? Doen ze er dan iets voor in de plaats ofzo?
Ik heb er echt nul verstand van
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Er zit nu een stompje en volgend jaar krijg ik een porseleinen facing.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Mij heb je vast gemistquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Balen van je potje Rewimo.![]()
En Biet!Wat een schrik!
![]()
Heeft Elies poezebeebies?![]()
Heb ik iemand gemist?
Huh? Ik snap het nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben ook 2 kiezen kwijt geraakt na een wortelkanaalbehandeling en daar zit nu niets.
Maar ik mis ze niet eerlijk gezegd, ja...als kiespijn
Waarom is dat pas volgend jaar dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er zit nu een stompje en volgend jaar krijg ik een porseleinen facing.
Morgen beginnen met de kuur en dan een dag of twee. Als hij dan niet opknapt moeten we terug. Ik geef hem vandaag even niets. Morgenochtend begin ik met de kip met rijst. En Elco is net een vuilnisbak, die eet allesquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:03 schreef Oognip het volgende:
Aaah arme Elco, hij ziet er inderdaad ziek en zielig uitWanneer zou hij zich weer iets beter moeten voelen? Geef je hem nu kip en rijst? Vindt 'ie dat een beetje lekker?
Ing, hoe is het trouwens met Frummeltje? Nog steeds in het ziekenhuis of is ze alweer thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |