I get it for freequote:
Mhaw.quote:
Het zal nog wel even duren ,maar het kan allemaal nog bijtrekken, iig ik hoop dat hij snel opknaptquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw.
Vanmorgen ff met zusje gebeld. Hij is aan de linkerkant doof. Hij hoort er geen ene fuck mee. Ze gingen vanmiddag test doen enzo en kijken of ze konden vinden hoe dat kon. Zijn hoofdpijn en oorpijn zijn zo goed als weg. Zijn linkerhand (en hij is links) heeft hij amper kracht in en hij kan heel langzaam zijn hand maar open en dicht krijgen.
Vanaaf hoor ik meer, ook wat ze zeiden van die onderzoeken enzo.
thnx for asking iig
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:01 schreef vamperotica het volgende:
senes, gefeliciteerd! Dochterlief is ook jarig vandaag....
De zwager van Q heeft een beroerte gehad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, mn pa heeft een tia gehad ook, 11 jaar geleden nu, niks aan overgehouden, maar hij slikt wel nog bloedverdunners en hij is van de ene op de andere dag gestopt met roken ( bijna een pakje shag per dag dus dat hakte dr wel in).
Volgens mij 2x een beroerte?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:19 schreef ferrari_rood het volgende:
toch ook een tia?
Of later alsnog een beroerte?
Vraag een massage aan je vriend oognip
Ik hoop dat het bijtrektquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Het zal nog wel even duren ,maar het kan allemaal nog bijtrekken, iig ik hoop dat hij snel opknapt
2x iddquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij 2x een beroerte?
Massage komt er aan
15quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]Gefeliciteerd met je oudste kind. Hoe oud wordt ze nu? 14 of 15?
Goed zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:30 schreef ferrari_rood het volgende:
ik heb de tandarts gebeld eindelijk
Nee ik eigenlijk ook niet, ik meen dat ze kousen moest aanmeten zodat de zwachtels eraf konden maar verder weet ik het ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:39 schreef nokwanda het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het is gegaan met Strega in het ziekenhuis. Ik kan het niet terugvinden.
Vlakbij Epen. We hebben daar vier jaar geleden ook gewandeld en dat was erg mooi, maar deze wandeling viel een beetje tegen. Morgen wilden we een grenswandeling maken, maar ik geloof dat we dat maar een dagje uitstellenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:39 schreef indaha het volgende:
En waar hebben jullie vandaag gewandeld?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:45 schreef phluphy het volgende:
Misschien nog een goede tip voor dit soort tripjes naar Düsseldorf: als je niet in de spits wil rijden, of je wil gelijk een leuk dagje Düsseldorf, dan kun je voor ¤ 27,50 pp logeren in bijv. het Marriott (4 ****). Op tijd reserveren via www.secrethotel.com. Zij bepalen 2 dagen vóór de datum het hotel.
We hebben het nu een paar keer gedaan en elke keer kwamen we in het Marriott.
Alwaar we 's ochtends konden aanschuiven bij een geweldig ontbijtbuffet, dat normaal gesproken al ¤ 19,90 kost. Dan kost het slapen dus nog maar ¤ 7,60![]()
Dit werkt overigens ook in andere steden, en niet alleen in Duitsland.
Kilo Utrecht Tango zeg maarquote:
Joepie ze zijn erquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:52 schreef ElisaB het volgende:
2 meiden, een witte (met een blauw en een groen oog) en een rood/witte
Zo kjoet
Foto's maken gaat nog even niet, want verstopt achter een doosje, dus ik laat ze maar ff bijkomen.
Joehoe
Ik hoop dat het helptquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:52 schreef ferrari_rood het volgende:
het z-huis belde terug ean krijgt een maagzuurremmer tegen de reflux.
Nu alleen nog klooien met de nutriton en de flessen
quote:
Uhhh... ow ja, ze moeten iets hetenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:53 schreef ferrari_rood het volgende:
een witte met een blauw en groen oogdie ga je snowy noemen toch?
Doosje opzij schuiven, foto maken. Zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:52 schreef ElisaB het volgende:
2 meiden, een witte (met een blauw en een groen oog) en een rood/witte
Zo kjoet
Foto's maken gaat nog even niet, want verstopt achter een doosje, dus ik laat ze maar ff bijkomen.
Joehoe
Nu maar hopen dat het snel helpt. Wat is het probleem met de flessen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:52 schreef ferrari_rood het volgende:
het z-huis belde terug ean krijgt een maagzuurremmer tegen de reflux.
Nu alleen nog klooien met de nutriton en de flessen
Ze zijn een kleine week geleden gevangen bij het zwembadquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:55 schreef Oognip het volgende:
Joepie ze zijn erHoeveel weken worden ze geschat? Komen ze direct van de straat of zaten ze hiervoor in een ander gastgezin?
ElisaBquote:Nu kun je eindelijk zelf een dier naar jezelf vernoemen
Of je noemt ze Elies en Lisa of Els of Else of Elsa of Bquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zijn een kleine week geleden gevangen bij het zwembad
Geen idee hoe oud ze zijn, maar het zou me niet verbazen als ze al een weekje of 8 zijn
[..]
ElisaB
Te veel trappen gelopen in het zwembad zaterdag denk ik. Maar het ging sowieso al steeds slechter. Heb een tijd profijt gehad van die injectie in april maar dat is nu helemaal over. Alleen jammer dat ik nu pas na de vakantie naar de Maartenskliniek moet. Ik vrees het ergste voor de vakantie qua lopen. Krukken maar meenemen en een berg ibuprofenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:55 schreef ElisaB het volgende:
Heb je iets geks gedaan, of is het spontaan weer zeer gaan doen?
Snowy is leuk, en noem die andere dan maar Vanille-met-aardbeiquote:Uhhh... ow ja, ze moeten iets heten
Ik zal er eens even goed over nadenken
Els en Berthaquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
Of je noemt ze Elies en Lisa of Els of Else of Elsa of B
wij hebben van de logopediste "speciale" flessen aanbevolen gekregen maar dat zit zeg maar een stok in waar die zooi in blijft plakken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het snel helpt. Wat is het probleem met de flessen?
Dan zou ik dus maar gewoon andere flessen nemen. Niet te lang mee aanklooien joh. Het moet wel leuk blijven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:59 schreef ferrari_rood het volgende:
wij hebben van de logopediste "speciale" flessen aanbevolen gekregen maar dat zit zeg maar een stok in waar die zooi in blijft plakken.
Ongelofelijk vind ik het altijd hoe snel die kleintjes zindelijk zijn. Ik heb bijna geen ongelukjes meegemaaktquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Els en Bertha
Ze krijgen nog zalf (oogjes) en moeten nog een paar dagen Synulox, maar ze zijn speels, vriendelijk, levendig en helder. Ow, en een van de twee is al naar de kattenbak geweest
is ook maar ze heeft deze fles niet voor niets het is en blijft natuurlijk nog maar een klein meisjequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan zou ik dus maar gewoon andere flessen nemen. Niet te lang mee aanklooien joh. Het moet wel leuk blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |