Nog erg jong he? Lijkt wel alsof ze net van school is of zo. De assistente vertelde haar ook erg veel. Samara was ook mee en die vond die da maar.vies zei ze Haha (ze had Elco's prostaat ook gecontroleerd :p) Het hart van Elco klonk wel goed dankzij zijn meds, die doen hun werk goed gelukkig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Verdomme, nog steeds niet? Dat wijf vindt ik maar achterlijk
Of je leest ff doorquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]Arme ouwe lobbes. En wat doet de da ertegen? teruglezen is wel slim, he
Het is ook echt heel zielig ja. Ik zit me net af te vragen of het handig is om hem wat anders dan zijn normale voer te geven. Of misschien zelfs een dagje vasten om die darmen tot rust te laten komen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]Arme ouwe lobbes. En wat doet de da ertegen? teruglezen is wel slim, he
Nee.. Ik ga even bellen. Ze had hem ook getempt maar ik weet ook niet of hij nou koorts had.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Waarom doet me dit nu weer aan dat shampooverhaal denken Qweeaaaaaaa?
![]()
Bah Senes, hopelijk slaat de stomorgyl snel aan
Ik zou zelf niks gevenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee.. Ik ga even bellen. Ze had hem ook getempt maar ik weet ook niet of hij nou koorts had.
Adoptiekinderen?quote:
Geeft nietsquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:22 schreef ElisaB het volgende:
Ow, sorry Senesta dat ik er zo doorheen kom jubelen
Beterschap![]()
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef senesta het volgende:
Geeft niets![]()
Wat leuk! Die poesjes hadden het niet beter kunnen treffen! Wel veel foto's maken he!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef Qwea het volgende:
jeuj
[ afbeelding ]
Al die vacht die je ziet is van dat stugge, doffe kutvacht
Mijn BoeBoe ziet er gelijk minder dof uit![]()
Ooh dan had ik ws een ander. Ik had een "oud" wijf van in de 30 met een zure kop.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Nog erg jong he? Lijkt wel alsof ze net van school is of zo. De assistente vertelde haar ook erg veel. Samara was ook mee en die vond die da maar.vies zei ze Haha (ze had Elco's prostaat ook gecontroleerd :p) Het hart van Elco klonk wel goed dankzij zijn meds, die doen hun werk goed gelukkig.
Klein deel strafrecht maar?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
trouwens, ik ben bij unive geweest. Unive optimaal RVB met wonen, werk, consumenten recht en een klein deel strafrecht, 11.40. Met korting. Voor 2 pers
Whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Klein deel strafrecht maar?
Zou je dat nu wel doen?
Wat spannend!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:02 schreef Bamba het volgende:
. Senesta, va harte gefeliciteerd!!
Ik ben R. aan het overhalen om over een paar maanden een hond erbij te halen. Hij lijkt zowaar te gaan zwichten langzaamaan.
Ik PM je wel evenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:33 schreef Bamba het volgende:
Greys, bij welke stichting kwam Beetle vandaan?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:33 schreef Bamba het volgende:
Greys, bij welke stichting kwam Beetle vandaan?
Haha, het betekent nog niks hoorquote:
Nog geenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wat voor hond heb je nu dan?
Ik ga ff snel de honden uitlaten, begint steeds te regenen als ik wil gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |