Snap ik heel goed! Gelukkig heb je 'm weerquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Gevonden..
Meneer lag in WJ's kamer op een tuinkussentje.
Gelukkig.
Telkens als ik 'm kwijt ben schrik ik er van.
Ingpingbipsebapsquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Senes, van harte gefeliciteerd![]()
Muissie
Prima. Lui vandaag. Heb me net snel effe gedouched en aangekleed, maar ik ben niet voorruit te branden.quote:
phieuw. Maar hoe is je indruk van zijn pijn?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Gevonden..
Meneer lag in WJ's kamer op een tuinkussentje.
Gelukkig.
Telkens als ik 'm kwijt ben schrik ik er van.
Hij oogt vrolijk en hij probeert echt zijn achterpoten te gebruiken, hij staat er wat rechter op ipv helemaal dubbelgevouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
phieuw. Maar hoe is je indruk van zijn pijn?
Altijd Muis, altijdquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ingpingbipsebaps
Alles frip achter de slip?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik mis telkens de spoilers maar sterkte Q het klinkt als erg klote
Mijn ouders zijn beide leeuw en dat botst nogal met mijn sterrenbeeld en met die van mijn zus.
Laat ean nou net hetzelfde sterrenbeeld als mijn zus hebben
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ingpingbipsebaps
Alles frip achter de slip?
Muisjepluisjequote:
Zie je pm voor aanvullingquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Spoilers ook gemist, maar ik heb zo'n vermoeden
Het is echt maar een handje volquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is idd niks, zoveel haalde ik al van Karel af
Understatement. Word er schijtziek vanquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoi Qutje
Gezeik met MM zijn werk?
Maar die mensen lijken echt te harken. Ik durf dat niet hoor. Ik doe het echt heeeeeeeeeeeeeel zachtjesquote:
Ja dat moet dus welquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar die mensen lijken echt te harken. Ik durf dat niet hoor. Ik doe het echt heeeeeeeeeeeeeel zachtjes
Ja maar ik ben bang dat ik Baloe pijn doequote:Op maandag 8 augustus 2011 13:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja dat moet dus welnogal logisch dat er zo weinig afkomt. Doe het maar eens zo, komt er vast meer af
Als ik het bij Jazz zo zachtjes doe, komt er ook minder af.
aaaaaaaaaaaaaah! Ennu? Wat heeft ie gehad?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:57 schreef senesta het volgende:
Dat haal ik er bij Elco alleen op zijn rug vaak alleen al af. Ik kom net met Elco bij de dierenarts vandaan. Elco heeft een flinke dikke darm infectie. Hij heeft ook echt buikpijn, krampen en steeds aandrang. Hij kan het ook amper ophouden, poept zelfs in huis en dat is echt niets voor hem. En stinkennnn!
Elco vind het harken juist heerlijk Haha. Volgens mij kan dat niet veel kwaad hoor Qwea.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar die mensen lijken echt te harken. Ik durf dat niet hoor. Ik doe het echt heeeeeeeeeeeeeel zachtjes
Gewoon iets harder harkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat ik Baloe pijn doeer staat in dat boekje "DO NOT APPLY TOO MUCH WEIGHT OR DOWNWARD PRESSURE!"
Hij heeft injecties gehad en stomorgyl. Als het met twee dagen niet beter gaat moeten we terug. DA zelf was er niet, dat vond ik wel jammer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaah! Ennu? Wat heeft ie gehad?
*doen gaat*quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco vind het harken juist heerlijk Haha. Volgens mij kan dat niet veel kwaad hoor Qwea.
Ik heb al best wat boeken verkocht, viel niet tegen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hark Fire ook altijd en die blijft dan spinnend achter mij aanlopen
Zo een hele rits boeken op MP gezet hopelijk verkoop ik er een paar
Dit zijn studieboeken en ik heb geen idee of ze nu nog gebruikt worden. Al heb ik er via bol wel 3 verkochtquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb al best wat boeken verkocht, viel niet tegen.
Verdomme, nog steeds niet? Dat wijf vindt ik maar achterlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft injecties gehad en stomorgyl. Als het met twee dagen niet beter gaat moeten we terug. DA zelf was er niet, dat vond ik wel jammer.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:57 schreef senesta het volgende:
Dat haal ik er bij Elco alleen op zijn rug vaak alleen al af. Ik kom net met Elco bij de dierenarts vandaan. Elco heeft een flinke dikke darm infectie. Hij heeft ook echt buikpijn, krampen en steeds aandrang. Hij kan het ook amper ophouden, poept zelfs in huis en dat is echt niets voor hem. En stinkennnn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |