Ah, top. RBV is zeker met een eigen huis erg handig. Je zult maar trubbels krijgen en alle kosten zelf moeten dragen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, weet ik![]()
Maar ik wil sowieso een RBV. En die aparte module van werk sluit ik erbij af
Ja maar niet bij zaken die al lopen als je m afsluit bedoelt ze.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In zakelijke geschillen kun je ze wel gebruiken. Bij ons hebben ze geholpen bij een langlopend geschil met Eneco.
Nou, daaromquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, top. RBV is zeker met een eigen huis erg handig. Je zult maar trubbels krijgen en alle kosten zelf moeten dragen.
Nee klopt. En meestal heb je ook nog iets van 3 of 6 maanden wachttijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar niet bij zaken die al lopen als je m afsluit bedoelt ze.
Verder weet ik dr niks van, ik heb gratisch juridische bijstand
Nou, laks ik ook. Ik moet mezelf er echt toe dwingen om het uit te zoeken. Maar ik wil gewoon een RBV want het lijkt me echt enorm handig en slim.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:38 schreef nokwanda het volgende:
Jullie hebber er overduidelijk veel meer verstand van. Wat dat nou is? Ik ben zo laks en dom in die dingen.
Ik ben er pas laks in, want ik heb er helemaal geenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:38 schreef nokwanda het volgende:
Jullie hebber er overduidelijk veel meer verstand van. Wat dat nou is? Ik ben zo laks en dom in die dingen.
Zou het je de afgelopen periode geholpen hebben als je er wel een had gehad?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er pas laks in, want ik heb er helemaal geen
Ik denk het niet. De geschillen die beslecht moesten worden, waren allemaal zakelijk. Als ik prive iets met iemand te stellen heb, dan red ik het meestal zelf wel (in elk geval tot nu toe prima gelukt).quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:54 schreef nokwanda het volgende:
Zou het je de afgelopen periode geholpen hebben als je er wel een had gehad?
Doet die verzekering danniets voor zakelijke geschillen? Of is dat alleen wanneeer jij als individu een geschil hebt met een zakelijke instantie?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De geschillen die beslecht moesten worden, waren allemaal zakelijk. Als ik prive iets met iemand te stellen heb, dan red ik het meestal zelf wel (in elk geval tot nu toe prima gelukt).
Ja zo ging dat met Bokito ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij stond zo over de houten leuning gebogen, gezellig tegen de pelikaan te babbelen dat het zijn vriend was en zo. Pelikaan kwam al dreigend dichterbij, maar NokManda dacht dat dat vriendelijkheid was. En toen was het opeens "HAP"![]()
![]()
Weet ik niet meerquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ken je trouwens Blijdorp nog van de tijd dat buiten allemaal papagaai-achtigen langs een laantje zaten?
De laatste keer dat ik er was zaten de otters in het Oceaniumgebouw en kon je er alleen of door glas, of vanaf een heul hoge muur naar kijken. Niks niet ottervoeten aaienquote:Ga naar Blijdorp en ga de otters zoeken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf?!
[ Bericht 40% gewijzigd door Qwea op 08-08-2011 12:19:00 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
En gewoon eerlijk zeggen dat MM er inmiddels nogal nerveus van wordt en het dus ECHT vandaag wil tekenen? Dat het maar 2 minuten hoeft te duren en dat die man dat vast wel vrij kan maken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef Qwea het volgende:
daar horen we dus vandaag iig niks meer van hea
Helpt niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En gewoon eerlijk zeggen dat MM er inmiddels nogal nerveus van wordt en het dus ECHT vandaag wil tekenen? Dat het maar 2 minuten hoeft te duren en dat die man dat vast wel vrij kan maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Qwea op 08-08-2011 12:19:24 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik zei al : Ik kan ook ff bellen hoor. Dan kun je of vandaag 100% zeker weten tekenen, of 100quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Of zeg gewoon dat zn wijf een autist is met crohn en dat die hiervan helemaal over de zeik raakt
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei al : Ik kan ook ff bellen hoor. Dan kun je of vandaag 100% zeker weten tekenen, of 100
% zeker weten dat het niet doorgaat. Heb je iig duidelijkheid
ik vrijdagquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:59 schreef nokwanda het volgende:
Om op het plaatselijke leeuwenoverschot terug te komen.... woensdag is mijn moeder jarig en donderdag Joel
Maar die laatste viert niet zoveel op het moment. Die heeft gewone werkweken met theatergroep Max.
huilen in mn bedquote:
Iedere keer wanneer er wat over geschreven wordt mis ik de spoiler zodat ik nu maar half weet wat er speeltquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:22 schreef Rewimo het volgende:
Heb de MM-perikelen gemist maar kan me wel ongeveer indenken wat er speelt. Kl*** gewoon
Ja, ik dus ook. Maar ik fantaseer de rest er gewoon bijquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:24 schreef nokwanda het volgende:
Iedere keer wanneer er wat over geschreven wordt mis ik de spoiler zodat ik nu maar half weet wat er speelt
Hey muiske, Hoe ist?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |