Heb je ooit hun voetjes weleens gevoeldquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:15 schreef senesta het volgende:
Ik vind die ottertjes trouwens wel echt ubercute
Heb jij dan ottervoetjes gevoeldquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je ooit hun voetjes weleens gevoeld![]()
![]()
Yupsquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb jij dan ottervoetjes gevoeld?!
!!!!! IK WIL OOK!!!
Ik ben echt jaloersquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Ik heb een poosje in de dierentuin gewerkt. En als ik dan 's morgensvroeg langs hun verblijf kwam, en ik stak mijn vingers onder het deurtje, dan gingen ze daarmee kroelen met hun voetjes. Zo ontzettend lekker
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Ik heb een poosje in de dierentuin gewerkt. En als ik dan 's morgensvroeg langs hun verblijf kwam, en ik stak mijn vingers onder het deurtje, dan gingen ze daarmee kroelen met hun voetjes. Zo ontzettend lekker
You should be. Zoiets lekkers zul je zelden meer voelen. Echt... ik was verliefd op zequote:Op maandag 8 augustus 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt jaloers. Ik wil ook ottervoetjes op mijn vingers
. Ottertjes
.
En heb je je vingers onder het deurtje doorgestokenquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:24 schreef senesta het volgende:
Dank jullie wel
Oh en Elies, ik ben ook kneiterjaloers, ik vind ze zooooo leuk. Ze hebben me vorig jaar in de dierentuin echt weg moeten slepen bij het verblijf.
Da's nooit verkeerdquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
ik moet voor mijn nieuwe opleiding een abbo op de dierentuin
Toen de pinguins nog bij de oude ingang zaten? Alleen achter dat lage muurtje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En heb je je vingers onder het deurtje doorgestoken
Ik kroelde ook altijd even met een van de pinguins. Dat was natuurlijk niet de bedoeling, maar er was er eentje handtam en als je 'm riep, dan kwam ie. Om zich even op zijn borstje te laten krabbelen
Ow, en ik heb het babyolifantje geaaid
Klopt. Toen zaten ze recht achter de ingang. En de ottertjes zaten direct linksquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
Toen de pinguins nog bij de oude ingang zaten? Alleen achter dat lage muurtje?
Toen kon je er echt goed bij he?
Ik weet eigenlijk niet waar ze nu zitten? Alleen die in het Oceanium weet ik, maar dat zijn volgens mij een ander merk pinguins
Ja! Die zijn ook bazigquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
Leuke foto
In Blijdorp vind ik de prairie hondjes het leukst
[ afbeelding ]
En zij mijn haar ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daar zit je dan met je grasspriet en je goede gedrag, wanneer de heer of mevrouw prairie besluit dat je haar zo fijn op stro lijktquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb jij dan ottervoetjes gevoeld?!
!!!!! IK WIL OOK!!!
Wanneer ben jij jarig?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:04 schreef ferrari_rood het volgende:
gefeliciteerd Senes
En ik ben heul niet augustus jarig mijn vader trouwens wel
quote:Op maandag 8 augustus 2011 07:48 schreef Greys het volgende:
Ja daar zit je dan met je grasspriet en je goede gedrag, wanneer de heer of mevrouw prairie besluit dat je haar zo fijn op stro lijkt
Mogguh
Ga naar Blijdorp en ga de otters zoekenquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:11 schreef nokwanda het volgende:
wat hij zegt. Ottervvvoetkussentjes. Ik wil het
Hoe kan je nou een pinguin aan je vinger hebben hangenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Feli senes
In Avifauna had ik een keer een pinguin aan mijn vinger hangenDie snavels zijn hard
Hele dag zere vinger gehadEn ik moet 't nog steeds horen.
Ik ook niet. Zullen we een clubje beginnenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:04 schreef ferrari_rood het volgende:
gefeliciteerd Senes
En ik ben heul niet augustus jarig mijn vader trouwens wel
Dikke FAALquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh kak, we moeten taart eten, ik ken dus wel iemand die in augustus jarig is![]()
Tis de boekhoudster hier maar, zo goed ken ik die nou ook weer niet hoorquote:
Dan neem ik het terugquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Tis de boekhoudster hier maar, zo goed ken ik die nou ook weer niet hoor
Ik kom er weleensquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:26 schreef ElisaB het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ken je trouwens Blijdorp nog van de tijd dat buiten allemaal papagaai-achtigen langs een laantje zaten?
[..]
Ga naar Blijdorp en ga de otters zoeken![]()
NokManda had laatst een pelikaan aan zijn hoofd hangen. Het puntje van die snavel is wel scherp, dus hij had een flinke kras op zijn hoofdquote:Hoe kan je nou een pinguin aan je vinger hebben hangen![]()
Je hebt FOK! stukgemaaktquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:33 schreef nokwanda het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 8 augustus 2011 10:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ken je trouwens Blijdorp nog van de tijd dat buiten allemaal papagaai-achtigen langs een laantje zaten?
[..]
Ga naar Blijdorp en ga de otters zoeken![]()
[ code verwijderd ]
[..]
Hoe kan je nou een pinguin aan je vinger hebben hangen
[ code verwijderd ]
quote:
Als ik een prairiehond was dan zou ik ook mijn hol (quote:Op maandag 8 augustus 2011 07:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar zit je dan met je grasspriet en je goede gedrag, wanneer de heer of mevrouw prairie besluit dat je haar zo fijn op stro lijkt
Mogguh
februariquote:
RIP aan je hersenenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:35 schreef nokwanda het volgende:
mijn hersens zijn stuk en ik ben nu te lui om het nog een keer te verbeteren.
Ze zijn daar (links) inderdaad al een hele tijd weg. En ik ben er echt al té lang niet geweestquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:33 schreef nokwanda het volgende:
Ik kom er weleensAbbootje. Maar de otters zitten daar niet meer. Die zitten in de chinese tuin. En de kleinklauwotters zijn weg. Geen idee waarheen. Ze hadden een jong en dat ging goed en toen waren ze ineens weg.
Owkeeee.... hoe kan je in hemelsnaam een pelikaan aan je hoofd hebben hangenquote:NokManda had laatst een pelikaan aan zijn hoofd hangen. Het puntje van die snavel is wel scherp, dus hij had een flinke kras op zijn hoofd
Hij stond zo over de houten leuning gebogen, gezellig tegen de pelikaan te babbelen dat het zijn vriend was en zo. Pelikaan kwam al dreigend dichterbij, maar NokManda dacht dat dat vriendelijkheid was. En toen was het opeens "HAP"quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zijn daar (links) inderdaad al een hele tijd weg. En ik ben er echt al té lang niet geweest
[..]
Owkeeee.... hoe kan je in hemelsnaam een pelikaan aan je hoofd hebben hangen
quote:
Whahahahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef nokwanda het volgende:
Hij stond zo over de houten leuning gebogen, gezellig tegen de pelikaan te babbelen dat het zijn vriend was en zo. Pelikaan kwam al dreigend dichterbij, maar NokManda dacht dat dat vriendelijkheid was. En toen was het opeens "HAP"![]()
![]()
hihihihi, meegenomen. Het zou wel een leuk filmpje zijn geweest als ik het had opgenomenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whahahaha
Nooit meer teruggezien? Of heb je 'm uiteindelijk toch weer mee naar huis genomen
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:45 schreef GwaddYr het volgende:
edit; oh wacht dit is mijn account heul niet![]()
Gewoonquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:26 schreef ElisaB het volgende:
Hoe kan je nou een pinguin aan je vinger hebben hangen
Dat dat kan in Nederlantquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:55 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon
Je staat bij de pinguins te kijken, handen op de reling, en ineens hapt dat beest in mijn vinger. En ik ben heul geen vis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Qwea op 08-08-2011 11:20:07 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ooh, tell me about itquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:09 schreef Oognip het volgende:
Het lijkt me nou al niet eens meer leuk om aan een nieuwe baan te beginnen als het zo gaat Q.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:08 schreef Qwea het volgende:
x400 enzo.
Zal het zo ff weer weghalenGa er maar vanuit dat het 'm niet meer gaat worden daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:
quote:Ali B. gaat in het nieuwe seizoen van zijn programma Ali B. Op Volle Toeren onder meer op bezoek bij Corry Konings, Imca Marina en Rob de Nijs. Ook Armand, Liesbeth List en Ronnie Tober krijgen visite van de rapper.
Yesquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
ben benieuwd of het volgende seizoen net zo goed is
[..]
nog niks geboekt, maar we willen nog wel iig een midweekje ergens heen *ergens dit jaar*quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yes![]()
Heb jij nog vakantie eigenlijk?
Ik heb net besloten dat ik de komende drie vrijdagen lekker vrij neem
Ik zit al te zoeken naar andere vacatures ook. Maar er is momenteel echt zo belachelijk weinig ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het 'm niet meer gaat worden daar.
Helaas kan Mike "niet meer willen" zich niet permiteren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, ff serieus, ik zou m schriftelijk contacteren en een deadline stellen, maar ik zou echt al niet meer willen hoor...
Ja, dat zou opzich een optie zijn. Maar MM is bang dattie er dan vanaf ziet. Ja, nou ja, zo heb je er ook geen hoer aan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, ff serieus, ik zou m schriftelijk contacteren en een deadline stellen, maar ik zou echt al niet meer willen hoor...
Ja, ben er heel tevreden over.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:21 schreef Qwea het volgende:
Iemand trouwens ervaring met de rechtsbijstandsverzekering van nationale nederlanden?
Ik heb hem. Nog nooit gebruik van hoeven maken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:21 schreef Qwea het volgende:
Iemand trouwens ervaring met de rechtsbijstandsverzekering van nationale nederlanden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ooh, oke. Ja want ik zou voor wonen, consument en werk 11.40 ofzo betalen. Op mijn naam. MM alweer 15 euro. Is de partner meeverzekerd? En moet je dat afsluiten via een tussenpersoon?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hem. Nog nooit gebruik van hoeven maken.In zakelijke geschillen kun je ze wel gebruiken. Bij ons hebben ze geholpen bij een langlopend geschil met Eneco.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hem. Nog nooit gebruik van hoeven maken.Jup, weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik wil sowieso een RBV. En die aparte module van werk sluit ik erbij af
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Hoe dat zit met partners.... Wij zijn in gemeenschap van goederen getrouwd en hebben als een pakket alle verzekeringen voor het gezin afgesloten. En de rechtsbijstand van Nationale Nederlanden zit daar toevallig bij in.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, oke. Ja want ik zou voor wonen, consument en werk 11.40 ofzo betalen. Op mijn naam. MM alweer 15 euro. Is de partner meeverzekerd? En moet je dat afsluiten via een tussenpersoon?
Beide opzich niet echt. Lasten lukt wel zo. Ik hou ook nog over. En zijn ww loopt tot maart a.s.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:23 schreef nokwanda het volgende:
Beetje brutale vraag: Dat niet kunnen permiteren om niet meer te wilolen, hangt dat af van instanties of van andere lasten? Dat maakt misschien nogal een verschil.
Aah, oke. Nou ik open er straks wel een topic over in wgrquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe dat zit met partners.... Wij zijn in gemeenschap van goederen getrouwd en hebben als een pakket alle verzekeringen voor het gezin afgesloten. En de rechtsbijstand van Nationale Nederlanden zit daar toevallig bij in.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beide opzich niet echt. Lasten lukt wel zo. Ik hou ook nog over. En zijn ww loopt tot maart a.s.
Maar hij wil liever niet naar Amsterdam.. dus dan zou het handig zijn als deze lulwammes toch doorkomt.
Ah, top. RBV is zeker met een eigen huis erg handig. Je zult maar trubbels krijgen en alle kosten zelf moeten dragen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, weet ik![]()
Maar ik wil sowieso een RBV. En die aparte module van werk sluit ik erbij af
Ja maar niet bij zaken die al lopen als je m afsluit bedoelt ze.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In zakelijke geschillen kun je ze wel gebruiken. Bij ons hebben ze geholpen bij een langlopend geschil met Eneco.
Nou, daaromquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, top. RBV is zeker met een eigen huis erg handig. Je zult maar trubbels krijgen en alle kosten zelf moeten dragen.
Nee klopt. En meestal heb je ook nog iets van 3 of 6 maanden wachttijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar niet bij zaken die al lopen als je m afsluit bedoelt ze.
Verder weet ik dr niks van, ik heb gratisch juridische bijstand
Nou, laks ik ook. Ik moet mezelf er echt toe dwingen om het uit te zoeken. Maar ik wil gewoon een RBV want het lijkt me echt enorm handig en slim.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:38 schreef nokwanda het volgende:
Jullie hebber er overduidelijk veel meer verstand van. Wat dat nou is? Ik ben zo laks en dom in die dingen.
Ik ben er pas laks in, want ik heb er helemaal geenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:38 schreef nokwanda het volgende:
Jullie hebber er overduidelijk veel meer verstand van. Wat dat nou is? Ik ben zo laks en dom in die dingen.
Zou het je de afgelopen periode geholpen hebben als je er wel een had gehad?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er pas laks in, want ik heb er helemaal geen
Ik denk het niet. De geschillen die beslecht moesten worden, waren allemaal zakelijk. Als ik prive iets met iemand te stellen heb, dan red ik het meestal zelf wel (in elk geval tot nu toe prima gelukt).quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:54 schreef nokwanda het volgende:
Zou het je de afgelopen periode geholpen hebben als je er wel een had gehad?
Doet die verzekering danniets voor zakelijke geschillen? Of is dat alleen wanneeer jij als individu een geschil hebt met een zakelijke instantie?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De geschillen die beslecht moesten worden, waren allemaal zakelijk. Als ik prive iets met iemand te stellen heb, dan red ik het meestal zelf wel (in elk geval tot nu toe prima gelukt).
Ja zo ging dat met Bokito ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij stond zo over de houten leuning gebogen, gezellig tegen de pelikaan te babbelen dat het zijn vriend was en zo. Pelikaan kwam al dreigend dichterbij, maar NokManda dacht dat dat vriendelijkheid was. En toen was het opeens "HAP"![]()
![]()
Weet ik niet meerquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De laatste keer dat ik er was zaten de otters in het Oceaniumgebouw en kon je er alleen of door glas, of vanaf een heul hoge muur naar kijken. Niks niet ottervoeten aaienquote:Ga naar Blijdorp en ga de otters zoeken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf?!
[ Bericht 40% gewijzigd door Qwea op 08-08-2011 12:19:00 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
En gewoon eerlijk zeggen dat MM er inmiddels nogal nerveus van wordt en het dus ECHT vandaag wil tekenen? Dat het maar 2 minuten hoeft te duren en dat die man dat vast wel vrij kan maken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef Qwea het volgende:
daar horen we dus vandaag iig niks meer van hea
Helpt niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En gewoon eerlijk zeggen dat MM er inmiddels nogal nerveus van wordt en het dus ECHT vandaag wil tekenen? Dat het maar 2 minuten hoeft te duren en dat die man dat vast wel vrij kan maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Qwea op 08-08-2011 12:19:24 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik zei al : Ik kan ook ff bellen hoor. Dan kun je of vandaag 100% zeker weten tekenen, of 100quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Of zeg gewoon dat zn wijf een autist is met crohn en dat die hiervan helemaal over de zeik raakt
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei al : Ik kan ook ff bellen hoor. Dan kun je of vandaag 100% zeker weten tekenen, of 100
% zeker weten dat het niet doorgaat. Heb je iig duidelijkheid
ik vrijdagquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:59 schreef nokwanda het volgende:
Om op het plaatselijke leeuwenoverschot terug te komen.... woensdag is mijn moeder jarig en donderdag Joel
Maar die laatste viert niet zoveel op het moment. Die heeft gewone werkweken met theatergroep Max.
huilen in mn bedquote:
Iedere keer wanneer er wat over geschreven wordt mis ik de spoiler zodat ik nu maar half weet wat er speeltquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:22 schreef Rewimo het volgende:
Heb de MM-perikelen gemist maar kan me wel ongeveer indenken wat er speelt. Kl*** gewoon
Ja, ik dus ook. Maar ik fantaseer de rest er gewoon bijquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:24 schreef nokwanda het volgende:
Iedere keer wanneer er wat over geschreven wordt mis ik de spoiler zodat ik nu maar half weet wat er speelt
Hey muiske, Hoe ist?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |