Heb je ooit hun voetjes weleens gevoeldquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:15 schreef senesta het volgende:
Ik vind die ottertjes trouwens wel echt ubercute
Heb jij dan ottervoetjes gevoeldquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je ooit hun voetjes weleens gevoeld![]()
![]()
Yupsquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb jij dan ottervoetjes gevoeld?!
!!!!! IK WIL OOK!!!
Ik ben echt jaloersquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Ik heb een poosje in de dierentuin gewerkt. En als ik dan 's morgensvroeg langs hun verblijf kwam, en ik stak mijn vingers onder het deurtje, dan gingen ze daarmee kroelen met hun voetjes. Zo ontzettend lekker
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Ik heb een poosje in de dierentuin gewerkt. En als ik dan 's morgensvroeg langs hun verblijf kwam, en ik stak mijn vingers onder het deurtje, dan gingen ze daarmee kroelen met hun voetjes. Zo ontzettend lekker
You should be. Zoiets lekkers zul je zelden meer voelen. Echt... ik was verliefd op zequote:Op maandag 8 augustus 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt jaloers. Ik wil ook ottervoetjes op mijn vingers
. Ottertjes
.
En heb je je vingers onder het deurtje doorgestokenquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:24 schreef senesta het volgende:
Dank jullie wel
Oh en Elies, ik ben ook kneiterjaloers, ik vind ze zooooo leuk. Ze hebben me vorig jaar in de dierentuin echt weg moeten slepen bij het verblijf.
Da's nooit verkeerdquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
ik moet voor mijn nieuwe opleiding een abbo op de dierentuin
Toen de pinguins nog bij de oude ingang zaten? Alleen achter dat lage muurtje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En heb je je vingers onder het deurtje doorgestoken
Ik kroelde ook altijd even met een van de pinguins. Dat was natuurlijk niet de bedoeling, maar er was er eentje handtam en als je 'm riep, dan kwam ie. Om zich even op zijn borstje te laten krabbelen
Ow, en ik heb het babyolifantje geaaid
Klopt. Toen zaten ze recht achter de ingang. En de ottertjes zaten direct linksquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
Toen de pinguins nog bij de oude ingang zaten? Alleen achter dat lage muurtje?
Toen kon je er echt goed bij he?
Ik weet eigenlijk niet waar ze nu zitten? Alleen die in het Oceanium weet ik, maar dat zijn volgens mij een ander merk pinguins
Ja! Die zijn ook bazigquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
Leuke foto
In Blijdorp vind ik de prairie hondjes het leukst
[ afbeelding ]
En zij mijn haar ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daar zit je dan met je grasspriet en je goede gedrag, wanneer de heer of mevrouw prairie besluit dat je haar zo fijn op stro lijktquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb jij dan ottervoetjes gevoeld?!
!!!!! IK WIL OOK!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |