I get it for freequote:
Mhaw.quote:
Het zal nog wel even duren ,maar het kan allemaal nog bijtrekken, iig ik hoop dat hij snel opknaptquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw.
Vanmorgen ff met zusje gebeld. Hij is aan de linkerkant doof. Hij hoort er geen ene fuck mee. Ze gingen vanmiddag test doen enzo en kijken of ze konden vinden hoe dat kon. Zijn hoofdpijn en oorpijn zijn zo goed als weg. Zijn linkerhand (en hij is links) heeft hij amper kracht in en hij kan heel langzaam zijn hand maar open en dicht krijgen.
Vanaaf hoor ik meer, ook wat ze zeiden van die onderzoeken enzo.
thnx for asking iig
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:01 schreef vamperotica het volgende:
senes, gefeliciteerd! Dochterlief is ook jarig vandaag....
De zwager van Q heeft een beroerte gehad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, mn pa heeft een tia gehad ook, 11 jaar geleden nu, niks aan overgehouden, maar hij slikt wel nog bloedverdunners en hij is van de ene op de andere dag gestopt met roken ( bijna een pakje shag per dag dus dat hakte dr wel in).
Volgens mij 2x een beroerte?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:19 schreef ferrari_rood het volgende:
toch ook een tia?
Of later alsnog een beroerte?
Vraag een massage aan je vriend oognip
Ik hoop dat het bijtrektquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Het zal nog wel even duren ,maar het kan allemaal nog bijtrekken, iig ik hoop dat hij snel opknapt
2x iddquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij 2x een beroerte?
Massage komt er aan
15quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]Gefeliciteerd met je oudste kind. Hoe oud wordt ze nu? 14 of 15?
Goed zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:30 schreef ferrari_rood het volgende:
ik heb de tandarts gebeld eindelijk
Nee ik eigenlijk ook niet, ik meen dat ze kousen moest aanmeten zodat de zwachtels eraf konden maar verder weet ik het ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:39 schreef nokwanda het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het is gegaan met Strega in het ziekenhuis. Ik kan het niet terugvinden.
Vlakbij Epen. We hebben daar vier jaar geleden ook gewandeld en dat was erg mooi, maar deze wandeling viel een beetje tegen. Morgen wilden we een grenswandeling maken, maar ik geloof dat we dat maar een dagje uitstellenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:39 schreef indaha het volgende:
En waar hebben jullie vandaag gewandeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |