Die link tussen [img] en [/img] zetten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef ferrari_rood het volgende:
ja die oognip maar nu weet ik nog niet hoe het moet
Deze link http://www.prenatal.nl/sh(...)81/z_2753952_001.jpg er tussen zettenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:04 schreef ferrari_rood het volgende:
img4AED/A21D/D78D/FE73/80EF/C0A8/2935/6FE7/p_large_stnd_bottle_8oz_h.jpg/img
Haha gewoon blijven proberenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:07 schreef ferrari_rood het volgende:
nou heb ik een kruisje poeh he dit is hogerewiskunde voor deze noob
Zo is zij, heel behulpzaam altijdquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:11 schreef Oognip het volgende:
oh-oh kwam je ons alleen even helpen een nieuw topic te openen?
Elisa Beestquote:
Bette en het Beestquote:
Kut zegquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:59 schreef Rewimo het volgende:
Te veel trappen gelopen in het zwembad zaterdag denk ik. Maar het ging sowieso al steeds slechter. Heb een tijd profijt gehad van die injectie in april maar dat is nu helemaal over. Alleen jammer dat ik nu pas na de vakantie naar de Maartenskliniek moet. Ik vrees het ergste voor de vakantie qua lopen. Krukken maar meenemen en een berg ibuprofen![]()
Vanille met aardbeien... ja, dat bekt wel lekkerquote:Snowy is leuk, en noem die andere dan maar Vanille-met-aardbei
En als het een meisje is kan het nog altijd Basje wordenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bas en Eli
Als die ene nou toch een ventje is
Dat vond ik nou ook alquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:31 schreef ElisaB het volgende:
Vanille met aardbeien... ja, dat bekt wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |