Vergeet Zuilen Ondiep niet...quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee. Dit is de zoveelste keer dat hetzelfde patroon zich afspeelt, het zij in Frankrijk, het zij op kleinere schaal in Belgie en Duitsland: politie schiet een allochtone crimineel dood, allochtonen worden pissig en gaan rellen. Waarom? Omdat ze een tyfushekel aan het land hebben, het niet als hun land zien en het ronduit haten en de politie zien ze als de vijand, de vertegenwoordiger van de gehate autochtoon.
Russian Today, ook een goede zender jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:23 schreef YazooW het volgende:
Stream vanuit helicopter: http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/
Londen had in 1940 enorme pauperwijken, vol met arme blanken. Zijn die gaan plunderen toen Engeland werd aangevallen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:24 schreef timmmmm het volgende:In
[..]
Ik geloof echt niet dat het met afkomst te maken heeft. Het heeft met sociale status te maken. Hier kon het ook, met voetbalsupporters (de ''harde kern'' is nou eenmaal niet hoog opgeleid met een goede baan). Het gebeurt alleen vaker met allochtonen, omdat die vaker een lage sociale status hebben.
Klopt. Net als blanke paupers daarvoor zorgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:26 schreef havanagila het volgende:
Alsof je die status zomaar opgedrukt krijgt, daar zorgen ze zelf voor.
Rotterdam heeft ook pauperwijken vol met allochtonen. Gaan die bij elke dode allochtoon plunderen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Londen had in 1940 enorme pauperwijken, vol met arme blanken. Zijn die gaan plunderen toen Engeland werd aangevallen?
Ik zie zoiets ook hier nog wel een keer gebeuren ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Net als blanke paupers daarvoor zorgen.
[..]
Rotterdam heeft ook pauperwijken vol met allochtonen. Gaan die bij elke dode allochtoon plunderen?
Dat komt vanzelf wel zodra er 1 doodgeschoten wordt...quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Net als blanke paupers daarvoor zorgen.
[..]
Rotterdam heeft ook pauperwijken vol met allochtonen. Gaan die bij elke dode allochtoon plunderen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ondiepquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zie zoiets ook hier nog wel een keer gebeuren ja.
Slotervaart 2007?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zie zoiets ook hier nog wel een keer gebeuren ja.
Dat doe je normaal gesproken al toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:32 schreef Glazenmaker het volgende:
http://www.livestation.com/channels/10-bbc-world-news-english
Mama en papa hou je kinders binnen vannacht is de laatste tip...
Politie staat tot nu toe een beetje toe te kijken en her en der met een zooi busjes/paardenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:34 schreef havanagila het volgende:
Dat gelul op de BCC ook.... een hele opsomming van "redenen" waarom er gereld wordt, van gebrek aan vrijetijdsbesteding tot onderdukking.. En geen enkele reporter die gewoon zegt waar het op staat.
Heeft niemand door dat er nu echt (hardhandig) ingegrepen moet worden.
Nee, het heeft met haat jegens het land te maken. En de politie is een uitstekende vertegenwoordiging van dat gehate land. We hebben het nb zelf hier gezien met dat doodschieten van die Dries of die gozer die die wout op het bureau neerstak.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat het met afkomst te maken heeft. Het heeft met sociale status te maken. Hier kon het ook, met voetbalsupporters (de ''harde kern'' is nou eenmaal niet hoog opgeleid met een goede baan). Het gebeurt alleen vaker met allochtonen, omdat die vaker een lage sociale status hebben.
Het zal altijd wel wat kleinschaliger blijven in nederland denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zie dit ook nog wel in Nederland gebeuren dit jaar.
Er komt een moment dat het leger in gaat grijpen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef Monidique het volgende:
Begin van het einde voor dit regime. De demonstranten zullen niet stoppen, ze zijn de angst duidelijk voorbij.
Die rellen in Franrkijk een paar jaar geleden hielden ook maar een paar dagen aan . Over een paar dagen hoor je hier niets meer van.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef Monidique het volgende:
Begin van het einde voor dit regime. De demonstranten zullen niet stoppen, ze zijn de angst duidelijk voorbij.
Ha, daar werd een man neergeschoten die Marokkanen te lijf ging die al tijden de buurt terroriseerden. En die werd door een, jawel, Marokkaanse agent neergeknald.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vergeet Zuilen Ondiep niet...
Oh wacht, dat waren blanken...
Paar dagen? Paar weken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:38 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Die rellen in Franrkijk een paar jaar geleden hielden ook maar een paar dagen aan . Over een paar dagen hoor je hier niets meer van.
idd actie!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
Het gaat los op die Russia Today helikopter.... er worden klappen uitgedeeld nu door de politie
ziek die beelden.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:39 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
idd actie!
is trouwens dezelfde feed als Sky news alleen onderbreken die telkens
Ja is live.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Toch wel bizar dat je tegenwoordig zelfs dit soort dingen live kan volgen via een helikopter.
Althans ik neem aan dat dit live is?:
http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/
Dat valt maar te hopen. Zo onwerkelijk allemaal. In dit soort situaties moet je gewoon keihard zijn, en een heel land (!) staat wat met z'n vinger in de neus toe te kijken in angst dat ze misschien iemand of een groep kwetsen. wtf?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er komt een moment dat het leger in gaat grijpen.
Ja hoor, het kan gewoon niet anders meer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dat valt maar te hopen. Zo onwerkelijk allemaal. In dit soort situaties moet je gewoon keihard zijn, en een heel land (!) staat wat met z'n vinger in de neus toe te kijken in angst dat ze misschien iemand of een groep kwetsen. wtf?
Het leger erop af sturen, van die rubberen kogels, megafoontje dr bij "liggen of je wordt neergeschoten" en allemaal stuk voor stuk ergens aan vastboeien en pas verzorgen als het weer rustig is. Alle gekheid op een stokje.
ME arresteert niet, denk ik. Is er echt alleen voor de orde. Ze kunnen geen tijd verspillen aan dat soort dingen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Maar het gaat echt maar om groepen van zo'n 100 man zo te zien.
Waarom schieten ze trouwens niet met rubberen kogels?
En waarom rennen ze er niet op af en arresteren ze er zoveel als mogelijk? Ik vind het optreden van de politie er nogal slap uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |