Al kosten ze 100euro/stuk wat maakt 't uit...?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:36 schreef Skillstorm het volgende:
Zijn die broodjes daar niet een beetje duur? Ik kom daar nooit eten maar heb gehoord dat ze wel een beetje overpriced zijn.
Ja ja moest eigenlijk in CUL sorry.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:45 schreef schommelstoel het volgende:
En ik kon het weten,ONZ.
Met de één van de weinige serieuze comments gebeurt niets...
Dan zou ik dat maar even aan een mod vragen als ik jou was, anders baggeren ze heel je topic vol.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja ja moest eigenlijk in CUL sorry.
La Place is lekker,quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:48 schreef sciter het volgende:
Mensen die geen echt eten kennen en La Place lekker vinden.
Nou sciter, verlicht ons dan eens met jouw kennis van 'echt eten'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:48 schreef sciter het volgende:
Puber, als of jij kennis van zaken hebt als het over eten en koken gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:48 schreef sciter het volgende:
Was het wel leuk daar werken? Heb er morgen een sollicitatie gesprek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:55 schreef Purdey het volgende:
Ik heb er tot een maand geleden gewerkt, en alles wat bij LP te koop is, is zo simpel thuis te maken. Het hier zo geprezen brood, komt diepgevroren in bolletjes binnen. Hier worden foccacia's en broodknopen van gemaakt. Ook de ciabatta's worden diepgevroren aangeleverd. Geen enkele LP kneed om 06:30 z'n eigen deeg nog.
Als ik je een tip mag geven: Doe het nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Was het wel leuk daar werken? Heb er morgen een sollicitatie gesprek.
Oh, maar een vriend van mij werkt daar en zegt dat het leuk is en dat ze heel flexibel zijn in uren. Raar....misschien verschilt het per filiaal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: Doe het niet
In de LP waar ik werkte is momenteel een enorme leegloop omdat niemand het meer naar z'n zin heeft. Werkdruk en stress is enorm, salaris is mwah en er is geen enkele waardering voor wat je doet. En vaak is het zo dat ze je vaak vragen om extra te werken, maar als jij een keer om een gunst vraagt, in de vorm van een uurtje eerder weg, is dat nooit mogelijk.
Dus jij denkt dat ik lieg als ik zeg dat ik panini broodjes maakte en nog andere soorten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:55 schreef Purdey het volgende:
Geen enkele LP kneed om 06:30 z'n eigen deeg nog.
Panini staat in feite los van LP. Ik heb trouwens nooit beweerd dat jij liegt. Bij 'onze' panini, maakten ze ook alles vers. Maar nogmaals, officieel hoort Panini niet bij LP.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik lieg als ik zeg dat ik panini broodjes maakte en nog andere soorten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |