abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100474496
Ja, La Place is lekker. O+ Vooral die smoothies O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:55:01 #27
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100481331
Ik heb er tot een maand geleden gewerkt, en alles wat bij LP te koop is, is zo simpel thuis te maken. Het hier zo geprezen brood, komt diepgevroren in bolletjes binnen. Hier worden foccacia's en broodknopen van gemaakt. Ook de ciabatta's worden diepgevroren aangeleverd. Geen enkele LP kneed om 06:30 z'n eigen deeg nog.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_100481469
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:55 schreef Purdey het volgende:
Ik heb er tot een maand geleden gewerkt, en alles wat bij LP te koop is, is zo simpel thuis te maken. Het hier zo geprezen brood, komt diepgevroren in bolletjes binnen. Hier worden foccacia's en broodknopen van gemaakt. Ook de ciabatta's worden diepgevroren aangeleverd. Geen enkele LP kneed om 06:30 z'n eigen deeg nog.
Was het wel leuk daar werken? Heb er morgen een sollicitatie gesprek. :P
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:12:24 #29
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100482533
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Was het wel leuk daar werken? Heb er morgen een sollicitatie gesprek. :P
Als ik je een tip mag geven: Doe het niet ;)
In de LP waar ik werkte is momenteel een enorme leegloop omdat niemand het meer naar z'n zin heeft. Werkdruk en stress is enorm, salaris is mwah en er is geen enkele waardering voor wat je doet. En vaak is het zo dat ze je vaak vragen om extra te werken, maar als jij een keer om een gunst vraagt, in de vorm van een uurtje eerder weg, is dat nooit mogelijk.
pi_100482624
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:12 schreef Purdey het volgende:

[..]

Als ik je een tip mag geven: Doe het niet ;)
In de LP waar ik werkte is momenteel een enorme leegloop omdat niemand het meer naar z'n zin heeft. Werkdruk en stress is enorm, salaris is mwah en er is geen enkele waardering voor wat je doet. En vaak is het zo dat ze je vaak vragen om extra te werken, maar als jij een keer om een gunst vraagt, in de vorm van een uurtje eerder weg, is dat nooit mogelijk.
Oh, maar een vriend van mij werkt daar en zegt dat het leuk is en dat ze heel flexibel zijn in uren. Raar....misschien verschilt het per filiaal.
pi_100482712
Die salades zijn wel lekker, alleen ook vrij duur.
pi_100484485
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:55 schreef Purdey het volgende:
Geen enkele LP kneed om 06:30 z'n eigen deeg nog.
Dus jij denkt dat ik lieg als ik zeg dat ik panini broodjes maakte en nog andere soorten?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 09:46:11 #33
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100498343
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:44 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat ik lieg als ik zeg dat ik panini broodjes maakte en nog andere soorten?
Panini staat in feite los van LP. Ik heb trouwens nooit beweerd dat jij liegt. Bij 'onze' panini, maakten ze ook alles vers. Maar nogmaals, officieel hoort Panini niet bij LP.
pi_102285166
Ik werk daar nu, ik werk regelmatig broodjes en smoothies naar binnen voor nop. Daarbij werk ik daar met een vriend en is het loon wel goed. _O_ Die ijskoude sinaasappelsap. _O_ :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')