Tsja uiteindelijk zit ik hier ook maar me tijd te dooien op FOK en zal het me eerlijkwaar een ruk schelen als ik straks weer na huis ga...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Wist je dat ze de ranking in 2006 helemaal herzien hebben om het simpeler en transparanter te maken?
En dan kom jij met dit ingewikkelde en ondoorgrondelijke alternatief, vol uitzonderingen voor prijswinnaars en uitsluitingen van wedstrijden waar jij niks om geeft?
Het is heel simpel: Nederland presteert constant, Spanje niet (11 gespeeld dit jaar, 3 verloren). Dus Nederland krijgt meer punten.
Klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:01 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar de Europees en Wereldkampioen heeft het afgelopen jaar 3 x (dik) verloren en de huidige no. 1 van de ranking geen 1 keer. Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen, Belg?
Nou zeg je dus precies waar het op slaat: Deze ranking geeft een véél eerlijker beeld van de werkelijkheid dan enkel een WK omdat hiervoor veel meer wedstrijden worden meegeteld dan enkel die 2 potjes tegen gelijkwaardige tegenstanders!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:24 schreef DAMH het volgende:
Uite
[..]
Maaar als ik echt zou willen trollen met een zekere zin van waarheid,,, Wat de neuk stelt het winnen van een WK nog voor.. Je speelt op zo'n toernooi hooguit 2 potjes tegen gelijkwaardige of betere teams,, en als je die wint ben je al WK..
En Uruguaiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.
Al vind ik dat het niet echt eerlijk is. Spanje tegen Italië, Argentinië en Duitsland. Nederland tegen Brazil.
Uruguay... Tsjah, vind het te vergelijken met Mexico. Je kunt er gewoon niet omheen dat Spanje lastigere tegenstanders had en ook heeft (komende twee wedstrijden tegen Engeland en Brazilie.)quote:
Oké, dan zetten de WK standaard op 1quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:55 schreef BramKVO het volgende:
En toch is het niet echt 'logisch' dat de Europees en Wereldkampioen NIET op nummer één staat
Wedstrijd tegen Brazilie is volgens mij gecanceld! Omdat Brazilie bang is om weer een wan prestatie neer te zetten! en dat is serieus! ik weet ff niet tegen wie Brazilie nu gaat spelen, maar in ieder geval een zwakkere tegenstanderquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uruguay... Tsjah, vind het te vergelijken met Mexico. Je kunt er gewoon niet omheen dat Spanje lastigere tegenstanders had en ook heeft (komende twee wedstrijden tegen Engeland en Brazilie.)
Maar Spanje oefent wellicht liever tegen toppers dan dat het ze uitmaakt of ze nu tweede of eerste staan op die lijst ? Ze zijn Ek en WK, volgens mij kan het Iniesta en co echt niet schelen hoeveelste ze op die ranking staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:02 schreef Strani het volgende:
Dat Spanje moeilijkere tegenstanders had is niet zielig hoor, niemand heeft ze tot die wedstrijden gedwongen. Hadden ze gewonnen, dan hadden ze ook veel meer punten gehaald. Risico van het vak.
Klopt. Die ranglijst is enkel interessant voor lotingen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:42 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Maar Spanje oefent wellicht liever tegen toppers dan dat het ze uitmaakt of ze nu tweede of eerste staan op die lijst ? Ze zijn Ek en WK, volgens mij kan het Iniesta en co echt niet schelen hoeveelste ze op die ranking staan.
Sowieso hadden de spelers weinig zin in friendlies denk ik. Het ging meer om de inkomsten voor de Spaanse bond gok ik zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:42 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Maar Spanje oefent wellicht liever tegen toppers dan dat het ze uitmaakt of ze nu tweede of eerste staan op die lijst ? Ze zijn Ek en WK, volgens mij kan het Iniesta en co echt niet schelen hoeveelste ze op die ranking staan.
Eeuwige 2equote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |