Ik dus ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
ik wist niet dat er een filmpje was gemaakt![]()
Ik dacht aan foto's
Ik deed niet dom daarquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
knetter die dom doet zie ik al vaak genoeg
zegt wie?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:48 schreef Myraela het volgende:
Is er een meet waar de hele tijd cam aanstaat, worden er nog foto's en filmpjes gemaakt ook. Gelukkig zijn de cambeelden niet opgeslagen.
daar ben ik ook wel blij meequote:Op maandag 8 augustus 2011 14:48 schreef Myraela het volgende:
Is er een meet waar de hele tijd cam aanstaat, worden er nog foto's en filmpjes gemaakt ook. Gelukkig zijn de cambeelden niet opgeslagen.
Jammer, ik had best een paar beelden terug willen zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:48 schreef Myraela het volgende:
De tieten van.. Wie waren het ookal weer... Knetter en Samzz?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jammer, ik had best een paar beelden terug willen zien
Ikquote:
Whehehehe ik vind het een leuk filmpjequote:Op maandag 8 augustus 2011 14:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik dus ook
af en toe kijken van ja hoi.. maar ze filmde dus de hele tijd.
ik hoorde ook helemaal niet wat ze allemaal zeiden
Niet waar ik aan dachtquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
De tieten van.. Wie waren het ookal weer... Knetter en Samzz?
Jawel, dat was grappigquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik
en godzijdank voor dat.
ik hoef dat uurtje van mij en samzz bijv. niet terug te zien
heb hem al op fb gezetquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe ik vind het een leuk filmpje
ik baal er wel van dat ik dat gemist hebquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik
en godzijdank voor dat.
Niks mis met 2 dames die het gezellig hebben samen toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik
en godzijdank voor dat.
ik denk dat het voor de luisteraars echt kut wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel, dat was grappigVooral Samzz
Moet je maar leukere muziek draaien!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In de OP staat weer 3 luisteraars![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij bent een van mijn luisteraars gelukkig
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sjezus wat een afgrijselijk nummer dit
ik hoor steeds uitvallen enzoquote:
Snap ik, dit nummer klinkt weer zuiverquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoor steeds uitvallen enzo![]()
Maar ik ben in het huis bezig en de muziek staat nogal hard....
Dus is gekraak en uitvallen niet fijn
Voor jou aangevraagdquote:
Ah!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik verwarde het met Frans Duits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |