SPOILER: StatisticsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle OP'sSPOILER: #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #16Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #20Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kras op de plaatquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:46 schreef muhahaha het volgende:
Ja man met al je accounts was dat een zware bevalling![]()
![]()
Ik ben weer terug
Ik kan mijn pauze van een half uur nooit volmaken
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.![]()
Komt omdat je ons mistquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:47 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben weer terug
Ik kan mijn pauze van een half uur nooit volmaken![]()
![]()
Ik denk het ookquote:
Na sneer 346578599 vind zelfs ik het niet meer grappigquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:48 schreef muhahaha het volgende:
Kom op cactus dat was toch een grappige sneer![]()
![]()
Tetten zijn wel leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Na sneer 346578599 vind zelfs ik het niet meer grappig![]()
Bah wat een vieze man.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Nah, dan zouden mijn vetrollen onder de wielen kunnen komen en dan kan ik niets meer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:52 schreef muhahaha het volgende:
Ow is DAT chirpel, dat verklaart de rolstoel, hij is moddervet![]()
![]()
Je moet ook niet in een kabouterrolstoel gaan zitten... McDonals heeft vast wel een exemplaar waar jij in past![]()
Ik kijk van nature al zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:53 schreef MisterChirrel het volgende:
Het is dezelfde blik na een zakdoekje chloroform, wulps voor mij dus.![]()
![]()
Kan ook beiden hoor. Eerst stijf en dan een beetje natquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:55 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik wordt altijd zo nat stijf van je.![]()
![]()
Ik zag 'm zomaar even over het hoofd. GA JE SCHAMENquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:55 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik wordt altijd zo nat stijf van je.![]()
![]()
OH CHRISTUS.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zag 'm zomaar even over het hoofd. GA JE SCHAMEN![]()
![]()
![]()
Deze meid heeft ervaring met haar wulpse blik en glazige ogen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kan ook beiden hoor. Eerst stijf en dan een beetje natZoiets.
![]()
Ik lees ook wel eens een boekquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:57 schreef MisterChirrel het volgende:
Deze meid heeft ervaring met haar wulpse blik en glazige ogen.
Zojuist deze gekocht. Dat wordt soppen op vakantie![]()
![]()
![]()
Haar buste was in een te klein blousje verscholen, hij zag het en hief zijn glas op. "Mevrouw, ik ben hier enkel om wat documenten in te leveren." Ze keek op, haalde diep adem en liet zo een knoop zijn glas in vliegen. Haar blouse was nu voldoende geopend om haar wulpse borsten te tonen.quote:Best makkelijk schrijven, erotische romans.
![]()
Nieuwe carriere voor Chirrelquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:01 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Haar buste was in een te klein blousje verscholen, hij zag het en hief zijn glas op. "Mevrouw, ik ben hier enkel om wat documenten in te leveren." Ze keek op, haalde diep adem en liet zo een knoop zijn glas in vliegen. Haar blouse was nu voldoende geopend om haar wulpse borsten te tonen.Best makkelijk schrijven, erotische romans.
Schrijven is wel leuk in elk geval
Ik kan best soppen op een verhaal hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:03 schreef muhahaha het volgende:
Soppen op een verhaal?
I dont want to live anymore
Als er maar veel details instaan
Zullen we hier met elkaar een verhaal schrijven?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:03 schreef MissVanity het volgende:
Nieuwe carriere voor ChirrelSchrijven is wel leuk in elk geval
![]()
![]()
Geen carrière, wel al jaren een hobby.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nieuwe carrière voor ChirrelSchrijven is wel leuk in elk geval
![]()
Dit dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:03 schreef MissVanity het volgende:
Ik kan best soppen op een verhaal hoor
Als er maar veel details instaan![]()
![]()
Ja leukquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen we hier met elkaar een verhaal schrijven?Begin jij?
Hallon de ballon groentjens uit een regenig Slovenie groetjes gr.gr. Babette, Storm, Wolf en Kees. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ik zie het nu al voor me, de indeling:quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen we hier met elkaar een verhaal schrijven?
[poëtisch goed geschreven stuk door een willekeurig Fok! vriendje]
[KUTTEN EN TIETEN DOOR CACTUS]
[probeersel om het weer goed poëtisch te maken]![]()
Lang geleden zat er hoog in een torenkamer een jonge vrouw huilend op haar bed met in haar handen een brief van haar minnaar...![]()
Haar andere hand diep verscholen in haar schoot.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:05 schreef Cactus1 het volgende:
Lang geleden zat er hoog in een torenkamer een jonge vrouw huilend op haar bed met in haar handen een brief van haar minnaar...![]()
![]()
Edit: oh, je zei al handen.![]()
![]()
Hallodar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:05 schreef Renesite het volgende:
Hallon de ballon groentjens uit een regenig Slovenie groetjes gr.gr. Babette, Storm, Wolf en Kees.![]()
Storm en Wolf zijn wel stoere namenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:05 schreef Renesite het volgende:
Hallon de ballon groentjens uit een regenig Slovenie groetjes gr.gr. Babette, Storm, Wolf en Kees.![]()
![]()
Kees dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Storm en Wolf zijn wel stoere namen![]()
![]()
Mij ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo hadden mijn ouders mij genoemd als ik een jongen was geweest![]()
![]()
Toen het later bleek dat het ook daadwerkelijk zo was, lachten ze mij uit.![]()
Vanwege diepgaande emotionele problemen. Haar minaar had namelijk last van..quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:06 schreef muhahaha het volgende:
In de brief stond uiteen geschreven dat haar minnaar niet bij haar kon zijn omdat/vanwege ...Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is geen auto-biografie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:09 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Vanwege diepgaande emotionele problemen. Haar minaar had namelijk last van..![]()
zijn schuldgevoelens naar zijn eigen vrouw toe.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:09 schreef MissVanity het volgende:
Vanwege diepgaande emotionele problemen. Haar minaar had namelijk last van..![]()
de draak die op zijn hoofd zat te kauwen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:09 schreef MissVanity het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:09 schreef muhahaha het volgende:
Platjes waardoor hij haar lichaam niet intens kon bewerkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
zijn schuldgevoelens naar zijn eigen vrouw toe.Hm.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:09 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
de draak die op zijn hoofd zat te kauwen.![]()
Desondanks wilde hij nog eenmaal op spelonk verkenning met haar samenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
zijn schuldgevoelens naar zijn eigen vrouw toe.![]()
Je heet Kees?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:09 schreef MisterChirrel het volgende:
Mij ook.
Toen het later bleek dat het ook daadwerkelijk zo was, lachten ze mij uit.![]()
Edit: Cees natuurlijk![]()
![]()
Nee, willyfoofoo had mijn echte naam al gepost.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je heet Kees?![]()
Edit: Cees natuurlijk
Bijna dan, hij was lief voor me. <3![]()
Hoe weet hij jouw echte naam?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:12 schreef MisterChirrel het volgende:
Nee, willyfoofoo had mijn echte naam al gepost.
Bijna dan, hij was lief voor me. <3![]()
Hoe heet je dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:13 schreef MisterChirrel het volgende:
Hij vroeg het?Ik ben de kwaoisten niet.
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Storm en Wolf zijn wel stoere namen
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Dommerd!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
lol wtf.quote:
Ik had hier die regel nog staan:
"Lang geleden zat er hoog in een torenkamer een jonge vrouw huilend op haar bed met in haar handen een brief van haar minnaar..."
En ik dacht dat ik hem helemaal verwijderd had, dus ik quote je en toen stond er 'minnaar' onder.Ik had wel even een wtf-momentje.
![]()
JaAch. Als we maar lol hebben
Ik moet wel meer schrijven trouwens
Is al weer lang geleden dat ik iets geschreven heb.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Jeate.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:18 schreef MissVanity het volgende:
JaAch. Als we maar lol hebben
Ik moet wel meer schrijven trouwens
Is al weer lang geleden dat ik iets geschreven heb.![]()
Tjeempie. Pics van je Pik?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als jij Storm of Wolf was geweest, had ik een sensueler voorstel gedaan | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Alleen een kut?! Dat is echt een machtig iets hoorquote:
Die macht duurt zolang tot dat ie is volgeblaftquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:21 schreef MissVanity het volgende:
Alleen een kut?! Dat is echt een machtig iets hoorDan is ie niet meer interessant
![]()
![]()
Gaat het nou nog steeds over seks? Kunnen we daar niet even mee stoppen?Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl![]()
Daarom moet je m ook niet laten volblaffen. Alleen maar doen alsof er kans is dat de persoon in kwestie dat mag gaan doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die macht duurt zolang tot dat ie is volgeblaftDan is ie niet meer interessant
Sorry my badquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Gaat het nou nog steeds over seks? Kunnen we daar niet even mee stoppen?Ik heb gewoon zin
![]()
![]()
![]()
Hoezo? Ben je preuts dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Gaat het nou nog steeds over seks? Kunnen we daar niet even mee stoppen?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:oke
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
Nee. Wel maagd.quote:Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Gaat het nou nog steeds over seks? Kunnen we daar niet even mee soppen?![]()
En wat is het logische antwoord dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Retorische vraag. Hij heeft een vriendin
Picsquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:25 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
En wat is het logische antwoord dan?![]()
Morgen ook nog zo'n regenachtige dat in Slovenska.. Ik ga hier dood. Boehoehoehoe! | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Tuurlijk, jij welquote:
srsquote:Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
Kom hierheen hier schijnt de zonquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:26 schreef Renesite het volgende:
Morgen ook nog zo'n regenachtige dat in Slovenska.. Ik ga hier dood. Boehoehoehoe!
Nee. Ik geloof je niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:
Pics van je maagdenvliesquote:
quote:
Het wordt steeds erger nu zelfs pics van een fucking maagdenvliescome on guys...
Eh.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:31 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Het wordt steeds erger nu zelfs pics van een fucking maagdenvliescome on guys...
Welke foon heb jij?![]()
![]()
![]()
foon?quote:Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
Ik maakte duidelijk een grap aangezien jij geen maagdenvlies hebt
hallo hoor. vandaag mn eerste en laatste intelligente posts geplaatst. Dat komt mn imago hier op fok helemaal niet ten goede
O+![]()
Is goed kom maar. Alles zonder staart.quote:Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
Tjee... Zo niet kieskeurig jij. Graag of niet hoor. Nou, dan nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Is goed kom maar. Alles zonder staart.! IK WIL ME SPECIAAL VOELEN!
Haha. Ik doe dat stiekem ook wel eens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef Saisai het volgende:
hallo hoor. vandaag mn eerste en laatste intelligente posts geplaatst. Dat komt mn imago hier op fok helemaal niet ten goede
Meestal komen de ONZers er niet achter.
En anders vergeten ze het wel weer
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef MissVanity het volgende:
Ik maakte duidelijk een grap aangezien jij geen maagdenvlies hebt
Ook altijd zo beleefd.![]()
o gelukkig maarquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:37 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Haha. Ik doe dat stiekem ook wel eens.
Meestal komen de ONZers er niet achter.
En anders vergeten ze het wel weer
O+![]()
Moet je wel even zeggen waarom je speciaal bent. Heb je iets bijzonders?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tjee... Zo niet kieskeurig jij. Graag of niet hoor. Nou, dan niet! IK WIL ME SPECIAAL VOELEN!
Zijn de hoeren daar zo duur?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:40 schreef Renesite het volgende:
ow ja, volgende maand 1700 euro uitgeven![]()
![]()
Ik?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
waaraan ga je dat uitgeven of heb je dat gewoon om uit te geven
Ik ik ik..quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:39 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Moet je wel even zeggen waarom je speciaal bent. Heb je iets bijzonders?
Ik heb een vriendje!
Dat is speciaal! | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ik heb trouwens wel Fok!verkering met U.N.K.L.E. hoor. Hij dacht dat hij het nog niet tegen jullie mocht vertellen, maar dat mag best natuurlijk.![]()
IK BEN DUS PAS SPECIAAL!![]()
Mag ik jouw Fok!maîtresse worden?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:41 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb trouwens wel Fok!verkering met U.N.K.L.E. hoor. Hij dacht dat hij het nog niet tegen jullie mocht vertellen, maar dat mag best natuurlijk.![]()
IK BEN DUS PAS SPECIAAL!![]()
Collegegeldquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:41 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
waaraan ga je dat uitgeven of heb je dat gewoon om uit te geven!!! Kut uni
Als ik een foto krijg om te oordelen of je hunkalicious bent. Anders niet natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Mag ik jouw Fok!maîtresse worden?![]()
picsquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:43 schreef Saisai het volgende:
ik zit alweer strak in mn pak voor mn sollicitatie straks![]()
Oei, jij speelt het slim.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:43 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Als ik een foto krijg om te oordelen of je hunkalicious bent. Anders niet natuurlijk.![]()
Dat is werkelijk waar al jaren niet meer gebeurd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:44 schreef Saisai het volgende:
o haha ik dacht altijd dat chirrel een vrouw was![]()
Alleen als een oversekste vrouw.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:46 schreef Saisai het volgende:
best wel een compliment hoor, dan zie ik je blijkbaar niet als een horny droeftoeter![]()
nee neequote:Op maandag 8 augustus 2011 14:46 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Alleen als een oversekste vrouw.O+![]()
nee, jouw mening doet er helemaal niet toe in dit verhaal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:47 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Daar zag enkel jij het als compliment, ik moet het dan ook nog erkennen.O+![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:41 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
IK BEN DUS PAS SPECIAAL!
Ik zal dan maar lijden onder uw complimenten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:48 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, jouw mening doet er helemaal niet toe in dit verhaal.![]()
je had bv "bedankt" kunnen zeggen. het is maar een suggestie natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:54 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik zal dan maar lijden onder uw complimenten.O+![]()
Daar is het nu te laat voor zeker?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
je had bv "bedankt" kunnen zeggen. het is maar een suggestie natuurlijk.![]()
![]()
Een man op de straat, zegt, het is nooit te laat...quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:00 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor zeker?Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
Dan dank ik SaiSai voor haar compliment omtrent mijn gedrag op het Fok!forum.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Een man op de straat, zegt, het is nooit te laat...![]()
Het gaat slecht hier! Er is al bijna 20 minuten niet gepost
Nou dan vertel ik het goede nieuws maar.. Ik heb mijn koffertas ingepakt![]()
![]()
Ook wel eens lekker...Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef Cactus1 het volgende:
Het gaat slecht hier! Er is al bijna 20 minuten niet gepost
Nou dan vertel ik het goede nieuws maar.. Ik heb mijn koffertas ingepakt
Nee niet, dan moeten we je missen.![]()
![]()
Het schijnt dat het makkelijker is dan het lijktquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:29 schreef MisterChirrel het volgende:
Gefeliciteerd.
Nee niet, dan moeten we je missen.![]()
![]()
Oh.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het schijnt dat het makkelijker is dan het lijkt![]()
Lijkt me sterkquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het schijnt dat het makkelijker is dan het lijkt
ZIE JE WEL!!!! Ik wist het!!!quote:
Maar hoe gaat het nou dan met je vriendin Unk?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Alles gaat goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
ZIE JE WEL!!!! Ik wist het!!!
Maar hoe gaat het nou dan met je vriendin Unk?
Ik snap er niks meer vanquote:
Wat begrijp je nietquote:
Dat jij nu 2 vriendinnen hebtquote:
Wat een player ben jij zeg
Jij en Hitme is dat alleen online dan ofzo?
En in irl heb je je andere vriendin?
Moet ik het zo zien?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb Hitmewithmusic_ om versterking gevraagd. Een moment aub
Ik heb inderdaad twee vriendinnen. Beter dan 0, denk ik altijd maar...quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat jij nu 2 vriendinnen hebt
Wat een player ben jij zeg
Jij en Hitme is dat alleen online dan ofzo?
En in irl heb je je andere vriendin?
Moet ik het zo zien?
Ik ben overigens geen player.
Leg me asjeblieft uit hoe dit zit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:50 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad twee vriendinnen. Beter dan 0, denk ik altijd maar...
Ik ben overigens geen player.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Dit is hoe het zit. Ze weten beide van elkaar. Dus er is geen probleem.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Leg me asjeblieft uit hoe dit zit.Ik lieg niet. Vraag maar aan Hitme...
Wtf... Maar zie je Hitme ook in het echt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dit is hoe het zit. Ze weten beide van elkaar. Dus er is geen probleem.Ik lieg niet. Vraag maar aan Hitme...
Of is het echt alleen maar online?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
De andere vriendin van Joost woont ver weg. Dus tussen mij en Joost is het vooral op seks gebasseerd.![]()
![]()
Ah zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:55 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
De andere vriendin van Joost woont ver weg. Dus tussen mij en Joost is het vooral op seks gebasseerd.Tja, als alle partijen het ermee eens zijn, waarom niet?
Iedereen vindt het okequote:Op maandag 8 augustus 2011 15:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ah zoTja, als alle partijen het ermee eens zijn, waarom niet?
Ik krijg net een smsje van je vriend, hij is er oké mee als wij ficken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ah zoTja, als alle partijen het ermee eens zijn, waarom niet?
![]()
![]()
Echt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:57 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik krijg net een smsje van je vriend, hij is er oké mee als wij ficken.![]()
Supernieuws dit. Wanneer?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom is het hier zo stil trouwens?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Zaterdag ga ik op vakantie, we kunnen het maar het beste na mijn vakantie doen. Al die Oost-Europese vrouwen daar.quote:![]()
![]()
Hosselen in je rolstoelquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:00 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik op vakantie, we kunnen het maar het beste na mijn vakantie doen. Al die Oost-Europese vrouwen daar.
Ik bedenk me net dat Willyfoofoo er helemaal niet is
Hij was een kloon van Borker, wist je dat niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:01 schreef MissVanity het volgende:
Ik bedenk me net dat Willyfoofoo er helemaal niet is![]()
Neequote:Op maandag 8 augustus 2011 16:01 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hij was een kloon van Borker, wist je dat niet?Onmogelijk!
Maar Chirrel hoe zit dat nou met dat hele verhaal over jouw klonen?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok. Ik wist ineens niks meer zekerquote:
Maar we zijn nu ook wel een beetje gek op elkaar geworden tochquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:55 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
De andere vriendin van Joost woont ver weg. Dus tussen mij en Joost is het vooral op seks gebasseerd.
Beetje veel...quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Maar we zijn nu ook wel een beetje gek op elkaar geworden toch![]()
![]()
Ik ben de schrik van camwankersquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Jawel.
http://forum.fok.nl/user/history/255897Ik had een paar topics geopend.
Dit was een pareltje.![]()
Ik ben er niet zo van... vroeger ook onder een fake profiel een spel gedaan echter had ik niet de intentie om andere voor het lapje te houden. Als ik nu nog aan die creep denk gaan mijn nekharen overeind staan
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Maar we zijn nu ook wel een beetje gek op elkaar geworden tochHoe gaat dit nu verderquote:Want jullie voelen kennelijk meer voor elkaar
Ik heb de spoilers geopendquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:09 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik ben de schrik van camwankers
Dit was een pareltje.
Ach, ik deelde hun adres ook altijd netjes met de politie als anonieme tipgever.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:11 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben er niet zo van... vroeger ook onder een fake profiel een spel gedaan echter had ik niet de intentie om andere voor het lapje te houden. Als ik nu nog aan die creep denk gaan mijn nekharen overeind staan
![]()
![]()
Nee... Maar wel een mooie trollactiequote:
Zover ben ik niet gegaan. Ik had op mijn profiel een foto van een mooie dame gezet en die gast wilde erg graag langskomen. Toen verzon ik een kut verhaal dat het net uit was en ik deprie was, nou meneer wilde me graaaaag komen troosten. Toen durfde ik niet meer te spelenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:14 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ach, ik deelde hun adres ook altijd netjes met de politie als anonieme tipgever.(maandje gedaan gok ik)
![]()
God, ik heb er ooit eentje naar het huis tegenover mij gestuurd, die buurman vond het wel frappant dat er een dikke, harige 40+er bij hem aanbelde met een boeketje bloemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zover ben ik niet gegaan. Ik had op mijn profiel een foto van een mooie dame gezet en die gast wilde erg graag langskomen. Toen verzon ik een kut verhaal dat het net uit was en ik deprie was, nou meneer wilde me graaaaag komen troosten. Toen durfde ik niet meer te spelen(maandje gedaan gok ik)
![]()
![]()
Zeker, hij had ook meteen al zijn profielen verwijderd toen ik hem het topic linkte. Toch nog iets goed gedaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee... Maar wel een mooie trollactie![]()
De foto's die ik heb gezien toonde zo een ex militair achtig persoon die me met 1 pink ernstig zou kunnen verwonden![]()
![]()
Dat is echt een mooie actiequote:Op maandag 8 augustus 2011 16:17 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
God, ik heb er ooit eentje naar het huis tegenover mij gestuurd, die buurman vond het wel frappant dat er een dikke, harige 40+er bij hem aanbelde met een boeketje bloemen.Kan je het gewoon door je raam geen zien gebeuren
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:18 schreef muhahaha het volgende:
De foto's die ik heb gezien toonde zo een ex militair achtig persoon die met met 1 pink ernstig zou kunnen verwondenDie moet je niet hebben nee.
![]()
Ook ooit eens twee jongens elkaar laten meeten bij een bushalte.kwamen ze allebei op MSN:
"Er stond een andere jongen voor jou!!![]()
"
![]()
Zeg dat wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:19 schreef muhahaha het volgende:
Dan had ik ook in een rolstoel gezeten![]()
Wat ergquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:19 schreef MisterChirrel het volgende:
Ook ooit eens twee jongens elkaar laten meeten bij een bushalte.kwamen ze allebei op MSN:
"Er stond een andere jongen voor jou!!![]()
"
Ik heb dat soort dingen nooit gedaan.
Wel jammer. Want het is wel grappig
Was ook wel mooi, die arme drommel had zijn BMW netjes gepoetst en al.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is echt een mooie actieKan je het gewoon door je raam geen zien gebeuren
![]()
Zolang wij ons slechts laten leiden door liefde en eerlijkheid, maakt de weg die wij bewandelen niets meer uit. Zolang het maar samen is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
[..]
Hoe gaat dit nu verderWant jullie voelen kennelijk meer voor elkaar
4chan heeft hetzelfde dit jaar geprobeerd, maar dat was best geflopt volgens mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:20 schreef muhahaha het volgende:
Ow lord... doet me denken aan een urban legend![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:20 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Was ook wel mooi, die arme drommel had zijn BMW netjes gepoetst en al.T was vast een grote teleurstelling voor hem
Jeate, later verontschuldigt aan hem door te zeggen dat mijn vader opeens thuis was en ik niet naar de deur durfde te gaan en dus maar ging vingeren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
T was vast een grote teleurstelling voor hem
die gasten geloven alles.
![]()
Zo een gast had op een dag een slechte bui, toetste een willekeurige nummer in en schreeuwde klootzak naar de persoon die opnam. Dit heeft ie een lange tijd volgehouden tot een dag dat hij in de auto werd afgesneden.
Heeft ie de snijder opgesnort en gebeld. Via de telefoon medegedeelt dat het een klootzak was en dat ie verhaal wilde halen. Snijder gaf zijn adres en toen heeft ie de andere gast opgebeld en gevraagd of ie langs wilde komen. gaf ie het adres van de snijder op![]()
![]()
Dat liep uit op een heerlijk potje knokken waarbij de eerste gast zijn camera had gepakt en naar dat adres was toegereden om alles op te nemen![]()
![]()
Hmmm... Ok. Maar pas wel op dat je je huidige vriendin hiermee niet kwetst.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:20 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Zolang wij ons slechts laten leiden door liefde en eerlijkheid, maakt de weg die wij bewandelen niets meer uit. Zolang het maar samen is.
Seks zonder gevoel is tot daar aan toe. Maar als ze er achter komt dat er meer is...Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Hahaha. Als je tegen een man praat over vingeren is ie sowieso de weg gelijk kwijtquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Jeate, later verontschuldigt aan hem door te zeggen dat mijn vader opeens thuis was en ik niet naar de deur durfde te gaan en dus maar ging vingeren.die gasten geloven alles.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef muhahaha het volgende:
Zo een gast had op een dag een slechte bui, toetste een willekeurige nummer in en schreeuwde klootzak naar de persoon die opnam. Dit heeft ie een lange tijd volgehouden tot een dag dat hij in de auto werd afgesneden.
Heeft ie de snijder opgesnort en gebeld. Via de telefoon medegedeelt dat het een klootzak was en dat ie verhaal wilde halen. Snijder gaf de telefoon en toen heeft ie de andere gast opgebeld en gevraagd of ie langs wilde komen. gaf ie het adres van de snijder op![]()
![]()
Dat liep uit op een heerlijk potje knokken waarbij de eerste gast zijn camera had gepakt en naar dat adres was toegereden om alles op te nemenDoet me weer denken aan deze:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh wat...quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hahaha. Als je tegen een man praat over vingeren is ie sowieso de weg gelijk kwijt![]()
Probeer het eens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hahaha. Als je tegen een man praat over vingeren is ie sowieso de weg gelijk kwijt![]()
Bash blijft leuk. :>quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef muhahaha het volgende:
Die ken ik chirpel, van bash.org
Mooi verhaal![]()
Natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vertel je MV nu dat ze moet vingeren?![]()
Daar hoeft ze niet achter te komen, dat weet ze namelijk. Het klinkt misschien een beetje ingewikkeld allemaal, zolang we het zelf maar snappen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hmmm... Ok. Maar pas wel op dat je je huidige vriendin hiermee niet kwetst.
Seks zonder gevoel is tot daar aan toe. Maar als ze er achter komt dat er meer is...![]()
![]()
Jij snapt het niet...quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok. Het gaat me verder ook niks aan eigenlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:28 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Daar hoeft ze niet achter te komen, dat weet ze namelijk. Het klinkt misschien een beetje ingewikkeld allemaal, zolang we het zelf maar snappen.
Ach, m'n BFF mag dit wel weten natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ok. Het gaat me verder ook niks aan eigenlijk![]()
![]()
Ik wil het je wel uitleggen. Kom maar langs vanavond.quote:
Ik heb nog wel wat leuke verhaaltjes over waar ik allemaal mezelf heb bevredigd.
En hoe ik mezelf bevredig. Want alleen vinger erin is niet genoeg hoor
BFFquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:33 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ach, m'n BFF mag dit wel weten natuurlijk.Wow!
Grote mond totdat ik voor de deur staquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:34 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik wil het je wel uitleggen. Kom maar langs vanavond.
Ik heb nog wel wat leuke verhaaltjes over waar ik allemaal mezelf heb bevredigd.
En hoe ik mezelf bevredig. Want alleen vinger erin is niet genoeg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grote mond totdat ik voor de deur staSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best Finger Fuckerquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:36 schreef muhahaha het volgende:
Wat is BFF? Ik ben forever alone en dus niet bekend met dat soort termen![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]Ik heb geen oma's meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry dat was een queef...quote:
quote:Ik ook niet! Arme wij!
Gelukkig heb ik mijn ouders nog
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:40 schreef MissVanity het volgende:
[..]Ik ook niet! Arme wij!
Gelukkig heb ik mijn ouders nog![]()
![]()
Een schedewind (zoals Comedy Central dat zo mooi vertaald had).quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:40 schreef muhahaha het volgende:
Queef?
Ik doelde op chirrels oma's en jou opa's, laat ze elkaar leren kennen voor de liefde![]()
Trouwens het is chirpel, waarschijnlijk komt ie gewoon uit de kloon fabriek, heeft helemaal geen ouders
![]()
Mijn DNA-donor moet wel grootouders hebben gehad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:40 schreef muhahaha het volgende:
Trouwens het is chirpel, waarschijnlijk komt ie gewoon uit de kloon fabriek, heeft helemaal geen ouders
![]()
South Parkquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:40 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Een schedewind (zoals Comedy Central dat zo mooi vertaald had).
Hihiquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:41 schreef muhahaha het volgende:
Ow een kutscheet, ik ben flabbergastedIk liet er 1 en jij rook liefde
![]()
Dus het was toch de rotte visquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HihiIk liet er 1 en jij rook liefde
![]()
![]()
Ik mis wel meerquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Heb jij een paar topics gemist of heb je het eerder genegeerd?![]()
![]()
Hey! Dat is niet cool! Mijn punani ruikt naar bloemetjes!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Komt door de leeftijdquote:
Gefeli!quote:![]()
uuh nee frontdesk in een hotel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:43 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Bij de politie meende ik ergens te lezen?O+![]()
quote:
Krijg je dan zo'n geil pakje aan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja als je dan zo een koppeltje naar boven ziet gaan weet je dat ze gaan rampetampenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:44 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Oh.
Dat is wel een tof baantje, lijkt mij.![]()
![]()
Nog 3 kwartier om dit topic te vullen
Moet lukken toch?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik was ergens anders met mijn perverse hoofd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:44 schreef MisterChirrel het volgende:
inb4 muhahah zegt dat ik niet boven de balie uitkom met mijn hoofd.
Trouwens jij zocht toch geen baan? Lekker je handje ophouden bij de overheid![]()
![]()
Dat niet, maar het (lichtelijk) elitaire ervan is leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja als je dan zo een koppeltje naar boven ziet gaan weet je dat ze gaan rampetampen![]()
![]()
Ik heb een baan, zakkenwasser.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was ergens anders met mijn perverse hoofd.
Trouwens jij zocht toch geen baan? Lekker je handje ophouden bij de overheid![]()
![]()
Ik zal jou eens vullen, ik hoor dat er weer ruimte isquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:45 schreef MissVanity het volgende:
Nog 3 kwartier om dit topic te vullen
Moet lukken toch?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: